Skocz do zawartości

Subaru BRZ


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Ale tutaj chyba chodzi o jakieś wewnętrzne umowy pomiędzy Subaru a Toyota. Gdzie produkcja wynosi 1 do 9 dla Toyoty. To znaczy przy 1 wyprodukowany Subaru jest produkowane 9 Toyot.

I chyba też z tego powodu na razie nie mamy BRZ STI bo Toyota, sprzedawała by mniej swoich GT86

To są moje osobiste przemyślenia...

 

Tylko dlaczego Toyocie miałoby być nie wolno sprzedawać też tej mocniejszej wersji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tutaj chyba chodzi o jakieś wewnętrzne umowy pomiędzy Subaru a Toyota. Gdzie produkcja wynosi 1 do 9 dla Toyoty. To znaczy przy 1 wyprodukowany Subaru jest produkowane 9 Toyot.

I chyba też z tego powodu na razie nie mamy BRZ STI bo Toyota, sprzedawała by mniej swoich GT86

To są moje osobiste przemyślenia...

 

Tylko dlaczego Toyocie miałoby być nie wolno sprzedawać też tej mocniejszej wersji?

 

Bo nie ma prawa do Sti

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tutaj chyba chodzi o jakieś wewnętrzne umowy pomiędzy Subaru a Toyota. Gdzie produkcja wynosi 1 do 9 dla Toyoty. To znaczy przy 1 wyprodukowany Subaru jest produkowane 9 Toyot.

I chyba też z tego powodu na razie nie mamy BRZ STI bo Toyota, sprzedawała by mniej swoich GT86

To są moje osobiste przemyślenia...

 

Tylko dlaczego Toyocie miałoby być nie wolno sprzedawać też tej mocniejszej wersji?

 

Bo nie ma prawa do Sti

Prawa do nazwy STi która jest Subaru ale mi chodzi o mocniejszy silnik występujący równolegle u obydwu producentów.

Więc jeszcze raz zadam to samo pytanie: czemu Toyocie ma być niby nie wolno wypuścić równolegle z Subaru BRZ STi mocniejszą wersję GT86 z tym samym silnikiem i nazwać ją po swojemu np TRD?

W tej chwili oba auta mają ten sam silnik więc czemu nie można byłoby powtórzyć tego samego z mocniejszym.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc jeszcze raz zadam to samo pytanie: czemu Toyocie ma być niby nie wolno wypuścić równolegle z Subaru BRZ STi mocniejszą wersję GT86 z tym samym silnikiem i nazwać ją po swojemu np TRD? W tej chwili oba auta mają ten sam silnik więc czemu nie można byłoby powtórzyć tego samego z mocniejszym.?

 

Tutaj chodzi stricte o pieniądze. Jak już wspomniałem wcześniej ma się produkować więcej samochodów Toyota niż Subaru (stosunek 9:1), gdyby teraz powstał BRZ STI siłą marketingową STI

zdominowało by sprzedaż BRZ/GT86. Bo to i sława, prestiż i ogólny wizerunek przemawiało by za kupnem BRZ STI, a niżeli GT86 Turbo coś tam.

Poza tym więcej udziału przy tym projekcie miała Toyota i oprócz tego posiada trochę udziałów w Subaru więc to strice pieniądze i polityka firm ma tutaj swój udział.

Pomyśl sam ,wolałbyś BRZ STI :faja::yahoo: czy GT86 Turbo :unsure: (nie ważne jak by się nazywała) nawet wiedząc że to są te same auta.

 

PzDr

Edytowane przez muzyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) sława, prestiż i ogólny wizerunek przemawiało by za kupnem BRZ STI, a niżeli GT86 Turbo coś tam.

sorry, ale moim zdaniem piszesz kompletne bzdury... Toyota w motosporcie ma znacznie lepsza slawe, wizerunek i prestiz... dla kazdego, kto choc troszke interesuje sie motoryzacja, to jest oczywiste

Subaru to tylko rajdy (i to w czasie przeszlym), natomiast Toyota to ZNACZNIE wiecej... poza tym, GT86 to logiczna kontynuacja / reinkarnacja AE86 czy MR2, natomiast RWD Subaru to wizerunkowo jakies nieporozumienie, imho (dla kazdego, nie liczac chyba subarowskich "talibow" i sprzedawcow Subaru, to chyba oczywista oczywistosc)

 

bez dwoch zdan wolalbym jezdzic GT86 niz BRZ (tak samo jak wolalbym jezdzic tradycyjnym RWD Mercem czy Bemsem, niz FWD od nich - niektore rzeczy musza byc takie, a nie inne... bo tak Pan Bog przykazal :mrgreen: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toyota w motosporcie ma znacznie lepsza slawe, wizerunek i prestiz
To zrób eksperyment i sprawdź reakcje ludzi jeśli Cię zapytają czym jeździsz i porównaj je gdy usłyszą "Subaru" i gdy usłyszą "Toyota" ;) . Może ma to co mówisz ale nie ma jednego...legendy tzn "tego czegoś" co wniosło sobą Subaru i ludzie z nim związani. :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez dwoch zdan wolalbym jezdzic GT86 niz BRZ

