Skocz do zawartości

Robert Kubica w rajdach


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

 

To tnij przez krzak troszkę ryzykowne było ;)

 

chyba nie planowali, tylko tak wyszło ;)

 

 

Też tak to widzę, bardzo ładnie na moment odpuścił żeby nie pójść głębiej... wielu rzeczy można się nauczyć ale jak patrzę na te wszystkie ujęcia to teraz rozumiem stwierdzenie że mistrzem to trzeba się urodzić. Albo się to coś ma albo nie. 

 

Robertowi brakuje właściwych decyzji albo dobrego promotora/menedżera.

 

Kto się Robertem opiekuje?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdura. Lotos jest potężny i z łatwością mógłby sponsorować team na światowym poziomie. Może nie dałby tyle kasy co fabryka vw ale prawie na pewno mogło by to być na poziomie sponsoringu Castrola czy Totala.

Natomiast powstaje pytanie czy lokalnej marce się to opłaci.

 

PS. Trzeba też wiedzieć ,że FIA ma kasę z POLSATU. Jak nie będzie Roberta nie będzie i kasy z Polsatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś źródło tych informacji o Lotosie ?

 

Dobre pytanie ;) zawsze mnie rozwala jak ktoś rzuca "FAKTAMI" jak z rękawa ale ni chu chu nie da się ich gdziekolwiek potwierdzić ;) to takie "urban fakty"  :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na EMOCJE DO PEŁNA podają, że nie wycofują się z tego sportu.

Lotos może i jest potężny, ale jednak do głównych sponsorów w WRC czyli np Castro, Shell czy Total to brakuje mu bardzo dużo, wystarczy poczytać na Wikipedii kto jakim kapitałem obraca i jaki ma dochód. Orlen jest przy nich cienki a Lotos jeszcze mniejszy.

Lotos ma przychody (nie dochody) roczne ok 8-9 mld euro, TOTAL 150 MLD EURO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie bardziej ciekawi, jak to wszystko teraz połączyć - występy Roberta i Kajetana, bo ciężko mi sobie wyobrazić, że Kajto będzie kolejny sezon ścigał się w RSME, po zdobyciu tytułu mistrzowskiego. Ideałem było by dla mnie widzieć Roberta z Maćkiem w fabryce, a Kajetana w WRC pod skrzydłami Lotosu. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie bardziej ciekawi, jak to wszystko teraz połączyć - występy Roberta i Kajetana, bo ciężko mi sobie wyobrazić, że Kajto będzie kolejny sezon ścigał się w RSME, po zdobyciu tytułu mistrzowskiego. Ideałem było by dla mnie widzieć Roberta z Maćkiem w fabryce, a Kajetana w WRC pod skrzydłami Lotosu. :)

 

Lubię to ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie bardziej ciekawi, jak to wszystko teraz połączyć - występy Roberta i Kajetana, bo ciężko mi sobie wyobrazić, że Kajto będzie kolejny sezon ścigał się w RSME, po zdobyciu tytułu mistrzowskiego. Ideałem było by dla mnie widzieć Roberta z Maćkiem w fabryce, a Kajetana w WRC pod skrzydłami Lotosu. :)

 

 

Jakoś słabo to widzę. Nie, żebym nie chciał, ale nie wiem czy WRC to nie za wysoko dla niektórych. Wrc2 ok. I ta fabryka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdura. Lotos jest potężny i z łatwością mógłby sponsorować team na światowym poziomie. Może nie dałby tyle kasy co fabryka vw ale prawie na pewno mogło by to być na poziomie sponsoringu Castrola czy Totala.

Natomiast powstaje pytanie czy lokalnej marce się to opłaci.

 

PS. Trzeba też wiedzieć ,że FIA ma kasę z POLSATU. Jak nie będzie Roberta nie będzie i kasy z Polsatu.

Widocznie jet za cienki w uszach skoro we wszystko  pakuje tylko polowicznie ,niech da tyle co trzeba Robsonowi no 20 mln,Kajto z jakies 15mln,kopaczom nastepne 20mln i mozna powiedziec ,ze cos robi dobrze bo jest w  stanie zabezpieczyc dany sezon ,a skoro jak mowisz jest taki dobry to czemu Robson klepie felgi i nie wymienia osprzetu po kazdym rajdzie?a o testach nie wspomne ,przyklad trzeba brac od najwiekszych i najlepszych sponsorow ktorzy  daja kase tyle ile trzeba a moze i wiecej i wtedy mozna mowic ,ze bedzie wyrownana dosc walka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie wiadomość na profilu FB nie jest potwierdzeniem, że Lotos zostaje z RK

 

Jednak była oferta Citroena w 2013 roku:

Gdy pytamy, czy zaakceptowałby bezwarunkowo każdą ofertę startów w zespole fabrycznym, odpowiada krótko: Nie. I za przykład podaje końcówkę sezonu 2013, gdy na stole miał kontrakt od Citroena. – Nie podpisałem go, bo jestem profesjonalistą, a na tamtym etapie nie miałem nawet pilota – przyznaje.

http://www.przegladsportowy.pl/motosporty/rajdy,robert-kubica-moze-odejsc-z-rajdow,artykul,616101,1,352.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to jest dzikkkkk

 

https://www.facebook.com/autoklubpl/videos/vb.229720176959/10153119940806960/?type=2&theater

 

:D

 

 

to będzie mega strata jeżeli ktoś taki odejdzie z WRC

 

w 0:01 oraz 0:03 mozna dostrzec powod dlaczego te opony sie zsuwaja...

Edytowane przez Than_Junior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ale to jest dzikkkkk

 

https://www.facebook.com/autoklubpl/videos/vb.229720176959/10153119940806960/?type=2&theater

 

:D

 

 

to będzie mega strata jeżeli ktoś taki odejdzie z WRC

 

w 0:01 oraz 0:03 mozna dostrzec powod dlaczego te opony sie zsuwaja...

 

 

To nie jest  zaden powod, kazdy tnie zakrety ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...