Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

 

Dokładnie. Samochód z silnikiem Diesla będę tankował co 1000km, a benzynowy co 650km ja tam mogę dopłacić.

tutaj faktycznie jest trafny argument.....ktoś pyta o spalanie bo chodzi mu o wiekszy zasięg takiego samochodu, ale przyznajcie że jednak wiekszości osób chodzi o te pare złotych wiecej w kieszeni - ale i tak różnicę wyda na pierdoły..

Diesel ma na plus nie tylko mniejsze spalanie = mniejsze koszty i większy zasięg, ale po prostu często jest optymalnym źródłem napędu w dużym aucie (mam na mysli np. taki 3-litrowy diesel z Audi czy BMW). A że zostanie dzięki temu trochę więcej kasy na pierdoły niż przy benzynie - w sumie nic w tym złego ;)

jedynym optymalnym napędem jest silnik benzynowy diesel jest kompromisem ;) właśnie dlatego, że "zostanie trochę więcej kasy" zresztą dlatego tak się te silniki upowszechniły

 

jakie auto z oferty Subaru doradzilibyście "Kowalskiemu" które zarazem ma być autem na rodzinne wyjazdy, dojazdy do pracy itp. a jego roczny przebieg to pewnie 30 k km ?

Tzw. przeciętnemu Kowalskiemu? Żadne, jeśli chodzi o Subaru. Przeciętny Kowalski nie rozumie (i nie widzi sensu) dlaczego ma zapłacić tyle pieniędzy za auto, które wg jego opinii, jeździ tak samo jak jego np. 15 letni Opel Astra 1.7TD w kombi. W połowie moi znajomi to tzw. przeciętni Kowalscy - chociaż pewnie obraziliby się czytając to. Oczywiście rajcuje ich Subaru ale nie pod kątem użytkowania.

jednakże coraz więcej firm wprowadza do oferty auta z napędem AWD o ile się nie mylę wzrost w tej grupie w zeszłym roku to 11% sprzedaży więcej niemalże każda marka ma już takowe w ofercie, pojawiają się w ofertach bo ktoś chce je kupować

 

oczywiście mój błąd bo nie sprecyzowałem, "przeciętny Kowalski zainteresowany autem z napędem AWD"

 

żeby było łatwiej pozostańmy tylko przy nowych autach, dzisiaj Levorg czy Forester nie są na rynku osamotnieni

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj Levorg czy Forester nie są na rynku osamotnieni

pewnie masz rację, ale analizując rynek - jeśli chodzi o normalne kombi  porównywalnej wielkości z AWD i silnikiem benzynowym - to masz 

raptem skodę octavię /rozpatrywałem 1,8tsi/ oraz superba /niestety tylko 1,4tsi 150km i 2,0 280km/ i dalej...... no właśnie

bmw 3 i audi a4 to trochę inna półka cenowa

Edytowane przez piotrr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

dzisiaj Levorg czy Forester nie są na rynku osamotnieni

pewnie masz rację, ale analizując rynek - jeśli chodzi o normalne kombi  porównywalnej wielkości z AWD i silnikiem benzynowym - to masz 

raptem skodę octavię /rozpatrywałem 1,8tsi/ oraz superba /niestety tylko 1,4tsi 150km i 2,0 280km/ i dalej...... no właśnie

bmw 3 i audi a4 to trochę inna półka cenowa

 

 

to jest nisza Subaru, auto z napędem AWD w stosunkowo atrakcyjnej cenie  ;)

 

 

... jak Skoda 

 

plus cała otoczka Seat, VW 

 

niestety akurat w kompaktach kombi wyboru większego nie ma 

 

natomiast w przypadku Forestera już jest większa różnorodność 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

jakie auto z oferty Subaru doradzilibyście "Kowalskiemu" które zarazem ma być autem na rodzinne wyjazdy, dojazdy do pracy itp. a jego roczny przebieg to pewnie 30 k km ?