 

To już lepiej kup

Scion FR-S

 

 

przecież to jest lepsze niż SUBARU ;)

 

:biglol: :biglol: :biglol:

 

 

 

 

To zrób eksperyment i sprawdź reakcje ludzi jeśli Cię zapytają czym jeździsz i porównaj je gdy usłyszą "Subaru" i gdy usłyszą "Toyota" ;) . Może ma to co mówisz ale nie ma jednego...legendy tzn "tego czegoś" co wniosło sobą Subaru i ludzie z nim związani. :)

 

Otóż to :D

 

PzDr

Edytowane przez muzyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toyota w motosporcie ma znacznie lepsza slawe, wizerunek i prestiz
To zrób eksperyment i sprawdź reakcje ludzi jeśli Cię zapytają czym jeździsz i porównaj je gdy usłyszą "Subaru" i gdy usłyszą "Toyota" ;) . Może ma to co mówisz ale nie ma jednego...legendy tzn "tego czegoś" co wniosło sobą Subaru i ludzie z nim związani. :)

Subaru to mala manufaktura, ktora swoj wizerunek przynajmniej w naszej czesci swiata zbudowala - i to dosc sprytnie - w oparciu na sukcesach w WRC... zobacz, ile lat minelo od tych sukcesow, a wiesniacki kult niebieskiej budy i zlotych felg zyje do dzis :mrgreen:

 

natomiast TMC to olbrzym, dla ktorego sporty motorowe to tylko jeden z kierunkow dzialalnosci... zobacz, ile i jakich sukcesow na swoim koncie ma Toyota, a ile Subaru... no ale jezeli ktos jest "talibem", to dla niego i Forek 2.0D ma "rajdowe geny" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ubaru to mala manufaktura, ktora swoj wizerunek przynajmniej w naszej czesci swiata zbudowala - i to dosc sprytnie - w oparciu na sukcesach w WRC... zobacz, ile lat minelo od tych sukcesow, a wiesniacki kult niebieskiej budy i zlotych felg zyje do dzis :mrgreen: natomiast TMC to olbrzym, dla ktorego sporty motorowe to tylko jeden z kierunkow dzialalnosci... zobacz, ile i jakich sukcesow na swoim koncie ma Toyota, a ile Subaru... no ale jezeli ktos jest "talibem", to dla niego i Forek 2.0D ma "rajdowe geny" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

 

To się wszystko zgadza.

 

Ale przyznasz ,że dla "zwykłych" konsumentów TOYOTA straciła blask i świeżość, cały światy motoryzacyjny o tym mówi, że firmę przejęli księgowi i robią "nudne auta"

Co innego LEXUS ,ale o to właśnie chodzi w w tym molochu jakim jest TOYOTA MOTOR COMPANY

TOYOTA jest dla ludu i ma się sprzedawać i już.

 

 

 

PzDr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.....że firmę przejęli księgowi i robią "nudne auta"

 

Nowa Corolla czy jak to się tam teraz nazywa, jest nudnym autem?

 

No i jeżeli chodzi o sportowość to 2000GT, Corolla AE86, Celica GT four, Supra, 1,2 gen MR2 to modele Toyoty. A teraz Subaru: Impreza i ..... Impreza?

Jestem obecnie pod głebokim wpływem "kultu niebieskiej budy i złotych felg" ale obiektywnie to w tej kategorii Toyota wygrywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli mnie pamiec nie myli to Toyota miala zbudowac mocniejszego GT86 opartego na tym samym silniku ale z kompresorem, cos tam 250 KM. Subaru nie mowilo nic o turbo w tym aucie, raczej chodzilo o poprawe prowadzenia, hamulce, wydech, podmiesienie mocy w silniku itp.

 

Mysle ze Toyota dalaby duzo zeby byc taka manufaktura jak Subaru. Biorac pod uwage wielkosc Subaru to ta marka u wszystkich robi duze wrazenie i swietnie sie sprzedaje. Przynajmniej w Australii na pewno, zwlaszcza ze tam zaczynaja miec faze na diesle i wlasnie na ten rynek w zeszlym roku wyszla impreza STI w automacie. Subaru zawsze kumalo sie z dziwnymi typami np. GM (Saab) i jakos nic im to nie pomoglo. Ale to na marginesie. Proponuje poznac geneze powstania marki Subaru. W skrocie mozna powiedziec ze na poczatku byla tylko milosc do motoryzacji i pomysl zrobienia czegos nietypowego w ramach "relaksu". I tak sie zaczelo krecic. I dopiero teraz jestesmy swiadkami, od okolo 5 lat, medialnego, pelna geba marketingowego budowania wizerunku firmy. To tyle nie na temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dopiero teraz jestesmy swiadkami, od okolo 5 lat, medialnego, pelna geba marketingowego budowania wizerunku firmy. To tyle nie na temat.

