Skocz do zawartości

Subaru BRZ


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Czego nie rozumiesz? 200-210km/h na autostradzie to pomykają stare benzyniaki 1,6 i wszelkiej maści 110-konne diesle.

 

Chyba przez chwile? :shock: Zdecydowanie nie bralem poprawki na "inna" rzeczywistosc. Dawno nie odwiedzalem Europy kontynentalnej, ostatnio pare lat temu "przelotowa" predkosc 180 km/h stawiala mnie w zdecydowanej czolowce na niemieckich autostradach, z czestym ustepowaniem miejsca tym pedzacym pewnie grubo ponad 200, ale nie odnosilem wrazenia, ze wyprzedzaja mnie melexy i wozki widlowe, czy inne stare benzyniaki 1,6. Chyba jednak troche naciagana ta "minimalna przyzwoita" autostradowa predkosc 200km/h :wink:

 

Zreszta, zdecydowana zgoda ze BRZ nie jest jakas Supra zaprojektowana jako autostradowy zapierdzielacz. Nie bardzo jedynie moge zgodzic sie ze stwierdzeniem, ze auto jadace komfortowo ponad 200 km/h jest wolne ergo okupujace prawy pas na autostradzie, to nie jest Toyota Aygo. I tego wlasnie nadal nie rozumiem.

 

Subaru wsadziło (domyślam się, że celowo) za słaby motor, niepasujący do klimatu, jaki reprezentuje projekt Toyoty.

 

Jest to Twoja subiektywna ocena, tak jak piszesz. Rzeczywistosc wydaje sie temu przeczyc, wstawiony filmik pokazujacy zabawe Drift King'a jest jednym z wielu "dowodow" no to, ze ten "slaby" motor, niska waga, brak komplikacji, etc jest wlasnie glownym filarem calej filozofii projektu BRZ/GT86. Jak najbardziej szanuje Twoje zdanie, ze dla Ciebie to auto jest za wolne - bo rzeczywiscie specjalnie szybkie nie jest. Nie pisz tylko, ze np. slabo lata bokami, albo ze nie mozna odczuc "gesiej skorki" przy zabawie tym autem.

 

Niech "większość" sobie kupuje tego "RX-a". Ja z "mniejszością" poczekam na STi

 

No i super. 8) :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
mi Pan z Toyoty powiedział ze SIP przewiduje 10 sztuk na rok

Ludzie z zasady nie powinni mówić o rzeczach, o których nie maja pojęcia :idea:

jak jest realizowana gwarancja?

Jeżeli, tak jak napisane, samochód w Polsce i faktura krajowa, to ( wobec braku autoryzacji ) gwarantem zgodnie z KC jest sprzedawca. Czyli - naprawa płatna przez klienta w ASO i zwrot kosztów przez sprzedawcę.

wszystko fajnie, tylko tradycyjnie pytanie: dlaczego ten samochod jest tak drogi? 130k pln za golasa?? W USA kosztuje 25k USD= ok. 80k PLN. Tym razem przeciez mamy silnik 2.0, czyli niska akcyza. A roznica w cenie wrecz powala;/

Stary temat. Odpowiedź ( ogólna ) jest tu:

viewtopic.php?f=31&t=130144&view=unread#unread

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno nie odwiedzalem Europy kontynentalnej, ostatnio pare lat temu "przelotowa" predkosc 180 km/h stawiala mnie w zdecydowanej czolowce na niemieckich autostradach, z czestym ustepowaniem miejsca tym pedzacym pewnie grubo ponad 200, ale nie odnosilem wrazenia, ze wyprzedzaja mnie melexy i wozki widlowe, czy inne stare benzyniaki 1,6. Chyba jednak troche naciagana ta "minimalna przyzwoita" autostradowa predkosc 200km/h

 

 

wlasnie przyjechalem do Polski z Monachium. Gdzie sie dalo jechalem 220 licznikowe - ilosc samochodow, ktora mnie wyprzedzila na 700km niemieckich autostrad: 0

 

;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chodzi o to zeby gnac po autostradzie 250 km/h. tylko auto o takim wygladzie jak BRZ powinno umiec krotko i dobitnie pokazac jak odchodzi powyzej 200 km/h a nie meczyc sie z jakims TDI i frustrowac kierownika :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkim i tak się nie dogodzi :roll:

Moje auto pojedzie pewnie nieco więcej niż 200 km/h, jest szybsze od diesla z "kurą" na masce no i co z tego? Nigdy GTkiem 200 km/h nie jechałem, nawet na autostradach... bo po co?

 

Rozumiem filozofię auta które może nie jest super szybkie jak jakieś Lambo, ale dzięki niskiej masie i dobremu zawieszeniu daje radochę na zakrętach.

 

IMO 200 koników to ilość zdecydowanie zadowalająca do sprawnego przemieszczania się po drogach.

