Skocz do zawartości

Subaru BRZ


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Wydaje mi się, że nieco inaczej jest zestrojone zawieszenie w BRZecie niż w GT86: BRZ wydaje się przez to nieco trudniejszy w drifcie bo lubi się odprostowywać - ma "naturalną" tendencje do jeżdżenia przodem do przodu i przejście od kontrolowanego poślizgu do niekontrolowanego jest zero-jedynkowe, jeśli w porę nie zareaguje się. Toyota jest bardziej przewidywalna w drifcie czyli ma większą granicę popełnienia błędu ale przez to jest mniej precyzyjna w jeździe po kresce. Jednym słowem: w BRZecie tor Poznań z pedałem w podłodze, Toyotą niekoniecznie :biglol: .I to nie tylko moje zdanie.

 

 

Ale...

Spędziłem dwa dni na Bednarach i muszę powiedzieć, że BRZecik jest świetnym autem na takie próby. Byłem zaskoczony jak świetnie daje sobie radę z próbami i jak niewielkie wrażenie robi na tym aucie taka jazda: zachowywał się jak pies wychodzący z wody, otrzepał się i zaczynał machać ogonem żeby jeszcze, jeszcze. Rewelacyjnie skręca, dużo wybacza i daje przez to dużo czasu na cieszenie się z jazdy i odbieranie wrażeń z tego co się dzieje. Dobry kierowca ma fajny samochód do walki i niezłą bazę do budowy fajnej rajdówki RWD. Polecam Wam PSB! Nie będziecie zawiedzeni  :D

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Japanparts.com - tam masz praktycznie wszystkie części do ts ;)

 

Piszę z telefonu i nie mogę Ci podesłać linka, ale na forum ft86club.com jest gość (DSomega czy jakoś tak), który zrobił swojego na tS, chyba tylko fotele i boczki mu zostały, ale dawno nie zaglądałem tam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. 

 

Jaki olej (lepkość) lejecie do swoich zabawek BRZ czy też GT86. Pewnie już na forum było ale nie chce mi się wszystkiego przeglądać.

Czy olej firmy TOTAL nadaje się do tego silnika czy to kupa. ?  ile wchodzi litrów do GT86 ?

Edytowane przez Majkel0030
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj na szkoleniu Ist. SJS w Kielcach i widziałem BRZ w akcji  :o . Jeździł razem z BMW. Obaj kierowcy pięknie sobie radzili, ale miałem wrażenie, że o ile BMW jeździło bardziej widowiskowo (bardziej bokiem, z większym piskiem), to ten BRZ robił to wszystko sprawniej, szybciej, bez widowiskowej ekstrawagancji....Super  :yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panie (ofkors)

 

czytam sobie ten wątek, i przeczytałem cały. Przeczytałem te 166 stron, przeczytałem też inne. Czytałem testy, czytałem "reviews".  Zapoznałem się opiniami o tym aucie osób które go mają i tymi którzy go nawet na oczy nie widzieli. Obejrzałem setki filmików na YT.  Jednym się podoba, drugim nie, a że  słaby, a że nie ma 4x4. Ze brakuje turbo, że brakuje kompresora, że nie ma wersji sti itp itd.  Ach i że ciasny.  Pomyślałem sobie: trzeba się przejechać i zobaczyć na żywo to auto. Zobaczyłem. No ładne, no małe jest, ale fajne. Wreszcie się przejechałem, co prawda w warunkach miejskich, ale zawsze coś.

Kiedy wysiedliśmy sprzedawca zapytał i jak? No może być, powiedziałem.

I napisze wam szczerze, nie wiem o czym wy tu tyle pitolicie. No powiedzcie mi tu wszyscy jedną rzecz. Odpowiedzcie mi na jedno dla mnie zasadnicze pytanie:

 

.

.

.

.

.

.

.

.

……..

 

 

K7X czy K1X?

 

Żonka kochana się poddała.

 

:yahoo:

Edytowane przez Sebastian32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

K7X czy K1X?   Żonka kochana się poddała.  

 

Jak już koniecznie musisz kupić BRZeta ... to tylko K7X :angry: 

 

;)  :biglol: 

 

Miłego użytkowania

 

P.S. Nie przejmuj się wyrazem swojej twarzy, z tym durnym uśmieszkiem szczęśliwości, jaki będzie gościć na Twojej twarzy podczas jazdy BRZetem  :rolleyes:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tak myślałem, że WRB rządzi.  Też na początku nie brałem pod uwagę innego koloru.  Jednak, powoli zaczyna mi w głowie rodzić się pomysł na białego. Nie wiem czym różni się biały MY16 od satin white pearl z MY15, ale brz ładny biały jest. Pasuje mu ten kolor. Mam wrażenie , że wydaje się większy w tym kolorze.  Myślałem własnie o białym z ciemnymi wszystkim szybami (żeby nie było widać tego durnego usmieszku :) ) na ciemnych gramlights'ach. Poza tym na białym ładnie prezentować się będą różowe znaczki sti (jeszcze nie ma auta, a lista zakupów z japanparts.com spisana)

 

Sebastian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

powoli zaczyna mi w głowie rodzić się pomysł na białego
 

@@Sebastian32, daj sobie trochę czasu i przemyśl sprawę. U mnie był biały, później może srebrny, a kończyło się (dzięki żonie) na graficie. Ale ogólnie chciałem coś, co się nie rzuca za bardzo w oczy. Białego (nawet dwa) często widuję w okolicy, wygląda bardzo fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jaki olej (lepkość) lejecie do swoich zabawek BRZ czy też GT86.

