Jump to content
Than_Junior

Subaru WRX STI MY15

Recommended Posts

W dniu 29.09.2019 o 21:15, Subaru Impreza STI napisał:

Z reguły robionych jest kilka map i trzeźwo myślący użytkownik widząc że na którejś z nich grzeje mu się silnik powinien iść krok dalej (większa chłodnica, wydajniejsza pompa wada, wyczynowy termostat)

Ja jako laik, potrafię tylko obserwować wskazówkę temperatury wody na zegarach ( ta nigdy nie wychyliła się poza połowę ) i temperature oleju, która mam ustawioną jako pierwszą od lewej i i ten widok jest u mnie widokiem domyślnym. 

Poza tym nie jestem w stanie stwierdzić czy silnik się przegrzewa czy nie. 

Ja mapę miałem ustawioną jedną bez możliwości jej zmiany więc nie bardzo wiem jak mogłem coś sprawdzić. 

 

Dodam jeszcze że jak zaczęło się za mną dymić i auto przestało reagować na gaz, mignął check dwa razy , ale temperatura na zegarach nie było podniesiona, do końca na nią patrzyłem 

 

 Ja nie przeczę że to świetny specjalista od aut rajdowych itp bo świadczą o tym też na pewno jakieś obrazy z własnoręcznymi podziękowaniami od znanych rajdowców, wycinki z gazet itp. 

 

Ale ja przyjechałem samochodem do codziennej jazdy, który przez rok nigdy mnie nie zawiodł i myślałem tak jak bylem zapewniony że to bezpieczne. 

 

Myślę że warto poczekać na to jak ustosunkuje się do tego Pan Mateusz. 

Być może będzie miał chęć pomocy , zobaczymy. Póki co kontakt z jego strony jest oszczędny więc grzecznie czekam. 

 

O jakimkolwiek ryzyku z tytułu strojenia nie byłem informowany i to też nie pozostawili na mnie ani grama obawy, że coś się może stać. 

 

Panowie naprawdę było blisko, żeby samochód zaczął się palić - udali się szybko ugasić żywy ogień.  A to byłoby mega problematyczne więc już próbuje szukać pozytywów i dobrze, że "tylko" tak się skończyło...

 

Nie ulega wątpliwości że jestem w czarnej D, bo właśnie kończę mieszkanie i każdy grosz jest ważny a tutaj tych groszy potrzebnych będzie sporo dodatkowych na nieplanowany remont. 

Edited by mRoZiOo

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 29.09.2019 o 20:46, carfit napisał:

aby te parametry uzyskać to trzeba 1.5 bara dmuchnać a o to trzeba być zwyczajnie jebniętym :) przy seryjnym silniku 

Mój seryjny WRX twierdzi, że zdarza mu się dmuchnąć ponad 1,5 bar, ale to tylko peak. Zresztą nie wiadomo na ile te wskazania są wiarygodne. ;)

IMG_20191001_234620.thumb.jpg.2da95fe2ae399e95b7a6ca3eaddc1bc2.jpg

 

Edited by Kambol

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minut temu, Kambol napisał:

Mój seryjny WRX twierdzi, że zdarza mu się dmuchnąć ponad 1,5 bar, ale to tylko peak. Zresztą nie wiadomo na ile te wskazania są wiarygodne. ;)

IMG_20191001_234620.thumb.jpg.2da95fe2ae399e95b7a6ca3eaddc1bc2.jpg

 

Bzdura do kwadratu. Ale wygląda zacnie, to prawda :evil2:

Luke

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minut temu, Kambol napisał:

Mój seryjny WRX twierdzi, że zdarza mu się dmuchnąć ponad 1,5 bar, ale to tylko peak. Zresztą nie wiadomo na ile te wskazania są wiarygodne. ;)

IMG_20191001_234620.thumb.jpg.2da95fe2ae399e95b7a6ca3eaddc1bc2.jpg

 

Moze wpasnie ten peak narobił poblemow?

20190906_190743.jpg

Edited by acik666

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko, że u Ciebie zupełnie inny silnik (STI), a ja pisałem o swoim WRX (FA20) w nawiązaniu do uszkodzenia silnika u kolegi mRoZiOo.

Przeniosłem się z dyskusją o peaku w WRX do tematu o WRX:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdyby kogoś interesowało,  to w temacie WRX napisałem jak toczy się sprawa mojego WRXa uszkodzonego.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, MDsuperstar napisał:

WTF?!?

FB_IMG_1570393729506.jpg

Może to dla wrxów. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, allu napisał:

wrxów. 

Mówisz, że takie półtora naleśnika? :biglol:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swojej bym nie zmienił, ale ta mi się też podoba. Nie jest najgorsza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, frisco napisał:

pożegnanie całej serii EJ

Na razie nie ma informacji o losach EJ25, który jest nadal dostępny min. w USA (można już zamawiać MY'20 oraz S209)

Oficjalna wiadomość Subaru jest tylko o EJ20, także poczekajmy na Tokyo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, MDsuperstar napisał:

Na razie nie ma informacji o losach EJ25, który jest nadal dostępny min. w USA (można już zamawiać MY'20 oraz S209)

Oficjalna wiadomość Subaru jest tylko o EJ20, także poczekajmy na Tokyo ;)

 

Podobno cena za S209 ma być jak za nową Corvette czyli ca. 60k$. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, chojny napisał:

60k$. 

Już jest.

"Starting at $63,995"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, MDsuperstar napisał:

Już jest.

"Starting at $63,995"

 

Hm... no i co byś wybrał? 

 

 

2020-Chevrolet-Corvette-front-three-quarter-2.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, chojny napisał:

Hm... no i co byś wybrał? 

Gdybym miał kolekcję wszystkich S i R to bym dokupił i S209 :biglol:

A tak to chyba żaden z tych dwóch mnie nie jara, biorę W204 C63 Touring, a reszta na naprawy.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, MDsuperstar napisał:

Na razie nie ma informacji o losach EJ25, który jest nadal dostępny min. w USA (można już zamawiać MY'20 oraz S209)

Oficjalna wiadomość Subaru jest tylko o EJ20, także poczekajmy na Tokyo ;)

Fakt, artykuł skupia się na EJ20, ale pomijając wersje specjalne jak s209, to chyba los EJ'a jest przesądzony... Na razie jak czytam o serii FA i FB to wychodzi na to, że te piece też maja swoje bolączki.

 

7 godzin temu, MDsuperstar napisał:

"Starting at $63,995"

Nie mało jak na subaru z kilkoma upgrejdami, ale 209 amatorów wersji specjalnych STI na całe USA na pewno sie znajdzie:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, frisco napisał:

Nie mało jak na subaru z kilkoma upgrejdami, ale 209 amatorów wersji specjalnych STI na całe USA na pewno sie znajdzie:)

 

 

Z tego co czytałem na forach US, ludzie mają trochę dosyć co chwila wersji specjalnych różniących się w zasadzie detalami za dużo większe pieniądze niż standardowe STi. 

 

To nie czasy że wyszło 22B, jako unikat i totalny odpał inżynierii Subaru a kupując stajesz się posiadaczem legendy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ufff jak to dobrze, że my nie mamy takich problemów jakie STI wybrać :D

  • Like 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

WRX STI EJ20 Final Edition

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Źródło?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 18.10.2019 o 21:00, Kambol napisał:

Źródło?

Gotuj z nami...

Tygodnik Toruński

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...