Matiz Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 (edytowane) ,będziesz ją miał na dole to można zajrzeć i sprawdzić. powodzenia przy zbijaniu trzpienia i samego krzyżaka wybieraka biegów ja mojego rozciąłem..... Edytowane 15 Stycznia 2016 przez Matiz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 i tak skrzynia poleci w dół niedługo na montaż blach Gdzie to będziesz robił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 (edytowane) ,będziesz ją miał na dole to można zajrzeć i sprawdzić. powodzenia przy zbijaniu trzpienia i samego krzyżaka wybieraka biegów ja mojego rozciąłem..... Trzeba mieć wybijaki. Tam sa dwa sworznie jeden 3-4 mm drugi chyba 6 mm jeden w drugim .Krzyżak nie wybija sie na aucie. Po to jest śrubka m6 Edytowane 16 Stycznia 2016 przez 4mamut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 Może byc tak ze pierwotny właściciel kolegi Sti'ka zażyczył sobie mocny centralny dyfer jeszcze w salonie A to ze sti lepiej sie prowadzi od gt to nie tylko zasługa napędu. Jest tam lepszy zawias krótsza skrzynia i większa moc rzecz jasna no i chyba lżejszy jest wiec wiele sie na to składa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 @@Bartek1986, przdni dyfer masz luźny? Twoje sti tak miało chyba w serii. Wtedy dało by się porównać visco wględem gt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 (edytowane) Może byc tak ze pierwotny właściciel kolegi Sti'ka zażyczył sobie mocny centralny dyfer jeszcze w salonie A to ze sti lepiej sie prowadzi od gt to nie tylko zasługa napędu. Jest tam lepszy zawias krótsza skrzynia i większa moc rzecz jasna no i chyba lżejszy jest wiec wiele sie na to składa Zdziwiłbys sie co robi gt na szperach i skrzyni 4.44 z Dccd czy bez. Jeździłem za skrzyni z sti i skrzyni z type r w gt w stosunku do serii obie to przepaść . Przy 220 km idzie bokiem wiec zamiast ładować kasę w remap czy stabilizatory zmień napęd. Auto nie do poznania. Edytowane 16 Stycznia 2016 przez 4mamut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 Przy 220 km idzie bokiem Czego takie zachowanie ma dowieść czy do czego przekonać? Bokiem można rower postawić a szper nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 (edytowane) Czego takie zachowanie ma dowieść czy do czego przekonać? Bokiem można rower postawić a szper nie ma. @cybel - seryjna skrzynia nadaje się do wyjechania z zaspy. Moce rzędu 250 KM przy fajnym napędzie powodują że kopara opada. Mam już 3 skrzynie na aucie pierwsza TY754VN1AB o ile pamiętam wyleciała po pół roku od kupna....i nie zamierzam do tego wracać chyba że do dupowozu, potem 4.44 od STI a teraz TY754 od Type R z kilkoma zmianami.... Kup 4.44 na wiskozie lub DCCD i koniecznie szpere w tylny dyfer. Będziesz żałował dwóch rzeczy 1. Czemu wcześniej kupowałem mało znaczące pierdoły. 2. Czemu kupiłem ten zestaw to tak późno Edytowane 16 Stycznia 2016 przez 4mamut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 @Bartek1986, przdni dyfer masz luźny? Twoje sti tak miało chyba w serii. Wtedy dało by się porównać visco wględem gt. Tak. Przód jest "otwarty". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Tak. Przód jest "otwarty". No to możesz porównać moment puszczenia visko w gt i sti -masz dostęp chyba do obu? Podnieś jedno przednie koło, ręczny , luz , załóż klucz dyno na nakrętkę centralną i kręć powoli do przodu. w chwili , gdy koło zacznie sie obracać czytasz moment. Robisz tak dla gt i dzielisz wynik przez 2. To samo dla sti i dzielisz przez 2,2 . Porównując te wartości masz jakie takie pojęcie, bo opory oleju w skrzyni będą podobne. Dobrze jesli nie ma mrozu, ale trzeba to zrobić przy tych samych temperaturach. Te pomiary to porównanie , a nie wyznaczenie momentu podawanego przez wytwórcę. przy braku dynamometrycznego możesz uzyć zwykłego klucza do kół -długiego / z przedłużką i jakimś odważnikiem -moment obliczysz ( siła x ramię) Domowe sposoby , ale fajne pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubBlackbird Opublikowano 16 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2023 Temat bardzo stary ale czy może ktoś powiedzieć jaką lepkość oleju silikonowego należy użyć aby uzyskać 4kgf spięcia, a jaki dla 10kgf? Czy w dalszym ciągu jest to temat tabu i nikt o tym nic nie wie i nie powie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się