Skocz do zawartości

SubBlackbird

Użytkownik
  • Postów

    300
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana SubBlackbird w dniu 17 Grudnia 2014

Użytkownicy przyznają SubBlackbird punkty reputacji!

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Giżycko
  • Auto
    Impreza GC 2.0 1999r

Ostatnie wizyty

1858 wyświetleń profilu

Osiągnięcia SubBlackbird

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

27

Reputacja

  1. Tutaj znajdziesz różne konfiguracje felg. https://www.fitmentindustries.com/wheel-offset-gallery?make=Subaru&model=Impreza&year=2008
  2. Potrzebuję opinii jak oryginalne halogeny świecą. Doświetlają pobocze itp? Czyli czy dołożenie halogenów daje pozytywny efekt. Warte zachodu? Mówię tu o sytuacji aby włączały się razem z światłami drogowymi.
  3. Temat bardzo stary ale czy może ktoś powiedzieć jaką lepkość oleju silikonowego należy użyć aby uzyskać 4kgf spięcia, a jaki dla 10kgf? Czy w dalszym ciągu jest to temat tabu i nikt o tym nic nie wie i nie powie?
  4. Kiedyś znalazłem porównanie dwóch silników. Widać, że od 5tyś. obr. jest różnica ale wiadomo, że nikt tak wysoko cały czas nie wkręca.
  5. To lux, że się udało czyli przez internet też można coś naprawić
  6. Od 2.0 zadziała, musi być dobry, bo to tak samo jak łożysko - to element znormalizowany. Moduł ma za zadanie tylko puścić napięcie na cewkę zapłonową na podstawie informacji z ECU. Czujnik wałka obstawiam jako drugi, bo w przypadku problemów z synchronizacją powinien raczej pokazać (wymrugać) jego błąd.
  7. Bezpiecznik odpada, czujnik położenia wału też (gdyby był niesprawny iskry w ogóle by nie było). Obstawiam moduł zapłonowy. Jest jeszcze coś takiego jak "synchronizacja" czujnika położenia wału z czujnikiem wałka rozrządu - może tutaj czujnik od wałka nie pokazuje dokładnie jego położenia i takie objawy występują jak napisałeś.
  8. Chyba tak. Taka była informacja o kolorze.
  9. Znalezione przypadkiem. Może kogoś zainspiruje ten materiał https://driving.ca/subaru/forester/column/collector-classics/1998-subaru-gets-the-shock-treatment
  10. Obojętnie czy silnik 1,6 czy 2,0 zasada działania alternatora taka sama. Gabarytowo też to samo. Jedynie może w zależności od wersji Japończycy pokusili się o inne moce alternatora ze względu na wyposażenie np. halogeny w zderzaku przednim oraz klimatyzacja i to koniec, te samochody nie mają innych odbiorników prądu, które potrzebuję większej mocy. Kupuj cokolwiek i nie wnikaj. Będzie pasować i będzie działać.
  11. Dokładnie, pasować będzie tylko wtyczka może być inna. Co by nie było na pewno temat ogarniesz.
  12. Rafaelo powiedz jaki koszt tego ledbara? ps. pamiętajcie, że ksenon w halogenie słabo się sprawdzi bo będzie bardzo często włączany i wyłączany czyli wymęczy się + potrzebuje trochę czasu na "rozgrzanie się".
  13. Super, dzięki za odpowiedź ale już udało się wyciągną. Nie było łatwo ale wpadłem na pewien pomysł i poszło. Gdybym miał wcześniej fotkę zupełnie inaczej podszedłbym do sprawy, a tak trzeba było ciągle domyślać się i kombinować. M_isza ..... jest pokrętło do przekręcania listwy ale na fotce jest zdemontowane. Notabene uszkodziły się w nim ząbki i teraz muszę coś wykombinować.
  14. Czyżby nikt nie posiadał oryginalnego haka w GC lub GF?
  15. Cześć. Czy poratuje ktoś fotkami wypiętego haka bo chciałbym zobaczyć jak wygląda jego system blokowania. Hak początkowo był solidnie zapieczony ale ten etap mam już za sobą, wszystkie możliwe siłowe i młotkowe sposoby nie dają rezultatu. Na chwilę obecną od początkowej pozycji hak wysunął się z 8-10mm. Jest mocno luźny w kierunku góra-dół + te 8-10mm przód-tył. Oczywiście listwa środkowa odblokowująca jest wyczyszczona i przesuwa się w przód, i tył. Jest to oryginalny hak Subaru tylko na fotkach jest zdjęte gniazdo z podstawą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...