Karas Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 (edytowane) 36 minut temu, Tsunetomo napisał: No to pokrętne te meandry Rodem z bazarku w Marakeszu Na tym polega handel. Nie potrafisz być elastyczny nie masz sprzedaży Edytowane 15 Września 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Tak sobie czytam i czytam Leasing czy wynajem A6 w cenie Insigni Szukanie kosztów Wizyty w SIP Porównywanie cen aut z różnych półek, I tak sobie myślę, że nie ma Insigni w cenie A6 przy podobnym wyposażeniu i silniku Słabo widzę leasing z wykupem 60% Wynajem z niska płatnością to limit roczny np 15kkm Ja jakoś nigdy nie uzasadniałem kupowałem auta szukaniem kosztów. Ale może jakiś dziwny jestem Jeżdżę z uśmiechem FXT. Gdybym miał większy budżet kupiłbym np. disco. A może X6? Póki co nie mam takich dylematów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 1 minutę temu, MKK napisał: Tak sobie czytam i czytam Leasing czy wynajem A6 w cenie Insigni Szukanie kosztów Wizyty w SIP Porównywanie cen aut z różnych półek, I tak sobie myślę, że nie ma Insigni w cenie A6 przy podobnym wyposażeniu i silniku Słabo widzę leasing z wykupem 60% Wynajem z niska płatnością to limit roczny np 15kkm Ja jakoś nigdy nie uzasadniałem kupowałem auta szukaniem kosztów. Ale może jakiś dziwny jestem Jeżdżę z uśmiechem FXT. Gdybym miał większy budżet kupiłbym np. disco. A może X6? Póki co nie mam takich dylematów No nie ma Insigni w cenie A6, ale handlowcy pracują nad klientem i wabią. Byłem mamiony wysokością raty. Za 2000 circa jeżdżę od jutra A6 Avant. Natomiast Insignia z napędem od Focus RS w cenie Levorga? 260 kucy? Deal done Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 To gratuluję Kryterium wysokości raty jest ok. Te ok 2000 to raczej ponad 2000 i netto Daj info jaką wersję udało się nabyć, bo w tych autach za każdy dodatek życzą sobie kosmiczne stawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 8 godzin temu, Tsunetomo napisał: A mnie takie podejście śmieszy. To po co cennik? Powinni napisać: "przyjdź i zaproponuj cenę, na pewno się dogadamy" Trochę tak to wygląda. Nie rozumiem oferowania rabatu na samym początku, od progu właściwie. I tak przy zakupie drogich rzeczy zawsze próbuję negocjować cenę (lub gratisy) ale robię to jak już podejmę decyzję o zakupie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 37 minut temu, msi napisał: Trochę tak to wygląda. Nie rozumiem oferowania rabatu na samym początku, od progu właściwie. I tak przy zakupie drogich rzeczy zawsze próbuję negocjować cenę (lub gratisy) ale robię to jak już podejmę decyzję o zakupie No jasne ze zapytać trzeba. Ja lubię jadnak pracować z firmami, ktore maja jasna politykę cenowa i rabatowa. Kupujesz 1 masz x, kupujesz 10 masz x-10, kupując 100 masz x-15 etc. Unikam "bazarów" gdzie krzykacz kupujący 1 otrzyma lepsze warunki niż ktos kupujący więcej. Nie mam czasu i ochoty na takie zakupy. A jak ktos wystawia cenę 100 a na starcie schodzi do 80 to cennik ma "na pokaz dla sąsiada", a przysłowiowy Kowalski przez pol roku opowiada jak to świetnie kupił, bo z dużym rabatem. Można tak, można inaczej. Fajnie jest, jak mamy dość środków żeby kupić auto takie, które daje frajdę z jazdy. Gdyby każdy tylko "trzeźwo kalkulował" zapewnię na naszych ulicach byłby z 1 Levorg, a już Mx-5 czy Lambo zero. Bo ma 2 miejsca, mały bagażnik, brak prześwitu, drogi serwis i na wartości traci 30% w rok I z ta myślą idę wyciągnąć Mercedesa z garażu i przelecieć się Top down z bananem na twarzy do Biedronki po bułeczki na śniadanie dla Rodzinki Pozdrawiam wszystkich pozytywnie zakręconych motoryzacją, a ze tylko tacy tu są to każdego. Udanego weekendu! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 8 godzin temu, TP_S napisał: Natomiast Insignia z napędem od Focus RS powiesz coś bliżej? Jechałeś może trochę dłużej nową Insygnią? Poprzednia w kwestii prowadzenia to był dramat w porównaniu np. z Passatem o Levorgu nie wspominając. Nie mniej nowa ma całkiem inne wymiary, rozstaw osi więc powinno być znacznie lepiej. Wczoraj widziałem pierwszy raz na żywo białego sedana. Tył, boki design bez zarzutu. Przód jakiś taki dziwny ale to kwestia gustu. Co ciekawe miała Brembo z przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 To chyba zbyt duże uproszczenie: z artykułu autocar można jedynie wywnioskować, ze ich wersja country Tourer bedzie miała AWD działające na podobnej zasadzie jak to z Foki RS https://www.autocar.co.uk/car-news/motor-shows-frankfurt-motor-show/vauxhall-insignia-country-tourer-use-ford-focus-rs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 (edytowane) Godzinę temu, Than_Junior napisał: To chyba zbyt duże uproszczenie: z artykułu autocar można jedynie wywnioskować, ze ich wersja country Tourer bedzie miała AWD działające na podobnej zasadzie jak to z Foki RS https://www.autocar.co.uk/car-news/motor-shows-frankfurt-motor-show/vauxhall-insignia-country-tourer-use-ford-focus-rs sam Ford tego AWD nie produkuje, kupuje rozwiązanie od GKN, które wcześniej było stosowane w RR Evoque oczywiście każdy producent auta ma swoiste oprogramowanie "własne" ale znaczna część rozwiązań konstrukcyjnych może być podobna co do porównania Levorg vs. Insignia czy A6 to spoko można sobie porównywać ale to jednak całkiem różne segmenty rynku osobiście gdybym szukał auta typu Levorg czyli kompakt kombi to bez wątpienia nie zainteresowała by mnie Insignia a już tym bardziej A6 bo to oznacza rezygnacje z "cech auta kompaktowego" Edytowane 16 Września 2017 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tesla Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Panowie, deceniam Waszą dyskusję, ale odchodzicie daleko od tematu tego wątku. Nie lepiej założyć temat "co jak nie Levorg?" i tam przenieść tą dyskusję?Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Tesla, off-topic to norma na tym forum od początku jego istnienia - ciesz sie, ze dyskusja jest chociaż na tematy motoryzacyjne ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 3 godziny temu, ketivv napisał: sam Ford tego AWD nie produkuje, kupuje rozwiązanie od GKN, które wcześniej było stosowane w RR Evoque oczywiście każdy producent auta ma swoiste oprogramowanie "własne" ale znaczna część rozwiązań konstrukcyjnych może być podobna co do porównania Levorg vs. Insignia czy A6 to spoko można sobie porównywać ale to jednak całkiem różne segmenty rynku osobiście gdybym szukał auta typu Levorg czyli kompakt kombi to bez wątpienia nie zainteresowała by mnie Insignia a już tym bardziej A6 bo to oznacza rezygnacje z "cech auta kompaktowego" W ostatnim Motorze jest test AWD Subaru vs Haldex w Seacie. Przewaga AWD Subaru wciąż jest, ale z testu wynika, że to już nie jest przepaść. Podobno to torque vectoring w Insigni daje radę lepiej niż Haldex, a czy to prawda? Co do klas - kiedyś w cenie wypasionego kompakta miałeś gołą klasę średnią. Teraz w cenie Levorga, który jest deczko większym kompaktem, mam super wypasioną Insignię, która jest w klasie wyżej. Faktem jest, że tej nowej Insigni trochę się boję - emocje opadają i zaczynam zastanawiać się nad chorobami wieku dziecięcego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 5 minut temu, TP_S napisał: odobno to torque vectoring w Insigni daje radę lepiej niż Haldex, a czy to prawda? torque vectoring nie musi występować z napędem AWD, może i występuje w autach z napędem na jedną oś tu akurat w przypadku wspomnianej Isigni mowa o rozwiązaniu firmy GKN czyli dwa sprzęgła po jednym dla każdej półosi tylnego napędu (rozwiązanie od wielu lat znane z Nissana Juke 4x4) stąd dość łatwo można tam zaimplementować "torque vectoring" 10 minut temu, TP_S napisał: Co do klas - kiedyś w cenie wypasionego kompakta miałeś gołą klasę średnią. Teraz w cenie Levorga, który jest deczko większym kompaktem, mam super wypasioną Insignię, która jest w klasie wyżej. Faktem jest, że tej nowej Insigni trochę się boję - emocje opadają i zaczynam zastanawiać się nad chorobami wieku dziecięcego. mniej więcej cały czas tak jest porównując auta trzeba by było przeglądnąć całość wyposażenia jak też jego funkcjonalność zapytam inaczej ile znacie innych kompaktowych kombi AWD wielkości Levorg-a w jego cenie lub niższej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 5 godzin temu, ketivv napisał: zapytam inaczej ile znacie innych kompaktowych kombi AWD wielkości Levorg-a w jego cenie lub niższej ? Skoda Octavia, Seat Leon, VW Golf Alltrack i być może po dużym