ketivv Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) Dokładnie. Samochód z silnikiem Diesla będę tankował co 1000km, a benzynowy co 650km ja tam mogę dopłacić. tutaj faktycznie jest trafny argument.....ktoś pyta o spalanie bo chodzi mu o wiekszy zasięg takiego samochodu, ale przyznajcie że jednak wiekszości osób chodzi o te pare złotych wiecej w kieszeni - ale i tak różnicę wyda na pierdoły.. Diesel ma na plus nie tylko mniejsze spalanie = mniejsze koszty i większy zasięg, ale po prostu często jest optymalnym źródłem napędu w dużym aucie (mam na mysli np. taki 3-litrowy diesel z Audi czy BMW). A że zostanie dzięki temu trochę więcej kasy na pierdoły niż przy benzynie - w sumie nic w tym złego jedynym optymalnym napędem jest silnik benzynowy diesel jest kompromisem właśnie dlatego, że "zostanie trochę więcej kasy" zresztą dlatego tak się te silniki upowszechniły jakie auto z oferty Subaru doradzilibyście "Kowalskiemu" które zarazem ma być autem na rodzinne wyjazdy, dojazdy do pracy itp. a jego roczny przebieg to pewnie 30 k km ? Tzw. przeciętnemu Kowalskiemu? Żadne, jeśli chodzi o Subaru. Przeciętny Kowalski nie rozumie (i nie widzi sensu) dlaczego ma zapłacić tyle pieniędzy za auto, które wg jego opinii, jeździ tak samo jak jego np. 15 letni Opel Astra 1.7TD w kombi. W połowie moi znajomi to tzw. przeciętni Kowalscy - chociaż pewnie obraziliby się czytając to. Oczywiście rajcuje ich Subaru ale nie pod kątem użytkowania. jednakże coraz więcej firm wprowadza do oferty auta z napędem AWD o ile się nie mylę wzrost w tej grupie w zeszłym roku to 11% sprzedaży więcej niemalże każda marka ma już takowe w ofercie, pojawiają się w ofertach bo ktoś chce je kupować oczywiście mój błąd bo nie sprecyzowałem, "przeciętny Kowalski zainteresowany autem z napędem AWD" żeby było łatwiej pozostańmy tylko przy nowych autach, dzisiaj Levorg czy Forester nie są na rynku osamotnieni Edytowane 25 Listopada 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 No to namawiałbym znajomych na Forka SBD+CVT. Drugie w kolejności auto to Levorg. Jeśli chodzi o Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) dzisiaj Levorg czy Forester nie są na rynku osamotnieni pewnie masz rację, ale analizując rynek - jeśli chodzi o normalne kombi porównywalnej wielkości z AWD i silnikiem benzynowym - to masz raptem skodę octavię /rozpatrywałem 1,8tsi/ oraz superba /niestety tylko 1,4tsi 150km i 2,0 280km/ i dalej...... no właśnie bmw 3 i audi a4 to trochę inna półka cenowa Edytowane 25 Listopada 2015 przez piotrr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 dzisiaj Levorg czy Forester nie są na rynku osamotnieni pewnie masz rację, ale analizując rynek - jeśli chodzi o normalne kombi porównywalnej wielkości z AWD i silnikiem benzynowym - to masz raptem skodę octavię /rozpatrywałem 1,8tsi/ oraz superba /niestety tylko 1,4tsi 150km i 2,0 280km/ i dalej...... no właśnie bmw 3 i audi a4 to trochę inna półka cenowa to jest nisza Subaru, auto z napędem AWD w stosunkowo atrakcyjnej cenie ... jak Skoda plus cała otoczka Seat, VW niestety akurat w kompaktach kombi wyboru większego nie ma natomiast w przypadku Forestera już jest większa różnorodność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maskun Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 jakie auto z oferty Subaru doradzilibyście "Kowalskiemu" które zarazem ma być autem na rodzinne wyjazdy, dojazdy do pracy itp. a jego roczny przebieg to pewnie 30 k km ? Tzw. przeciętnemu Kowalskiemu? Żadne, jeśli chodzi o Subaru. Przeciętny Kowalski nie rozumie (i nie widzi sensu) dlaczego ma zapłacić tyle pieniędzy za auto, które wg jego opinii, jeździ tak samo jak jego np. 15 letni Opel Astra 1.7TD w kombi. W połowie moi znajomi to tzw. przeciętni Kowalscy - chociaż pewnie obraziliby się czytając to. Oczywiście rajcuje ich Subaru ale nie pod kątem użytkowania. Dobrze napisane - to