Skocz do zawartości

Subaru BRZ


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Ten film tak samo udawadnia łykanie na torze Lotusów które dają się łykać bo są bardziej wystraszone, jak i niemożność łyknięcia zwykłego Mini i na koniec przejechanie ćwiartki w czasie kiedy stary złom zdążył prawie zaparkować :D

 

A tak poważnie to to auto z filmu nadaje się do forumowej definicji nielegala i ma się nijak do tego oferowanego u dilera a o takim BRZ tutaj dyskutujemy.

To, że można dołożyć 8 tysi zielonych ii to auto będzie wtedy szybsze nie dowodzi niczego poza istnieniem relatywnie taniego tuningu o niewiadomej odporności na kabum. Raczej skłania do zastanowienia co można innego i jak "popsuć" mając do dyspozycji tę samą kasę.

I wtedy znowu nie jestem powien czy sensowne jest kupowanie auta za kupę pieniędzy żeby stracić na starcie gwarancję i poddać je tanim eksperymentom. A jak nie tanim to sięgamy do półki na której leżą już gotowe rozwiązania z gwarancją dilera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten kierownik, chyba nie najlepiej ogarnia furę, przykro się na to patrzy.

 

Ten kierownik ma jedna reke amputowana ponizej lokcia a mimo to sobie radzi.

 

Czy masz moze jakis filmik szkoleniowy dla mas ze soba w roli glownej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

V8Engine.Toyota86.MaxOrido.D1GP-620x413.jpg

:biglol:

 

 

-------------------

Dzisiaj wróciłem z podróży służbowej, jechałem z Brukseli do Bratysławy i z powrotem. Mogłem lecieć ale wybrałem swoje Subaru; szefowa dziwnie na mnie popatrzyła... :blink:

 

Zrobiłem 2,500km z prędkością 80-220 km/h. Średnie zużycie pliwa 8,5l/100. Jazda była świetna dawno się tak dobrze nie bawiłem za kierownicą. Duża stabilność przy wysokich prędkościach, płynne przyśpieszenie, szybka i krótka skrzynia biegów oraz 'analogowy' układ kierowniczy to największe plusy. Jechałem dosyć pustą E42 w Niemczech k. Kaiserslautern, Norymbergi oraz Wiednia. W południowych Niemczech Dunaj wciąż wylewa i fragment autostrady został zamknięty dla ruchu. Wyglądało to tak:

post-10061-0-37531800-1370979866_thumb.jpg

 

Objazdy zajęły ok. godziny przy czym korek w przeciwną stronę był z 5x dłuższy. W górach wyprzedzanie (przy ok 100km/h) wymagało redukcji do 5 biegu. O ile w turbodieslu 6tka nie stanowi probelu o tyle tutaj przełożenie jest zbyt wolne i niewiele się dzieje. Ciekawostką jest zachowanie silnika na 5tce przy 180km/h. Silnik nabiera wówczas momentu i niemalże spontanicznie przyspiesza do 200km/h. W ten sposób, o ile nadarzyła się okazja, spore kawałki pokonałem z prędkością 190-200+.

 

W Austrii było już wolniej ale sporo zabawy było na zjazdach, rozjazdach i w tunelach. Redukcja biegu, sprint w tunelu z otwartym oknem broniły przed nudą aż do samego celu. Nie broniły jednak przed obolałym tyłkiem. Fotele dobrze trzymają ale na dłuższą metę są jednak twarde. Z radia również jestem średnio zadowolony. Ok, jest proste w obsłudze ale głębokiego dżwięku się z nich nie wyciśnie, niezależnie od ustawień.

 

Wracałem już przez Pragę z Noclegiem k. Norymbergi. Fajny dwu-dniowy wypad połączony z wizytą służbową, przyjemne z pożytecznym, na pamiątkę strzeliłem fotkę:

post-10061-0-81871400-1370980757_thumb.jpg

 

Wróciłem dziś po południu i odczułem nieodpartą chęć podzielenia się wrażeniami z kolegami z forum :)

 

pozdrawiam!

sewa

Edytowane przez sewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sewa, dzięki za info :) ja jestem duzo krok do przodu żeby stać sie posiadaczem BRZ, spec.b wlasnie zostało sprzedane :)

 

Wydaje mi sie czy dałeś sobie zrobić blende na górze szyby?

 

A pakowanie V8 do BRZ to wg mnie mija sie z celem - środek ciężkości diabli biorą :-/

 

Jak juz swap to lepiej H6 albo silnik z 911!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sewa, dzięki za info :) ja jestem duzo krok do przodu żeby stać sie posiadaczem BRZ, spec.b wlasnie zostało sprzedane :)

 

Wydaje mi sie czy dałeś sobie zrobić blende na górze szyby?

 

A pakowanie V8 do BRZ to wg mnie mija sie z celem - środek ciężkości diabli biorą :-/

 

Jak juz swap to lepiej H6 albo silnik z 911!

 

Blende oraz przyciemnianie tylnych szyb zrobil poprzedni wlasciciel. Auto kupilem z 4tys. przebiegiem. natomiast naklejki na drzwiach to juz moja inicjatywa, taki 'personal touch' ;) Zdaje sie ze glowna przeszkode (czyli sprzedanie starego auta) masz juz za soba, gratuluje. Nie bedziesz zalowal zakupu, to auto wyglada i jezdzi zupelnie inaczej niz cokolwiek czym jezdzilem do tej pory. Widac ze BRZ/GT86 jest owocem inzynierskiej pasji.

 

Wladowanie tam v8 moze i robi wrazenie ale prawdopodobnie zamienia auto w plug :biglol:

Edytowane przez sewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posiadaczem BRZ, spec.b wlasnie zostało sprzedane
Sie będzie miało kapuchę na koncie, sie powie sprzedane (tfu, tfu, coby nie zapeszyć) Szykuj brachu dwie flachy duże; dla Ryby wiesz za co, a tą drugą, żeby Ci PDI wykonali po katolicku wiesz komu :biglol:

 

Po katolicku czyli z chrzestem (bojowym)?? dziękuje, agnostyk jestem ;-)

 

A Ryby choć głosu nie maja to juz wiem ze piwem nie gardzą ;)

 

Sewa, super!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z chrzestem (bojowym)?? dziękuje, agnostyk jestem ;-)
Użyłem sformułowania z innego forum, na któreym to określenie wykłada się jako prawidłowo, możliwie najdokładniej i poprawnie ;-) Już lecę do mechaników powiedzieć, żeby BRZydala dla Juniora zrobili "jak dla siebie" :biglol: :biglol: :biglol::P;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Grzegorz Magdziarz,hahaha ;) BRZydal wpierw musi jakis byc, zeby go zrobic - a narazie to sobie pojezdze metrem :P

 

 

Przy okazji: SuperSprint ma wydech do BRZ - od 3:30min zaczyna sie robic ciekawie :) (koncowki sa tymczasowe)

 

 

i na deser zdjecie, ktore utwierdza mnie w przekonaniu, ze wlot na masce nie pasowalby do BRZ ;)

 

John_Toca_Scion_FRS_Carbon_Stealth_3-1024x680.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[..]

i na deser zdjecie, ktore utwierdza mnie w przekonaniu, ze wlot na masce nie pasowalby do BRZ ;)

 

John_Toca_Scion_FRS_Carbon_Stealth_3-1024x680.jpg

 

BRZ trafił pod strzechy.

LIsta zestrzeleń, diody ala Audi, czarne lampy, lustereczka i pług. No i super bajer sraka mat.

Agrotuning pełnom gembom :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...