carfit Opublikowano 22 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 A ktoś wie, jak teraz będzie wyglądała naprawa auta ? Czy ci, którzy dobijali jakoś partycypują ? Rozumiem, że po dżentelmeńsku Evans powinien oddać tylne zawieszenie. Nie ma czegoś takiego , ot zwykły rally incydent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 a wystarczyło by wcześniej ktoś utknął jak Kubica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Os_ Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Chyba jakby to się stało pod marketem na zakupach a nie OS to by mu zwrócił. Nie istnieje nic takiego i nikt do nikogo nie będzie miał pretensji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Jestem zawiedziony Hyundaiami. Nowe auto ale wyniki zostały stare. Bo kierowcy są ci sami Moim zdaniem winna jest opona, jakby trzymała nie było by tematu, prędkość spacerowa. Ręczny w tym wypadku pomógł by tyle, że by wypakował dupą w drzewo bądź drzwiami co gorsza... a jak by auto pchał to by się wywrócił. Pokaż mi slicka który trzyma na lodzie raz coś przytrzyma raz nie, taka loteria. Tu faktycznie zapominamy o jednej rzeczy o której Robert powiedział, jechał przecież bez gazu a auto jechało... Podtrzymanie, to cholerstwo faktycznie pcha, cały czas... Chyba żeby Robert sprzęgło wcisnął na zakręcie ale musiałby chyba z "L"-ką jeździć 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Premo nie zrozumiałeś mnie, właśnie o to chodzi, że był to slick... przy takich warunkach to jest nieporozumienie, ale takie jest właśnie Monte Carlo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 <iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/VJ4ntcflSag" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> Tu inny przykład... Różnica nasuwa się taka, że Colin jeździł pancernymi Subarakami którym nawet drzewa nie straszne i zawsze jechał jakoś dalej, a Robert ma papierowego Forda któremu wiele do szczęścia żeby się unieruchomić na amen nie trzeba Powiedziałbym że DS3 był jakoś bardziej toporny na niego (pomijając te całkiem grube dzwony ) <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/crvBVJ1IKp4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scooby14444 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 (edytowane) Nie chce sie tutaj mądrzyć, ale najgorsze co można zrobić w takiej sytuacji to pogłębić skręt. Im większy skręt tym auto zaczyna jeszcze bardziej na wprost jechać. A niestety Robert tak zrobił. Edytowane 22 Stycznia 2016 przez scooby14444 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Tym nie mniej nie twierdzę że Cytryna by skosiła to felerne drzewo na Monte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Bo Subarki ta na rajdy byly doskonale samchody a te co teraz (a szczegolnie Ford)to chyba z papendekla robione,a tak powaznie to mysle,ze VW poszedlby dalej 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
+RAFAŁ+ Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 ...a te co teraz (a szczegolnie Ford)to chyba z papendekla robione,a tak powaznie to mysle,ze VW poszedlby dalej Narzekacie Bryan ma inne zdanie: I went straight in a snowy part and I hit a tree. But I think the car is ok, it is a strong car. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 (edytowane) Lefebvre on the limits https://twitter.com/planetemarcus/status/690590751609221121 Edytowane 22 Stycznia 2016 przez wojo02 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 (edytowane) Moim zdaniem winna jest opona, jakby trzymała nie było by tematu, prędkość spacerowa. a w ktorej sekundzie byly strzaly? na calym OS byl jeden kilometr sniegu i lodu - zaden kierowca rajdowy z ambicjami nie zalozy nic innego jak slick na takie warunki Edytowane 22 Stycznia 2016 przez Than_Junior 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobej Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Na powrótroberta piszą, że auto jeszcze na OS-ie stoi :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaLP Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Premo nie zrozumiałeś mnie, właśnie o to chodzi, że był to slick... przy takich warunkach to jest nieporozumienie, ale takie jest właśnie Monte Carlo. 80% trasy to był suchy asfalt, pewnie dlatego slick. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 "Prawda" jest taka, że gdyby Robert czytał The Forum to wiedziałby jak zdobyć sponsorów i jak wygrać Monte Carlo Doradców i mistrzów kierownicy tutaj jest do wybrou do koloru 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Fiesta jeszcze w drodze, będzie ciasno. Trzy godziny na naprawę. Muszą się wyrobić do czwartej rano. W zespole mówią, że problem jest z przodu, ale tak długo, jak będzie nadzieja, zrobią co w ich mocy. Info z fb C.Gutowski Uszkodzenia są na tyle poważne że nie naprawią w wymaganym czasie .Koniec rajdu Info BRC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Lefebvre on the limits https://twitter.com/planetemarcus/status/690590751609221121 Szok, że auto utrzymało się na drodze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Wielka szkoda....szkoda mi tez Roberta, daje facet wszystko z siebie i pod gorke ma. Nic, jak to mowia: co nas nie zabije, to nas wzmocni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Dzwon Tanaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Moim zdaniem winna jest opona, jakby trzymała nie było by tematu, prędkość spacerowa. a w ktorej sekundzie byly strzaly? na calym OS byl jeden kilometr sniegu i lodu - zaden kierowca rajdowy z ambicjami nie zalozy nic innego jak slick na takie warunki i własnie dlatego 1% kierowców rajdowych musi wyciągać auta z rowu bądź naprawiać uszkodzenia. Ja nie mówię że to zła decyzja wyboru opon, po prostu ta opona zupełnie nie nadawała się do panujących warunków, a że Kubica jest zawzięty to choć powoli to i tak szuka cennych sekund i tym razem się nie udało, trudno. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Dzwon Tanaka Puścił gaz Po zawodach ktoś ma ochotę na drina? Wasze zdrowko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 To samo miejsce co Lefebvre. No to po zawodach dla RK, oby to nie był ostatni start w tym roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Dzwon Tanaka Puścił gaz Po zawodach ktoś ma ochotę na drina? Wasze zdrowko... Stypa to tez okazja zeby sie napić.Zdrowko. Ja juz nawet nic nie mowię.Jezeli tak miał sie zacząć i skończyć ten sezon to kurna boli jak nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 po prostu ta opona zupełnie nie nadawała się do panujących warunków, Stary piszesz takie bzdury, że się czytać nie da. Każdy jechał na supersoftach. Jeśli 90% odcinka jest suchy asfalt a 10% jest lód to wybór nie może być inny. Te 10% trzeba przejechać tempem spacerowym i tyle. Mimo, że było bardzo wolno, to nadal za szybko ot i koniec historii. Nie możesz rozpatrywać wyboru opon przez pryzmat jednego zakrętu. Na panujące warunki na tym OSie to były odpowiednie opony, na ten konkretny zakręt najlepszy był by kolec i tyle. Tylko nikt normalny nie założy kolca na odcinek gdzie 90% jest suche bo po drodze zgubi kolce, a straty do tych co jadą na slicku będą kolosalne. Takie jest Monte i po co drążyć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Bertelli: Camilli: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się