Izotom Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Więc nie równajcie do jednej kreski albo nie stawiajcie kreski z powodu jednej nieudanej usługi. To tak jak w narzeczeństwie: trzeba się dotrzeć, zaufać sobie nawzajem, pogadać, wyjaśnić sobie pogląd na pewne sprawy, czasami w oczy zbombać jak psa. Człowiekiem trza być, nie świnią. Bo jak wiadomo świnia służy do upalania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 jakbym miał pod ręką ASO MTS to bym nie unikał... Podpisuje sie Potwierdzam i dobrze, że mam blisko prawie jak Biedronka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 pogadać, wyjaśnić sobie pogląd na pewne sprawy A my z żonką to jeszcze tego nie opanowalimy, O nie przepraszam!Wyjaśniłem dlaczego kupujemy Subaru, i zrozumiała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maf1evo Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Wejście na halę jest niezgodne z przepisami BHP Aczkolwiek ... mnie stamtąd nigdy nie wyproszono Hmmm...A wiesz może dla czego? Brak kombinezonu z logo "Zdanowicz"? Brak kasku? W sumie u "Zdanowicza" byłem jedynie po części ale w serwisie Suzuki w Wejherowie bywałem często i żadnych problemów przy patrzeniu na ręce mechanikom nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flipper Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Na prośbę p. Mirosława Zdanowicza, przekazuję Wam poniższą treść Drodzy Forumowicze! Jestem kierowcą Subaru od 13 lat, samochodami i motocyklami jeżdżę od 50 lat. Wiem, jak ważna dla każdego kierowcy jest kwestia odpowiedniego serwisowania wymarzonego samochodu. Tym bardziej, kiedy ten pierwszy serwis decyduje o wyborze tego, a nie innego modelu. Prowadzę ASO Subaru Gdańsk od 2000 roku i mogę zapewnić, że przez te wszystkie lata robiliśmy wszystko co można, aby wyszkolić pracowników, dać naszym ekspertom wystarczające możliwości technologiczne, aby każdy kierowca czuł się komfortowo, kiedy do nas przyjeżdża. Serwisowaliśmy tysiące samochodów, Subaru i innych marek. Prowadzimy też serwis i sprzedaż motocykli Harley - Davidson – to nie tylko sposób na biznes, to pasja życia. Przeczytałem post na Forum – uwagę Deil1985 i pozostałe odpowiedzi. Przeprowadziłem szczegółowe rozmowy w Serwisie – z kierownikiem i wszystkimi pracownikami, w tym mechanikiem, który zajmował się Imprezą STI Deila1985. Nie chcę wchodzić w szczegóły, czy jego uwagi są mniej czy bardziej uzasadnione, ale aż tak poważne wątpliwości Kierowcy to sprawa dla mnie jednoznaczna. Kierowca nie może po wyjechaniu z serwisu czy salonu, mieć tak poważnych uwag, co do naszego działania. Odpowiedzialni pracownicy zostali odpowiednio poinstruowani. Pragnę zapewnić Was, Drodzy Forumowicze, że standard obsługi każdego Klienta to dla nas sprawa zasadnicza. W serwisie wisi tablica: "To nie ja jestem Waszym Szefem, ale każdy z Klientów". To nie tylko pusty slogan. Zapraszam użytkownika Deil1985 na bezpłatny przegląd Subaru Imprezy STI połączony z darmową wymianą wszystkich płynów eksploatacyjnych. Kolejny przegląd będzie dla Deil1985 połączony z 50 proc. rabatem, zaś dożywotnio otrzymuje 10 proc. rabatu. Deil1985 – to nie zwalnia Cię z ostrożnej jazdy tym autem Raz jeszcze pragnę zapewnić, że Subaru Zdanowicz to dobra marka i można nam zaufać. W jakiejkolwiek sprawie prosimy o bezpośredni kontakt. Sami musicie się przekonać, że warto na nas postawić. Mirosław Zdanowicz Właściciel Subaru Zdanowicz PS. Szef Serwisu przepisuje tabliczkę 1000 razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinboro Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 No to sprawa wygląda na wyjaśnioną, w mojej ocenie na całkiem satysfakcjonujących warunkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceram Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Śledzę od początku wątek chyba finał zadowalający. Tylko ciekawe czy jeśli deil1985 nie napisałby o tym na forum jak ustosunkowałoby się ASO? Uważam, że staneli na wysokości zadania. Slogan bardzo dobry, tylko jeszcze pracownicy muszą go zrozumieć. Pozdrawiam forumowiczów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 p. Mirosławie - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Wejście na halę jest niezgodne z przepisami BHP Wejście na halę jest mozliwe. Klient musi tylko założyć ubranie ochronne z kaskiem włącznie. Po pokazaniu klientowi tego wdzianka chęć oglądania auta przechodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akow Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 no i mamy szczęśliwy finał....szacun... