Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

DDobry po dłuższej przerwie. Mile rozczarowany Levorgiem po dzisiejszej jeździe testowej, zaczynam go szczerze brać pod uwagę jako auto dla żony i na wyjazdy wakacyjne. Naprawdę nie wierzyłem po lekturze recenzji prasowych, że tak dobre wrażenie sprawi na mnie to auto. Proszę tylko o update użytkowników nt. rzeczywistego spalania. Wynik na teście nie był zachęcający...

 

pozdr, W

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Mile rozczarowany
 

 

Ładny oksymoron ;)

 

 

 

Proszę tylko o update użytkowników nt. rzeczywistego spalania. Wynik na teście nie był zachęcający...

 

Spalanie średnie z 2200km około 10l (1/3 miasto, reszta trasy). Spokojna jazda w trasie (poza autostradami) to spalanie 7,5-8,5l. 

Teren wyżynno-górski.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu info sprzed dwóch stron z podróży do radomia i kielc /na sjs/

 

 

 

co do spalania - przy spokojnej jeździe (tzn tam gdzie można max do 130 km/h,  większość ok 110-120 + jazda przez miejscowości (związane z tym ograniczenia 50, 70) na trasie ok 300km: Radom-Pionki-Góra Kalwaria-Mińsk Mazowiecki-Ostrów-Białystok) - spalanie z kompa 7,4, czas jazdy ok 3,5h
 

 

przedwczorajsza trasa 300km - spokojna jazda /100-130/ - spalanie 7,6

 

mam już ponad 3300km - jutro sprawdzę to uzupełnię - ogólny wynik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie chodzi o roznice anatomiczne klientow w Japonii i Europie. Brak podparcia ledzwiowego mozna skompensowac zbyt krotkim siedziskiem przeciez...

A tak powaznie, to chyba nie da sie tego wytlumaczyc. Firmie raczej powinno zalezec by klient byl zadowolony, tym bardziej, ze temat foteli powraca w kolejnych modelach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To akurat bardzo dziwne. O ile różnice w wersjach silnikowych pomiędzy USA, Europą, Chile, ZEA , Japonią i Chinami (z trudem), ale da się jakoś zrozumieć, to tego, czemu również fotele są różne już jakoś nie bardzo.

Również tego nie ogarniam. W fotelach brak regulacji podparcia lędźwiowego w kolejnym modelu z kolei: XV, Forester, teraz Levorg. Wszystkie te auta mają tę opcję poza EU. Czy nie jest taniej i prościej robić jedną wersję foteli dodatkowo oferując klientom lepszy produkt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To akurat bardzo dziwne. O ile różnice w wersjach silnikowych pomiędzy USA, Europą, Chile, ZEA , Japonią i Chinami (z trudem), ale da się jakoś zrozumieć, to tego, czemu również fotele są różne już jakoś nie bardzo.

Również tego nie ogarniam. W fotelach brak regulacji podparcia lędźwiowego w kolejnym modelu z kolei: XV, Forester, teraz Levorg. Wszystkie te auta mają tę opcję poza EU. Czy nie jest taniej i prościej robić jedną wersję foteli dodatkowo oferując klientom lepszy produkt?
No faktycznie - bardzo dziwne, tym bardziej, że pewnie nie jest to drogie rozwiązanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ale: Mi wcale tego nie brakuje! Prawie 170 tys. w Foresterze SG, sporo tras po 800 - 1000 km "na raz" i uważam, że to bardzo wygodne fotele . Niedawno jechałem Levorgiem i on ma jeszcze lepsze i wygodniejsze.

 

 

Jednak coś to podparcie wnosi,skoro jest obecne na wszystkich rynkach oprócz europejskiego.

Ja po jeździe próbnej Levorgiem wyraźnie odczułem jego brak,po przesiadce z powrotem do Legacy odczułem ogromną różnicę.Z tym ,że ja mam napompowane na max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Może trzeba im przypomnieć, bo zapomnieli ?
 

 

nie sądzę, żeby zapomnieli

 

czytałem kiedyś wypowiedz chyba zarządzającego Subaru odnośnie spadku sprzedaży (lub braku zakładanego wzrostu) w Chinach, który skwitował to mniej więcej tak nie martwi nas to bo w USA i tak nam aut zabraknie nawet jakbyśmy wszystkie z Chin do USA wysłali 

 

22200209913_784f1912d0_b.jpg

https://www.fhi.co.jp/english/ir/finance/achievement.html

 

trudno się z człowiekiem nie zgodzić

 

mają tam żniwa, aż dziwne że jeszcze są w EU ;) no ale fortuna kołem się ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stach usiadz w BMW 5 z siedzeniemi w wersji sportowej z Alcantara. To sa fotele z prawdziwym podparciem.

Poczeka jeszcze pare miesiecy i jak wejdzie nowa 5 to biore mloda F11 525 D wlasnie z takimi siedzeniami. W subaru niestety juz sie takich siedzen nie doczekamy

 

 

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stach usiadz w BMW 5 z siedzeniemi w wersji sportowej z Alcantara. To sa fotele z prawdziwym podparciem.

Poczeka jeszcze pare miesiecy i jak wejdzie nowa 5 to biore mloda F11 525 D wlasnie z takimi siedzeniami. W subaru niestety juz sie takich siedzen nie doczekamy

 

Pewnie tak jest jak mówisz,chociaż mając okazję dłuższej podróży właśnie 525D z kumplem nie odniosłem wrażenia dużej różnicy z Legacy.Mnie wystarczyłoby utrzymanie tego standardu w innych modelach,ale jak widać to marzenia ściętej głowy.I nie ma się co oszukiwać,siedzenia bez podparcia nigdy nie będą tak właściwe jak te z tą funkcją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stach usiadz w BMW 5 z siedzeniemi w wersji sportowej z Alcantara. To sa fotele z prawdziwym podparciem.

Poczeka jeszcze pare miesiecy i jak wejdzie nowa 5 to biore mloda F11 525 D wlasnie z takimi siedzeniami. W subaru niestety juz sie takich siedzen nie doczekamy

 

Takie BMW 5 to tak ze 2-3 Levorgi, nie dziwne że lepsze fotele. Z drugiej strony w BMW 3 fotele sportowe i dla mnie wypadły dość słabo w porównaniu do OBK jak dla mnie trzeba się dobrze przymierzyć przed kupnem.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

mam już ponad 3300km - jutro sprawdzę to uzupełnię - ogólny wynik

 

średnie spalanie od początku - 9,4  

 

 

I wydaje mi się ,że tak trzeba liczyć,pomiędzy 9,5-10l/100 i to przy w miarę spokojnej jeździe.Każda próba bardziej dynamicznej jazdy w trybie sport będzie skutkowała sporo większym spalaniem,a silnik 1.6T po prostu trzeba w tym celu kręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...