carfit Opublikowano 28 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 ale to jest dzikkkkk https://www.facebook.com/autoklubpl/videos/vb.229720176959/10153119940806960/?type=2&theater to będzie mega strata jeżeli ktoś taki odejdzie z WRC w 0:01 oraz 0:03 mozna dostrzec powod dlaczego te opony sie zsuwaja... A świstak siedzi i ....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudu Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 https://twitter.com/WorldRallyBlog/status/659390459068944390 Ktoś coś? sądząc po ilości followersów, to wydaje się być w miarę poważny blog. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 World Rally Blog @WorldRallyBlog 2 hrs2 hours ago It is highly possible that I just made that one up. #WRC Tom sobie robi jaja, czasem tak ma;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 jakbym byłszefem teamu to bym brał Roberta chociażby dlatego, że jak nikt potrafi testować i dawać wskazówki inżynierom, ale cóz, jest jak jest, chociaz nie wiemy co sie za kulisami dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudu Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 jakbym byłszefem teamu to bym brał Roberta chociażby dlatego, że jak nikt potrafi testować i dawać wskazówki inżynierom, ale cóz, jest jak jest, chociaz nie wiemy co sie za kulisami dzieje Colin Clark otwarcie o tym powiedział podczas relacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Co się takiego zmieniło,że w 2014 był możliwy angaż Kubicy w fabrycznym Citroenie a w 2016 nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Może łatwiej powiedzieć przysłowiowym księgowym, że zatrudniamy mistrza WRC2, niż gościa który przez 2 lata zdobył tak niewiele punktów w WRC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Na Onecie wywiad z Kubicą.Taki optymistyczny. Dobrze,że Robert chce ogłosić program przed świętami.Jakby to się miało przeciągać to się boję że zejdę :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Na Onecie wywiad z Kubicą.Taki optymistyczny. Dobrze,że Robert chce ogłosić program przed świętami.Jakby to się miało przeciągać to się boję że zejdę :-) Cóż... pokera się ma w genach a karty trzyma przy orderach do momentu pewności, że to już czas odkryć co się w ręce ma Lubie takie lekkie poddenerwowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elias Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 jak ma byc dobrze a mam nadzieje ze bedzie - to dla mnie Rob moze oglaszac nawet i na sylwestra byle bylo co ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Być może pogorszenie sytuacji finansowej grupy vw spowoduje to, że inni producenci złapią wiatr w żagle i uwierzą, że można pokonać ich w walce o zwycięstwo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Narazie z naszej strony to tylko same gdybania,ruletka itd.natmiast jestem przekonany,ze jak ktos z fabryk chcial rozmawiac z Robsonem to juz dawno rozmawial po ciuchu i w spokoju bo interesy lubia taki klimat,a Robson ogloszenie informacji pozostawia na sam koniec bo temperatura wre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Po gigantycznej aferze w VW zaistniała afera w Toyocie. VW fałszował oprogramowanie aby wypadać lepiej w testach bez kosztownych rozwiązań konstrukcyjnych co można jakoś tam zrozumieć. Natomiast Toyota skandalicznie po prostu nie chce zatrudnić Kubicy. Czym bezapelacyjnie straci nawet najbardziej lojalnych swoich klientów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Toyota juz miała skandal w WRC i wypad z mistrzostw 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 (edytowane) Pamiętam , ominęli powietrzem zwężkę. Działo się to chyba przy większej prędkości, kiedy to jakiś materiał był sprężysty i więcej powietrza trafiało do turbiny. Ale to co teraz robi to jest dopiero niesportowe Edytowane 29 Października 2015 przez Jacky X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 VW fałszował oprogramowanie aby wypadać lepiej w testach bez kosztownych rozwiązań konstrukcyjnych Aby obniżyć spalanie, bo urządzenia do redukcji emisji były w samochodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 ominęli powietrzem zwężkę. Działo się to chyba przy większej prędkości, kiedy to jakiś materiał był sprężysty i więcej powietrza trafiało do turbiny no praaaaawie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 A świstak siedzi i ....... no tak, zaraz sie zbiera gwardia osobista Roberta Nie chodzilo mi o wytykanie jakiegos bledu, tylko przy tych cieciach widac mocne "pieprzniecie" wewnetrznym bokiem opony w asfalt i wedlug mnie niewykluczone, ze to powoduje to nieslawne zsuwanie sie... bo sama z siebie na prostej drodze opona sie nie zsunie z felgi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 29 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 (edytowane) A świstak siedzi i ....... no tak, zaraz sie zbiera gwardia osobista Roberta Nie chodzilo mi o wytykanie jakiegos bledu, tylko przy tych cieciach widac mocne "pieprzniecie" wewnetrznym bokiem opony w asfalt i wedlug mnie niewykluczone, ze to powoduje to nieslawne zsuwanie sie... bo sama z siebie na prostej drodze opona sie nie zsunie z felgi! Proponował bym więcej ogladać innych załóg w innych autach i zobaczyć ich tor i cięcia , a zsuwanie sie opon , dotyczy opon szutrowych …… kto jak kto , ale powinieneś to odróżniać Wejdź na mój FB , to zobaczysz zdjęcie Paddona , jak na mecie ma zsunietą opone ( asfalt i michelin żeby nie było ) O prosze Edytowane 29 Października 2015 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz111222 Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Na szutrze też jest to "pieprzniecie" bokiem opony w asfalt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Nie ma co gadać głupot.Są problemy z suwaniem się Pirelli i jest to niebezpieczne i kosztuje dużo straty.Rozumiem,że niełatwo to rozwiązać choć kompromituje to Pirelli.A nie można po prostu przykleić tą oponę ??? lepsze to 5 kapci w rajdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 (edytowane) Proponuję wysłać z the Forum do Pirelli grupę doradców technicznych, która doradzi jak się robi opony szutrowe, tudzież osadza na felgach..... Edytowane 29 Października 2015 przez Bosman 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 A świstak siedzi i ....... no tak, zaraz sie zbiera gwardia osobista Roberta Nie chodzilo mi o wytykanie jakiegos bledu, tylko przy tych cieciach widac mocne "pieprzniecie" wewnetrznym bokiem opony w asfalt i wedlug mnie niewykluczone, ze to powoduje to nieslawne zsuwanie sie... bo sama z siebie na prostej drodze opona sie nie zsunie z felgi! Proponował bym więcej ogladać innych załóg w innych autach i zobaczyć ich tor i cięcia , a zsuwanie sie opon , dotyczy opon szutrowych …… kto jak kto , ale powinieneś to odróżniać Wejdź na mój FB , to zobaczysz zdjęcie Paddona , jak na mecie ma zsunietą opone ( asfalt i michelin żeby nie było ) O prosze image.jpeg Skoro fabryczne teamy maja cale komplety (opona + felga), to nie moga opon kliec do felg? Skoro pozniej po rajdzie i tak felga krzywa. Takie cos stosuje np veyron, by opona sie przekrecala sie na feldze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się