Skocz do zawartości

Subaru WRX STI [VA] (MY15=>MY18/MY22)


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Kambol napisał:

 czy monitorowanie martwego pola to kompletny system znajdujący się w lusterku (i jest szansa na zadziałanie po założeniu takich lusterek), czy też do zadziałania wymaga jeszcze jakichś składowych od ES lub innego sterownika z samochodu.

Wydaje mi się, że to tylko fragment systemu, który składa się jeszcze z czujników w tylnych błotnikach bądź w bokach zderzaków (nie są widoczne tak jak czujniki parkowania) ale nie jestem pewny bo oprócz martwego pola w systemie ADVANCED jest jeszcze monitorowanie poprzecznie nadjeżdżających pojazdów (jak wyjeżdżamy  tyłem z zatoki prostopadłej) i być może, że one są tylko od tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację obejrzałem kilka filmików o "Blind-Spot Detection" i wszędzie jest mowa o czujnikach radarowych w tylnych błotnikach. Byłoby to zbyt piękne, żeby tylko przełożyć lusterka i mieć monitorowanie... :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację obejrzałem kilka filmików o "Blind-Spot Detection" i wszędzie jest mowa o czujnikach radarowych w tylnych błotnikach. Byłoby to zbyt piękne, żeby tylko przełożyć lusterka i mieć monitorowanie... :rolleyes:
Oczywiście, że są czujniki radarowe pod tylnym zderzakiem, z prawej i lewej strony.
Oprócz samego przełożenia pewnie trzeba zrobić adaptacje całego systemu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbierałem swoje lusterka tyle razy tam niema nic oprócz kabli i diody, myślałem że za monitorowanie są odpowiedzialne te same radary co przy cofaniu, ale pewności nie mam, jak nie ma podłączonej diody z lusterka to system wywala błąd i nie działa.

 

edit : przegapiłem całą stronę postów na ten temat... no cóż powtarzam się w takim razie :P

Edytowane przez Maciek Majin
zonk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.11.2018 o 10:20, allu napisał:

47k wrx sti my15. Panewka... Silnik ani drgnie.

 

18k z haczykiem, zachrobotalo i skrzynia zostala na 4 biegu

w serwisie w r-damie malo sie nie posikali ze smiechu

kwa dopiero co rezerwowalem jazdy na nord szlauchu

wracam do dyszla ;)

 

tapatalked

  • Smutny 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, OBK CVT napisał:

 

18k z haczykiem, zachrobotalo i skrzynia zostala na 4 biegu

w serwisie w r-damie malo sie nie posikali ze smiechu

kwa dopiero co rezerwowalem jazdy na nord szlauchu

wracam do dyszla ;)

 

tapatalked

 

silnik to bym jeszcze zrozumial, ale skrzynia? :blink:

 

auto jeszcze na gwarancji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie do konca roku

z duza doza prawdopodobienstwa to wina sprzegla, zglaszalem problem na wymianie oleju po 15tys km

mowili kein problem to teraz maja groot problem ;)

ja chyba mam jakis problem z manualem bo w sluzbowce rozwalilem sprzeglo po kilkunastu tys

to byla skoda wiec w sumie zadna strata

 

tapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.03.2019 o 13:36, OBK CVT napisał:

ja chyba mam jakis problem z manualem bo w sluzbowce rozwalilem sprzeglo po kilkunastu tys

to byla skoda wiec w sumie zadna strata

 

Czyli chcesz nam przez to powiedzieć, że Subaru jest jednak tak dobre jak Skoda? :coffee:

 

To trochę rujnuje motoryzacyjny porządek świata, jaki mamy przyjęty na The Forum. 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, eddie_gt4 napisał:

 

jako uzywka z poprawionym / zakutym silnikiem - byc moze, jako nowka po prostu niewarty swojej chorej ceny...

Jak bym miał kasę kupił bym.jako nowy.. mimo chorej ceny jak mówisz, wolał bym to niż jakieś śmiszne amg czy ałdi. 

  • Super! 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Mateusz22 napisał:

Jak bym miał kasę kupił bym.jako nowy.. mimo chorej ceny jak mówisz, wolał bym to niż jakieś śmiszne amg czy ałdi. 

Ja bym nie kupił,  kupiłbym za to gc, buga i bloba sti dodatkowo do mojego Hawka ;)

  • Super! 1
  • Haha 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby mnie było stać na nowe STI, stać by mnie było na resztę z wymienionych przez Ciebie sprzętów.. co weekend innego wyciągał, a nowego po bułki B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Mateusz22 napisał:

Gdyby mnie było stać na nowe STI, stać by mnie było na resztę z wymienionych przez Ciebie sprzętów.. co weekend innego wyciągał, a nowego po bułki B)

Nawet nie o to chodzi,  poprostu nowe STI jest jak dla mnie za nowoczesne,  lubie samochody w których wszystko słychać,  jak najmniej elektroniki i niepotrzebnego komfortu.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, abecer napisał:

Nawet nie o to chodzi,  poprostu nowe STI jest jak dla mnie za nowoczesne,  lubie samochody w których wszystko słychać,  jak najmniej elektroniki i niepotrzebnego komfortu.  

Jezdziles Nowym STI?? 

