Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

dzis zamiast samochodem sluzbowym pojechalem do pracy Levorgiem okolo 100km . Przy lejacym deszczu Autobahna predkosc licznikowa 140 (odraniczenia do 120) tam gdzie bez ograniczen do max 150 (auto niedotarte i nie chcialem przekraczac 3000 u/min) . Na koniec 10 km szosy dojazdowej z ograniczeniem do 80 km/h. BC pokazal 9,1 L/100km. To auto potrafi byc oszczedne i za bardzo nie odstaje od konkurencji (nie zapominajmy mymy prawie 1600kg AT i AWD). Ciekawe jaki bedzie  wynik przy suchej nawierzchni dotartym silniku i + 20 C. Podejrzewam jednak jezeli wtedy podniesiemy srednia V o 20 km/h to spalanie podskoczy o 1-2 L ale jezeli sie zamkniemy w 10 l/100km to bedzie bardzo OK.  Moj OBK 2,5 MT palil przy takiej jezdzie 10-13 L/100km.

Fotele uwazam za 1a. Knurek mial racje z bagaznika slychac szum (do wyciszenia i tak wchodzi do niego bass). Ale cala szosa byla w wodzie.

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie - podałem Wam przykład auta, które w tej cenie może konkurować z Levorgiem 2.0 :-), nie 1.6

No i fajnie, tylko dlaczego ma "konkurować" z samochodem, który nie jest oferowany na nasz rynek? Może nie wyłapałem żartu albo ironii, ale jakoś takiego zestawienia nie rozumiem :wacko:to tak, jakby porównywać A6 allroad 3.0 TFSI do OBK 3.6 - u nas go nie ma i raczej nie będzie ;)

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale taka octavia 1.8TSI DSG 4x4 jest jak najbardziej porownywalna....

 

swieta racja :)

 

http://www.etrend.sk/auto/cestne-stvorkolky-subaru-levorg-vs-skoda-octavia-combi.html

 

pytanie do uzytkownikow Levorga: jak sie wam jezdzi z tak niskim przeswitem?

pytam sie, bo sam aktualnie jezdze dosc nisko zawieszonym autem i nie bardzo sobie wyobrazam tak malego przeswitu w rodzinnym aucie...

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Panowie - podałem Wam przykład auta, które w tej cenie może konkurować z Levorgiem 2.0 :-), nie 1.6

No i fajnie, tylko dlaczego ma "konkurować" z samochodem, który nie jest oferowany na nasz rynek? Może nie wyłapałem żartu albo ironii, ale jakoś takiego zestawienia nie rozumiem :wacko:to tak, jakby porównywać A6 allroad 3.0 TFSI do OBK 3.6 - u nas go nie ma i raczej nie będzie ;)

 

To nie był żart. No, może trochę. Mój punkt widzenia - szybkie kombi. 3.6R takim jest. Levorg 2.0 takim jest. Golf R takim jest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Panowie - podałem Wam przykład auta, które w tej cenie może konkurować z Levorgiem 2.0 :-), nie 1.6

No i fajnie, tylko dlaczego ma "konkurować" z samochodem, który nie jest oferowany na nasz rynek? Może nie wyłapałem żartu albo ironii, ale jakoś takiego zestawienia nie rozumiem :wacko:to tak, jakby porównywać A6 allroad 3.0 TFSI do OBK 3.6 - u nas go nie ma i raczej nie będzie ;)

 

To nie był żart. No, może trochę. Mój punkt widzenia - szybkie kombi. 3.6R takim jest. Levorg 2.0 takim jest. Golf R takim jest. 

 

 

SZYBKIE to pojecie wzgledne, zalezy do czego porownywac... np. taki Levorg jest jednym z szybszych "cywilnych" Subarakow, szczegolnie na europejskim rynku ;):mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

SZYBKIE to pojecie wzgledne, zalezy do czego porownywac... np. taki Levorg jest jednym z szybszych "cywilnych" Subarakow, szczegolnie na europejskim rynku ;):mrgreen:

 

 

I to jest tragedia, że Subaru tak traktuje Europę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

SZYBKIE to pojecie wzgledne, zalezy do czego porownywac... np. taki Levorg jest jednym z szybszych "cywilnych" Subarakow, szczegolnie na europejskim rynku ;):mrgreen:

