Skocz do zawartości

O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

Dopiero wersja GT-Four będzie dysponowała mocniejszym silnikiem (300KM) z wersji STI oraz napęd na cztery koła.

 

aż się płakać chce ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

:cry::cry::cry::cry::cry::evil::evil::evil::evil: :???:

 

do czego to dochodzi !! :cry:

 

jeszcze najlepiej niech będzie niebieska z złotymi felgami !!

 

może ludzie przestaną kupować Subaru i koncern dostanie nauczkę !

 

bo po co kupować Subaru jak można kupić Toyotę, pewnie tańszą... i mieć prawie to samo... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo po co kupować Subaru jak można kupić Toyotę, pewnie tańszą... i mieć prawie to samo... :roll:

 

Albo i nawet lepsze bo kto wie, może będzie ładniejsze niż Lanos :roll:

Niestety ale czasy świetności Subaru stają się już tylko wspomnieniem... :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szala goryczy się przelewa: drzwi z ramkami, hatchback, silniki 1.5, GDZIE JEST TO SUBARU, KTÓRE MNIE TAK ZAFASCYNOWAŁO?!?

 

Nic dodać, nic ująć.

 

potem zmiana nazwy na subvolkswagen żeby i nazwa oddawała charakter marki :twisted: a za pare lat informacja w gazecie że polacy ściągnieli z zachodu 100.000 10-letnich subvolkswagenow 1.5 :cool: takie czarne wizje na koniec poniedziałku :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) bo po co kupować Subaru jak można kupić Toyotę, pewnie tańszą... i mieć prawie to samo... :roll:

wypraszam sobie! :mrgreen:

 

btw, gdyby nie Celica GT-Four (i jej sukcesy w WRC), to pewnie dzis nie byloby ani STi, ani EVO :!: :grin:

bo u Japoncow tak juz jest, ze jak jeden cos ma, to i wszyscy pozostali tez tak chca... :lol::lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

btw, gdyby nie Celica GT-Four (i jej sukcesy w WRC), to pewnie dzis nie byloby ani STi, ani EVO

 

Taaa - AWD i boksera subaru wymyśliło napewno PO sukcesach celiki... :twisted:

no coz, przypominam: A.D. 1990 - Legacy dopiero zaczela ogrzewac nogi (lapy! :grin: ) w WRC, a Celica juz miala mistrzowski tytul :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O KURWA! JA NIE CHCĘ TOYOTY Z GRATAMI STI!!!

 

Szala goryczy się przelewa: drzwi z ramkami, hatchback, silniki 1.5, GDZIE JEST TO SUBARU, KTÓRE MNIE TAK ZAFASCYNOWAŁO?!?

 

No Przemeqowski, u mnie zapunktowałeś 10 w skali Gierczaka (skala zamknięta, 10. punktowo) :mrgreen:

Wypowiedż jest :

a) jasna,

B) krótka,

c) merytoryczna,

d) jednoznaczna.

Tak rozmawiają tylko facety i barbie :cool: :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eddie_gt4, no ale nie ukrywajmy, że znaczna część klientów Subaru kupujących Forestery/Legacy/OBK czy nawet imprezy nie ma pojęcia o rajdach :)

ja tam nie chce wzniecac religijnych wojen ( :mrgreen: )

 

ale mi chodzilo o wyczynowe wersje japonskich aut, ktore w pewnym sensie sa b. scisle ze soba zwiazane... najpierw do WRC przyszla Tojota, potem dolaczylo Mitsu, a dopiero potem Subru (chyba taka byla kolejnosc :razz: ) ze swoimi "naladowanymi" wersjami ulicznych aut :mrgreen:

 

i to wlasnie Tojka ze swoja Celina ST165 GT-Four odniosla pierwsze znaczace sukcesy w WRC, i tylko potem przyszla kolej na Subru i Mitsu... :grin:

 

p.s. ale co tam, gdybu nie Audi Quattro, to turbo 4x4 "japonczykow" pewnie tez by nie bylo :lol:

 

p.p.s. ale i tak nie rozumiem waszego oburzenia: przeciez to nie bedzie Subaru z gratami od Tojoty, tylko naodwrot... wiec to raczej Tojotowcy maja oglaszac zalobe (tak naprawde to juz ja oglosili wraz z planami spalenia tych fabryk, gdzie beda produkowane te "zbeszczeszczone" Tojoty :lol::lol::lol: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

btw, mam pytanie do znawcow motoryzacji: jakie bylo pierwsze seryjne osobowe japonskie auto, posiadajace benzynowy silnik z turbo sprezarka i staly naped na 4 kola (z naciskiem na slowo staly :smile: )

 

:?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eddie_gt4, druga generacja Leone ? Choć pewnie skoro Ty pytasz to jakaś Toyota ;P

zapomnialem dopisac "2-drzwiowe" :oops: :razz:

poza tym, od kiedy to wagony to osobowki? wagon to wagon :mrgreen:

 

ale moze tak i lepiej: niech Subaru i dalej produkuje rozne tam turbo wagony, sedany i checzbeki, a turbo coupe, jak za starych dobrych czasow, niech produkuje Tojota - moze w taki sposob unikna one bezposredniej konkurencji :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapomnialem dopisac "2-drzwiowe" :oops: :razz:

 

Chodzi Ci o Celicę GT-Four (ST165) ? Wiki twierdzi, że to było w październiku 1986.

A w lutym 1985 Subaru zaprezentowało XT - 2 drzwiowe, turbo i 4WD ;-)

tyle ze turbo XT chyba nie mialo stalego napedu na 4 lapy:

 

"The XT was available with both manual and automatic transmissions. 85-87 XT Turbos were available as either front wheel drive or part-time four wheel drive, while the 85-87 XT nonturbo cars were only available as front-wheel-drive. The part-time four-wheel-drive system was selectable by a push button atop the shifter. In 1988, the turbo model was discontinued and replaced by the XT6. The part-time four-wheel-drive then became available only on manual-equipped XT nonturbo cars made in the 1988 and 1989 model years (1991 XT nonturbo models were front-wheel-drive only). The full-time four-wheel drive system, very similar to the AWD system that Subaru still uses today, was used on the automatic-equipped XT nonturbo models, and on XT6 models as well."

 

:razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...