 

Tzw. przeciętnemu Kowalskiemu? Żadne, jeśli chodzi o Subaru. Przeciętny Kowalski nie rozumie (i nie widzi sensu) dlaczego ma zapłacić tyle pieniędzy za auto, które wg jego opinii, jeździ tak samo jak jego np. 15 letni Opel Astra 1.7TD w kombi. W połowie moi znajomi to tzw. przeciętni Kowalscy - chociaż pewnie obraziliby się czytając to. Oczywiście rajcuje ich Subaru ale nie pod kątem użytkowania.

 

 

Dobrze napisane - to cała kwintesencja jeśli chodzi o poradę o zakup samochodu dla statystycznego Kowalskiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

jakie auto z oferty Subaru doradzilibyście "Kowalskiemu" które zarazem ma być autem na rodzinne wyjazdy, dojazdy do pracy itp. a jego roczny przebieg to pewnie 30 k km ?

 

Tzw. przeciętnemu Kowalskiemu? Żadne, jeśli chodzi o Subaru. Przeciętny Kowalski nie rozumie (i nie widzi sensu) dlaczego ma zapłacić tyle pieniędzy za auto, które wg jego opinii, jeździ tak samo jak jego np. 15 letni Opel Astra 1.7TD w kombi. W połowie moi znajomi to tzw. przeciętni Kowalscy - chociaż pewnie obraziliby się czytając to. Oczywiście rajcuje ich Subaru ale nie pod kątem użytkowania.

 

 

Dobrze napisane - to cała kwintesencja jeśli chodzi o poradę o zakup samochodu dla statystycznego Kowalskiego.

 

 

 

 

oczywiście mój błąd bo nie sprecyzowałem, "przeciętny Kowalski zainteresowany autem z napędem AWD"
 

 

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/66810-subaru-levorg/?p=2355710

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ketivv w takim wypadku na pewno można by się zastanawiać nad Subaru bo tak jak napisałeś.

 

 

 

auto z napędem AWD w stosunkowo atrakcyjnej cenie

 

 

tym bardziej nad Levorg'iem bo hasło typu: "stylizowane nadwozie, nieźle wykończone wnętrze, pakowny bagażnik, stały napęd na cztery koła oraz turbodoładowany bokser" brzmią bardzo zachęcająco.

Edytowane przez maskun
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie porownalem Skode (1.8TSI DSG 4x4)  i z takim wyposazeniem jak Levorg kosztuje 36 t€ no to jest auto dla Kowalskiego :mrgreen:

Co do spalania to Skoda Oktavia 1,8 TSI 4x4 pali dokladnie tyle ile Levorg :P

http://www.spritmonitor.de

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie porownalem Skode (1.8TSI DSG 4x4)  i z takim wyposazeniem jak Levorg kosztuje 36 t€ no to jest auto dla Kowalskiego :mrgreen:

Co do spalania to Skoda Oktavia 1,8 TSI 4x4 pali dokladnie tyle ile Levorg :P

http://www.spritmonitor.de

Co ty tam wiesz i tak skoda lepsza i basta:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was testował otwieranie auta za pomocą 5 cyfrowego pinu?

Znalazłem takie info w broszurce i jestem ciekaw jak to ustawić.

W FXT też coś takiego jest. Ale z tego co pamiętam z instrukcji to ustawienie tego PINu jest w stylu dwa razy w parapet raz w klamkę itp.

 

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czy ktoś z Was testował otwieranie auta za pomocą 5 cyfrowego pinu?

Znalazłem takie info w broszurce i jestem ciekaw jak to ustawić.

W FXT też coś takiego jest. Ale z tego co pamiętam z instrukcji to ustawienie tego PINu jest w stylu dwa razy w parapet raz w klamkę itp.

 

Krawi

 

 

Filmik z ustawieniem (OBK/Legacy): https://youtu.be/9ExV54R6vYg ciekawe czy działa? Ciekawa opcja, w sam raz na zakupy dla kilku osób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

 

 

Wydaje mi sie ze Europa to dla subaru taki poligon doswiadczalny

Cóż, wniosek jest zdecydowanie błędny.

Sam fakt sekwencji wprowadzania na rynek ( rynki ) systemu EyeSight jest wystarczającym  dowodem.

