Waldemar Biela Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 mówią, że jest za mało miejsca pod maską Tak tyko ludzie gadajo, mamusi raz siad kot na silniku, któren troszke wystawał. Mocno szczeliłam maskom i potem już każdy inny sie mieścił. mamusia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 A co z Nnurburgringiem i innymi torami Wydać majątek,żeby mnie Sierra dochodziła na prostych Tego bym się tak bardzo nie obawiał. Bardziej prawdopodobne, że w pewnym momencie w lusterku wstecznym pojawi się ... Skoda Octavia ( Jako Ring Taxi ). Problem w tym, że gdy pod maską będzie 300 KM, to ona ... i tak się pojawi ( no chyba, że poświęcimy mnóstwo pieniędzy i czasu na dokładne poznanie całego Ringu a później ... nóż między zęby ). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Cóż to za sportowy wóz, który na autostradzie będzie musiał jechać prawym pasem..... Cheba mnie omineła jakaś zmiana przepisów. To tera ile czeba rżnąć żeby wolno beło jechać lewym? mamusia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
appley Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 co do dochodzenia przez Sierrę na prostych - często taka Sierra potrafi dochodzić, dajmy na to, jakieś Porsche Turbo. co do tego, że mało miejsca pod maską - 2JZ wejdzie o, proszę: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 appley, ano wejdzie - jak sie da chlodnice do bagaznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
appley Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 ja tam widzę chłodnicę za intercoolerem na moim zdjęciu... chyba, że to co innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 ja tam widzę chłodnicę za intercoolerem na moim zdjęciu... chyba, że to co innego. To od klimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Of course I always keep my eyes peeled for other types of cars too, as you never really know what is going to show up on a random night in Daikoku. There were a couple of new 86s there, but it was this Subaru BRZ that stole a lot of attention, probably because it was a completely stripped out Type-RA version running on stock steel wheels! EDIT: Pitwalk Alexi-ego, na poczatku sporo starych Hachiroku ,ale potem juz praktycznie same nowe. Pare ujeć komór z turbo i superchargerem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 We Włoszech 29.900 Euro http://www.subaru.it/servizi/LISTINO_PREZZI_20_Giugno_2012_WEB.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Gravel Express HKS have so far been the only tuning outfit to really push the ZN6′s stock engine. Thanks to forged and balanced internals the supercharged engine that powers Nob’s D1 86……is now developing 580 HP, which is pretty phenomenal from such a new 2L motor. Car seems to be performing well and HKS will be releasing tons of tuning parts during the remainder of the year. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Ja jestem ciekaw jaki bodykit wypisci VeilSide ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 hmmm... http://www.tune86.com/ft-86-news/23387-accelerated-performance-turbocharger-kit-278whp turbina pod skrzynią :shock: -- 9 sie 2012, o 11:28 -- ale lawina ruszyła 8) nie będzie dnia bez jakiejść nowości dla brz/gt86/fr-s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Brawo america :roll: czekam na jakiś deszczyk jak chluśnie :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 dyno results: top secret??? wtf :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 dyno results: top secret??? wtf buduja napiecie... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 kolejna jazda próbna, tym razem manual. nie ukrywam, że nawyki powodują, że czułem się dużo pewniej, niż z automatem, mimo, że niby szybkim i w trybie sportowym moim ulubionym biegiem na trasie (droga pozamiejska i autostrada) była trójka i jeszcze takie trochę zamazane, na wszelki wypadek, żeby nie było widać dokładnie, bo to i tak tylko część tego, co wycisnęlismy z kolegą z tej gt86 8) -- 10 sie 2012, o 11:33 -- auć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoVaL_szn Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 dyno results: top secret??? wtf :shock: stawiam na jakieś 500 kunia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seiken Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 wlasnie jestem w Rydze i kolo mnie przejechal zestaw: niebieski forester a za nim 3 niebieskie BRZ:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 dyno results: top secret??? wtf :shock: stawiam na jakieś 500 kunia tu jest wykres :wink: serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 a za nim 3 niebieskie BRZ:) Tu masz 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 uuu, panie... http://hachiroku.net/forums/showthread.php?t=30462 "...Toyota Sold Me a Lemon FRS with Structural Frame Damage and this thread will follow how they take care of the problem. ..