Skocz do zawartości

Subaru BRZ


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, przemekka napisał:

 

Będzie nowy model, to już pewne

 

 

Tiaaa. Subaru ostatnio serwuje same dupowozy i cieple kluchy i ma nas nagle rakieta zaskoczyc? No way.

 

Godzinę temu, przemekka napisał:

. Poza tym ty już "naprawiłeś" swojego, więc o co chodzi

 

No właśnie musiałem sam zrobic to czego Subaru nie mogło, choć wolałbym tego nie robić.

 

Musimy sie kiedys spotkac i przejechac razem tak normalnie jak sie jezdzi na codzien a nie miedzy pacholkami, najlepiej przeleciec po autostradzie to zobaczysz czy ci miczego nie brakuje i czy jest niebezpieczne ;)

Edytowane przez Sebastian32
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, przemekka napisał:

(...) Oczywiście mogli dać jakieś pakiety stylistyczne, upgrade hamulców czy zawieszenia.

 

przynajmniej na naszym rynku Toyota sprzedawala model z Brembulcami, nei bylo tego w PL?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.04.2019 o 21:44, Sebastian32 napisał:

 

Musimy sie kiedys spotkac i przejechac razem tak normalnie jak sie jezdzi na codzien a nie miedzy pacholkami, najlepiej przeleciec po autostradzie to zobaczysz czy ci miczego nie brakuje i czy jest niebezpieczne ;)

 

Chętnie. Nie wątpię, że wrażenia z jazdy będą mocniejsze niż w moim. ;)

 

Tylko, że mi nie chodzi o jazdę między pachołkami. We mnie BRZ, nawet jeżdżąc cywilne, budzi dużo pokory. To jest lekkie RWD, i mimo genialnej kontroli trakcji,  w sytuacji kryzysowej (nawet nie z mojej winy),  może niemiło zaskoczyć. Wystarczy deszcz, koleiny... 

Podejrzewam, że gdyby była wersja 300KM, to na otomoto byłoby jeszcze więcej "bezwypadkowych" okazji. 

 

No chyba, że nie jeździmy w deszczu. ;)

19 godzin temu, rutek111 napisał:

 

Na 100%? Może mały zakład ?

 

Ok. Źle to ująłem z tym "pewne". ;)

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.04.2019 o 21:44, Sebastian32 napisał:

No właśnie musiałem sam zrobic to czego Subaru nie mogło, choć wolałbym tego nie robić.

 

Jak zwykle: wolny rynek, wybór duży. Ktoś chce potwora z fabryki, jest BMW M2. Ktoś chce lekkie cabrio, jest MX-5. Jeszcze kto inny chce sportowe, tanie coupe - jest BRZ. Subaru swiadomie obrało tę drogę, licząc na to, że będzie wystarczająco dużo ofert after-marketowych, żeby zaspokoić potrzeby tych, którym jest "za mało". I jak widać, nie przeliczyli się :) 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Than_Junior napisał:

 

Jak zwykle: wolny rynek, wybór duży. Ktoś chce potwora z fabryki, jest BMW M2. Ktoś chce lekkie cabrio, jest MX-5. Jeszcze kto inny chce sportowe, tanie coupe - jest BRZ. Subaru swiadomie obrało tę drogę, licząc na to, że będzie wystarczająco dużo ofert after-marketowych, żeby zaspokoić potrzeby tych, którym jest "za mało". I jak widać, nie przeliczyli się :) 

 

 

 

 

Wskazane BMW to imo zly przyklad. Nie sledze linii modeliwej bmw, ale w przypadku modelu 2 na pewno jest kilka wersji - slabsze mocniejsze ale to nadal bmw 2.

Jezeli komuś podoba się sama idea modelu, linia, naped i wystarcza mu wersja bazowa to ja kupuje. Jezeli ktos chce wiecej i go stac kupuje wyzszy model, mocniejszy. Jezeli ktos ma dusze rajdowca i worek kasy kupuje m2. Subaru z modelem brz nie dalo zadnej alternatywy. Albo bierzesz co jest i ew. dlubiesz w garazu z roznym efektem albo spadaj. Rynek czesci aftermarketowych powstal nie dlatego ze Subaru bylo tak mile i stworzylo baze tylko wlasnie dlatego ze auto nie mialo wersji. Sadze ze prawie wszyscy ktorzy chcieli sprawic aby to auto jechalo woleli by po prostu kupic takie w sklepie.

