Skocz do zawartości

regeneracja wiskozy gc8 2.0 turbo


byniak88

Rekomendowane odpowiedzi

ja miałem szczescie dorwac syfer z rocznika 2008 i 86 000km, ale jescze nic o niej nie moge powiedziec, wczoraj skreciłem auto.

 

A co do "regeneratora wiskoz z allegro" poszukaj uzytkownika Pinfarini01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem firme która regeneruje wisko za 600 zł i daje 36 miesiecy gwarancji nie zależnie od tego ile zrobię kilometrów

 

bierz w ciemno , bo to dosłownie samobójstwo, albo firma "uduś" i gwarancje bedziesz za rok , mógł wsadzic sobie w ..... bo firma moze zniknąc lub juz cos wymysli ze to Twoja wina , Dla mnie takie deklaracje za 600zł , i gwarancje dłuższe jak za nową to ......... mega okazja , coś jak chiński Ojfon :twisted:

 

Jeśli ma na myśli tego http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=10911782 to gość wie co robi i złego słowa powiedzieć nie mogę - wiskoza działa "jak nowa" :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Moment w takim przypadku trafia taki sam na wszystkie koła bez różnicy po czym koła się toczą.

Zauważyłem że piszesz o mocy więc mocy trafia więcej do koła które kręci się z większą prędkością obrotową

 

Wysyłane z mojego GT-N7105 za pomocą Tapatalk 2

Edytowane przez GeOrGe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeję kotleta, ale nie ma sensu nowego tematu zakładać.

 

Jak w takim razie działa napęd z taką wiskozą, która nie spina (czyli bez silikonu) ?

 

Tylna oś dostaje więcej "mocy" ?

 

Jak rodzielany jest napęd w takim przypadku ?

 

Jesli masz padnieta wiskoze ( sklejone płytki ) to najczesciej po rozgrzaniu napedu , na mocno skreconych kołach i ruszaniu masz przeskakiwanie napedu , tak jak byłby spiety dyfer , niestety jak tego za wczasu nie wymienisz / zregenerujesz to za chwilę uszkodza sie w srodku wiskozy wałki , i zebatka i wtedy mozesz ja sobie wyrzucic do kosza . Poki jest w poczatkowej fazie zepsucia mozesz to trwale zregnerowac , baaa ! nawet ja wzmocnic ! czyli zamiast standartowych 4kgf mozesz zrobic i 10 kgf :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wiskoza padnie całkiem, to tracimy napęd całkiem, czy na jedną oś ? (którą ?)

 

Piszesz o wzmocnieniu spięcia.

 

A gdyby tak wiskozę ale w dyfrze (STi GC8) zrobić na maksimum, nie wiem - strzelam 20kgf, to zeszperuje już chociażby na mokrym asfalcie ? :)

Czyli podsumowując czy regenrując wiskozę w dyfrze można zrobić protezę prawdziwego LSD ? :D

Edytowane przez ryjeks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wiskoza padnie całkiem, to tracimy napęd całkiem, czy na jedną oś ? (którą ?)

 

nie tracimy napedu , jedynie jak ktos wczesniej powiedział , ale zachowanie będzie zblizone takie jak auto RWD , np. przy ruszaniu .

A gdyby tak wiskozę ale w dyfrze (STi GC8) zrobić na maksimum, nie wiem - strzelam 20kgf, to zeszperuje już chociażby na mokrym asfalcie ? :) Czyli podsumowując czy regenrując wiskozę w dyfrze można zrobić protezę prawdziwego LSD ? :D

napisz o którym dyfrze piszesz , jesli o centralnym , to jestes w stanie zwiekszyc , w sensie kgf :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli o centralnym , to jestes w stanie zwiekszyc , w sensie kgf

załóżmy, że mam na wierzchu centralną wiskozę (tą z dupki skrzyni) do regeneracji.

 

co by dała regeneracja "z większym spięciem" niż seryjne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli o centralnym , to jestes w stanie zwiekszyc , w sensie kgf

załóżmy, że mam na wierzchu centralną wiskozę (tą z dupki skrzyni) do regeneracji.

 

co by dała regeneracja "z większym spięciem" niż seryjne?

 

mniej wiecej to samo kupno nowej wiskozy 10kgf , czyli są plusy i minusy , auto troche zmieni charakterystyke , czyli z poczatkowej fazie zakretu bedzie gorzej skrecac , w srodkowej i koncowej lepiej wyjezdzac z zakretu , na sliskim bedzie lepiej , ale trzeba bardziej agresywnie jezdzic , i niekoniecznie po ulicy na co dzień . Dla normalnych uzytkowników zdecydowanie nie polecam !!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie tracimy napedu , jedynie jak ktos wczesniej powiedział , ale zachowanie będzie zblizone takie jak auto RWD , np. przy ruszaniu .

 

O właśnie o to mi chodziło, bo tak myślałem, że na tył więcej pójdzie.

