Izotom Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Nie wiem. Zawsze mam ręce pełne roboty jak prowadzę BRZeta, że nie mam czasu na przysłuchiwanie sie dźwiękom innym jak silnika i skrzyni P. S. Dzisiaj rano usłyszałem jak trzeszczy ramka pod przednią tablicę rejestracyjną 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 U siebie mam coś innego - w trybie automatycznym nawiewu, jak się coś w środku przestawia, to lekko zaskrzypi. Brzmi to trochę tak jakby ktoś zamykał 100-letnią szafkę nocną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Cześć, jak znajdziecie już wszystkie świerszcze, trzaski , furczenia to chętnie dowiem się jakie macie na nie patenty. Chyba że my16 będzie pozbawiony tych wad. Mnie spędzają sen z powiek na razie dwie sprawy. Jedna, czy moja paczka wyląduje na cle a druga czy kolory SWP i CWP bardzo się różnią. Jednym z moich planowanych zakupów jest STI fender garnish który jak na razie jest tylko w kolorze SWP. Sebastian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 @@Sebastian32,nie przejmuj sie, przez pierwsze 40.000 tych dzwiekow nie bedziesz dostrzegal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Mój pokazał 6,9 na odcinku 90km (start od stacji). Jazda 70-90 km/h. Jeszcze chwila i myślałem że zacznie benzyny przybywać slabo... Swidnica-Wroclaw, jazda bez wyprzedzania (za duzy ruch), wiec powiedzmy ze w podobnym przedziale predkosci... 6,1 Saab 9-3 2.0T (po programie 240KM 350Nm) z rodzina 2+2 i bagazami spokojnie na trasie spalil 6.3, to najoszedniejsze auto jakie mialem (spalanie vs moc). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 6 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 @@Korton, to faktycznie swietny wynik Kiedys jechalem jako pasazer takim Saabem i pamietam, ze juz wtedy spalanie na mnie robilo duze wrazenie. W dodatku bak paliwa chyba byl calkiem spory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Saaby "z natury" mają spore zbiorniki aby w razie utknięcia w zaspie można było się ogrzewać przez długi czas pracującym silnikiem Ostatnio się pytałem dlaczego kolegi SAAB 900 jest taka lekką motorówką. Okazało się, że wymieniał sprężyny na nowe i właśnie tak SAAB 900 powinien być ustawiony aby się nie wbijać w śnieg ale nad nim "przelatywać". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 (edytowane) @@Korton, to faktycznie swietny wynik Kiedys jechalem jako pasazer takim Saabem i pamietam, ze juz wtedy spalanie na mnie robilo duze wrazenie. W dodatku bak paliwa chyba byl calkiem spory? 60 + kilka litrow, dokladnie juz nie pamietam, ale to byl 9-3 ss ktory byl pierwszym sedanem i byl projektowany glownie z mysla o USA. Edytowane 6 Listopada 2015 przez Korton 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 A co wy mi to o jakiś Saabach, zaśmiecacie wątek.... W sumie co za różnica ile pali BRZ. Pali tyle ile mu się pozwoli. Jak 6 litrów to jedz 80kmh, jak 20 litrów to gaz - hamulec, gaz hamulec i tyle w temacie. Jest na krowę to na łańcuch też ma starczyć. A tak off topic (już chyba w tym wątku), czy ceramika na brz za 2000 netto to dużo? Sebastian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 6 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 czy ceramika na brz za 2000 netto to dużo? ceramika ceramice nierowna z tego co mi mowiono Ale brzmi normalnie ta cena. Ja z doswiadczenia moge szczerze polecic http://www.autospa.krakow.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 A propos podskakiwania tyłu na mokrej nawierzchni: sprawdziłem, że przy jeździe na wprost podskakuje podczas poślizgu kół przy ruszaniu. Przy skręcie nie ma tego efektu. Zakładam, że sprężyny są dość twarde,a amor nie tłumi wystarczająco mocno w stosunku do sprężyn . Przy przeniesieniu masy na jedną stronę auta, stabilizator jest poddany działaniu siły i jest skręcony przez co sprężycie oddziałuje na koła dociskając je do jezdni. Przy jeździe na wprost tego efektu nie ma i wszystko przenoszone jest przez sprężynę i amortyzator. Może być to zbieżne, że tylny zawias nie sprawdza się na torze i po pewnym czasie puszcza. Ale to przeszkoda dla maniaków toru. Jak dla mnie to nie problem. Na co dzień zawias jest ok i do zabawy super się sprawdza. P.S. Uwaga na mokrej nawierzchni! Ja już dzisiaj piruet na rondzie zaliczyłem. Łapki za wolne, przyzwyczajone do trzymającej nawierzchni 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 7 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 @@Izotom, kurcze mimo dobrej woli w ogole nie kojarze takiego efektu. Ale moze dzis sprawdze, bo w nocy padalo i asfalt jest wilgotny. Chyba, ze musi byc mokry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Mozliwie najbardziej mokry asfalt ale nie musza to byc kaluze. Jestem ciekaw. Moze wyklucze druga teorie z dyfrem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 (edytowane) ceramika ceramice nierowna z tego co mi mowiono Ale brzmi