Skocz do zawartości

Subaru WRX STI [VA] (MY15=>MY18/MY22)


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Musiałeś zatem jechać za przeproszeniem jak przysłowiowa pizda, bo moja żona siedząc na prawym nie składa całych zdań tylko wrzeszczy ,żebym zwolnił bo nie odpowiada za siebie. :)

 

pampersy zakłada zanim wsiądzie ?  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem już po jeździe nowym STI i dawno juz mi sie tak japa nie cieszyła :)

Aż żałuje ze nie stałem dzisiaj przed takim wyborem jak 3 lata temu gdy kupowałem

Evo X :( potwierdzam to co juz tutaj pisali Ci którzy sie przejechali a nie tylko czytali i oglądali.

To STI wkoncu sie prowadzi jak trzeba. Silnik bulgota tak jak trzeba i auto wyglada!!!

Pod względem przyspieszenia szału nie ma ale to dotyczy i STI i EVO ale na szczęście da sie to poprawić.

Dla mnie to auto to must have pomimo 2,5t :)

Napisze jeszcze moze coś o wnętrzu. Jeździłem wersja podastawowa czyli manualne stołki i alcantara i

takie zestawienie bym chyba wybrał. Ogólnie środek to pomimo tragicznej podsufitki, tragicznych słupków i tylnej półki, duży pozytyw. Fajne zegary, wstawki z włókien węglowych, całkiem przyzwoita deska i boczki fajnie wykończone alcantara. Radia nie oceniam bo przez całe 30min było w pozycji off ;) i to chyba dobrze oddaje o co w tym aucie chodzi.

Bardzo sie cieszę ze znowu jest na co oszczędzać :) jak dobrze pójdzie to w 2016 zmienię barwy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Pozwolcie ze tez sie wypowiem jako swiezynka w swiecie subaru. Posiadam evo x, wczesniejsze subaru nie przekonywaly mnie do konca. Stad evo. Dzisiaj pojezdzilem nowym subaru. I wiem co kupie nastepne. Auto jest bezbledne. Tak wlasnie ma to wygladac. Tak ma jezdzic. Kazdy bieg, kazde wcisniecie gazu to forma przygody. Zona wysiadla z auta i mowi tak. Wiem ze je kupisz. Czulam jak jechales i czules... A uwierzcie zona sie nie myli. Oczywiscie mozna ponarzekac cos na srodek. Ale wlasnie z tego powodu pokochalem to auto. Ono ma jezdzic.reszta jest dodatkiem. W dodatku wyglada super.

 

Musiałeś zatem jechać za przeproszeniem jak przysłowiowa pizda, bo moja żona siedząc na prawym nie składa całych zdań tylko wrzeszczy ,żebym zwolnił bo nie odpowiada za siebie. :)

Można jeździć subaru jak autem GT , rozkoszować uszy bulgotem ale nie zapominajmy,że to rajdowe brutalne auto z zawiasem i hamulunkiem który osobę nie wiedzącą w czym siedzi wbija w totalny szok po prostu i jest to czasem zabawne.

 

Podsumowując Twoje wypowiedzi, nie jeździłeś nowym STi ale uważasz, że jest beznadziejne… osobiste prowadzenie STi nic Ci nie da, ponieważ nie potrafisz wykorzystać możliwości takiego samochodu, w konsekwencji dokonać jego prawidłowej oceny… niezależnie od powyższego dość kategorycznie oceniasz ludzi, którzy jednak mieli przyjemność prowadzić ten samochód… jednocześnie chwalisz się, że gdy prowadzisz najlepsze STi w historii, to żona „wrzeszczy”… z całą pewnością tak jak na porządnego i przestrzegającego obowiązujące przepisy kierowcę przystało, jedziesz wtedy odpowiednio 50 km/h w mieście lub 90 km/h poza miastem (przepisowej jazdy na drogach szybkiego ruchu przyprawiającej o „wrzaski” sobie nie wyobrażam)… współczuje w takim razie umiejętności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marc1n

 

Ja po prostu mam taką chorobę,że jestem szczery.I nie sadzę się na superkierowcę skoro wiem ,że tak nie jest.Mam do siebie dystans. A w STIku wcale nie muszę jechać 230km/h , najlepsze są przyspieszenia . Mniam. Jeśli pasażer nie jest na nie przygotowany opada mu szczęką to pewne. A jednocześnie mnie szczęka opada jak jadę z innym lepszym kierownikiem.