 

 

I to jest tragedia, że Subaru tak traktuje Europę

 

 

Czasy się zmieniają - tak przynajmniej różni ludzie próbują nam wmówić, że szybkie samochody nie są potrzebne w EU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Panowie - podałem Wam przykład auta, które w tej cenie może konkurować z Levorgiem 2.0 :-), nie 1.6

No i fajnie, tylko dlaczego ma "konkurować" z samochodem, który nie jest oferowany na nasz rynek? Może nie wyłapałem żartu albo ironii, ale jakoś takiego zestawienia nie rozumiem :wacko:to tak, jakby porównywać A6 allroad 3.0 TFSI do OBK 3.6 - u nas go nie ma i raczej nie będzie ;)

 

To nie był żart. No, może trochę. Mój punkt widzenia - szybkie kombi. 3.6R takim jest. Levorg 2.0 takim jest. Golf R takim jest. 

 

ok, chociaż do mnie akurat zestawienie GolfaR z Levorgiem 2.0 nie jest najlepsze z przyczyn, które wcześniej podałem, ale nich Ci będzie :) z przekory można do tego zestawu jeszcze dorzucić jakieś BMW F11, a co tam, kombi i do tego szybkie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

pytanie do uzytkownikow Levorga: jak sie wam jezdzi z tak niskim przeswitem?

pytam sie, bo sam aktualnie jezdze dosc nisko zawieszonym autem i nie bardzo sobie wyobrazam tak malego przeswitu w rodzinnym aucie...

 

Normalnie się jeździ.  Ja to jestem przyzwyczajony do niskiego prześwitu z poprzednich aut i nawet nie próbuje wjeżdżać pod krawężniki chyba że są na prawdę niskie. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

pytanie do uzytkownikow Levorga: jak sie wam jezdzi z tak niskim przeswitem?

pytam sie, bo sam aktualnie jezdze dosc nisko zawieszonym autem i nie bardzo sobie wyobrazam tak malego przeswitu w rodzinnym aucie...

 

Normalnie się jeździ.  Ja to jestem przyzwyczajony do niskiego prześwitu z poprzednich aut i nawet nie próbuje wjeżdżać pod krawężniki chyba że są na prawdę niskie. ;)

 

 

jezeli nie jest to jedyne auto w rodzinie to ok, ale naprawde sobie nie wyobrazam sobie Levorga jako jedynego auta rodzinnego, no chyba ze ktos jezdzi wylacznie po gladkim asfalcie... rozumiem, ze nie kazdy potrzebuje SUV'a, ale dla mnie osobiscie 13 cm przeswitu (w niezaladowanym aucie!) od razu dyskwalifikuje Levorga jako auto "rodzinne"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

ale dla mnie osobiscie 13 cm przeswitu (w niezaladowanym aucie!) od razu dyskwalifikuje Levorga jako auto "rodzinne"
 

 

może Was zainteresuje. Tutaj jest zestawienie prześwitów różnych samochodów:

http://magazynauto.interia.pl/porady/eksploatacja/nadwozie-2865/news-przyziemne-problemy-ranking-przeswitow,nId,1081947 

 

Co ciekawe wszystkie Golfy tez maja 13cm. Imprezy 15cm. Ja mam w SF 20 cm i nawet nie zwracam uwagę na krawężniki przy parkowaniu ;) .

Moja Córka ma w swojej MiTo 10,5cm prześwitu i to jest naprawdę za mało (do miejskiej jazdy) :wacko: . Tyle, że autko tak jej odpowiada, że dla Niej to nie problem (w razie kłopotów parkuje tyłem :D ).

Jak byłem na jeździe próbnej Levorgiem, to tak "na oko" nie wydawał się ten prześwit mały ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

I to jest tragedia, że Subaru tak traktuje Europę

 

To jest tragedia, że Europa tak traktuje m.in. Subaru. 

 

 

 

pytanie do uzytkownikow Levorga: jak sie wam jezdzi z tak niskim przeswitem?

