Jump to content

Recommended Posts

Godzinę temu, przemekka napisał:

 

Będzie nowy model, to już pewne

 

 

Tiaaa. Subaru ostatnio serwuje same dupowozy i cieple kluchy i ma nas nagle rakieta zaskoczyc? No way.

 

Godzinę temu, przemekka napisał:

. Poza tym ty już "naprawiłeś" swojego, więc o co chodzi

 

No właśnie musiałem sam zrobic to czego Subaru nie mogło, choć wolałbym tego nie robić.

 

Musimy sie kiedys spotkac i przejechac razem tak normalnie jak sie jezdzi na codzien a nie miedzy pacholkami, najlepiej przeleciec po autostradzie to zobaczysz czy ci miczego nie brakuje i czy jest niebezpieczne ;)

Edited by Sebastian32
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 6.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

1.775 m to standard w dzisiejszych czasach. Szerokie to jest np. Q7 O.K. - inne Subaru mają zdecydowanie lepszą. Ale większość współczesnych samochodów ma słabą widoczność do tyłu, a i 3/4 do p

Ale jak to zamknąć? Teraz, gdy miałem poinformować o dopisaniu się do klubu i oczekiwać zachwytów oraz gratulacji?

Teraz już i tak to wszystko nie ma znaczenia ….    Sebastian     + skóra

Posted Images

11 godzin temu, przemekka napisał:

(...) Oczywiście mogli dać jakieś pakiety stylistyczne, upgrade hamulców czy zawieszenia.

 

przynajmniej na naszym rynku Toyota sprzedawala model z Brembulcami, nei bylo tego w PL?

Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, przemekka napisał:

Będzie nowy model, to już pewne.

 

Na 100%? Może mały zakład ?

Link to post
Share on other sites
W dniu 25.04.2019 o 21:44, Sebastian32 napisał:

 

Musimy sie kiedys spotkac i przejechac razem tak normalnie jak sie jezdzi na codzien a nie miedzy pacholkami, najlepiej przeleciec po autostradzie to zobaczysz czy ci miczego nie brakuje i czy jest niebezpieczne ;)

 

Chętnie. Nie wątpię, że wrażenia z jazdy będą mocniejsze niż w moim. ;)

 

Tylko, że mi nie chodzi o jazdę między pachołkami. We mnie BRZ, nawet jeżdżąc cywilne, budzi dużo pokory. To jest lekkie RWD, i mimo genialnej kontroli trakcji,  w sytuacji kryzysowej (nawet nie z mojej winy),  może niemiło zaskoczyć. Wystarczy deszcz, koleiny... 

Podejrzewam, że gdyby była wersja 300KM, to na otomoto byłoby jeszcze więcej "bezwypadkowych" okazji. 

 

No chyba, że nie jeździmy w deszczu. ;)

19 godzin temu, rutek111 napisał:

 

Na 100%? Może mały zakład ?

 

Ok. Źle to ująłem z tym "pewne". ;)

 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 25.04.2019 o 21:44, Sebastian32 napisał:

No właśnie musiałem sam zrobic to czego Subaru nie mogło, choć wolałbym tego nie robić.

 

Jak zwykle: wolny rynek, wybór duży. Ktoś chce potwora z fabryki, jest BMW M2. Ktoś chce lekkie cabrio, jest MX-5. Jeszcze kto inny chce sportowe, tanie coupe - jest BRZ. Subaru swiadomie obrało tę drogę, licząc na to, że będzie wystarczająco dużo ofert after-marketowych, żeby zaspokoić potrzeby tych, którym jest "za mało". I jak widać, nie przeliczyli się :) 

 

 

 

Link to post
Share on other sites
38 minut temu, Than_Junior napisał:

 

Jak zwykle: wolny rynek, wybór duży. Ktoś chce potwora z fabryki, jest BMW M2. Ktoś chce lekkie cabrio, jest MX-5. Jeszcze kto inny chce sportowe, tanie coupe - jest BRZ. Subaru swiadomie obrało tę drogę, licząc na to, że będzie wystarczająco dużo ofert after-marketowych, żeby zaspokoić potrzeby tych, którym jest "za mało". I jak widać, nie przeliczyli się :) 

 

 

 

 

Wskazane BMW to imo zly przyklad. Nie sledze linii modeliwej bmw, ale w przypadku modelu 2 na pewno jest kilka wersji - slabsze mocniejsze ale to nadal bmw 2.

Jezeli komuś podoba się sama idea modelu, linia, naped i wystarcza mu wersja bazowa to ja kupuje. Jezeli ktos chce wiecej i go stac kupuje wyzszy model, mocniejszy. Jezeli ktos ma dusze rajdowca i worek kasy kupuje m2. Subaru z modelem brz nie dalo zadnej alternatywy. Albo bierzesz co jest i ew. dlubiesz w garazu z roznym efektem albo spadaj. Rynek czesci aftermarketowych powstal nie dlatego ze Subaru bylo tak mile i stworzylo baze tylko wlasnie dlatego ze auto nie mialo wersji. Sadze ze prawie wszyscy ktorzy chcieli sprawic aby to auto jechalo woleli by po prostu kupic takie w sklepie.