normalnie ta cena. Ja z doswiadczenia moge szczerze polecic http://www.autospa.k...pa.krakow.pl/ Ceramic Pro Strong 9H Zobaczcie jakie ziaziu stało się BRZ. http://ceramicpro.pl/ceramiczna-ochrona-lakieru-2 Sebastian Edytowane 7 Listopada 2015 przez Sebastian32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Ha, ha, ha, a ja myślałem że masz na myśli hamulce ceramiczne, buhahaha. Sory ale śmieje sie z Siebie bo ochrzaniasz nas za szukanie świerszczy w aucie i sugerując się tym, nie sądziłem, że pytasz sie o powłokę ochronną na lakier. A po ... Ci to? Pojedziesz na pojeżdżawke, gruchniesz w opony albo w pacholek i po powłoce, lakierze i np. zderzaku. Te dwa klocki lepiej wydać na drugie felgi, slicki i takie tam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Ochrzaniam was za to ze zasmiecacie wątek wywodami jakie to saaby oszczedne. Ja w sumie dyskusji na temat spalania w samochodzie nie rozumiem. To samo w watku o levorgu. A mnie 7,3, a mnie 7,2 , a mnie 8,2 i co za roznica. Jakos tak mam ze lubie miec auto zadbane. Jezeli zmienie kiedys felgi to na 18'. Niestety do tego nalezy dopisac dobre opony i na takim setupie jest po zabawie przy fabrycznych osiagach a cena to ponad 10k. Takie kola maja sens przy coiloverach i komresorze i mamy pol wartosci auta. Na razie planuje to co bede mogl zrealizowac. Na pewno tylne lampy do kosza, bedzie detailing lakieru , szyby i tapicer. Seb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Ok., rozumiem. Śmieje sie z samego siebie. A propos spalania, wpadłem w kompleksy i zacząłem ekodriving Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Ja w sumie dyskusji na temat spalania w samochodzie nie rozumiem. To samo w watku o levorgu. A mnie 7,3, a mnie 7,2 , a mnie 8,2 i co za roznica. Ja też nie rozumiem. Piszę o tym spalaniu w Levorgu, bo wszyscy się pytają ile pali? Odnośnie powłoki. Sam zainwestowałem i uważam, że jak nie żal Ci kasy to warto. Auto dużo łatwiej się myje, powłoka chroni lakier przed np. odchodami ptasimi (w Krakowie nie jest to bez znaczenia ), a jest też duża szansa, że powłoka jednak ochroni lakier przy przycierce na torze o oponę czy słupek. Poza tym czyste auto bardziej się błyszczy, co w przypadku niebieskiego koloru BRZ-ta nie jest bez znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Niestety powłoka nie chroni przed debilami na parkingach A i przecierki mogą byc ... głębokie. Ja stosuje jakiś zajzajer co każde mycie, co ma spowodować powstanie warstwy ochronnej i wspomaga bieżące mycie. Przyjemność: 200 zł każdorazowo co dwa miesiące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 No niestety nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Przyjemność: 200 zł każdorazowo co dwa miesiące. Czyli wychodzi Cię drożej niż najdroższa ceramiczna powłoka ochronna. Wiadomo, że taka ochrona nie zabezpiecza przed przytarciami, dołkami od wózków z zakupami czy gradem. Chodzi raczej o ochronę przed drobnymi kamyczkami, szczotkami na myjni, ziarenkiem piasku pod gabką, matowieniem lakieru, swirlami, odchodami ptaków. Ja regularnie scinam czarne bzy w sąsiedztwie, bo wszystkie ptaki dostają fioletowej sraczki po nim. Jeszcze gorsze od gołębi. Podobno (ale podobno) Subaru ma jedne z bardziej miękkich lakierów. Takiej powłoki nie zabezpiecza się też już woskiem. Szampon i tyle. Sebastian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Jak to mówi mój teść: wydaje mało alei często. Ja wiem czy drożej: około 1800 przez dwa lata - pozniej mozna nakladac co 3-4 miesiace, jak bedzie sens A odwsiezenie Twojej powłoki? Z tego co pamietam to tak co dwa lata chyba trzeba przepolerowac i nanieść świeżą powłokę. Zreszta jakie to ma znaczenie, każdy dba po swojemu. Ja zawsze skupialem sie na mechanice, cześć wizualną pozostawialem przypadkowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 (edytowane) A propos podskakiwania tyłu na mokrej nawierzchni Nie miałem okazji zbyt dokładnie zweryfikować, ale podskakiwania raczej nie zauważyłem. Właściwie to chyba raz do tej pory miałem jakieś większe problemy na mokrym ze startem na wprost, ale raczej było mięciutko. Masz seryjne opony? Edytowane 8 Listopada 2015 przez citan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Teraz nie ale na seryjnych było to samo. Na Dunlopach Sport MAXX to samo, na Kleberech Hydraxer też. Jeszcze sprawdzę zimówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Możesz zmieniać do woli... miałem amory śmietniki, miałem M-pakietowe, mam Billa, sprężyny śmietnik, Eibachy, mam H&Ry, stabilizatory seryjne, brak stabilizatora, grube H&Ry, tylny zawias na seryjnych gumach, na poliuretanie, kąty seryjne, negatyw, opony letnie, śmietniki, nówki, zimowe, slick miękki, medium, deszcze, ciśnienie testowane 1,8-2,6... na mokrym tył podskakuje i koniec. Pomaga dociążenie tylnej osi np. kołem zapasowym. Podskakuje mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się