chojny Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Jechałem dzisiaj za granatowym Levorgiem... piękne auto, raz wyprzedziłem w korku i... z przodu też piękne auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Ja co prawda jechałem dziś ... granatowym Levorgiem, ale reszta się zgadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witt Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 DDobry po dłuższej przerwie. Mile rozczarowany Levorgiem po dzisiejszej jeździe testowej, zaczynam go szczerze brać pod uwagę jako auto dla żony i na wyjazdy wakacyjne. Naprawdę nie wierzyłem po lekturze recenzji prasowych, że tak dobre wrażenie sprawi na mnie to auto. Proszę tylko o update użytkowników nt. rzeczywistego spalania. Wynik na teście nie był zachęcający... pozdr, W Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Mile rozczarowany Ładny oksymoron Proszę tylko o update użytkowników nt. rzeczywistego spalania. Wynik na teście nie był zachęcający... Spalanie średnie z 2200km około 10l (1/3 miasto, reszta trasy). Spokojna jazda w trasie (poza autostradami) to spalanie 7,5-8,5l. Teren wyżynno-górski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Spalanie średnie z 2200km około 10l (1/3 miasto, reszta trasy). Spokojna jazda w trasie (poza autostradami) to spalanie 7,5-8,5l. Teren wyżynno-górski. znaczy to ze pali wiecej od XV 2.0i o litr Ale na pewno dynamika lepsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 tu info sprzed dwóch stron z podróży do radomia i kielc /na sjs/ co do spalania - przy spokojnej jeździe (tzn tam gdzie można max do 130 km/h, większość ok 110-120 + jazda przez miejscowości (związane z tym ograniczenia 50, 70) na trasie ok 300km: Radom-Pionki-Góra Kalwaria-Mińsk Mazowiecki-Ostrów-Białystok) - spalanie z kompa 7,4, czas jazdy ok 3,5h przedwczorajsza trasa 300km - spokojna jazda /100-130/ - spalanie 7,6 mam już ponad 3300km - jutro sprawdzę to uzupełnię - ogólny wynik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Bardziej płasko tam masz. BTW komputer zaniża spalanie o 5-7%. Tak jak w Forku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 na moje usprawiedliwienie mam tylko to że była mgła a do domu mi się nie spieszyło... następnym razem postaram się o inny wynik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 czy w polskiej wersji Levorg-a też występuje trzeci przełącznik regulacji elektrycznej fotela jak na zdjęciach ? pozdrowienia ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Nie. To jest przycisk, do którego "wzdycha" Stach (regulacja podparcia lędźwiowego, dostępna w Japonii) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 To akurat bardzo dziwne. O ile różnice w wersjach silnikowych pomiędzy USA, Europą, Chile, ZEA , Japonią i Chinami (z trudem), ale da się jakoś zrozumieć, to tego, czemu również fotele są różne już jakoś nie bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojteq70 Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Pewnie chodzi o roznice anatomiczne klientow w Japonii i Europie. Brak podparcia ledzwiowego mozna skompensowac zbyt krotkim siedziskiem przeciez... A tak powaznie, to chyba nie da sie tego wytlumaczyc. Firmie raczej powinno zalezec by klient byl zadowolony, tym bardziej, ze temat foteli powraca w kolejnych modelach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 To akurat bardzo dziwne. O ile różnice w wersjach silnikowych pomiędzy USA, Europą, Chile, ZEA , Japonią i Chinami (z trudem), ale da się jakoś zrozumieć, to tego, czemu również fotele są różne już jakoś nie bardzo. Również tego nie ogarniam. W fotelach brak regulacji podparcia lędźwiowego w kolejnym modelu z kolei: XV, Forester, teraz Levorg. Wszystkie te auta mają tę opcję poza EU. Czy nie jest taniej i prościej robić jedną wersję foteli dodatkowo oferując klientom lepszy produkt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Ja szczęśliwie mam teraz ten magiczny guzik Czyli póki co mój OBK to był jedyny model w EU, który się go dorobił? Też nie rozumiem, czemu Europejczykom się go nie daje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Nie tylko OTB,jest tez w legacy. Może trzeba im przypomnieć, bo zapomnieli ? Zadziwiająca konsekwencja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 To akurat bardzo dziwne. O ile różnice w wersjach silnikowych pomiędzy USA, Europą, Chile, ZEA , Japonią i Chinami (z trudem), ale da się jakoś zrozumieć, to tego, czemu również fotele są różne już jakoś nie bardzo.Również tego nie ogarniam. W fotelach brak regulacji podparcia lędźwiowego w kolejnym modelu z kolei: XV, Forester, teraz Levorg. Wszystkie te auta mają tę opcję poza EU. Czy nie jest taniej i prościej robić jedną wersję foteli dodatkowo oferując klientom lepszy produkt?No faktycznie - bardzo dziwne, tym bardziej, że pewnie nie jest to drogie rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Nie tylko OTB,jest tez w legacy... Czyli również w subaru mamy segment premium Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 aniża spalanie o 5-7%. Tak jak w Forku. w którym forku ? Bo chyba nie w XT..... Przynajmniej nie w moim. Jest nad spodziewanie dokładny. Zresztą nie tylko u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Ale: Mi wcale tego nie brakuje! Prawie 170 tys. w Foresterze SG, sporo tras po 800 - 1000 km "na raz" i uważam, że to bardzo wygodne fotele . Niedawno jechałem Levorgiem i on ma jeszcze lepsze i wygodniejsze. Jednak coś to podparcie wnosi,skoro jest obecne na wszystkich rynkach oprócz europejskiego. Ja po jeździe próbnej Levorgiem wyraźnie odczułem jego brak,po przesiadce z powrotem do Legacy odczułem ogromną różnicę.Z tym ,że ja mam napompowane na max. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Może trzeba im przypomnieć, bo zapomnieli ? nie sądzę, żeby zapomnieli czytałem kiedyś wypowiedz chyba zarządzającego Subaru odnośnie spadku sprzedaży (lub braku zakładanego wzrostu) w Chinach, który skwitował to mniej więcej tak nie martwi nas to bo w USA i tak nam aut zabraknie nawet jakbyśmy wszystkie z Chin do USA wysłali https://www.fhi.co.jp/english/ir/finance/achievement.html trudno się z człowiekiem nie zgodzić mają tam żniwa, aż dziwne że jeszcze są w EU no ale fortuna kołem się ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 (edytowane) Stach usiadz w BMW 5 z siedzeniemi w wersji sportowej z Alcantara. To sa fotele z prawdziwym podparciem. Poczeka jeszcze pare miesiecy i jak wejdzie nowa 5 to biore mloda F11 525 D wlasnie z takimi siedzeniami. W subaru niestety juz sie takich siedzen nie doczekamy Edytowane 6 Listopada 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 mam już ponad 3300km - jutro sprawdzę to uzupełnię - ogólny wynik średnie spalanie od początku - 9,4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Stach usiadz w BMW 5 z siedzeniemi w wersji sportowej z Alcantara. To sa fotele z prawdziwym podparciem. Poczeka jeszcze pare miesiecy i jak wejdzie nowa 5 to biore mloda F11 525 D wlasnie z takimi siedzeniami. W subaru niestety juz sie takich siedzen nie doczekamy Pewnie tak jest jak mówisz,chociaż mając okazję dłuższej podróży właśnie 525D z kumplem nie odniosłem wrażenia dużej różnicy z Legacy.Mnie wystarczyłoby utrzymanie tego standardu w innych modelach,ale jak widać to marzenia ściętej głowy.I nie ma się co oszukiwać,siedzenia bez podparcia nigdy nie będą tak właściwe jak te z tą funkcją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Stach usiadz w BMW 5 z siedzeniemi w wersji sportowej z Alcantara. To sa fotele z prawdziwym podparciem. Poczeka jeszcze pare miesiecy i jak wejdzie nowa 5 to biore mloda F11 525 D wlasnie z takimi siedzeniami. W subaru niestety juz sie takich siedzen nie doczekamy Takie BMW 5 to tak ze 2-3 Levorgi, nie dziwne że lepsze fotele. Z drugiej strony w BMW 3 fotele sportowe i dla mnie wypadły dość słabo w porównaniu do OBK jak dla mnie trzeba się dobrze przymierzyć przed kupnem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 mam już ponad 3300km - jutro sprawdzę to uzupełnię - ogólny wynik średnie spalanie od początku - 9,4 I wydaje mi się ,że tak trzeba liczyć,pomiędzy 9,5-10l/100 i to przy w miarę spokojnej jeździe.Każda próba bardziej dynamicznej jazdy w trybie sport będzie skutkowała sporo większym spalaniem,a silnik 1.6T po prostu trzeba w tym celu kręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się