 

Dzis przenosze sie do kraju prawdziwych supercars. Kilka fotek umieszcze w dziale podroze w przyszlym tygodniu :)

Godzinę temu, przemekka napisał:

 

Chętnie. Nie wątpię, że wrażenia z jazdy będą mocniejsze niż w moim. ;)

 

Zgadamy sie jakos, tym bardziej ze pewnie ta sama szkole konczylismy.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Sebastian32 napisał:

Subaru z modelem brz nie dalo zadnej alternatywy. Albo bierzesz co jest i ew. dlubiesz w garazu z roznym efektem albo spadaj

 

Ale to właśnie kwintesencja mojej wypowiedzi: rynek jest wystarczająco duży, żeby każdy znalazł coś dla siebie - niekoniecznie w obrębie jednej marki. 

Godzinę temu, Sebastian32 napisał:

Rynek czesci aftermarketowych powstal nie dlatego ze Subaru bylo tak mile i stworzylo baze tylko wlasnie dlatego ze auto nie mialo wersji.

 

Mylisz się, polecam ten film od 2:25min

 

 

Link to post
Share on other sites
W dniu 26.04.2019 o 07:39, eddie_gt4 napisał:

 

przynajmniej na naszym rynku Toyota sprzedawala model z Brembulcami, nei bylo tego w PL?

 

Jest, nazywa się Nitro Blue. 4tłoki + inne zawieszenie.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
W dniu 27.04.2019 o 08:14, przemekka napisał:

 

 

Ok. Źle to ująłem z tym "pewne". ;)

 

A może jednak coś będzie. Tu piszą że może......

 

https://spidersweb.pl/autoblog/subaru-brz-toyota-gt86-nowe-wersje/

 

 

Link to post
Share on other sites
W dniu 27.04.2019 o 09:39, Sebastian32 napisał:

Wskazane BMW to imo zly przyklad. Nie sledze linii modeliwej bmw, ale w przypadku modelu 2 na pewno jest kilka wersji - slabsze mocniejsze ale to nadal bmw 2.

 

BMW M2 to jedno z najlepszych aut do zabawy i czerpania przyjemności z jazdy. Genialne auto. 

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, chojny napisał:

BMW M2 to jedno z najlepszych aut do zabawy i czerpania przyjemności z jazdy. Genialne auto. 

Tu się pewnie zgadza tylko cena od 300 000 pln to trochę przy dużo.

Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, chojny napisał:

 

BMW M2 to jedno z najlepszych aut do zabawy i czerpania przyjemności z jazdy. Genialne auto. 

 

A czy ja napisalem ze nie jest ?

Link to post
Share on other sites

Mimo wszytko, gdybym miał po raz kolejny wybierać pomiędzy BRZ wolnossącym, a BMW M2, ciągle pozostałbym przy BRZecie: fajne, proste auto, bez żadnej zbędnej elektroniki i akcesoriów, zawieszenie super, można jechać 200 km/h bez wysiłku przy baaaardzo rozsądnym spalaniu. Dwie osoby z bagażem na dwa tygodnie spokojnie mogą sobie zwiedzać świat. Auto wjedzie na drogi polne czy leśne dukty, nawet sobie poradzi w błocie jak każde normalne auto. Przy tym można pobawić się na torze albo pomiędzy pachołkami, no, może niekoniecznie wygra się plastikowy pucharek ale śmiesznie i strasznie będzie, pomimo braku turbo.

Ja polecam to auto tylko szkoda, że już nie można kupić w polskich salonach. 

  • Like 1
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Sebastian32 napisał:

 

A czy ja napisalem ze nie jest ?

 

A co Ci się nie podoba w modelu 2 jeżeli gabarytowo jest porównywalny z BRZtem i dlatego został tu przywołany?

 

 

 

 

16 godzin temu, rutek111 napisał:

Tu się pewnie zgadza tylko cena od 300 000 pln to trochę przy dużo.

 

Idź do tematu "Co zamiast STi?" i zobaczysz z czym musi biedne STi konkurować :biglol:

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, rutek111 napisał:

Tu się pewnie zgadza tylko cena od 300 000 pln to trochę przy dużo.

Od 230000.

Link to post
Share on other sites
14 minut temu, chojny napisał:

 

A co Ci się nie podoba w modelu 2 jeżeli gabarytowo jest porównywalny z BRZtem i dlatego został tu przywołany?

 

Wszystko mi sie podoba a przede wszystkim mozliwosc wyboru wersji modelu 2. W brz nie ma wyboru i do tego sie odnosze.

Link to post
Share on other sites
10 minut temu, Sebastian32 napisał:

 

Wszystko mi sie podoba a przede wszystkim mozliwosc wyboru wersji modelu 2. W brz nie ma wyboru i do tego sie odnosze.

 

AT albo MT i tyle z wyborów ;)

Link to post
Share on other sites

IMO BRZ jest dużo ładniejszy. Ma lepsze proporcje. 

BMW jest taki nasterydowany, i chyba sporo wyższy od BRZ-ta. Przynajmniej wizualnie. A to, że dobrze jedzie to już inna kwestia. ;)

 

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, chojny napisał:

 

AT albo MT i tyle z wyborów ;)

 

No właśnie. AT w tym aucie to w ogóle jakiś dziwny pomysł.

Link to post
Share on other sites

Namawiam Izkę do biemdabljuemdwa ale cena jest chora albo dla bogatych ludzi. Dlatego wybrałem BRZeta. BMW seria 2 w cywilu to nuda i brak charakteru: nie ma w czym wybierać.

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, chojny napisał:

 

Samochody BMW serii 2 M Coupé

od 293 600 PLN

Chyba w manualu i mocniejsza wersja.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...