A podawanie jako "dowodu" silnika SBD ... cóż, ani w Japonii ani w USA nie ma praktycznie zapotrzebowania na silniki wysokoprężne. Pozostaje dodać, że 1.6 DiT od 1,5 roku jest sprzedawany w Japonii.

 

Pozdrowienia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie porownalem Skode (1.8TSI DSG 4x4)  i z takim wyposazeniem jak Levorg kosztuje 36 t€ no to jest auto dla Kowalskiego :mrgreen:

Co do spalania to Skoda Oktavia 1,8 TSI 4x4 pali dokladnie tyle ile Levorg :P

http://www.spritmonitor.de

W DE Levorg 35k EURO. Porównujesz bardzo podobne auta to co w tym dziwnego, że kosztują tyle samo ?

Edytowane przez RoadRunner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wydaje mi sie ze Europa to dla subaru taki poligon doswiadczalny

Cóż, wniosek jest zdecydowanie błędny.

Sam fakt sekwencji wprowadzania na rynek ( rynki ) systemu EyeSight jest wystarczającym  dowodem.

A podawanie jako "dowodu" silnika SBD ... cóż, ani w Japonii ani w USA nie ma praktycznie zapotrzebowania na silniki wysokoprężne. Pozostaje dodać, że 1.6 DiT od 1,5 roku jest sprzedawany w Japonii.

 

Pozdrowienia 

 

Raczej powiedziałbym, że UE to jeden wielki poligon doświadczalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wlasnie porownalem Skode (1.8TSI DSG 4x4)  i z takim wyposazeniem jak Levorg kosztuje 36 t€ no to jest auto dla Kowalskiego :mrgreen:

Co do spalania to Skoda Oktavia 1,8 TSI 4x4 pali dokladnie tyle ile Levorg :P

http://www.spritmonitor.de

 

W DE Levorg 35k EURO. Porównujesz bardzo podobne auta to co w tym dziwnego, że kosztują tyle samo ?
Bo sa opinie że subaru to drogie auto a skoda tania. Ja mogę właśnie kupić Levorga sport za 28. Cena praktycznie nie do odrzucenia.
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wlasnie porownalem Skode (1.8TSI DSG 4x4)  i z takim wyposazeniem jak Levorg kosztuje 36 t€ no to jest auto dla Kowalskiego :mrgreen:

Co do spalania to Skoda Oktavia 1,8 TSI 4x4 pali dokladnie tyle ile Levorg :P

http://www.spritmonitor.de

W DE Levorg 35k EURO. Porównujesz bardzo podobne auta to co w tym dziwnego, że kosztują tyle samo ?

 

 

W DE widzę ,że można z przebiegiem 10km kupić za 26990  Comforta. Ale salon daje czas do 30.11  :) spieszyć się !  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersję GT-S?

 

Jeździłeś już nim? Napisz jakie wrażenia?

Tak dzisiaj sobie zrobilem wiekszy wypad. troche Autostrady z 40 km do 200 km/h potem szosy 40 km predkosc taka do 110.

To co wczesciej pisalem musze zrewidowac. Srednie spalanie mieszane z Autobahny to okolo 12 L/100km. Szosa spadanie spdlo do 9,5 l/100km. Uwzgledniajac ze auto mialo 500 km i silnik ma na pewno wzbogacona mieszanke to wynik bardzo przyzwoity. Po 3000 tkm da sie pewnie zejsc do okolo 8-9 L/100km.

Wykonczenie bardzo na plus nic nie trzeszczy widac ze auto solidnie wykonane. Potem jechalem OBK 2,5 CVT i tym autem mozna tylko spokojnie jezdzic. Kazde mocniejsze dodanie gazu to wycie silnika. W Levorgu silnika praktycznie nigdy nie slachac (a jak to nie jest uciazliwy jak w OBK). OBK i Levorg pala +- tyle samo. Zmierzylem rowniez bagaznik i wielkosc dokladnie taka sama jak w moim Legacy. Chyba wymienie

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...