Ryba Piła Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Dnia 5.08.2017 o 20:37, GREGG napisał: A po co turbo, przecież auto już jest rewelacyjne Po co turbo, po co turbo... Bo ludzie chcą mieć WRX-STI za 25 tys eurów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 13 godzin temu, Ryba Piła napisał: Po co turbo, po co turbo... Bo ludzie chcą mieć WRX-STI za 25 tys eurów. Honda ma 1.5 turbo 182 PS za 25 tyś euro wersji Sport/Sport Plus. Nie ma awd ale wyposażenie sporo lepsze od XV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 4 godziny temu, RoadRunner napisał: Honda ma 1.5 turbo 182 PS za 25 tyś euro wersji Sport/Sport Plus. Nie ma awd ale wyposażenie sporo lepsze od XV. w crv 2017 ma być 1,5t. Niestety Hondowskie AWD ( nie mylić z sh-awd z acury czy legenda) jest podobno mocno średnie http://www.auto-motor-i-sport.pl/wydarzenia/Honda-CR-V-2017-oto-nowa-generacja,23093,1 taka ciekawska apropo Toyoty http://autokult.pl/29962,toyota-odwleka-powszechne-zastosowanie-turbo-w-silnikach-benzynowych Wracając do XV. Cieszmy się tym co jest. Diesla w modelu XV ma nie byc, jak zabiorą 2.0i a zostawią tylko 1,6i to dopiero będzie lament Zostaje nam czekać na pierwsze europejskie testy. Może się okazać, że ten nowy silnik w połączeniu z manualną skrzynią biegów będzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 jeżeli nie podniosą stopnia sprężania to jedynie spadnie spalanie a dynamika zostanie na podobnym poziomie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba Piła Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 10 godzin temu, Karas napisał: Wracając do XV. Cieszmy się tym co jest. Diesla w modelu XV ma nie byc, jak zabiorą 2.0i a zostawią tylko 1,6i to dopiero będzie lament Zostaje nam czekać na pierwsze europejskie testy. Może się okazać, że ten nowy silnik w połączeniu z manualną skrzynią biegów będzie ok A kto powiedział że w nowym XV wgl będzie manual? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 9 godzin temu, Karenz napisał: jeżeli nie podniosą stopnia sprężania to jedynie spadnie spalanie a dynamika zostanie na podobnym poziomie. stopień sprężania nowego silnika to 12,5:1 względem 10.5:1 starego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 (edytowane) czyli prawie jak w osławionej mazdzie sky active gdzie jest 14:1 Przydały by się wykresy mocy FB20D Edytowane 8 Sierpnia 2017 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 a tak zupełnie na marginesie XV'ow pod koniec 2017r przybędzie nowy japoński rywal. Mitshubishi eclipse cross... Auto wielkosciowo pomiedzy asx i outlander'em (pewnie zbliżone gabarytami do XV) 1,5t na pokładzie 250Nm, cvt, awd i made in Japan... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 No wiec nie twierdze, ze XV jest ładny, ale Eclipse uroda tez nie grzeszy, delikatnie mówiąc ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 (edytowane) Z gustem jest tak że każdy ma swój Imo jakoś ultra brzydki to nie jest. Z tego co pamiętam z dawnych czasów o Mitsubishi mówiło się że to najbardziej europejski japończyk - ile w tym prawdy nie wiem. W każdym razie dobrze że na rynku crossoverów/suv'ów coś się dzieje i japońskie koncerny też biorą w tym udział. Dla Subaru Mitsubishi zawsze było jakąś tam konkurencją m.in STI VS EVO. Mimo to obie marki to raczej niszowe produkty na naszym rynku. Na 100% z czystej ciekawości udam się do salonu Mitshubishi zobaczy to cacko ( i może dadzą się przejechać ) No i 100% japoniec... P.s lusterka ma takie same/bardzo podobne jak nowe Subaraki a awd nosi nazwę S-AWC (brzmi znajomo) Edytowane 10 Sierpnia 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Mitsubishi mocno współpracuje z mercedesem co akurat nie jest atutem pod względem kosztów eksploatacji . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 4 godziny temu, Karas napisał: Imo jakoś ultra brzydki to nie jest ładne auto , i te lusterka , tył taki dopracowany... powinni dać się przejechać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wipolak Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 No wiec nie twierdze, ze XV jest ładny, ale Eclipse uroda tez nie grzeszy, delikatnie mówiąc ;-) XV jest ładny! I tyle w temacie :-)Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 4 godziny temu, Karenz napisał: Mitsubishi mocno współpracuje z mercedesem co akurat nie jest atutem pod względem kosztów eksploatacji . Mitsu jest w grupie Renault- Nissan... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boryster Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 3 godziny temu, Andrzej Koper napisał: ładne auto , i te lusterka , tył taki dopracowany... powinni dać się przejechać... Przygadał dealer marki o wolumenie sprzedaży poza pierwszą 20 w Polsce ( poziom sprzedaży mniej niż 1/10 sprzedaży marki Dacia w 2016 roku i porównywalny z poziomem sprzedaży marki Lada w Niemczech) innej marce z kłopotami ale chyba mimo to sprzedającej 2 krotnie więcej samochodów rocznie. -:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Teraz, Boryster napisał: Przygadał dealer marki o wolumenie sprzedaży poza pierwszą 20 w Polsce Czego wyznacznikeim jest dla Ciebie @Boryster wolumen sprzedaży (jakiegokolwiek) produktu? BTW Mitsubishi to w mojej ocenie raczej brzydkie auta. Autem kultowym i znanym bło zawsze Evo - i tyle. Zresztą produkcja samochodów przez ten koncern to niewielka część businessu Mitsubishi Corporation i chyba zresztą najmniej dochodowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Panowie bez nerwów. Wkleiłem to mitsu bo imo będzie to ciekawy konkurent dla XV a byc może nawet dla forka. Piekny to on nie jest, byc może ma dziwny tył ale produkty FHI też jakoś niczego nie urywają jeżeli chodzi o wygląd... Napęd S-AWC podobno zacny (przynajmniej w Evo X mocno daje rade) , prześwit, silnik benzynowy z całkiem fajnym momentem , całkowicie wyprodukowany w Japonii co dla wielu może mieć znaczenie. I nie VAG ( nic do aut tego koncernu nie mam) Nowy XV jak i to Mitsu mają być dostępne pod koniec roku więc jestem wręcz pewny że w necie pojawi się trochę testów porównujących oba auta. Trzeba czekac 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Godzinę temu, Boryster napisał: Przygadał dealer marki o wolumenie sprzedaży poza pierwszą 20 w Polsce ( poziom sprzedaży mniej niż 1/10 sprzedaży marki Dacia w 2016 roku i porównywalny z poziomem sprzedaży marki Lada w Niemczech) innej marce z kłopotami ale chyba mimo to sprzedającej 2 krotnie więcej samochodów rocznie. -:) widzę , że podoba się nowy Mitsubishi 9 godzin temu, Karas napisał: Z gustem jest tak że każdy ma swój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obcy17 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 wiem że wśród części z Was jestem "mało" przyjazny - trudno! Jednak zadam kilka pytań: - Jaka grupa odbiorców jest rynkiem docelowym XV? - Dla czego ten samochód za oceanem cieszy się taką popularnością? - Dla czego uważacie że "stary" sprawdzony wolnossak jest zły do tego auta? Postaram się też jako pierwszy odpowiedzieć: - Grupa ludzi w średnim wieku często korzystająca z wypadów "za miasto" - po drogach nieutwardzonych lub/i "zwiedzaczy"/eksploratorów - Gdyż jest solidny, niezawodny (wolnossak 2l), ma dobrze działające CVT (porównanie z m. in. Aurisem), mało pali i jest tani. - Rozumiem że większość chce "popierdalacza" z silnikiem STi aby na światłach udowodnić że ma dłuższego ptaka lecz moim zdaniem w tego typu autach liczy się niezawodność i prostota konstrukcji. Jakoś mi się nie widzi aby przysłowiowy John ze środka parku narodowego dzwonił po lawetę. Czemu stary Landek był prosty jak budowa cepa? Właśnie po to aby w środku wyprawy nie sprawiał problemów. Zaraz ktoś powie że w takim wypadku kupić trzeba Forestera. To ja odpowiem a na jasny wuj mi taka "kolubryna". Po co? Czy część z Was próbowała choć raz wjechać w kiepski teren swoim autem? W błoto, piach, wodę.... Szczerze? Nie sądzę. Większość kupiła XV bo jest taka moda i jedyne co to cisną od bulwaru do bulwaru próbując zadawać szyku. Niestety tam jest niezawodny "pancerny" moto który nie pozwala