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Przeczytalem sprawe i wydaje mi sie, ze mowienie na poczatku posta, ze to ma byc przestroga dla wszystkich ktorzy sie zatanawiaja nad kupnem BRZ/GT86/FR-S to lekka przesada :roll: Owszem, jak do tej pory traktowanie klienta pozostawia wiele do zyczenia, ale po pierwsze sprawa jeszcze nie jest zakonczona, po drugie dotyczy to glownie zachowania dealera, max Toyota USA, a wiec nie powinno sie tego odnosic do calego swiata... a buble w produkcji zawsze sie zdarzaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 no, dobrze, ale skąd taka usterka/niedoróbka? i jak przeszła przez sito kontroli jeszcze w fabryce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Nie wyglada mi to na mechaniczne uszkodzenie post factum wiec faktycznie musialo sie to stac przy produkcji. Coz, zdarza sie, przyczyny wg mnie sa mniej istotne, wazne zeby Toyota sie teraz odpowiednio zachowala w stosunku do tego klienta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Garść doświadczeń praktycznych z BRZ - może pomoże w prowadzonych dyskusjach . Jak dla mnie wsiadanie i wysiadanie ... nie jest optymalne. Jak i w każdym innym sportowym samochodzie. Porównanie do OBK, Forka czy XV skazuje BRZ na ewidentna porażkę. Sprawa ma się jeszcze gorzej, gdy zaparkujemy obok innego samochodu. Pozytywna stroną jest to, że nawet taki leń jak ja ma codzienną przymusowa dawkę gimnastyki. Wielkość kabiny. Dla 2 osób bez problemów. Przy wzroście 1.84 jest absolutnie wystarczająco dużo miejsca w każdym kierunku. Gorzej w drugim rzędzie. Niezbędne jest to, to, co w Polsce jest b.trudne do osiągnięcia = kompromis tych z przodu z tymi z tyłu. Przy moim wzroście podróż z tyłu jest wprawdzie możliwa, lecz .... uciążliwa.. Myślę, że przy ok. 165 - 170 cm byłoby do zaakceptowania. Zawieszenie jest twarde, lecz sprężyste. Nie nadwyręża pasażerów. Na dużych nierównościach dla pasażerów tylnych siedzeń niebezpieczeństwo bliskiego kontaktu 3-go stopnia głowy z szybą tylną... Prowadzenie - co tu dużo mówić, ci którzy o prowadzeniu tego auta pisali mają rację. Bardzo dobrze czuje się, co auto chce zrobić. I właśnie dokładnie to robi. Bezpośredni kontakt kierowcy z samochodem może być chyba tylko porównany z Mazdą MX5. No i wyścigowym autem formuły Renault ( to oczywiście w ramach moich osobistych doświadczeń ). Ile to pali ? W wersji z A/T ( takim aktualnie jeżdżę ): Miasto: 9 - 10. Autostrada stałe 150 ( GPS ) : 9,3 Autostrada stałe 130 : 7,2 Autostrada stałe 120 : 6,4 ( widać, że jechałem do granicy A4 ) Autostrada max. Ok. 18 Ile to pojedzie ? Z automatem osiągnąłem chwilową najwyższą prędkość 231 km/godz ( GPS ). Ale było nieco z góry. 200osiąga bardzo dynamicznie na 4-tym biegu. Powyżej już ( nieco za długa !) piątka. Dochodzi w miarę sensownie do ok 220, później już pomalutku. Na płaskim po dłuższym rozpędzaniu się ok 225. ( wszystko w/g GPS). I tak bardzo krytycznie rozważane pytanie : czy najróżniejsze TDI/TDCI/HDI/ i inne HGW maja szanse przy wyższych prędkościach ? Jeżeli kierowca wie, do czego służy ten wystający na środkowym tunelu drążek - nie. W automacie nie musi nawet tego wiedzieć - sam zredukuje. Nawet A6 3.0 TDI od 130 nie mógł nadążyć ( tzn, mocno się starał, lecz kulturalnie zwolnił pas i mogłem go wyprzedzić ); no ale kto wie - może zaufał momentowi diesla i nie redukował wystarczająco nisko . Pewnie szybkość maksymalną ma wyższą, lecz na niemieckiej Autobahnie zazwyczaj przyspieszenie w zakresie ok. 90 - 200 jest najważniejsze ( ustępują miejsca widząc ze ktoś znacznie lepiej przyspiesza ...). No i jeszcze jedno spostrzeżenie - nawet przy najwyższych prędkościach autostradowe zakręty to sama przyjemność ( sucha nawierzchnia !). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się