cała kwintesencja jeśli chodzi o poradę o zakup samochodu dla statystycznego Kowalskiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 jakie auto z oferty Subaru doradzilibyście "Kowalskiemu" które zarazem ma być autem na rodzinne wyjazdy, dojazdy do pracy itp. a jego roczny przebieg to pewnie 30 k km ? Tzw. przeciętnemu Kowalskiemu? Żadne, jeśli chodzi o Subaru. Przeciętny Kowalski nie rozumie (i nie widzi sensu) dlaczego ma zapłacić tyle pieniędzy za auto, które wg jego opinii, jeździ tak samo jak jego np. 15 letni Opel Astra 1.7TD w kombi. W połowie moi znajomi to tzw. przeciętni Kowalscy - chociaż pewnie obraziliby się czytając to. Oczywiście rajcuje ich Subaru ale nie pod kątem użytkowania. Dobrze napisane - to cała kwintesencja jeśli chodzi o poradę o zakup samochodu dla statystycznego Kowalskiego. oczywiście mój błąd bo nie sprecyzowałem, "przeciętny Kowalski zainteresowany autem z napędem AWD" http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/66810-subaru-levorg/?p=2355710 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maskun Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) No tak ketivv w takim wypadku na pewno można by się zastanawiać nad Subaru bo tak jak napisałeś. auto z napędem AWD w stosunkowo atrakcyjnej cenie tym bardziej nad Levorg'iem bo hasło typu: "stylizowane nadwozie, nieźle wykończone wnętrze, pakowny bagażnik, stały napęd na cztery koła oraz turbodoładowany bokser" brzmią bardzo zachęcająco. Edytowane 25 Listopada 2015 przez maskun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Wlasnie porownalem Skode (1.8TSI DSG 4x4) i z takim wyposazeniem jak Levorg kosztuje 36 t€ no to jest auto dla Kowalskiego Co do spalania to Skoda Oktavia 1,8 TSI 4x4 pali dokladnie tyle ile Levorg http://www.spritmonitor.de Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maiko Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) Czy ktoś z Was testował otwieranie auta za pomocą 5 cyfrowego pinu? Znalazłem takie info w broszurce i jestem ciekaw jak to ustawić. Edytowane 25 Listopada 2015 przez Maiko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Wlasnie porownalem Skode (1.8TSI DSG 4x4) i z takim wyposazeniem jak Levorg kosztuje 36 t€ no to jest auto dla Kowalskiego Co do spalania to Skoda Oktavia 1,8 TSI 4x4 pali dokladnie tyle ile Levorg http://www.spritmonitor.de Co ty tam wiesz i tak skoda lepsza i basta:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawietz Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Czy ktoś z Was testował otwieranie auta za pomocą 5 cyfrowego pinu? Znalazłem takie info w broszurce i jestem ciekaw jak to ustawić. W FXT też coś takiego jest. Ale z tego co pamiętam z instrukcji to ustawienie tego PINu jest w stylu dwa razy w parapet raz w klamkę itp. Krawiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Czy ktoś z Was testował otwieranie auta za pomocą 5 cyfrowego pinu? Znalazłem takie info w broszurce i jestem ciekaw jak to ustawić. W FXT też coś takiego jest. Ale z tego co pamiętam z instrukcji to ustawienie tego PINu jest w stylu dwa razy w parapet raz w klamkę itp. Krawi Filmik z ustawieniem (OBK/Legacy): https://youtu.be/9ExV54R6vYg ciekawe czy działa? Ciekawa opcja, w sam raz na zakupy dla kilku osób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 26 Listopada 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Wydaje mi sie ze Europa to dla subaru taki poligon doswiadczalny Cóż, wniosek jest zdecydowanie błędny. Sam fakt sekwencji wprowadzania na rynek ( rynki ) systemu EyeSight jest wystarczającym dowodem. A podawanie jako "dowodu" silnika SBD ... cóż, ani w Japonii ani w USA nie ma praktycznie zapotrzebowania na silniki wysokoprężne. Pozostaje dodać, że 1.6 DiT od 1,5 roku jest sprzedawany w Japonii. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 miejmy tylko nadzieje żeby "Europa" nie okazała się dla Subaru kulą u nogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) Wlasnie porownalem Skode (1.8TSI DSG 4x4) i z takim wyposazeniem jak Levorg kosztuje 36 t€ no to jest auto dla Kowalskiego Co do spalania to Skoda Oktavia 1,8 TSI 4x4 pali dokladnie tyle ile Levorg http://www.spritmonitor.de W DE Levorg 35k EURO. Porównujesz bardzo podobne auta to co w tym dziwnego, że kosztują tyle samo ? Edytowane 26 Listopada 2015 przez RoadRunner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Wydaje mi sie ze Europa to dla subaru taki poligon doswiadczalny Cóż, wniosek jest zdecydowanie błędny. Sam fakt sekwencji wprowadzania na rynek ( rynki ) systemu EyeSight jest wystarczającym dowodem. A podawanie jako "dowodu" silnika SBD ... cóż, ani w Japonii ani w USA nie ma praktycznie zapotrzebowania na silniki wysokoprężne. Pozostaje dodać, że 1.6 DiT od 1,5 roku jest sprzedawany w Japonii. Pozdrowienia Raczej powiedziałbym, że UE to jeden wielki poligon doświadczalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Wlasnie porownalem Skode (1.8TSI DSG 4x4) i z takim wyposazeniem jak Levorg kosztuje 36 t€ no to jest auto dla Kowalskiego Co do spalania to Skoda Oktavia 1,8 TSI 4x4 pali dokladnie tyle ile Levorg http://www.spritmonitor.de W DE Levorg 35k EURO. Porównujesz bardzo podobne auta to co w tym dziwnego, że kosztują tyle samo ?Bo sa opinie że subaru to drogie auto a skoda tania. Ja mogę właśnie kupić Levorga sport za 28. Cena praktycznie nie do odrzucenia. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 (edytowane) Wersję GT-S? Jeździłeś już nim? Napisz jakie wrażenia? Edytowane 27 Listopada 2015 przez przemekka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshii Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Wlasnie porownalem Skode (1.8TSI DSG 4x4) i z takim wyposazeniem jak Levorg kosztuje 36 t€ no to jest auto dla Kowalskiego Co do spalania to Skoda Oktavia 1,8 TSI 4x4 pali dokladnie tyle ile Levorg http://www.spritmonitor.de W DE Levorg 35k EURO. Porównujesz bardzo podobne auta to co w tym dziwnego, że kosztują tyle samo ? W DE widzę ,że można z przebiegiem 10km kupić za 26990 Comforta. Ale salon daje czas do 30.11 spieszyć się ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Nawet w "AS" piszą, że cena jest okhttp://www.auto-swiat.pl/testy/subaru-levorg-kombi-o-sportowym-charakterze/nfw9m1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 (edytowane) Wersję GT-S? Jeździłeś już nim? Napisz jakie wrażenia? Tak dzisiaj sobie zrobilem wiekszy wypad. troche Autostrady z 40 km do 200 km/h potem szosy 40 km predkosc taka do 110. To co wczesciej pisalem musze zrewidowac. Srednie spalanie mieszane z Autobahny to okolo 12 L/100km. Szosa spadanie spdlo do 9,5 l/100km. Uwzgledniajac ze auto mialo 500 km i silnik ma na pewno wzbogacona mieszanke to wynik bardzo przyzwoity. Po 3000 tkm da sie pewnie zejsc do okolo 8-9 L/100km. Wykonczenie bardzo na plus nic nie trzeszczy widac ze auto solidnie wykonane. Potem jechalem OBK 2,5 CVT i tym autem mozna tylko spokojnie jezdzic. Kazde mocniejsze dodanie gazu to wycie silnika. W Levorgu silnika praktycznie nigdy nie slachac (a jak to nie jest uciazliwy jak w OBK). OBK i Levorg pala +- tyle samo. Zmierzylem rowniez bagaznik i wielkosc dokladnie taka sama jak w moim Legacy. Chyba wymienie Edytowane 27 Listopada 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Czyli nie jest aż taki zły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Autostrady z 40 km do 200 km/h Uwzgledniajac ze auto mialo 500 km nic tylko kupować takie "demo car'y" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 27 Listopada 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Raczej powiedziałbym, że UE to jeden wielki poligon doświadczalny Ale ja nie o polityce .... Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Yhy, akurat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się