 

Dzis przenosze sie do kraju prawdziwych supercars. Kilka fotek umieszcze w dziale podroze w przyszlym tygodniu :)

Godzinę temu, przemekka napisał:

 

Chętnie. Nie wątpię, że wrażenia z jazdy będą mocniejsze niż w moim. ;)

 

Zgadamy sie jakos, tym bardziej ze pewnie ta sama szkole konczylismy.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Sebastian32 napisał:

Subaru z modelem brz nie dalo zadnej alternatywy. Albo bierzesz co jest i ew. dlubiesz w garazu z roznym efektem albo spadaj

 

Ale to właśnie kwintesencja mojej wypowiedzi: rynek jest wystarczająco duży, żeby każdy znalazł coś dla siebie - niekoniecznie w obrębie jednej marki. 

Godzinę temu, Sebastian32 napisał:

Rynek czesci aftermarketowych powstal nie dlatego ze Subaru bylo tak mile i stworzylo baze tylko wlasnie dlatego ze auto nie mialo wersji.

 

Mylisz się, polecam ten film od 2:25min

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 27.04.2019 o 08:14, przemekka napisał:

 

 

Ok. Źle to ująłem z tym "pewne". ;)

 

A może jednak coś będzie. Tu piszą że może......

 

https://spidersweb.pl/autoblog/subaru-brz-toyota-gt86-nowe-wersje/

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.04.2019 o 09:39, Sebastian32 napisał:

Wskazane BMW to imo zly przyklad. Nie sledze linii modeliwej bmw, ale w przypadku modelu 2 na pewno jest kilka wersji - slabsze mocniejsze ale to nadal bmw 2.

 

BMW M2 to jedno z najlepszych aut do zabawy i czerpania przyjemności z jazdy. Genialne auto. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, chojny napisał:

BMW M2 to jedno z najlepszych aut do zabawy i czerpania przyjemności z jazdy. Genialne auto. 

Tu się pewnie zgadza tylko cena od 300 000 pln to trochę przy dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo wszytko, gdybym miał po raz kolejny wybierać pomiędzy BRZ wolnossącym, a BMW M2, ciągle pozostałbym przy BRZecie: fajne, proste auto, bez żadnej zbędnej elektroniki i akcesoriów, zawieszenie super, można jechać 200 km/h bez wysiłku przy baaaardzo rozsądnym spalaniu. Dwie osoby z bagażem na dwa tygodnie spokojnie mogą sobie zwiedzać świat. Auto wjedzie na drogi polne czy leśne dukty, nawet sobie poradzi w błocie jak każde normalne auto. Przy tym można pobawić się na torze albo pomiędzy pachołkami, no, może niekoniecznie wygra się plastikowy pucharek ale śmiesznie i strasznie będzie, pomimo braku turbo.

Ja polecam to auto tylko szkoda, że już nie można kupić w polskich salonach. 

  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Sebastian32 napisał:

 

A czy ja napisalem ze nie jest ?

 

A co Ci się nie podoba w modelu 2 jeżeli gabarytowo jest porównywalny z BRZtem i dlatego został tu przywołany?

 

 

 

 

16 godzin temu, rutek111 napisał:

Tu się pewnie zgadza tylko cena od 300 000 pln to trochę przy dużo.

 

Idź do tematu "Co zamiast STi?" i zobaczysz z czym musi biedne STi konkurować :biglol:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, chojny napisał:

 

A co Ci się nie podoba w modelu 2 jeżeli gabarytowo jest porównywalny z BRZtem i dlatego został tu przywołany?

 

Wszystko mi sie podoba a przede wszystkim mozliwosc wyboru wersji modelu 2. W brz nie ma wyboru i do tego sie odnosze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Sebastian32 napisał:

 

Wszystko mi sie podoba a przede wszystkim mozliwosc wyboru wersji modelu 2. W brz nie ma wyboru i do tego sie odnosze.

 

AT albo MT i tyle z wyborów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO BRZ jest dużo ładniejszy. Ma lepsze proporcje. 

BMW jest taki nasterydowany, i chyba sporo wyższy od BRZ-ta. Przynajmniej wizualnie. A to, że dobrze jedzie to już inna kwestia. ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...