Skocz do zawartości

Subaru BRZ


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

@@Than_Junior,

 

oraz rozporke kielichow STI

 

Czy to może ta "STI flexible tower bar"?

 

https://www.japanparts.com/parts/detail/40969

 

Napisz jak się spisuje i o co w tym chodzi bo określenie "flexible" nie pasuje mi do rozpórki.

 

Seb

Edytowane przez Sebastian32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, te mam. Flexible znaczy ze ma w srodku zawias/przegub, ktory pozwala na prace rozporki w PIONIE czyli wiekszy komfort jazdy. W POZIOMIE jest sztywna i spelnia swoja role. To jest patent STI, wedlug mnie swietny. Mialem juz w Legacy Spec.B i robilo rewelacyjna robote. w BRZ uwazam, ze nie ma sensu montowac. Jest juz wystarczajaco sztywny i roznica jest praktycznie nieodczuwalna. Jesli mimo to bardzo chcesz, moge Ci sprzedac, dogadamy sie z cena ;)


 

 

Juz pytałem: żadna cześć z akcesoriów STI dla BRZeta nie ma homologacji na UE. Kupujesz i montujesz na własne konto tracąc gwarancje fabryczna.

 

nie popadajmy ze skrajnosc w skrajnosc ;) Takie rzeczy na pewno nie spowoduja utraty gwarancji i homologacji tez nie potrzebuja:

 

ST96020AS000_b.jpg

 

ST96031AS000_b.jpgST20502AS020_b.jpg

 

:mrgreen:

 

ST35022ST270.jpg

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zawias? Z chęcią taki zestawik STI ... :) O i klocki hamulcowe, yhy.

 

Niestety, ponoć to co nie jest oferowane oficjalnie w UE, nie ma homologacji więc, teoretycznie, ma wpływ na gwarancje. Pewnie o elementy wnętrza nie chodzi ale o zewnętrzne elementy moze juz tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można też pójść inną drogą nie narażając się na utratę gwarancji. Zamiast wydawać kasę na pierdoły, odkładać przez trzy lata, wykorzystać to co daje samochód w serii (a daje sporo), nauczyć się go (a podobno im więcej się nim jeździ tym więcej daje z siebie) a jak minie gwarancja to ...

 

http://www.tomson.com.pl/product-pol-1600-Zestaw-Kompresora-Sprintex-stage-1-do-Subaru-BRZ-Toyota-GT-86.html

 

plus mapa

 

i mamy prawdziwe sti

 

Sebastian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dalszym ciagu nie rozwiazuje to kwestii braku homologacji. Czyli policja moze odebrac papierek. Ubezpieczalnia w razie wypadku moze odmowic wyplaty odszkodowania itd. itd :( Chyba ze wszystkie modyfikacje beda wbite do dowodu rejestracyjnego, ale nie mam pojecia jak to dziala w Polsce...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.Jeśli można się zapytać,to ile płacicie za OC/AC ? Zastanawiam się np,jeśli kupie nowe auto u niemieckiego brokera,to mogę liczyć na jakiś pakiet ubezpieczenia w salonie subaru w Polsce ,czy musi to być auto kupione w polskim salonie,żeby liczyć na jakieś zniżki ?

ubezpieczenia dealerskie dotyczą raczej tylko aut z sieci SIP'u - przynajmniej jeżeli chodzi o nowe auta, co do używanych to nie wiem, ale pewnie też coś dealer może zaoferować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena u dealerów w Niemczech jest taka sama jak u nas. Zwróć uwagę jaka wersje ma broker: czy jest np. Torsen. Pamietam, ze w tak niskiej cenie były wersje tzw Active, bez torsena. Poza tym u Kopera stoi demo za 122 900 zł więc około 29 tys euro. Moze cos jeszcze by dorzucili albo juz cos jest dorzucone. Ale niebieski ...

Używany? Czemu nie ale nie licz na przebieg 15 tys km, bo raczej auto jeszcze sie nie znudzi sie użytkownikowi prz takim przebiegu ;)

Wiem, bo akurat mój BRZet ma tyle najechane - a to dopiero pól roku od zakupu :)

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie liczyłbym na pomoc ze strony aso jak przejdziesz z autem kupionym u brokera :rolleyes:

Oj tam, przegląd zrobią, jak coś padnie to naprawią, ale na "gest handlowy" to raczej bym nie liczył. Ale silnik BRZ'ta jest chyba dość bezawaryjny, w każdym razie nie słyszałem o jakiejś padace - właśnie, każdy by chciał 2.0 DIT w OBK i Levorgu, a mi by spokojnie wystarczył ten z BRZ'ta, ciekawe, czy FHI gdzieś go jeszcze zamontuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

czy BRZ manual powinien dać radę Foresterowi XT CVT na autostradzie. Chodzi o V max i przyspieszenie 0-100, 0-200 km/h.  Dane techniczne wskazują, że była by to wyrównana walka ale ciekaw jestem jak to jest w rzeczywistości.

 

Sebastian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

czy BRZ manual powinien dać radę Foresterowi XT CVT na autostradzie. Chodzi o V max i przyspieszenie 0-100, 0-200 km/h. Dane techniczne wskazują, że była by to wyrównana walka ale ciekaw jestem jak to jest w rzeczywistości.

 

Sebastian

Chyba na wprost wygra XT, na wymagającym torze z zakretami BRZ.

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mierzylem jeden i drugi samochód ale nie pamietam. Do setki lepszy sprint ma Forek ale jak dasz ful trotyl w BRZecie to nie powinien ustąpić pola Forkowi. Myśle, ze 200 km/h dłużej i spokojniej utrzyma BRZet niz Forek ;) Rzeklbym wręcz, ze BRZet stworzony jest do jazdy z większymi prędkościami niz Forek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotkałem dzisiaj znajomego. Ma Forka XT. Generalnie kompletny dyletant motoryzacyjny. Nie wie jaka moc, moment, ile biegów. Nic. Powiedział, że fajny, szybki tylko głośny. I że się szyby nie domykają z kluczyka. Ja mu na to, że BRZ mi się podoba. Nawet nie wiedział, że takie auto jest i jak wygląda. 

Pomyślałem więc, że gdyby mi ktoś taki złoił skórę na drodze to bym musiał na drugi dzień kompresor zamawiać.

 

Sebastian

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotkałem dzisiaj znajomego. Ma Forka XT. Generalnie kompletny dyletant motoryzacyjny. Nie wie jaka moc, moment, ile biegów. Nic. Powiedział, że fajny, szybki tylko głośny. I że się szyby nie domykają z kluczyka. Ja mu na to, że BRZ mi się podoba. Nawet nie wiedział, że takie auto jest i jak wygląda. 

Pomyślałem więc, że gdyby mi ktoś taki złoił skórę na drodze to bym musiał na drugi dzień kompresor zamawiać.

 

Sebastian

I myślisz, że tylko kompresor załatwi sprawę? Myślę, że oprócz tego jeszcze parę rzeczy bo inaczej stoisz w miejscu. Jeździłem GT86 która miała 206 KM i 230 Nm i stała na 18'' kołach. Wiesz mi, każde dociśnięcie gazu na czwórce włącznie i dupa lata. 

Ja wycisnąłem z BRZeta 6,9 do setki - pisałem o tym w tym wątku i wrzuciłem zdjęcie. Więc można ale trzeba się tego nauczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...