rabacie V60 CC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Skoda Octavia, Seat Leon, VW Golf Alltrack i być może po dużym rabacie V60 CC. to beda ceny Levorga i tyle nic tanszego nie ma tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Pytanie co w tej cenie oferują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 18 minut temu, ketivv napisał: to beda ceny Levorga i tyle nic tanszego nie ma Wszystko rozbija się o 4x4, które jest ciągle niszą (i w napędzie spalinowym już tak zostanie), a jak wiadomo wszystko niszowe kosztuje więcej niż masówka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 (edytowane) 33 minuty temu, RoadRunner napisał: Pytanie co w tej cenie oferują patrząc na ogólną funkcjonalność auta mniej więcej to samo 17 minut temu, GREGG napisał: Wszystko rozbija się o 4x4, które jest ciągle niszą aż tak wielką nisza to nie jest, wybór aut z AWD jest bardzo duży w ramach samego Golfa kombi z DSG są do dyspozycji 3 silniki 1.8 i 2.0 TSI oraz jeden Diesel, do tego słabszy Diesel z manualem Octavia czy Leon też coś tam ma do wyboru podobnie się ma sytuacja idąc z ceną w górę, niemalże każda marka ma ofertę z AWD i to wcale nie ubogą 17 minut temu, GREGG napisał: jak wiadomo wszystko niszowe kosztuje więcej niż masówka... napędy AWD nie są niszowe, czy to w Subaru czy gdzie indziej koszty dla klienta są podobne, ja do tego podchodzę jak do "wyposażenia dodatkowego" Subaru to też masówka milion aut rocznie tłuką :-) ja im (choć bardziej klientom na Starym Kontynencie) życzę żeby produkowali rocznie 2 mln i tak z 300 tyś. niech się sprzedaje w EU z tego 1/10 w PL Edytowane 16 Września 2017 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 45 minut temu, ketivv napisał: aż tak wielką nisza to nie jest, wybór aut z AWD jest bardzo duży Nie zgodzę się, w segmencie kompaktów wybór aut z 4x4 wcale nie jest taki duży. Kupisz Astrę, Focusa, Kia z 4x4? Tylko VAG daje w wielu modelach opcję 4x4, ale to odbija się na cenie, a o tym była dyskusja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 owszem AWD odbija sie na cenie w przypadku kompaktow kombi VAG ale mowimy o kwotach tożsamych z Levorg-iemLevorg w EU chyba się za bardzo nie przyjął, sprzedaż niewysoka bo obecnie zainteresowanie klientów skierowane jest w stronę crossover, SUVpewnie to też jest powodem "ubogiej" oferty AWD w przypadku kompaktów dlatego we wspomnianym Oplu występuje Mokka a w Fordzie EcoSport czy jakos tak kompakty z tzw. premium maja AWD w szerszej ofercie tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 1 godzinę temu, ketivv napisał: patrząc na ogólną funkcjonalność auta mniej więcej to samo aż tak wielką nisza to nie jest, wybór aut z AWD jest bardzo duży w ramach samego Golfa kombi z DSG są do dyspozycji 3 silniki 1.8 i 2.0 TSI oraz jeden Diesel, do tego słabszy Diesel z manualem Octavia czy Leon też coś tam ma do wyboru podobnie się ma sytuacja idąc z ceną w górę, niemalże każda marka ma ofertę z AWD i to wcale nie ubogą napędy AWD nie są niszowe, czy to w Subaru czy gdzie indziej koszty dla klienta są podobne, ja do tego podchodzę jak do "wyposażenia dodatkowego" Subaru to też masówka milion aut rocznie tłuką :-) ja im (choć bardziej klientom na Starym Kontynencie) życzę żeby produkowali rocznie 2 mln i tak z 300 tyś. niech się sprzedaje w EU z tego 1/10 w PL Subaru PL sprzedało rok temu 1487 aut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Subaru PL sprzedało rok temu 1487 aut. dlatego życzę żeby sprzedawało sie 30 kw tym z 2k szt. Levorgów 2.0dostępnych w cenie Golfa R tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 Weź już tą Insignię... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 17 minut temu, Kambol napisał: Weź już tą Insignię... Raczej wszystko wskazuje, że wezmę Audi A4 Avant 252 kuce Quattro. Jutro wszystko się wyjaśni. Będę tęsknić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rokiki Opublikowano 18 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 6 godzin temu, TP_S napisał: Raczej wszystko wskazuje, że wezmę Audi A4 Avant 252 kuce Quattro. Jutro wszystko się wyjaśni. Będę tęsknić Gdyby nie ta cena tez bym wziol, w jakim kolorze bierzesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się