Jest tak nowoczesne i komfortowe jak c-330 :D (z przymrużeniem oka)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Mateusz22 napisał:

Jezdziles Nowym STI?? 

Jest tak nowoczesne i komfortowe jak c-330 :D (z przymrużeniem oka)

Jeździłem,  może za krótko;). Nie to że bym go nie chciał,  jakby dawali to czemu nie:biglol:,  to nadal fajne sti ;) ale mając tyle pieniędzy napewno bym go nie kupił. Brakuje mu tego czegoś ze starszych sti. Podczas przyspieszania miałem wrażenie że jakoś powoli to wszystko się dzieje, to że brzmi jakby miał 2 cylindry nawet nie wspomnę.  Dobrze że wszystko można chociaż poprawić :). To nadal fajny samochód tylko zależy dla kogo, najważniejsze że innym się podoba i legende rajdów dalej będzie można podziwiać na drogach :thumbup:.

Edytowane przez abecer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, abecer napisał:

Jeździłem,  może za krótko;). Nie to że bym go nie chciał,  jakby dawali to czemu nie:biglol:,  to nadal fajne sti ;) ale mając tyle pieniędzy napewno bym go nie kupił. Brakuje mu tego czegoś ze starszych sti. Podczas przyspieszania miałem wrażenie że jakoś powoli to wszystko się dzieje, to że brzmi jakby miał 2 cylindry nawet nie wspomnę.  Dobrze że wszystko można chociaż poprawić :). To nadal fajny samochód tylko zależy dla kogo, najważniejsze że innym się podoba i legende rajdów dalej będzie można podziwiać na drogach :thumbup:.

Inna rzecz, że ja zaraz bym go do Carfita na "mape" i wydech  posłał ;)

Dla mnie wciąż ma to "coś". 

Edytowane przez Mateusz22
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Mateusz22 napisał:

Jak bym miał kasę kupił bym.jako nowy.. mimo chorej ceny jak mówisz, wolał bym to niż jakieś śmiszne amg czy ałdi. 

Polecam przejażdżkę dowolnym "śmisznym amg". Na początek A45 klasa wystarczy ;) , choć lepiej C63. 

Edytowane przez Tsunetomo
  • Lajk 1
  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, abecer napisał:

(...) lubie samochody w których wszystko słychać,  jak najmniej elektroniki i niepotrzebnego komfortu.  

 

:thumbup:

 

Wlasnie dlatego sprawilem sobie WRX'a

 

Poczatkowo bylem nastawiony na inne auto, ale przejechalem sie i zakochalem - niby auto niestare, ale w podstawowej wersji (golas) swoja prostota tak bardzo przypomnialo mi GT'eka, ktorego mialem kiedys i uwielbialem, ze po prostu po raz kolejny nie potrafilem sie oprzec magii Subaru...

 

A STI w moim przypadku nie jest potrzebny, aby czerpac codzienna radosc z jazdy - kilka drobnych poprawek fabryki (lepszy hebel, glosniejszy wydech, grubszy stab z tylu) i bedzie git malina B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Tsunetomo napisał:

Polecam przejażdżkę dowolnym "śmisznym amg". Na początek A45 klasa wystarczy ;) , choć lepiej C63. 

:thumbup:

1 godzinę temu, abecer napisał:

Nawet nie o to chodzi,  poprostu nowe STI jest jak dla mnie za nowoczesne,  lubie samochody w których wszystko słychać,  jak najmniej elektroniki i niepotrzebnego komfortu.  

I to jest git podejście... (i tak było zanim się ramki w drzwiach pojawiły) 

 

3 godziny temu, Mateusz22 napisał:

Gdyby mnie było stać na nowe STI, stać by mnie było na resztę z wymienionych przez Ciebie sprzętów.. co weekend innego wyciągał, a nowego po bułki B)

Tak Ci się tylko wydaje :P

 

2 godziny temu, Infra napisał:

Ja tam wolę sie przywiązać do jednej marki a nie rozmieniać na drobne :) Tylko Plejady <3

3 godziny temu, Infra napisał:

Amen.

 

Goebbelsy mają tyle polotu co kura. Subi to orzeł co najmniej <3

Oooooooo widzę kolejne SZM... (to nie początek rejestracji samochodowej :biglol:). 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Mateusz22 napisał:

Jezdziles Nowym STI?? 

 

Ja jeździłem i to wielokrotnie od 2015, cały czas łamiąc się czy kupić, czy to jednak nie samochód dla mnie. Ostatecznie kupiłem co innego, innej marki, bo cały czas z tyłu głowy miałem czerwone światełko alarmowe z napisem EJ257, a wewnętrzny ekonomista szeptał "za dużo $$$ jak na to co oferuje". Poza tym brakowało surowego mechanicznego charakteru i rajdowego klimatu, które miało moje MY05, było za wolne jak na swoją moc i miało koszmarne wnętrze jak na swoją cenę i w porównaniu ze znacznie tańszymi HH.

30 minut temu, Tsunetomo napisał:

Polecam przejażdżkę dowolnym "śmisznym amg". Na początek A45 klasa wystarczy ;)

 

O to, to. Albo śmiesznym Ałdi, np. RS3...

  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...