 

Nie ma tragedii, bo najniższym punktem jest osłona silnika na wysokości przedniej osi. Pod zderzakami jest więcej prześwitu. Oczywiście nie jest to Forester, więc trzeba mieć to w pamięci, ale na asfalcie prześwitu nie powinno braknąć. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ale dla mnie osobiscie 13 cm przeswitu (w niezaladowanym aucie!) od razu dyskwalifikuje Levorga jako auto "rodzinne"
 

 

może Was zainteresuje. Tutaj jest zestawienie prześwitów różnych samochodów:

http://magazynauto.interia.pl/porady/eksploatacja/nadwozie-2865/news-przyziemne-problemy-ranking-przeswitow,nId,1081947 

 

Co ciekawe wszystkie Golfy tez maja 13cm. Imprezy 15cm. Ja mam w SF 20 cm i nawet nie zwracam uwagę na krawężniki przy parkowaniu ;) .

Moja Córka ma w swojej MiTo 10,5cm prześwitu i to jest naprawdę za mało (do miejskiej jazdy) :wacko: . Tyle, że autko tak jej odpowiada, że dla Niej to nie problem (w razie kłopotów parkuje tyłem :D ).

Jak byłem na jeździe próbnej Levorgiem, to tak "na oko" nie wydawał się ten prześwit mały ;)

 

u mnie niestety ten link sie nie otwiera... ok, byc moze deklarowany przeswit jest podobny, ale czy te wszystkie Golfy maja tak duze zwisy i tak wystajace niskie progi? tak na oko Levorg ma znacznie mniejszy przeswit od chociazby GT'eka (a GT'ekiem "forsowalem" takie bezdroza, ze az strach wspomniec :P )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prześwit jest ok, ja nie mam z tym problemu. W legacy IV miałem chyba ok 15, ale na razie nie widzę zasadniczej różnicy na minus

Tak - to moje podstawowe auto rodzinne - sprawdza się w tej roli bdb; żona pomyka giuliettą - tam prześwit jest chyba taki sam jak w mito - 10,5 czy 11cm - to trochę mało - ale tak maja alfy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Panowie - podałem Wam przykład auta, które w tej cenie może konkurować z Levorgiem 2.0 :-), nie 1.6

No i fajnie, tylko dlaczego ma "konkurować" z samochodem, który nie jest oferowany na nasz rynek? Może nie wyłapałem żartu albo ironii, ale jakoś takiego zestawienia nie rozumiem :wacko:to tak, jakby porównywać A6 allroad 3.0 TFSI do OBK 3.6 - u nas go nie ma i raczej nie będzie ;)

 

To nie był żart. No, może trochę. Mój punkt widzenia - szybkie kombi. 3.6R takim jest. Levorg 2.0 takim jest. Golf R takim jest. 

 

swoja droga porownujac Levorga i OBK 3,6 to osiagi sa na korzysc Levorga tylko Vmax OBK ma wieksza ale kto tak szabko jezdzi  tankowanie co 200km. jedynie Spec B byl fajniejszy ale to spalanie powalalo. OBK sa za wysokie na wieksze predkosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Panowie - podałem Wam przykład auta, które w tej cenie może konkurować z Levorgiem 2.0 :-), nie 1.6

No i fajnie, tylko dlaczego ma "konkurować" z samochodem, który nie jest oferowany na nasz rynek? Może nie wyłapałem żartu albo ironii, ale jakoś takiego zestawienia nie rozumiem :wacko:to tak, jakby porównywać A6 allroad 3.0 TFSI do OBK 3.6 - u nas go nie ma i raczej nie będzie ;)

 

To nie był żart. No, może trochę. Mój punkt widzenia - szybkie kombi. 3.6R takim jest. Levorg 2.0 takim jest. Golf R takim jest. 

 

swoja droga porownujac Levorga i OBK 3,6 to osiagi sa na korzysc Levorga tylko Vmax OBK ma wieksza ale kto tak szabko jezdzi  tankowanie co 200km. jedynie Spec B byl fajniejszy ale to spalanie powalalo. OBK sa za wysokie na wieksze predkosci

 

 

Przyspieszenia OBK H6 ma większe, 0-100 7.5 vs. 8.9 (wg. katalogu). Przy wyższych prędkościach też będzie lepiej. Zużycie paliwa przy prędkościach autostradowych też podobne (może Levorg nico lepiej, ale nie powala). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...