U mnie przy przebiegu 2-3000km ASO zalało Mobil1 5w30. O ile w przypadku fabrycznego 0w30 do tych 2500 km przebiegu nie zauważyłem żadnego zużycia, o tyle w przypadku tego Mobila, po 5000 km od wymiany na bagnecie ubyło, w większości spokojna jazda, od czasu do czasu jakieś wyprzedzanie. Jak jest u Was ze zużyciem oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panie (ofkors)

 

czytam sobie ten wątek, i przeczytałem cały. Przeczytałem te 166 stron, przeczytałem też inne. Czytałem testy, czytałem "reviews".  Zapoznałem się opiniami o tym aucie osób które go mają i tymi którzy go nawet na oczy nie widzieli. Obejrzałem setki filmików na YT.  Jednym się podoba, drugim nie, a że  słaby, a że nie ma 4x4. Ze brakuje turbo, że brakuje kompresora, że nie ma wersji sti itp itd.  Ach i że ciasny.  Pomyślałem sobie: trzeba się przejechać i zobaczyć na żywo to auto. Zobaczyłem. No ładne, no małe jest, ale fajne. Wreszcie się przejechałem, co prawda w warunkach miejskich, ale zawsze coś.

Kiedy wysiedliśmy sprzedawca zapytał i jak? No może być, powiedziałem.

I napisze wam szczerze, nie wiem o czym wy tu tyle pitolicie. No powiedzcie mi tu wszyscy jedną rzecz. Odpowiedzcie mi na jedno dla mnie zasadnicze pytanie:

 

.

.

.

.

.

.

.

.

……..

 

 

K7X czy K1X?

 

Żonka kochana się poddała.

 

:yahoo:

Niebieski, bo jest szybszy ;)

A za przeczytanie całego wątku należy się jakiś rabat od SIP'u ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Panowie i Panie (ofkors)

 

czytam sobie ten wątek, i przeczytałem cały. Przeczytałem te 166 stron, przeczytałem też inne. Czytałem testy, czytałem "reviews".  Zapoznałem się opiniami o tym aucie osób które go mają i tymi którzy go nawet na oczy nie widzieli. Obejrzałem setki filmików na YT.  Jednym się podoba, drugim nie, a że  słaby, a że nie ma 4x4. Ze brakuje turbo, że brakuje kompresora, że nie ma wersji sti itp itd.  Ach i że ciasny.  Pomyślałem sobie: trzeba się przejechać i zobaczyć na żywo to auto. Zobaczyłem. No ładne, no małe jest, ale fajne. Wreszcie się przejechałem, co prawda w warunkach miejskich, ale zawsze coś.

Kiedy wysiedliśmy sprzedawca zapytał i jak? No może być, powiedziałem.

I napisze wam szczerze, nie wiem o czym wy tu tyle pitolicie. No powiedzcie mi tu wszyscy jedną rzecz. Odpowiedzcie mi na jedno dla mnie zasadnicze pytanie:

 

.

.

.

.

.

.

.

.

……..

 

 

K7X czy K1X?

 

Żonka kochana się poddała.

 

:yahoo:

Niebieski, bo jest szybszy ;)

A za przeczytanie całego wątku należy się jakiś rabat od SIP'u ;)

 

 

O, a ja myślałem, że czerwone auta są najszybsze  ;)

 

 

 

A za przeczytanie całego wątku należy się jakiś rabat od SIP'u

 

A na to bym akurat nie liczył. Może jakieś dywaniki, albo długopis lub kubek uda mi się wytargować  :P

 

Seb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że nieco inaczej jest zestrojone zawieszenie w BRZecie niż w GT86: BRZ wydaje się przez to nieco trudniejszy w drifcie bo lubi się odprostowywać - ma "naturalną" tendencje do jeżdżenia przodem do przodu i przejście od kontrolowanego poślizgu do niekontrolowanego jest zero-jedynkowe, jeśli w porę nie zareaguje się. Toyota jest bardziej przewidywalna w drifcie czyli ma większą granicę popełnienia błędu ale przez to jest mniej precyzyjna w jeździe po kresce. Jednym słowem: w BRZecie tor Poznań z pedałem w podłodze, Toyotą niekoniecznie :biglol: .I to nie tylko moje zdanie.

 

 

Gdzieś już o tym słyszałem, uzasadnienie było takie że Subaru musi podążać za ideologią "confidence in motion" a Toyotowe zestrojenie zawieszenia nie wpisuję się nią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jaki olej (lepkość) lejecie do swoich zabawek BRZ czy też GT86.

 

U mnie przy przebiegu 2-3000km ASO zalało Mobil1 5w30. O ile w przypadku fabrycznego 0w30 do tych 2500 km przebiegu nie zauważyłem żadnego zużycia, o tyle w przypadku tego Mobila, po 5000 km od wymiany na bagnecie ubyło, w większości spokojna jazda, od czasu do czasu jakieś wyprzedzanie. Jak jest u Was ze zużyciem oleju?
ja zalałem na przeglądzie 0w20 Motula i nie zauważyłem żadnego zużycia na bagnecie.

Odnośnie kolorów to niebieski i biały imo wyglada najlepiej na brz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...