A udowadnianie za wszelką cenę, że moje auto jest szybsze od jakiegoś TDI... sorry ale jakimś kompleksem mi lekko pachnie :wink: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś narzeka, że BRZ jest słabe na autostradzie, to cóż, nie jest to auto dla niego. Bo przecież nie będę mówił że jest mistrzem prostej :twisted:

 

BTW, estiaja na autostradzie też zrobi jakiś mocniejszy diesel, nawet szeroki na 2 metry SUV. Ale co z tego? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale, przecież... jak komuś auto się podoba, a mocy przymało - to przy kosztach zakupu nowego auta w salonie, dołożenie 15-25t na przeszczep silnika turbo z sti nie powinno stanowić problemu... To się samo nasuwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z Nnurburgringiem i innymi torami Wydać majątek,żeby mnie Sierra dochodziła na prostych

 

tam Twojego "tuned by Kania500" objedzie pierwsze lepsze Porsche GT3 ... :roll: Nie rozumiem takiej argumentacji, przeciez wiadomo, ze jak juz chcemy sie skupiac na czasowce to sie mierzy z porownywalnymi autami - a wiec w tym przypadku Golf GTI, Hyndai Genesis, Mazda MX5.

 

I na autostradzie tez na pewno pojdzie duzo wiecej niz 200 skoro nasz stary Nissan 2.0 150KM szedl na 215 8)

 

Chcesz miec kilera, ktoremu zaden diesel nie bedzie grozny? Kup Nissana GTR. Ale cena tez bedzie odpowiednia...

 

 

To auto jest za szybkie dla conajmniej 95% kierowcow.

 

+1 :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z Nnurburgringiem i innymi torami Wydać majątek,żeby mnie Sierra dochodziła na prostych

 

tam Twojego "tuned by Kania500" objedzie pierwsze lepsze Porsche GT3 ... :roll: Nie rozumiem takiej argumentacji, przeciez wiadomo, ze jak juz chcemy sie skupiac na czasowce to sie mierzy z porownywalnymi autami - a wiec w tym przypadku Golf GTI, Hyndai Genesis, Mazda MX5.

 

Mojego Kanie500 niech obchodzi kto chce,ale jak mam wydać milion "jenów",żeby mnie obszeło auto dla ludu-Golf GTI,GTD,to raczej mija się to z celem...

 

 

Chcesz miec kilera, ktoremu zaden diesel nie bedzie grozny? Kup Nissana GTR. Ale cena tez bedzie odpowiednia...

 

Ja mam kilera w TDi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale, przecież... jak komuś auto się podoba, a mocy przymało - to przy kosztach zakupu nowego auta w salonie, dołożenie 15-25t na przeszczep silnika turbo z sti nie powinno stanowić problemu... To się samo nasuwa.

 

ten silnik tam nie wejdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A możesz podać wymiar brz między podłużnicami? To sprawdzę, bo nie chce mi się wierzyć. We wszystkich subarakach po 89r wszystkie 4 cyl motory się mieszczą (oczywiście powyżej vivio i justy).

Z tego co się doczytałem, to toyota maczała paluchy w głowicach, ale blok jest subaru, więc do skrzyni i mocowań poduszek powinien pasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z Nnurburgringiem i innymi torami Wydać majątek,żeby mnie Sierra dochodziła na prostych

 

tam Twojego "tuned by Kania500" objedzie pierwsze lepsze Porsche GT3 ... :roll: Nie rozumiem takiej argumentacji, przeciez wiadomo, ze jak juz chcemy sie skupiac na czasowce to sie mierzy z porownywalnymi autami - a wiec w tym przypadku Golf GTI, Hyndai Genesis, Mazda MX5.

 

I na autostradzie tez na pewno pojdzie duzo wiecej niz 200 skoro nasz stary Nissan 2.0 150KM szedl na 215 8)

 

Chcesz miec kilera, ktoremu zaden diesel nie bedzie grozny? Kup Nissana GTR. Ale cena tez bedzie odpowiednia...

Co więcej dodawać, idealnie podsumowane :!:

 

BRZ jakby miał 300 koni, tobyście wszyscy narzekali ze kosztuje 200 tys. Ja byłem kiedyś do tego auta bardzo sceptycznie nastawiony, nawet w ankiecie byłem na nie, przejechałem się raz i jestem zakochany! 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A możesz podać wymiar brz między podłużnicami? To sprawdzę, bo nie chce mi się wierzyć. We wszystkich subarakach po 89r wszystkie 4 cyl motory się mieszczą (oczywiście powyżej vivio i justy).

Z tego co się doczytałem, to toyota maczała paluchy w głowicach, ale blok jest subaru, więc do skrzyni i mocowań poduszek powinien pasować.

 

tu część 1:

i tu część 2:

 

mówią, że jest za mało miejsca pod maską 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Istotnie będą pewne problemy z pomieszczeniem wszystkiego - widzę potencjalne kłopoty z wysokością miski olejowej i połączenie ze skrzynią - ale wszystko da się zrobić za pieniądze.

Ponadto podejrzewam, że powstanie wersja jdm turbo (albo tuningowe zestawy dedykowane) i problem zniknie samoistnie.

 

Bo driftowozów w Japonii jak ulęgałek, a tam 450KM to standard.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...