 

My15 bardzo mi się nie podoba z wyglądu a zarazem nie widzę progresji w liczbach.Trudno mi więc uwierzyć w to,żeby był dużo lepszy od GH czy nawet GD. Ale pewnie sobie zrobię prezent i przyjadę się nim.Bardzo się zdziwię jeśli mnie zaskoczy na plus w stosunku do mojego zmapowanego hawka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marc1n

 

Ja po prostu mam taką chorobę,że jestem szczery.I nie sadzę się na superkierowcę skoro wiem ,że tak nie jest.Mam do siebie dystans. A w STIku wcale nie muszę jechać 230km/h , najlepsze są przyspieszenia . Mniam. Jeśli pasażer nie jest na nie przygotowany opada mu szczęką to pewne. A jednocześnie mnie szczęka opada jak jadę z innym lepszym kierownikiem.

 

My15 bardzo mi się nie podoba z wyglądu a zarazem nie widzę progresji w liczbach.Trudno mi więc uwierzyć w to,żeby był dużo lepszy od GH czy nawet GD. Ale pewnie sobie zrobię prezent i przyjadę się nim.Bardzo się zdziwię jeśli mnie zaskoczy na plus w stosunku do mojego zmapowanego hawka.

Dlaczego niby w takim razie chcesz porównywać seryjny samochód z tuningowanym? Jeśli Twoje wywody mają mieć jakikolwiek, chociaż minimalny sens to porównuj ich seryjne wersje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marc1n

 

Ja po prostu mam taką chorobę,że jestem szczery.I nie sadzę się na superkierowcę skoro wiem ,że tak nie jest.Mam do siebie dystans. A w STIku wcale nie muszę jechać 230km/h , najlepsze są przyspieszenia . Mniam. Jeśli pasażer nie jest na nie przygotowany opada mu szczęką to pewne. A jednocześnie mnie szczęka opada jak jadę z innym lepszym kierownikiem.

 

My15 bardzo mi się nie podoba z wyglądu a zarazem nie widzę progresji w liczbach.Trudno mi więc uwierzyć w to,żeby był dużo lepszy od GH czy nawet GD. Ale pewnie sobie zrobię prezent i przyjadę się nim.Bardzo się zdziwię jeśli mnie zaskoczy na plus w stosunku do mojego zmapowanego hawka.

No to raczej cie nie zaskoczy gdyż osiągi będą gorsze a reszty nie będziesz e stanie docenić bo jak sam przyznałes nie umiesz jeździć.

liczby to nie wszystko :-)

 

STI musi być bardziej cywilne i pod tym względem jest postęp

Cywilne tak ale klimat dalej jest reszta w stosunku do poprzednich generacji nie postęp a przepaść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze chwila i trzeba będzie poprosić modów o zmianę tytułu wątku, zamiast "Subaru WRX STI MY15" będzie "Jacky X". Dajcie chłopu żyć. Niech sobie dalej majaczy  w swojej niewiedzy i nieświadomości. A my sobie powymieniajmy opinie i poglądy o STI. A to genialne auto jest :)

Jutro jadę żonę ze szpitala z nowonarodzoną córą odebrać. I żona woli, żebym zamiast Forkiem XT przyjechał po nie STI :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze chwila i trzeba będzie poprosić modów o zmianę tytułu wątku, zamiast "Subaru WRX STI MY15" będzie "Jacky X". Dajcie chłopu żyć. Niech sobie dalej majaczy  w swojej niewiedzy i nieświadomości. A my sobie powymieniajmy opinie i poglądy o STI. A to genialne auto jest :)

