Izotom Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Opony seria i faktycznie rozgrzałem. Dobrze też rozgrzać napęd i potem schłodzić. Szpera działa ale przy wyższej temperaturze potrafi rozpinać. Z pomiarami na smartfonach jest tak, że dobrze poszukać zasięgu dużej ilości satelitów i najlepiej mieć zewnętrzny odbiornik GPS i to po USB. Jak porównywałem z ProLogic'iem - podajże - to różnice były 0,15 do 0,2 sekundy na minus. Czyli wg proLogic'a byłoby 6.8 s. Ale wynik 7,9 uzyskałem dokładnie taki sam na obu urządzeniach. Kwestia jest też opóźnienia od jakiej prędkości minimalnej ma rozpocząć się pomiar: jak mam od 2 km/h po ta aby GPS wykrył ruch. Przy gorszym odbiorniku GPS trzeba ustawić czasami nawet 10 km/h. BRZeta ciężko dobrze zmierzyć i trzeba być niezłym kierowcom i troszkę wjeżdżonym w to auto żeby zrobić dobry wynik. Udało mi się i sam byłem zaskoczony tym, że auto zaraz chwyciło przyczepność i poszło jak strzała. Całkiem nieźle idzie mi zmiana biegów do trzeciego, czwartego. Cztery na pięć jest nieco gorzej i tu muszę jeszcze potrenować Izotom poszedł po rozum do głowy i szuka szybkości w sobie a dopiero później w sprzęcie i... to działa Faktem jest, że mam dużo zabawy z jazdy tym autem i nie sprawia mi kłopotów jego prowadzenie. Stąd delektuje się każdą nową umiejętnością, zdobytą lub podpatrzoną, podczas jazdy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 W październiku robimy bezciśnieniowego spota na PowerStage Bednary więc TJ wpadaj to pojeździmy dzieki za zaproszenie, ale przez nastepne pare miesiecy niestety mnie nie bedzie w Polsce... Moze na wiosne! @@Izotom, Podasz wiecej szczegolow odnosnie procedury? W SJS cwiczylismy start z 3,5tys obrotow, zmiana przy odcince (w koncu wolny ssak)... Ja niestety (stety??) nie lubie wbijac biegow na chama z wcisnietym gazem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Ja niestety (stety??) nie lubie wbijac biegow na chama z wcisnietym gazem... Wcale nie trzeba W RWD trzeba się nauczyć ruszać, czuć trakcję i auto a nie na chama katować sprzęt. Mniej więcej tak, jak na filmie, który już kiedyś tu wrzucałem. Zobacz jak Karol startuje i operuje gazem, o wstępnym dociążeniu tylnej osi nawet nie wspominam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Tiaaa, to może później, za sto lat Start od 4000 -4500 obr. 3500 obr to najgorsze co może być w BRZecie bo silnik jest w najgorszej części charakterystyki. Zdecydowanie zmiana biegów bez ściągania nogi z gazu. Odcinka w BRZecie jest tak długa i tak bezczelna, że jest dużo czasu na szybkie ale niebrutalne użycie sprzęgła. Start z 4500 obr na pewno skończy się utratą przyczepności dlatego są dwie szkoły: gaz do dechy byle jak najszybciej do odcinki i dwójka albo - co ja preferuje, lekkie odpuszczanie gazu do złapania przyczepności. Ale to też zależy od nawierzchni drogi albo/i opony. Też musiałem się przełamać z tym nie odpuszczaniem gazu. Do czwartego biegu nie odpuszczam ale piąty i szóstym zmieniam tradycyjnie i raczej w okolicach mocy maksymalnej czyli około 6900 - 7000 obr - tak mam ustawiony sygnał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Start z 4500 obr na pewno skończy się utratą przyczepności dlatego są dwie szkoły: gaz do dechy byle jak najszybciej do odcinki i dwójka albo - co ja preferuje Muszę u mnie zobaczyć ale raczej z miejsca nie ruszę z tą techniką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 start z 4500 obr na pewno skończy się utratą przyczepności wlasnie dlatego przy 3500 i lekkim poslizgu sprzegla dosc ladnie startuje - nie zamula, ale tez kola nie wariuja... Trzebaby porownac Zdecydowanie zmiana biegów bez ściągania nogi z gazu. Odcinka w BRZecie jest tak długa i tak bezczelna, że jest dużo czasu na szybkie ale niebrutalne użycie sprzęgła. o chryste, no nie wiem czy bym byl w stanie sie przemoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 (edytowane) Startując z 3500 obr tak jak piszesz, masz sekundę w plecy. Lepiej jak najszybciej przejechać poślizg do odcinki i przebić na dwójkę. Jak dobrze pójdzie to wystrzelisz jak z procy. Miałem przyspieszenie coś około 0,7G więc całkiem, całkiem Poćwiczyć na biegach 1/2. Akurat przy zmianie tych biegów i tak musisz to zrobić bardzo szybko i gwałtownie aby nie stracić pędu, tak samo jakbyś dojechał do odcinki, a masz przynajmniej "naturalne" zejście z obciążenia. Edytowane 14 Września 2015 przez Izotom 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Dzieki za wskazowki Bedzie okazja (i potrzeba...) to sprobuje! A testowales moze przy jakich obrotach limiter sie wlacza na postoju z wcisnietym sprzeglem? Jakos do tej pory nigdy tego nie robilem w BRZ, w Spec.B bylo przy 5.000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Od, jedna próba: Nie zmieniłem masy auta - zostało 1500 kg - stąd ta słuszna moc ... A testowales moze przy jakich obrotach limiter sie wlacza na postoju z wcisnietym sprzeglem? Jakos do tej pory nigdy tego nie robilem w BRZ, w Spec.B bylo przy 5.000 Nie testowałem i staram się tego nie robić na sucho, bez obciążenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Nie testowałem i staram się tego nie robić na sucho, bez obciążenia. Myslalem, ze moze skoro juz tak brutalnie go traktujesz, to tego tez sprobowales Jak panewki? Sprzeglo? Uszczelka? Wszystko ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 (edytowane) Jak panewki? Sprzeglo? Uszczelka? Wszystko ok? Ale dlaczego ma być nie OK? Przecież to Subaru. Edytowane 15 Września 2015 przez przemekka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Nie testowałem i staram się tego nie robić na sucho, bez obciążenia. Myslalem, ze moze skoro juz tak brutalnie go traktujesz, to tego tez sprobowales Jak panewki? Sprzeglo? Uszczelka? Wszystko ok? Aż taki brutal nie jestem: zabawa zabawą ale o sprzęt trzeba dbać W panewki nie zaglądałem, sprzęgło nie śmierdziało i nie hałasuje, płyn chłodzący dolewałem raz ale to po tych gorączkach raczej normalne - od tego czasu jest ok. Autko zrobiło się nieco głośniejsze - chyba - tak od 160 km/h w górę. Wydech stał się bardziej ... warczący. Skrzynia, jak się rozgrzeje olej, chodzi bardzo lekko i cicho, dyfer ładnie pracuje nie dudniąc czy hucząc. Autko jest OK albo bardziej niż OK bo nie spodziewałem się, że wolnyssak może dawać tyle emocji i radochy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Dyfer mi zgrzypi i chrobocze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Za delikatny jesteś... się nie dotarł 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Szkoda, że nie szare. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Doszedlem do wniosku, ze seryjne felgi (te dwukolorowe) optycznie sprawiaja wrazenie wiekszych. wszystko jednokolorowe w rozmiarze 17" wyglada na male... zauwazylem to po tym, jak seryjne przemalowalem na jeden kolor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Jakoś ciężko dobrać felgi do BRZeta. Seryjne powodują, że auto wydaje się być filigranowe i niepozorne. Moje nowe robią z auta małego łobuziaka z trądzikiem. Do sylwetki BRZ chyba ciężko dobrać coś dobrze wyglądającego jeśli chodzi o felgi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Hmmmmm ciekawe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Jakiś facelifting? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 na zdjęciu gt86, widać, że będzie zmieniony przedni zderzak, tylny spoiler i delikatnie tylny zderzak - kiedy co i jak, nie wiadomo... aaa no i chyba przednie światła są ledowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
super_bolek Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 (edytowane) Szaleństwo, że tak powiem Pół roku temu płetwa zamiast anteny, nowy kolor. Teraz nowy zderzak Edytowane 17 Września 2015 przez super_bolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Szaleństwo, że tak powiem Pół roku temu płetwa zamiast anteny, nowy kolor. Teraz nowy zderzak E tam, a co tu zmieniać? TJ, chyba wiem w czym jest problem jeśli chodzi o to przyspieszanie na autostradzie. To nie jest efekt puszczania przez innych kierowców tylko fakt, że im szybciej jedziesz BRZetem tym jest przyjemniej. Przez weekend doświadczałem tego fenomenu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr_ Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Parę zdjęć BRZta z IAA w Frankfurcie. Jakiś zmieniony wydech, ale nie znalazłem żadnych oznaczeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Ja napalam się na Nameless: https://www.youtube.com/watch?v=OW66uOLJzUY, http://shop.namelessperformance.com/subaru-brz-scion-fr-s-dual-exit-axleback-exhaust/ ale z tłumikami. Jest wersja bez tłumików ale to chyba lekka przesada Po Gwiazdce zakup Ciul, najwyżej w przyszłym roku na Plejadach będzie outlaw Trochę brakuje mi darcia ryja w aucie, jednak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 (edytowane) @@Izotom, ja celuje w HKS https://youtu.be/JhZWtmuxuto Edytowane 25 Września 2015 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się