Skocz do zawartości

Subaru BRZ


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

 

A dzisiaj pewien Niemiec w Berlinie, przechodzac przez jezdnie, pokazal mi srodkowy palec.

Skąd ta pewność, że to nie Polak? Rodaków tam sporo..

Zgadza sie. Uogolnijmy: przechodzen ;)

Co do Polakow w Berlinie ... to nie dziwie sie Berlinczykom :D

Niektorzy nasi rodacy "slusznie pracuja" na opinie o naszym narodzie. Z drugiej strony sa pewne stereotypy zakorzenione wsrod Niemcow.

Berlin to niezly tygiel.

 

Foto z "ustawki":

 

post-3946-0-73201800-1442133339_thumb.jpg

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nauczylem sie ... nauczono mnie ruszac, przyspieszac i zmieniac biegi.

Pewnie tez troszke wszystko lzej chodzi, sprzeglo ulozylo sie - wlasciwie przeszlismy juz etap "polubienia sie" i aktualnie jestesmy po kilku "stosunkach":D . No i paliwo setka.

Co prawda bylem sam w aucie i z 1/4 baku. Przy dwoch osobach i z pelnym bakiem to juz bylo 7,9.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nauczylem sie ... nauczono mnie ruszac, przyspieszac i zmieniac biegi.

Pewnie tez troszke wszystko lzej chodzi, sprzeglo ulozylo sie - wlasciwie przeszlismy juz etap "polubienia sie" i aktualnie jestesmy po kilku "stosunkach":D . No i paliwo setka.

Co prawda bylem sam w aucie i z 1/4 baku. Przy dwoch osobach i z pelnym bakiem to juz bylo 7,9.

100 na 2 czy na 3 biegu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nauczylem sie ... nauczono mnie ruszac, przyspieszac i zmieniac biegi.

Pewnie tez troszke wszystko lzej chodzi, sprzeglo ulozylo sie - wlasciwie przeszlismy juz etap "polubienia sie" i aktualnie jestesmy po kilku "stosunkach":D . No i paliwo setka.

Co prawda bylem sam w aucie i z 1/4 baku. Przy dwoch osobach i z pelnym bakiem to juz bylo 7,9.

100 na 2 czy na 3 biegu?

 

Na 3 biegu. Brakuje ciut, ciut. Gdyby podnieść odcinkę na 7600 to wystarczy 2 bieg. Pewnie jeszcze z 0,2s dałoby się urwać.

Niestety, obawiam się, że przy 10 stopniach to musiałbym już założyć zimówki żeby auto nie buksowało :biglol: . Jak próbowałem sprint do setki na bocznej drodze, z gorszą nawierzchnią to było już 8,9: do 3 biegu stałem w miejscu - a właściwie ślizgając się wolno jechałem do przodu. Dlatego przy pomiarze należy mieć wyczucie do gazu. Na 4-5 pomiarów jak trzy są podobne (różnice 0,2) to bardzo dobrze. BRZ dość szybko potrafi stracić przyczepność  :rolleyes:  :) . Np. zbijając z 5 na 4 przy gazie do dechy, tylne koła potrafią popiszczeć i to na suchym asfalcie B)  :biglol:. Dlatego gdy pada deszcz jeżdżę z włączoną kontrolą trakcji itd ^_^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

nieee :( za dużo, za skomplikowane, za ciche i po prostu jakieś takie... mało BRZ'towe ;) no i na baterie :D

 

Baterie mogą być ale nie tylko. Fajną sprawą byłby napęd na tył, tak jak teraz, i dodatkowo elektryczny napęd na przód - dołączany w razie potrzeby i zasilany energią z odzysku np. z hamowania. Taki napęd mógłby też wspomagać hamowanie i nie wymaga zastosowania silników dużej mocy.

Niestety samochód tylko na prąd faktycznie wymaga sporo rzeczy typu układ rozruchu, układ regulacji mocy, układ odbioru mocy biernej, duży układ chłodzenia. No i to wszystko jest dość ciężkie. Poza tym, potrzebna jest do tego elektrownia atomowa żeby mówić o taniej energii i ekologii  :biglol:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nauczylem sie ... nauczono mnie ruszac, przyspieszac i zmieniac biegi.

Pewnie tez troszke wszystko lzej chodzi, sprzeglo ulozylo sie - wlasciwie przeszlismy juz etap "polubienia sie" i aktualnie jestesmy po kilku "stosunkach":D . No i paliwo setka.

Co prawda bylem sam w aucie i z 1/4 baku. Przy dwoch osobach i z pelnym bakiem to juz bylo 7,9.

100 na 2 czy na 3 biegu?

 

Na 3 biegu. Brakuje ciut, ciut. Gdyby podnieść odcinkę na 7600 to wystarczy 2 bieg. Pewnie jeszcze z 0,2s dałoby się urwać.

Niestety, obawiam się, że przy 10 stopniach to musiałbym już założyć zimówki żeby auto nie buksowało :biglol: . Jak próbowałem sprint do setki na bocznej drodze, z gorszą nawierzchnią to było już 8,9: do 3 biegu stałem w miejscu - a właściwie ślizgając się wolno jechałem do przodu. Dlatego przy pomiarze należy mieć wyczucie do gazu. Na 4-5 pomiarów jak trzy są podobne (różnice 0,2) to bardzo dobrze. BRZ dość szybko potrafi stracić przyczepność  :rolleyes:  :) . Np. zbijając z 5 na 4 przy gazie do dechy, tylne koła potrafią popiszczeć i to na suchym asfalcie B)  :biglol:. Dlatego gdy pada deszcz jeżdżę z włączoną kontrolą trakcji itd ^_^

 

 

Izotom, pelen szacunek :) Nie mierzylem swojego (nie mam czym, aplikacje na smartfona raczej nie sa wiarygodne), ale na pewno jeszcze w tyle nie przyspieszylem! Powiedz jeszcze na jakich oponach? I czy je wczesniej grzales? Bo to wlasnie w kwestii trakcji robi duza roznice...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Izotom poszedł po rozum do głowy i szuka szybkości w sobie a dopiero później w sprzęcie i... to działa  :thumbup:

 

W październiku robimy bezciśnieniowego spota na PowerStage Bednary więc TJ wpadaj to pojeździmy  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...