Skocz do zawartości

regeneracja wiskozy gc8 2.0 turbo


byniak88

Rekomendowane odpowiedzi

 

,będziesz ją miał na dole to można zajrzeć i sprawdzić.

 

 

 

powodzenia przy zbijaniu trzpienia i samego krzyżaka wybieraka biegów :P

 

ja mojego rozciąłem.....

Edytowane przez Matiz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

,będziesz ją miał na dole to można zajrzeć i sprawdzić.

 

 

powodzenia przy zbijaniu trzpienia i samego krzyżaka wybieraka biegów :P

 

ja mojego rozciąłem.....

Trzeba mieć wybijaki. Tam sa dwa sworznie jeden 3-4 mm drugi chyba 6 mm jeden w drugim .Krzyżak nie wybija sie na aucie. Po to jest śrubka m6 :) Edytowane przez 4mamut
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może byc tak ze pierwotny właściciel kolegi Sti'ka zażyczył sobie mocny centralny dyfer jeszcze w salonie :D

A to ze sti lepiej sie prowadzi od gt to nie tylko zasługa napędu. Jest tam lepszy zawias krótsza skrzynia i większa moc rzecz jasna no i chyba lżejszy jest wiec wiele sie na to składa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może byc tak ze pierwotny właściciel kolegi Sti'ka zażyczył sobie mocny centralny dyfer jeszcze w salonie :D

A to ze sti lepiej sie prowadzi od gt to nie tylko zasługa napędu. Jest tam lepszy zawias krótsza skrzynia i większa moc rzecz jasna no i chyba lżejszy jest wiec wiele sie na to składa :)

Zdziwiłbys sie co robi gt na szperach i skrzyni 4.44 z Dccd czy bez. Jeździłem za skrzyni z sti i skrzyni z type r w gt w stosunku do serii obie to przepaść . Przy 220 km idzie bokiem wiec zamiast ładować kasę w remap czy stabilizatory zmień napęd. Auto nie do poznania. Edytowane przez 4mamut
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czego takie zachowanie ma dowieść czy do czego przekonać? Bokiem można rower postawić a szper nie ma. :P

 

@cybel  - seryjna skrzynia nadaje się do wyjechania z zaspy. Moce rzędu 250 KM przy fajnym napędzie powodują że kopara opada.  Mam już 3 skrzynie na aucie pierwsza TY754VN1AB o ile pamiętam wyleciała po pół roku od kupna....i nie zamierzam do tego wracać chyba że do dupowozu, potem 4.44 od STI a teraz TY754 od Type R z kilkoma zmianami....

 

Kup 4.44 na wiskozie  lub DCCD i koniecznie szpere w tylny dyfer. Będziesz żałował dwóch rzeczy

 

1. Czemu wcześniej kupowałem mało znaczące pierdoły.

2. Czemu kupiłem ten zestaw to tak późno

Edytowane przez 4mamut
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Tak. Przód jest "otwarty".

No to  możesz porównać moment puszczenia visko w gt i sti -masz dostęp chyba do obu? :)

Podnieś jedno przednie koło,  ręczny , luz  , załóż klucz dyno na nakrętkę centralną i kręć powoli do przodu. w chwili , gdy koło zacznie sie obracać czytasz moment. Robisz tak dla gt i dzielisz wynik przez 2. To samo dla sti i dzielisz przez   2,2  .

Porównując te wartości masz jakie takie pojęcie, bo opory oleju w skrzyni będą podobne. Dobrze jesli nie ma mrozu, ale trzeba to zrobić przy tych samych temperaturach. Te pomiary to porównanie , a nie wyznaczenie momentu podawanego przez wytwórcę.

przy braku dynamometrycznego możesz uzyć zwykłego klucza do kół -długiego / z przedłużką i jakimś odważnikiem -moment obliczysz ( siła x ramię) Domowe sposoby , ale fajne :)

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...