być szybkim i zajebistym kolesiem. To autko to kompaktowy wół roboczy. Z wyglądu i prostoty można go kochać lub nienawidzić. Już widzę jak w starym Landku w Camel Trophy ludzie narzekają że nie ma wycieraczki na kamerze cofania 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wipolak Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Dla wątpiących: XV wziął udział w armeńsko-gruzińskiej Subariadzie i generalnie dawał radę obok Forków i Landków. Może ze trzy razy trzeba było wziąć go na sznurek, ale mam wrażenie ze przyczyną był nie XV lecz brak doświadczenia kierowcy. Ci co liznęli Kaukazu wiedzą o czym mowa Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 33 minuty temu, obcy17 napisał: W błoto, piach, wodę.... Szczerze? Nie sądzę mylisz sie, rzadko ale jezdzi sie raz xv i dwa razy foresterem na poligon pod drawskiem jako holownik przyczepy z quadem oczywiscie bez extremalnych warunkow ale poza moim dojechalo tylko kilka aut w tym pajero i g klasa, wszyscy bez terenowych opon pozostali dojezdzali quadami z asfaltu przy okazji przekonalem sie o przewadze automatu z 'proteza napedu' dla niedzielnych kierowcow terenowych tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 (edytowane) Godzinę temu, obcy17 napisał: - Rozumiem że większość chce "popierdalacza" z silnikiem STi aby na światłach udowodnić że ma dłuższego ptaka lecz moim zdaniem w tego typu autach liczy się niezawodność i prostota konstrukcji. Jakoś mi się nie widzi aby przysłowiowy John ze środka parku narodowego dzwonił po lawetę. Czemu stary Landek był prosty jak budowa cepa? Właśnie po to aby w środku wyprawy nie sprawiał problemów. Zaraz ktoś powie że w takim wypadku kupić trzeba Forestera moment ale Forester XT przecież ma silnik 2.0 turbo "udowadnia ze świateł, że się ma dłuższego ptaka" a do zjechania z asfaltu jak rozumiem się nadaje czemu to w XV ten sam silnik i ten sam napęd (CVT + sprzęgło międzyosiowe) miałoby być bardziej zawodne jak w FXT ? co do silnika i napędu z STI to: - silnik ma turbo nie pod a za silnikiem co w terenie jest bezpieczniejsze a także umożliwia łatwiejsze zabezpieczenie spodu silnika płytą - napęd w STI to centralny mechanizm różnicowy a nie dopięta oś tylna, nawet jak się przegrzeje to jakiś tam 4x4 wciąż jest a nie sam napęd na przód "prawie ten sam" silnik co w STI miały Forki II oraz III i jakoś sobie w terenie radę dają XV to nie wspomniany Landek ale temu STI to bliżej technicznie do tego Landka jak FXT czy XV 2.0i CVT Edytowane 11 Sierpnia 2017 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obcy17 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 FXT ma fajny ten silnik - fakt. Czy różnica w silniku aż tak bardzo przekłada się na jego "dzielność terenową" - (moim zdaniem) sprawa mocno dyskusyjna. FXT od ssaka jest utyty o około 100 kg a FXT względem 2 litrowej benzyny w XV to jest 200 kg. Niby nic ale to dwie dorosłe osoby + troszkę klamotów. XV po prostu musi trafić do świadomych odbiorców docelowych. To nie jest bulwarówka jak Honda CRV tylko osioł roboczy na większość "przypadków". Tak uniwersalnego samochodu ze świecą szukać. Ma swoje minusy ale klepanie w kółko o tym jest bez sensu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 18 minut temu, obcy17 napisał: Tak uniwersalnego samochodu ze świecą szukać dokładnie 18 minut temu, obcy17 napisał: FXT ma fajny ten silnik - fakt. Czy różnica w silniku aż tak bardzo przekłada się na jego "dzielność terenową" - (moim zdaniem) sprawa mocno dyskusyjna. FXT od ssaka jest utyty o około 100 kg a FXT względem 2 litrowej benzyny w XV to jest 200 kg. per analogia do Foresterów hipotetyczny XV 2.0 DIT miałby masę podobną do XV Diesel co by nie powiedzieć z takim np. 2.0 DIT XV byłby "uniwersalny bardziej" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 2 godziny temu, obcy17 napisał: Dla czego ten samochód za oceanem cieszy się taką popularnością? też jestem zdziwiony , jak oglądam jakieś migawki z US to bardzo często widzę właśnie XV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się