pablonas Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 BMW 750. Odszedł ładnie. Nawet nie próbowałem go gonić. Chyba trza by mieć 2.5XT Zapomnij. Nawet STI może mieć problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 BMW 750. Odszedł ładnie. Nawet nie próbowałem go gonić. Chyba trza by mieć 2.5XT Zapomnij. Nawet STI może mieć problem. Jesli to było F01, to zgoda- standardowemu STIowi da radę ,ale tylk0, tylko i na prostej. Natomiast jeśli to było E32, lub nawet E65- wąchałyby dymek STIa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Jesli to było F01, to zgoda- standardowemu STIowi da radę ,ale tylk0, tylko i na prostej. Natomiast jeśli to było E32, lub nawet E65- wąchałyby dymek STIa Wystarczyloby troche deszczu... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Kapic, i po zawodach Dziś włączałem się do ruchu na dosyć szybkiej i ruchliwej dróżce. Było mokro a ja postanowiłem wskoczyć przed ciężarówką, która była dosyć blisko, ale dzięki AWD nie miałem problemu Miałem 7-kę i S-kę ( tylko tylne napędy) i nie odważyłbym się wjechać w taką lukę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 To było 750 E32, chociaż dla mojego Forka to bez różnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 To było 750 E32, chociaż dla mojego Forka to bez różnicy Pomszczę Cię przy najbliższej okazji , przy mojej ogromnej sympatii do BMW. PS Obym zaraz w zamian nie oberwał od subaraka, kiedy będę za kółkiem beemki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 To było 750 E32, chociaż dla mojego Forka to bez różnicy Jesteś pewien, że nie E38? E32 chyba jednak byłoby wolniejsze od Forka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 To było 750 E32, chociaż dla mojego Forka to bez różnicy Jesteś pewien, że nie E38? E32 chyba jednak byłoby wolniejsze od Forka... Tak to E32, które i tak "na papierze" jest szybsze od Forka 2.0XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 To było 750 E32, chociaż dla mojego Forka to bez różnicy Jesteś pewien, że nie E38? E32 chyba jednak byłoby wolniejsze od Forka... Niekoniecznie, 2.0 XT jakims demonem predkosci nie jest... a E32 750 te 300 kucy mialo. Podobnie, jak widze na X6 oznacznie 35d albo 40d to grzecznie klade uszy po sobie i nawet nie probuje wyrywac spod swiatel, bo wiem ze WRX dostanie becki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Podobnie, jak widze na X6 oznacznie 35d albo 40d to grzecznie klade uszy po sobie i nawet nie probuje wyrywac spod swiatel, bo wiem ze WRX dostanie becki... Co jest z tym Twoim WRXem??? Dieseli się boi? Dał by im rade :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Podobnie, jak widze na X6 oznacznie 35d albo 40d to grzecznie klade uszy po sobie i nawet nie probuje wyrywac spod swiatel, bo wiem ze WRX dostanie becki... Co jest z tym Twoim WRXem??? Dieseli się boi? Dał by im rade :wink: Nic, normalny zdrowy, seryjny WRX. Podobnie jak i poprzedni (tez seria) nie ma wiekszych szans z nowymi, mocnymi dieslami. To juz nie te czasy, gdy majac GTka, albo Legaca Turbo praktycznie nie mialo sie zadnej konkurencji na drodze :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 X6 35d na papierze robi 100 w 6.9s, wiec nie dygaj :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 X6 35d na papierze robi 100 w 6.9s, wiec nie dygaj :wink: True. Tylko on to robi bez zadnego wysilku, a ja aby sie zblizyc do fabrycznych dla WRXa 6.0s musialbym juz strzelic z 4.5 kRPM. A potem wysiasc z samochodu, wziac szufelke, foliowy worek i pozbierac to, co zostalo ze skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 A potem wysiasc z samochodu, wziac szufelke, foliowy worek i pozbierac to, co zostalo ze skrzyni niebyłoby aż tak źle :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KALI Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Panowie, nie oszukujmy się, seryjne STI szału nie robi i nie jedno auto zostawi go w tyle, nawet diesle. Pamiętam, jak jeszcze miałem Audi S4 zrobione na ok 310 km, a spod świateł szedłem równo z bmw 335d. Nowe diesle naprawde robią robotę, szczególnie jak są w automacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Bo silnik w 335d to jest mistrzostwo swiata. Szczególnie w połączeniu z automatem. Tylko koszty serwisowania już nie takie fajne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Bo silnik w 335d to jest mistrzostwo swiata. Szczególnie w połączeniu z automatem. Tylko koszty serwisowania już nie takie fajne Z drugiej strony chyba nie jest zbyt awaryjny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Panowie, nie oszukujmy się, seryjne STI szału nie robi i nie jedno auto zostawi go w tyle, nawet diesle. Pamiętam, jak jeszcze miałem Audi S4 zrobione na ok 310 km, a spod świateł szedłem równo z bmw 335d. Nowe diesle naprawde robią robotę, szczególnie jak są w automacie. Założę się, że 335d nie da rady seryjnemu STIowi Bo silnik w 335d to jest mistrzostwo swiata. Szczególnie w połączeniu z automatem. Tylko koszty serwisowania już nie takie fajne A występuja w manualu? Koszty serwisowanie? Hmm chyba nie występują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Oczywiście wszystko jest względne, ale głupia wymiana oleju ile kosztuje? Nie wspomnę, ze w BMW za wymianę świec i płynu chlodniczego płaci sie 1500zl itd. Ale fura nieprzeciętna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Oczywiście wszystko jest względne, ale głupia wymiana oleju ile kosztuje? Nie wspomnę, ze w BMW za wymianę świec i płynu chlodniczego płaci sie 1500zl itd. Ale fura nieprzeciętna. Nie ma biedy. Robiłem serwis (olej) ze dwa miesiące temu i nie było dużo, bo już nie pamietam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 X6 35d na papierze robi 100 w 6.9s, wiec nie dygaj :wink: True. Tylko on to robi bez zadnego wysilku, a ja aby sie zblizyc do fabrycznych dla WRXa 6.0s musialbym juz strzelic z 4.5 kRPM. Panowie , BMW z tym silnikiem zrobi na autostradzie miazge praktycznie z każdym sti , bo Bmw pójdzie na maxa z 500 km. a sti sie sie zwyczajnie podda , ale to nie oznacza ze sti jest gorsze , wystarczy kilka zakrętów w alpach i Bmw będziemy miało problem , Suabru ma wyraźnie przewagę w prowadzeniu, serwisie , awaryjnosci, itp. A potem wysiasc z samochodu, wziac szufelke, foliowy worek i pozbierac to, co zostalo ze skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3wbi3 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Mój Opel robi w tej chwili 100 w niecałe 7 sekund i to bez wysiłku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Suabru ma wyraźnie przewagę w prowadzeniu, serwisie , awaryjnosci, itp. :shock: Subaru nie prowadzi się lepiej, jest bardziej awaryjne a co do serwisu to nie wiem o co biega :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 wystarczy kilka zakrętów w alpach i Bmw będziemy miało problem i to jest moj ulubiony teren dzialania (kopania) nawet forkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 i to jest moj ulubiony teren dzialania (kopania) nawet forkiem. Toć Forek na seryjnym zawiasie buja się jak "Dar Pomorza" :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się