Jutro jadę żonę ze szpitala z nowonarodzoną córą odebrać. I żona woli, żebym zamiast Forkiem XT przyjechał po nie STI :D

wow, gratulacje! :)

 

pamietam jak dzis ten dzien, kiedy odbieralem ze szpitala GT'ekiem zone z synem :)

(...) Ogólnie środek to pomimo tragicznej podsufitki, tragicznych słupków i tylnej półki, duży pozytyw (...)

wstawki z włókien węglowych

niestety te wstawki to tylko imitacja... ;)

 

tak sie zastanawiam, jak bardzo wzroslaby cena auta, gdbyby podsufitka i slupki byly z normalnych materialow (przeciez te elementy sa calu czas przed nami, w zasiegu wzroku i potrafia mocno denerwowac)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My15 bardzo mi się nie podoba z wyglądu a zarazem nie widzę progresji w liczbach.Trudno mi więc uwierzyć w to,żeby był dużo lepszy od GH czy nawet GD. Ale pewnie sobie zrobię prezent i przyjadę się nim.Bardzo się zdziwię jeśli mnie zaskoczy na plus w stosunku do mojego zmapowanego hawka.

 

Cyferki w broszurce promocyjnej potrafią być bardzo mylące. Pewnych rzeczy w broszurce się nie wyczyta. Można to dopiero sprawdzić w warunkach "bojowych". Jak już pisałem wcześniej miałem okazję porównać nowe STi do mojego Evo który z serią ma mało wspólnego i o ile przyspieszenie na prostej nie powala o tyle prędkość w zakrętach już tak.

Dlatego też jeżeli nastawiasz się że nowe STi na starcie ze świateł będzie lepsze niż zmapowany Hawk to się zawiedziesz.  Jednak proponuję żebyś zrobił mały  eksperyment:

1. Znajdź w okolicy jakiś zakręt i pokonaj go swoim Hawkiem najszybciej jak potrafisz (czujesz się bezpiecznie)

2. Weź nowe STi na jazdę próbną i pokonaj ten sam zakręt najpierw z tą samą prędkością którą uznałeś w swoim Hawku za maksymalną a potem jeszcze raz tylko tym razem z maksymalną prędkością która wyda Ci się bezpieczna dla nowego STi. 

 

Myśle że to pozwoli Ci się przekonać jak bardzo w nowym STi poprawiony jest układ jezdny. Nie potrzeba do tego toru czy umiejętności kierowcy wyścigowego/rajdowego. 

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeszcze chwila i trzeba będzie poprosić modów o zmianę tytułu wątku, zamiast "Subaru WRX STI MY15" będzie "Jacky X". Dajcie chłopu żyć. Niech sobie dalej majaczy  w swojej niewiedzy i nieświadomości. A my sobie powymieniajmy opinie i poglądy o STI. A to genialne auto jest :)

Jutro jadę żonę ze szpitala z nowonarodzoną córą odebrać. I żona woli, żebym zamiast Forkiem XT przyjechał po nie STI :D

wow, gratulacje! :)

 

pamietam jak dzis ten dzien, kiedy odbieralem ze szpitala GT'ekiem zone z synem :)

(...) Ogólnie środek to pomimo tragicznej podsufitki, tragicznych słupków i tylnej półki, duży pozytyw (...)

wstawki z włókien węglowych

niestety te wstawki to tylko imitacja... ;)

 

tak sie zastanawiam, jak bardzo wzroslaby cena auta, gdbyby podsufitka i slupki byly z normalnych materialow (przeciez te elementy sa calu czas przed nami, w zasiegu wzroku i potrafia mocno denerwowac)

 

słupki jeszcze poł biedy

ale podsufitka faktycznie do bani

kiedys o tym napisałem chyba pierwszy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...