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Brawo dla p. Zdanowicza za rzeczowe podejście do sprawy. Wilk syty i owca cała. @@deil1985, powinien być zadowolony z obrotu sytuacji. P.S. Oby takie sytuacje się nie zdarzały czego sobie i wszystkim życzę. PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Konkrtene podejście do sprawy,brawa dla ASO Zdanowicz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Szacun dla ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obcy17 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Wow! Rzadko spotykana umiejętność eleganckiego wybrnięcia z niezręcznej sytuacji.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 (edytowane) The Forum ma moc! Edytowane 25 Maja 2013 przez romek_l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Szczerze mnie to nie dziwi , podejście ASO na 5+ !!!! i dlatego warto jeździć do ASO czy firm ktore coś sobą reprezentują , i maja zaplecze ( finansowe ) i nawet jak popełnia błąd , bo to sie moze każdemu zdarzyć , to mogą sie do tego przyznać , lub machnąć ręka i nawet jak by mieli racje to nie brnac , tylko zrobić coś takiego w imię dobra klienta i wyjść z twarzą !!!! Niestety jakiś tam Pan Ziutek z garażu , najczęściej będzie w takiej sytuacji brnal przy swoim , ze ma racje itp . Brawo ASO Zdanowicz ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 (edytowane) Czy to oznacza że sladem ASO Zdanowicz , również inne serwisy będą miały odwagę posypać popiołem głowę i przyjąć na własną klatę odpowiedzialność za błędy ? Mam nadzieję że tak sie stanie a ja wtedy wrócę z autami do ASO Edytowane 26 Maja 2013 przez lojszczyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 (edytowane) Szczerze mnie to nie dziwi , podejście ASO na 5+ !!!! i dlatego warto jeździć do ASO czy firm ktore coś sobą reprezentują , i maja zaplecze ( finansowe ) i nawet jak popełnia błąd , bo to sie moze każdemu zdarzyć , to mogą sie do tego przyznać , lub machnąć ręka i nawet jak by mieli racje to nie brnac , tylko zrobić coś takiego w imię dobra klienta i wyjść z twarzą !!!! Niestety jakiś tam Pan Ziutek z garażu , najczęściej będzie w takiej sytuacji brnal przy swoim , ze ma racje itp . Brawo ASO Zdanowicz ! Carfit, takie uogólnianie i deprecjonowanie "Panów Ziutków" jest nieeleganckie, tak samo jak uogólnianie w tym wątku opinii o ASO. To jak w przypadku błędu postąpi usługodawca, nie zależy od tego czy jest mały czy duży lecz tylko od tego czy jest uczciwy, a ta cecha rozkłada się w społeczeństwie w miarę równomiernie Rynek dużo łatwiej weryfikuje Panów Ziutków, niż duże ASO, do którego i tak często trzeba jechać bo nie ma wyboru (utrata gwarancji etc.). Edytowane 26 Maja 2013 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Nie trzeba serwisować w ASO, aby nie utracić gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Nie trzeba serwisować w ASO, aby nie utracić gwarancji. Ale ja mam kartę VIP i chcę jechać do ASO Chcę też miec moiżliwość skorzystania z opcji wypożyczenia auta na czas serwisu (kilka razy korzystałem) . Chcę aby naprawa była szybko i abym nie czekał na głupie części miesiąc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 (edytowane) Nie trzeba serwisować w ASO, aby nie utracić gwarancji. Giechu, wiesz, że jest to obecnie teoria. Czy istnieje w PL chociaż jedno nie-ASO, w którym można wykonać okresowy przegląd Subaru, nie powodując utraty gwarancji ? Edytowane 26 Maja 2013 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Przeglądy gwarancyjne w służbowym aucie wykonuję regularnie w niezależnym warsztacie, aczkolwiek nie wiem czy rzeczywiście jest to częsty przypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Szacunek, o tym właśnie pisałem, dużą sztuką jest zareagowanie na błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Pragnę zapewnić Was, Drodzy Forumowicze, że standard obsługi każdego Klienta to dla nas sprawa zasadnicza. W serwisie wisi tablica: "To nie ja jestem Waszym Szefem, ale każdy z Klientów". To nie tylko pusty slogan. No to trzeba przyznać zachowanie ze strony p. Zdanowicza godne naśladowania. Chciałbym dodać, że w czasie jednej z wizyt w salonie w celu 'pooglądania' nowego Forka, zostałem bardzo elegancko, grzecznie i profesjonalnie potraktowany właśnie przez pana Zdanowicza, któremu bardzo dziekuję i serdecznie go tutaj pozdrawiam. Na pewno spotkamy się jesienią, gdy z żoną będziemy dokonywac zakupu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się