Od kultowej firmy z rajdowymi korzeniami do nudnej, zwykłej marki w 5 lat ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jeżeli chodzi o sportowość to 2000GT, Corolla AE86, Celica GT four, Supra, 1,2 gen MR2 to modele Toyoty.

 

Ja sam osobiście jestem dużym fanem obu firm. Toyota Supra jest jednym z moich ulubionych modeli wszechczasów ,lecz żaden z tych wyżej wymienionych przez ciebie modeli nie osiągnął tyle co

 

Impreza i ..... Impreza?

 

"kultu niebieskiej budy i złotych felg"

 

 

 

I zgadza się że są to zamierzchłe czasy, na których Subaru "buduje" swój image, wizerunek i jeśli o wizerunek chodzi to wolałbym BRZ STI a nie Toyota GT, Turbo (czy jakby się miała nazywać )...

 

Tak czy siak "whatever man" :faja:

 

PzDr

Edytowane przez muzyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz i ja też jakbym miał wybierać to wybrałbym z tej pary Subaru. Ale głównie dlatego, że GT86 jest z założenia więcej produkowanych a ja nie lubię mieć tego co wszyscy.

Ale na pewno nie dlatego, że Subaru jest bardziej z tradycjami sportowymi bo pod tym względem to co najmniej jest remis.

 

A cała ta dyskusja to trochę jak o wyższości świąt Bożego Narodzenia nad Wielkiej Nocy ;)

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz i ja też jakbym miał wybierać to wybrałbym z tej pary Subaru. Ale głównie dlatego, że GT86 jest z założenia więcej produkowanych a ja nie lubię mieć tego co wszyscy. Ale na pewno nie dlatego, że Subaru jest bardziej z tradycjami sportowymi bo pod tym względem to co najmniej jest remis.

 

I o to mi chodziło pisząc że więcej sprzedałoby się BRZ STI niż Toyoty a to jest wbrew założeniom obu firm

 

PzDr

Edytowane przez muzyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dopiero teraz jestesmy swiadkami, od okolo 5 lat, medialnego, pelna geba marketingowego budowania wizerunku firmy. To tyle nie na temat.

Od kultowej firmy z rajdowymi korzeniami do nudnej, zwykłej marki w 5 lat ;)

 

No niestety ale tak. Ludzie chca bardziej wodotryskow niz feel think drive. Przykladem jest BRZ. Fajne auto, super sie prowadzi, daje duzo radosci z samej jazdy. To sa tacy, ktorym kucy za malo, nieciekawie wyglada, kiepskie wyposazenie itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dopiero teraz jestesmy swiadkami, od okolo 5 lat, medialnego, pelna geba marketingowego budowania wizerunku firmy. To tyle nie na temat.

Od kultowej firmy z rajdowymi korzeniami do nudnej, zwykłej marki w 5 lat ;)

 

No niestety ale tak. Ludzie chca bardziej wodotryskow niz feel think drive. Przykladem jest BRZ. Fajne auto, super sie prowadzi, daje duzo radosci z samej jazdy. To sa tacy, ktorym kucy za malo, nieciekawie wyglada, kiepskie wyposazenie itp.

jako auto Toyobaru jest ok, ale wizerunkowo RWD Subarak to taki sam obciach, co i FWD BMW czy MB... :mrgreen:

koniec, kropka.

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@eddie_gt4, w AMG możesz mieć teraz AWD. Profanacja, że nie ma napędu na tył jak było zawsze? Obciach? ;)

MB juz od dawna wystepowal jako 4matic... natomiast Subaru konsekwentnie budowalo swoj wizerunek na podstawie S-AWD + boxer (owszem, trafialy i trafiaja sie tez FWD Subaraki :mrgreen: ), a teraz okazuje sie, ze w okreslonych zastosowaniach RWD jest lepsze... zaraz sie okaze, ze w okreslonych sytuacjach rzedowka jest lepsza od przeciwsuwu, a dolaczany niesymetryczny naped lepszy od stalego symetrycznego... i cala ta dotychczasowa subarowa filozofia - confident in motion - bedzie do kitu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dako, nie ma jak to autoironia (daleko nie kazdego stac na nia :mrgreen: )

 

pwr & trq imho nie sa najwazniejsze, najwazniejsza rzecz to FUN, a oba te auta jak najbardziej to zapewniaja!

choc wolalbym GT86 czy FR-S zamiast BRZ :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...