Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 29.09.2019 o 21:15, Subaru Impreza STI napisał:

Z reguły robionych jest kilka map i trzeźwo myślący użytkownik widząc że na którejś z nich grzeje mu się silnik powinien iść krok dalej (większa chłodnica, wydajniejsza pompa wada, wyczynowy termostat)

Ja jako laik, potrafię tylko obserwować wskazówkę temperatury wody na zegarach ( ta nigdy nie wychyliła się poza połowę ) i temperature oleju, która mam ustawioną jako pierwszą od lewej i i ten widok jest u mnie widokiem domyślnym. 

Poza tym nie jestem w stanie stwierdzić czy silnik się przegrzewa czy nie. 

Ja mapę miałem ustawioną jedną bez możliwości jej zmiany więc nie bardzo wiem jak mogłem coś sprawdzić. 

 

Dodam jeszcze że jak zaczęło się za mną dymić i auto przestało reagować na gaz, mignął check dwa razy , ale temperatura na zegarach nie było podniesiona, do końca na nią patrzyłem 

 

 Ja nie przeczę że to świetny specjalista od aut rajdowych itp bo świadczą o tym też na pewno jakieś obrazy z własnoręcznymi podziękowaniami od znanych rajdowców, wycinki z gazet itp. 

 

Ale ja przyjechałem samochodem do codziennej jazdy, który przez rok nigdy mnie nie zawiodł i myślałem tak jak bylem zapewniony że to bezpieczne. 

 

Myślę że warto poczekać na to jak ustosunkuje się do tego Pan Mateusz. 

Być może będzie miał chęć pomocy , zobaczymy. Póki co kontakt z jego strony jest oszczędny więc grzecznie czekam. 

 

O jakimkolwiek ryzyku z tytułu strojenia nie byłem informowany i to też nie pozostawili na mnie ani grama obawy, że coś się może stać. 

 

Panowie naprawdę było blisko, żeby samochód zaczął się palić - udali się szybko ugasić żywy ogień.  A to byłoby mega problematyczne więc już próbuje szukać pozytywów i dobrze, że "tylko" tak się skończyło...

 

Nie ulega wątpliwości że jestem w czarnej D, bo właśnie kończę mieszkanie i każdy grosz jest ważny a tutaj tych groszy potrzebnych będzie sporo dodatkowych na nieplanowany remont. 

Edytowane przez mRoZiOo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.09.2019 o 20:46, carfit napisał:

aby te parametry uzyskać to trzeba 1.5 bara dmuchnać a o to trzeba być zwyczajnie jebniętym :) przy seryjnym silniku 

Mój seryjny WRX twierdzi, że zdarza mu się dmuchnąć ponad 1,5 bar, ale to tylko peak. Zresztą nie wiadomo na ile te wskazania są wiarygodne. ;)

IMG_20191001_234620.thumb.jpg.2da95fe2ae399e95b7a6ca3eaddc1bc2.jpg

 

Edytowane przez Kambol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Kambol napisał:

Mój seryjny WRX twierdzi, że zdarza mu się dmuchnąć ponad 1,5 bar, ale to tylko peak. Zresztą nie wiadomo na ile te wskazania są wiarygodne. ;)

IMG_20191001_234620.thumb.jpg.2da95fe2ae399e95b7a6ca3eaddc1bc2.jpg

 

Moze wpasnie ten peak narobił poblemow?

20190906_190743.jpg

Edytowane przez acik666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, frisco napisał:

pożegnanie całej serii EJ

Na razie nie ma informacji o losach EJ25, który jest nadal dostępny min. w USA (można już zamawiać MY'20 oraz S209)

Oficjalna wiadomość Subaru jest tylko o EJ20, także poczekajmy na Tokyo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, MDsuperstar napisał:

Na razie nie ma informacji o losach EJ25, który jest nadal dostępny min. w USA (można już zamawiać MY'20 oraz S209)

Oficjalna wiadomość Subaru jest tylko o EJ20, także poczekajmy na Tokyo ;)

 

Podobno cena za S209 ma być jak za nową Corvette czyli ca. 60k$. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, MDsuperstar napisał:

Na razie nie ma informacji o losach EJ25, który jest nadal dostępny min. w USA (można już zamawiać MY'20 oraz S209)

Oficjalna wiadomość Subaru jest tylko o EJ20, także poczekajmy na Tokyo ;)

Fakt, artykuł skupia się na EJ20, ale pomijając wersje specjalne jak s209, to chyba los EJ'a jest przesądzony... Na razie jak czytam o serii FA i FB to wychodzi na to, że te piece też maja swoje bolączki.

 

7 godzin temu, MDsuperstar napisał:

"Starting at $63,995"

Nie mało jak na subaru z kilkoma upgrejdami, ale 209 amatorów wersji specjalnych STI na całe USA na pewno sie znajdzie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, frisco napisał:

Nie mało jak na subaru z kilkoma upgrejdami, ale 209 amatorów wersji specjalnych STI na całe USA na pewno sie znajdzie:)

 

 

Z tego co czytałem na forach US, ludzie mają trochę dosyć co chwila wersji specjalnych różniących się w zasadzie detalami za dużo większe pieniądze niż standardowe STi. 

 

To nie czasy że wyszło 22B, jako unikat i totalny odpał inżynierii Subaru a kupując stajesz się posiadaczem legendy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...