carfit Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Kombi, srebrny, Comfort. Oczywiscie chce sprzedac.Auto jeszcze jezdzi, silnik charakterystycznie klepie stalowym dzwiekiem. W ASO mi daja 5000 km Jaka cena ? Przebieg 171kkm. Nie mam zielonego pojecia jesli chodzi o cene, 20 tysiecy? Jade w srode do ASO testowac Levorga. A naprawy by sie szanowni koledzy nie podjeli? Lubie to auto i zal sie mi z nim rozstawac. Kup Levorga , super auto! , a jak zejdziesz z cena napisz na PW 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Nie ma co tego naprawiać ? Popieram levorg spoko wybór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subus Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 (edytowane) Poswiecilismy z zona pol soboty na objazdy ASO. Najpierw siedzialem w X1, potem w M6. Kiedy sie znalazlem za kierownica Levorga, wiedzialem, ze to jest wlasnie to! Posrodkowa wersja, jak dla mnie, idealnie wyposazona (szyber, sportowe fotele, kamera, keyless, LED). Ten techniczny design bardzo mi pasuje. Jedyny mankament to spalanie i nieprzecietne ceny przegladow. Czyli koszty utrzymania auta do 100kkm nieporownywalnie wieksze niz konkurencja tej samej klasy :-( Cene dostalem 118 tys wlacznie z VAT za posrodkowa wersje, kolor Grey blue metallic - nie pamietam dokladnie tej szalonej mieszanki. Edytowane 8 Listopada 2015 przez Subus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Jedyny mankament to spalanie i nieprzecietne ceny przegladow. Czyli koszty utrzymania auta do 100kkm nieporownywalnie wieksze niz konkurencja tej samej klasy :-( Jeśli chodzi o ceny przeglądów to dopytaj w ASO, z tego co porównywałem wychodzi podobnie jak w innych markach (np. Honda). Zużycie paliwa to bardzo indywidualna sprawa, trzeba samemu przetestować na dłuższej trasie. Wg. Forum wychodzi tyle co u mnie w OBK H6 czy Forku XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Cene dostalem 118 tys wlacznie z VAT za posrodkowa wersje, kolor Grey blue metallic - nie pamietam dokladnie tej szalonej mieszanki. jeśli to wersja GT-S Comfort wg. cennika 30 k EUR + lakier 0,4 k EUR to widać w Subaru EUR staniało 118 000 pln / 30 400 eur = 3,8816 pln/eur chyba, że pojawił się jakiś upust którego to w Subaru nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subus Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 (edytowane) Taka cene dostalem w ASO Ostrava Autobond, 759 tys koron czeskich. Ceny przegladow do 100 kkm w sumie 45tys koron, to znaczy 7000 zlotých. Wersja 1,6 GT-S Comfort, czyli jedna nizej pod SPORT. Edytowane 9 Listopada 2015 przez Subus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 w takim razie w Czechach jest taniej No cóż nie udał im się ten silnik dali ciała ale dzieki temu uzywane Subaru w dieslu mozna wyrwac za smieszną kase. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 w takim razie w Czechach jest taniej No cóż nie udał im się ten silnik dali ciała ale dzieki temu uzywane Subaru w dieslu mozna wyrwac za smieszną kase. a potem za poważną kasę reanimować. Szczególnie jak brak jakiegoś zaświadczenia potwierdzającego przegląd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subus Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Czy ktoś był zmuszony doświadczyć szoku przy zmianie Subaru na inne auto 2WD? Jak to wygląda, można sobie z tym poradzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Jak to wygląda, można sobie z tym poradzić? Można, tylko wątroba cierpi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Czy ktoś był zmuszony doświadczyć szoku przy zmianie Subaru na inne auto 2WD ja smigam zamiennie yarkiem, civem, i xv. Jak na dworze jest sucho to wszystko jest ok. Problem robi sie jak jest mokro dlatego uważam ze kazde auto powinno byc wyposazone w AWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojteq70 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Czy ktoś był zmuszony doświadczyć szoku przy zmianie Subaru na inne auto 2WD? Jak to wygląda, można sobie z tym poradzić?W normalnej jezdzie w normalnych warunkach zadnej roznicy . W ekstremalnej jezdzie w ekstremalnych warunkach roznica ekstremalna. Przez 7 lat kilka razy to poczulem. Nie ma co demonizowac sprawy. Trzeba dostosowac predkosc do warunkow. Jezdzilem kiedys maluchem i tez dawal rade na sniegu i lodzie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Czy ktoś był zmuszony doświadczyć szoku przy zmianie Subaru na inne auto 2WD? Jak to wygląda, można sobie z tym poradzić? ja miałem szok jak przesiadłem się z gietka do MX-5 potem dużo $$$ wpakowałem w gietka, żeby to chciało tak dobrze hamować i skręcać jak MX, ale i tak niewiele to dało :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunu Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Ja przeżyłem szok połączony z przeleceniem całego życia przed oczami jak Jettą rodziców jadąc chciałem się dynamicznie włączyć do ruchu z podporządkowanej, przy lekkim deszczu i lekko pod górkę. Duży ruch był i jak się pojawiła przerwa to chciałem myknąć. Sprzęgło gaz i miał być ogień a auto stoi prawie w miejscu, tyle że się wytoczyło metr na pas ruchu. ASR (czyjakaś inna elektronika, nie znam się) stwierdził że jak masz buksować to wcale nie pojedziesz. No i tak sobie wyjechałem do połowy auta, zobaczyłem z dość bliska najbliższe auto, wrzuciłem wsteczny i się schowałem w ostatniej chwili. Już nigdy przenigdy nie zamienię auta na ośkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 (edytowane) Ja "mieszam" samochodami, jeżdżę i Subaru, i RWD, i FWD. O ile RWD ma swój urok i nie przeszkadza mi jazda nim, choć mając 560 Nm na lekkiej tylnej osi w deszczu jakbym nie miał całej dostępnej mocy, o tyle FWD nigdy w życiu. Szarpie toto kierownicą, wystartować na mokrym szybko się nie daje , a na suchym przy próbie ostrzejszego startu sprzedaje piska. Trochę to dziwnie wygląda - brzuchaty tatusiek za kierownicą, a rusza, jakby towary z dyskoteki chciał wyrywać Edytowane 17 Listopada 2015 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Trochę to dziwnie wygląda - brzuchaty tatusiek za kierownicą, a rusza, jakby towary z dyskoteki chciał wyrywać oj tam, zrzucisz pare kilo i bedzie wygladało ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się