Jump to content

SubBlackbird

Użytkownik
  • Posts

    292
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

SubBlackbird last won the day on December 17 2014

SubBlackbird had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Giżycko
  • Auto
    Impreza GC 2.0 1999r

Recent Profile Visitors

931 profile views

SubBlackbird's Achievements

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

23

Reputation

  1. Znalezione przypadkiem. Może kogoś zainspiruje ten materiał https://driving.ca/subaru/forester/column/collector-classics/1998-subaru-gets-the-shock-treatment
  2. Obojętnie czy silnik 1,6 czy 2,0 zasada działania alternatora taka sama. Gabarytowo też to samo. Jedynie może w zależności od wersji Japończycy pokusili się o inne moce alternatora ze względu na wyposażenie np. halogeny w zderzaku przednim oraz klimatyzacja i to koniec, te samochody nie mają innych odbiorników prądu, które potrzebuję większej mocy. Kupuj cokolwiek i nie wnikaj. Będzie pasować i będzie działać.
  3. Dokładnie, pasować będzie tylko wtyczka może być inna. Co by nie było na pewno temat ogarniesz.
  4. Rafaelo powiedz jaki koszt tego ledbara? ps. pamiętajcie, że ksenon w halogenie słabo się sprawdzi bo będzie bardzo często włączany i wyłączany czyli wymęczy się + potrzebuje trochę czasu na "rozgrzanie się".
  5. Super, dzięki za odpowiedź ale już udało się wyciągną. Nie było łatwo ale wpadłem na pewien pomysł i poszło. Gdybym miał wcześniej fotkę zupełnie inaczej podszedłbym do sprawy, a tak trzeba było ciągle domyślać się i kombinować. M_isza ..... jest pokrętło do przekręcania listwy ale na fotce jest zdemontowane. Notabene uszkodziły się w nim ząbki i teraz muszę coś wykombinować.
  6. Czyżby nikt nie posiadał oryginalnego haka w GC lub GF?
  7. Cześć. Czy poratuje ktoś fotkami wypiętego haka bo chciałbym zobaczyć jak wygląda jego system blokowania. Hak początkowo był solidnie zapieczony ale ten etap mam już za sobą, wszystkie możliwe siłowe i młotkowe sposoby nie dają rezultatu. Na chwilę obecną od początkowej pozycji hak wysunął się z 8-10mm. Jest mocno luźny w kierunku góra-dół + te 8-10mm przód-tył. Oczywiście listwa środkowa odblokowująca jest wyczyszczona i przesuwa się w przód, i tył. Jest to oryginalny hak Subaru tylko na fotkach jest zdjęte gniazdo z podstawą.
  8. Znalezione przypadkiem
  9. Prawdopodobnie ktoś na fb wrzucał symbol proszku złotego oraz fotkę z malowania. Zachowałem "dla potomnych" na dysku i tak to wygląda: ms761
  10. Jak został sprawdzony brak sygnału z czujnika wałka rozrządu? Programem na laptopie itp? bo może jest taka sytuacja, że sygnał jest ale jest "brak synchronizacji" z czujnikiem położenia wału i w takim przypadku też nie będzie iskry.
  11. Pewnie, że jest możliwość zastosowanie nieodpowiedniego tłoka przez poprzednika. Najlepszym wyjściem w tej sytuacji jest zmierzenie średnicówką cylindrów oraz mikrometrem tłoków. Wtedy masz konkretne wartości. Oczywiście tak jak napisał Carfit - ważne aby była siatka na cylindrach.
  12. Źle zrozumiałeś, szukanie informacji tak jak pisałem - nie w necie - tylko na żywo u ludzi, u nas w PL, porównywać, sprawdzać, kolory przewodów nawet, fotki itp. Złomować absolutnie nie. Tylko jeżeli nie miałeś do czynienia z różnymi "projektami" to nie zdajesz sobie sprawy ile to wymaga czasu żeby dojść do celu. Jeżeli ktoś "obcy" ten czas musi poświęcić to robią się astronomiczne kwoty, do tego dochodzi jeszcze wiedza, doświadczenie oraz samozaparcie bo mimo tego "ostatniego" tematu nie pociągnie się. W tym temacie może coś wiedzieć forumowicz lucza https://forum.subaru.pl/profile/4940-lucza/ Robił on różne swapy. Odezwij się do niego. Można temat zacząć od tego, czy wiązka elektryczna silnika 1.5 oraz 2.0 łączy się takimi samymi kostkami z wiązką instalacji elektrycznej budy. Jeżeli kształt złączy będzie inny to w sumie już pozamiatane. Jeżeli taki sam to trzeba porównać ilość pinów w złączach itd. Ew. jeżeli jest pozamiatane na początku to można kombinować z przełożeniem wiązki silnikowej 1,5 do 2.0. Podejrzewam, że wtyczki do wtryskiwaczy i czujnika położenia wału, rozrządu będą takie same, a pozostałe trzeba sprawdzić. Jeżeli w pozostałych czujnikach będą inne kostki ale taka sama ilość przewodów to można przełożyć same korpusy wtyczek od silnika 2.0 .......... i tak zabawa może przynieść rezultaty.
  13. 1. Poszukaj info na temat swapa czyli zorientuj się czy z okolicy ktoś ma subaru z silnikiem 2.0 - jeżeli tak - to trzeba porównać wszystkie wtyczki od czujników itp. Jeżeli nie ma takiego kogoś to poproś niech ktoś z forum zrobi zdjęcia wtyczek i innych elementów elektrycznych. 2. Tak jak napisał ewemarkam, trzeba porównać wyjścia z ECU. 3. Jeżeli nie masz zdolności manualnych i podstawowej wiedzy o elektryce to temat jest bardzo ciężki. Zlecanie komuś takich rzeczy zwykle trochę kosztuje.
  14. Jaki rozmiar ma uszczelniacz pompy wspomagania (simmering) czyli ten znajdujący się na wałku od strony koła pasowego. Znalazłem dwie informacje i jest dylemat, który kupić bo chciałbym kupić właściwy i za jednym podejściem go wymienić. 20x36x7 czy 18x30x7 Czy może żaden z powyższych nie pasuje?
  15. W tej sprawie dodam informację, że górne mocowanie tylnego amortyzatora w Imprezie GD ma taki sam rozstaw szpilek jak w Legacy 2 oraz Foresterze S-Turbo. Natomiast Impreza GC/GF ma niestety inny i nie bezie pasowało bez przeróbki.
×
×
  • Create New...