 

 

 

 

napisz o którym dyfrze piszesz , jesli o centralnym , to jestes w stanie zwiekszyc , w sensie kgf

 

Chodzi mi teraz akurat o tył, czyli VLSD. Przykładowo GC8 STi ver. III/IV miały też wiskozę w tylnym dyfrze.

 

I tak mnie zainteresowałeś, czy z tej wiskozy można by prawdziwą "szperę" LSD zrobić, albo chociaż namiastkę.

Bo sama wiskoza (ta oryginalna w dyfrze tylnym) to conajwyżej na podnośniku spina ;)

Edytowane przez ryjeks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie tracimy napedu , jedynie jak ktos wczesniej powiedział , ale zachowanie będzie zblizone takie jak auto RWD , np. przy ruszaniu .

 

O właśnie o to mi chodziło, bo tak myślałem, że na tył więcej pójdzie.

 

 

 

 

napisz o którym dyfrze piszesz , jesli o centralnym , to jestes w stanie zwiekszyc , w sensie kgf

 

Chodzi mi teraz akurat o tył, czyli VLSD. Przykładowo GC8 STi ver. III/IV miały też wiskozę w tylnym dyfrze.

 

I tak mnie zainteresowałeś, czy z tej wiskozy można by prawdziwą "szperę" LSD zrobić, albo chociaż namiastkę.

Bo sama wiskoza to conajwyżej na podnośniku spina ;)

 

podaj numer dyfra , masz z boku taka naklejke , wtedy Ci powiem czy cos mozna zrobic , ale sznase sa marne :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykładowo GC8 STi ver. III/IV miały też wiskozę w tylnym dyfrze

 

to by mnie interesowało, bo mam takie auto - fakt wydaje mi się, że prowadzi się lepiej niż GTek, ale....

za mało się znam, by tak określić co jest inaczej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to by mnie interesowało

 

mam taki dyfer , az z ciekawosci rozbierzemy i sprawdzimy co sue tam da zrobic :) jesli jest w jakis sposob inwazyjny jak wisko centralne , to efekty moga byc bardzo obiecujace :) tylko ten czas.......... moze koniec pazdzernika niestety :) notoryczny brak czasu .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podaj numer dyfra , masz z boku taka naklejke , wtedy Ci powiem czy cos mozna zrobic , ale sznase sa marne

 

Dyfer jest na aucie. Jedyną naklejkę którą widzę to: TM

 

Skrzynia jest ze STi ver. IV (4,444) + dyfer R160 Viscous 27020AA040 wg. tabelki.

 

Tu jeszcze rozpiska:

 

02.png

 

http://subaru.epcdata.ru/impreza/gc8/244-ej20k/trans/195/27020/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edwin, interesowaloby mnie, na ile on jest różny od GTkowego, bo modyfikować to ja tam nic nie chce :)

ale może kolega chce sobie zrobić wieksze spięcie.

 

ja co najwyżej pomyśle kiedyś o przedniej szperze, jakiś helikal albo coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to przykro mi ale raczej nic z tego :( przynajmniej na razie , patrz post wyzej

 

Wydaje mi się, że tą wiskozę można regenerować tak jak centralną.

 

no raczej nie , centralna wiskoza jest zabezp. segerem , i ja mozna rozebrac , zregenerowac , dolozyc/wymienic płytki , dac olej itp. w tylnycj jak pamietam nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no raczej nie , centralna wiskoza jest zabezp. segerem , i ja mozna rozebrac , zregenerowac , dolozyc/wymienic płytki , dac olej itp. w tylnycj jak pamietam nie

 

Hmmmmm, ciąć i spawać potem :rolleyes::P;)

 

Czyli co, najłatwiej LSD jakiegoś KAAZa, albo innego Carbonetica włóżyć, tylko człowiek lżejszy o 3-4 klocki :huh:

Czy z takim KAAZem 1.5 WAY ok. 7 kgm robienie beczek i nawrotów będzie przyjemniejsze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim skromnym zdaniem majac lekkiego i sprawnego GT-ka , lepiej i taniej bedzie ............... trenowac

 

Nic innego nie robię :D

 

Natomiast, brak szpery na tylnej osi zaczyna doskwierać od wiosny do jesieni. Para idzie w gwizdek :(

Zimą natomiast jest genialnie :yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

człowiek lżejszy o 3-4 klocki

moim skromnym zdaniem zainwestowalbym to w wyjazdy na Ułęż i Kielce, i tam nauczył się robić beczki nawet nie mając szpery :)

trening! a nie sprzęt. w to powinno sie inwestować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim skromnym zdaniem zainwestowalbym to w wyjazdy na Ułęż i Kielce, i tam nauczył się robić beczki nawet nie mając szpery trening! a nie sprzęt. w to powinno sie inwestować

 

Słuszna rada, ale niech źle to nie zabrzmi, z grubsza wiem na czym rzecz stoi.

 

Beczki seryjnym GTkiem na suchym i przyczepnym asfalcie/betonie, obawiam się, że jest to nierealne.

Jeśli się mylę to poproszę jakiś filmik i faktycznie idę ćwiczyć :wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...