Skocz do zawartości

regeneracja wiskozy gc8 2.0 turbo


byniak88

Rekomendowane odpowiedzi

drodzy koledzy, mam problem z wiskozą(została upalona). Moje pytanie brzmi, czy wie ktoś może jaki olej wlać do środka i ile tego oleju ostanio lałem tam złykły olej taki sam jak d skrzyni biegów tak na oko i pochodziło mi to tak przez 2 lata aż do dziś proszę o jakąś mądrą podpowiedź co z tym zrobić pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drodzy koledzy, mam problem z wiskozą(została upalona). Moje pytanie brzmi, czy wie ktoś może jaki olej wlać do środka i ile tego oleju ostanio lałem tam złykły olej taki sam jak d skrzyni biegów tak na oko i pochodziło mi to tak przez 2 lata aż do dziś proszę o jakąś mądrą podpowiedź co z tym zrobić pozdrawiam

 

Wlewales zwykły olej do hermetycznie zamkniętej wiskozy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drodzy koledzy, mam problem z wiskozą(została upalona). Moje pytanie brzmi, czy wie ktoś może jaki olej wlać do środka i ile tego oleju ostanio lałem tam złykły olej taki sam jak d skrzyni biegów tak na oko i pochodziło mi to tak przez 2 lata aż do dziś proszę o jakąś mądrą podpowiedź co z tym zrobić pozdrawiam

 

Wlewales zwykły olej do hermetycznie zamkniętej wiskozy ?

 

na to wyglada :mrgreen:

 

wiskoze zalewa sie na specjalnym stanowsku, w prózni i specjalnym olejem silikonowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tak dwa lata temu upaliłem wiskoze. Wyjełem ją ze skrzyni i rozebrałem wszystkie tarcze w środku były czarne a zamiast oleju była tam dosłownie smoło nigdy tego nie robiłem byłem w tedy w islandi wiec pojechałem do serwisu subaru. Tam powiedziano mi ze tego sie nie naprawia tylko wymienia sie tą cześć i miało to kosztować w granicach 1 tyś euro, wiec postanowiłem że spróbuje to naprawić sam poczyściłem wszystko złożyłem na nowo i zalałem do środka oleju tego samego co do skrzyni bo wymieniałem też olej w skrzyni, zamknełem wieczko i włożyłem pierścień który to trzyma. złożyłem skrzynie do kupy i tak to działało wszystko elegancko aż do teraz pojeździłem ostrzej niż zawsze i poczułem opór przy skręcaniu, od razu wiedziałem co to bo wcześniej miałem ten sam objaw, ale jak postał nockę na drugi dzień rano wszystko wróciło do normy. Czuć opór ale nie taki że , wszystkie koła są zablokowane. Nie umiem inaczej tego wyjaśnić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to od dwóch lat masz niesprawną wiskozę.Sam raczej jej nie zregenerujesz.

wiec jak to się przejawia?bo to jest moje pierwsze subaru i nie odczułem różnicy. Co dzieje sie gdy wiskoza jest niesprawna??

 

Nie doceniacie inwencji twórczej Rodaków :)

A ty nie bądź taki mądry bo ci trumna uszy przytnie Edytowane przez byniak88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ty nie bądź taki mądry bo ci trumna uszy przytnie

To taki lokalny żarcik z okolic BLM? Obśmiałem się :roll:

 

Zamiast rzeźbić i drutować, chwilę się zastanów. Odpalasz allegro, ebay czy jakikolwiek inny serwis aukcyjny. Szukasz kogoś kto sprzedaje skrzynię do Subaraka ze zmieloną skrzynią (najczęściej dwójką lub trójką). Kupujesz całość lub prosisz o wykręcenie samej wiskozy.

Skoro sam sobie skrzynię rozebrałeś i złożyłeś i jeszcze, o zgrozo, dwa lata jeździłeś to pewnie klucze trzymać w reku umiesz. Wymieniasz więc uszkodzone wisko na nie uszkodzone i jeździsz.

Koszt - pewnie kilka stówek...

 

Dobra rada. Nie drutuj Subaraka bo się srogo zemści.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam powiedziano mi ze tego sie nie naprawia tylko wymienia sie tą cześć i miało to kosztować w granicach 1 tyś euro, wiec postanowiłem że spróbuje to naprawić sam poczyściłem wszystko złożyłem na nowo i zalałem do środka oleju tego samego co do skrzyni bo wymieniałem też olej w skrzyni, zamknełem wieczko i włożyłem pierścień który to trzyma. złożyłem skrzynie do kupy i tak to działało wszystko elegancko aż do teraz pojeździłem ostrzej niż zawsze i poczułem opór przy skręcaniu, od razu wiedziałem co to bo wcześniej miałem ten sam objaw, ale jak postał nockę na drugi dzień rano wszystko wróciło do normy. Czuć opór ale nie taki że , wszystkie koła są zablokowane. Nie umiem inaczej tego wyjaśnić...

 

nie wierze co przeczytałem :shock:

Moja tez po postoju wraca do normy, płyn wiskotyczny sie wychładza, a rano jak skrzynia zimna to nawet powyzej 60km pojawiają sie objawy

 

ja dałem za wiskoze 400zł, przeż to nie jest fortuna,a Subaru to nie golf zeby tak oszczedzać... :roll:

Edytowane przez Matiz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy może ktoś z was się orientuje jaką lepkość dynamiczną powinien być olej silikonowy do wiskozy subaru i ile tego oleju powinno być. Na forum ALFA ROMEO czytałem ze leją olej o lepkości 100 000cP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy może ktoś z was się orientuje jaką lepkość dynamiczną powinien być olej silikonowy do wiskozy subaru i ile tego oleju powinno być. Na forum ALFA ROMEO czytałem ze leją olej o lepkości 100 000cP.

 

Ktoś sie orientuje :-P :cool: , ale sami szukaliśmy dobre kilka tygodniu wiarygodnych informacji , ( pojawiały się rózne i sprzeczne ) w końcu sam znalazłem odpowiedź ,i testując rózne oleje i mierząc, dorabiając przyrządy itp. aby miała te 4kgf :cool:

Ale przykro mi aż taki wylewny nie jestem :mrgreen: , bo zaraz "szakale" z innych firm będą mieć to na tacy :twisted: i proszę mnie zrozumieć :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc co jest lepsze, dać do regeneracji swoją czy kupić drugą używaną ??

zregenerowac zdecydowanie tam , gdzie daja na usługę gwarancje i wiedza o co chodzi ;-) a najlepiej oczywiscie kupic nowa :idea:

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na nowa mnie nie stać. Znalazłem firme która regeneruje wisko za 600 zł i daje 36 miesiecy gwarancji nie zależnie od tego ile zrobię kilometrów. Jak myslicie warto ją tam naprawiać ??

Równie dobrze moge zrobić tak jak 2 lata temu hehe :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem firme która regeneruje wisko za 600 zł i daje 36 miesiecy gwarancji nie zależnie od tego ile zrobię kilometrów

 

bierz w ciemno , bo to dosłownie samobójstwo, albo firma "uduś" i gwarancje bedziesz za rok , mógł wsadzic sobie w ..... bo firma moze zniknąc lub juz cos wymysli ze to Twoja wina , Dla mnie takie deklaracje za 600zł , i gwarancje dłuższe jak za nową to ......... mega okazja , coś jak chiński Ojfon :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...