Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, acik666 napisał:

Jak z głosnoscia? Jestes zadowolony? :) zasanawiam sie czy nie zamontowac przed remapem

Blow offa nie trzeba montować :) ciężko powiedzieć. Mnie nie przeszkadza. Trochę cichszy niż blow offy. Ja takiego efektu oczekiwałem, nie za głośno, nie za cicho, i więcej powietrza dostaje. Nie ma mowy o zagrzaniu :). Ja się wstrzymywałem z montażem i dopiero na miejscu u tunera zamontowali. Bo ten dolot potrzebuje strojenia. Nie ryzykowałbym. W sumie oem dolot wystarcza do tych 30-40hp więcej. Ale wolałem ten :)

Ronin (na fb) ma mishimoto dolot o ile się nie mylę i też daje rade. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, allu napisał:

Blow offa nie trzeba montować :) ciężko powiedzieć. Mnie nie przeszkadza. Trochę cichszy niż blow offy. Ja takiego efektu oczekiwałem, nie za głośno, nie za cicho, i więcej powietrza dostaje. Nie ma mowy o zagrzaniu :). Ja się wstrzymywałem z montażem i dopiero na miejscu u tunera zamontowali. Bo ten dolot potrzebuje strojenia. Nie ryzykowałbym. W sumie oem dolot wystarcza do tych 30-40hp więcej. Ale wolałem ten :)

Ronin (na fb) ma mishimoto dolot o ile się nie mylę i też daje rade. 

Into jes cenna opinia, dzieki :) Montuje

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.09.2019 o 06:37, mRoZiOo napisał:

 

Dwa dni temu byłem już na drugim strojeniu u Mateusza Bieńkowskiego. 

Drugim bo założyłem Downpipe bez katalizatora sportowego na początku

(zawsze mogę go dołożyć i tak chyba zrobie, jeżeli mi potwierdzicie, że samochód będzie delikatnie cichszy po tym zabiegu).

Widać, że gość walczy potężnie żeby wszystko ładnie ustawić. STi to będzie zdecydowanie łatwiejszy temat niż mój WRX - bo ten jest naprawdę trudny do strojenia ( łącznie mam jakieś 60 prób z tych dwóch wizyt ) 

No ale nic - wystrojone jest - i jest szatan. Nie będę pisał tutaj wartości, bo mi powiecie że silnik wybuchnie, ale samochód teraz lata :)

To "Oops" Dottore, tyczyło się tego posta....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, kowal napisał:

I kolejny u "tego" tunera B)

Chyba muszę umówić wrx-a do Carfita na strojenie:faja:

Poprzedni właściciel robił mapę u tego gościa więc chyba dla świętego spokoju trzeba odżałować trochę grosza i to poprawić-_-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co ja mogę w takiej sytuacji żądać od niego?

Kurcze miało być bezpiecznie, tak mowił - ja serio nie liczyłem i nie cisnąlem na takie liczby absolutnie. 

Czy jeżeli 9 dni po strojeniu korba wychodzi bokiem w aucie, w którym jest 38 tys przebiegu , to chyba nie jest to wina użytkowania ( nigdy na zimnym oleju nie dociskałem )  tylko po prostu przesadzonego strojenia. 

Jak myślicie mogę zgłaszać jakąś reklamacje ? Kurcze mały włos wszystko by się nie zapaliło - udało się szybko ugasić a to jest naprawdę niebezpieczna i mocno słaba sytuacja. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgłaszać na pewno, ale znając branżę, to będzie ciężko cokolwiek uzyskać, choć chciałbym się mylić.

Warto spróbować - od jego podejścia zależy opinia zakładu w całkiem niemałym światku. Umiejętność wyjścia z twarzą z takich właśnie sytuacji buduje renomę profesjonalisty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego mRoZiOo, sam ostatnio napisałeś, że masz takie wartości po strojeniu, że tu nie podasz bo powiemy, że silnik wybuchnie :wacko: od razu zabrzmiało jak proszenie się o kłopoty niestety :(

(Z ciekawości jakie miałeś parametry po strojeniu? )

 

Niestety ale pan B nie ma dobrych opinii jeśli idzie o strojenie Subaru,  idzie po wyniki, a co później to już loteria.. 

 

Przykro bardzo na to co się wydarzyło:cry:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Mateusz22 napisał:

Kolego mRoZiOo, sam ostatnio napisałeś, że masz takie wartości po strojeniu, że tu nie podasz bo powiemy, że silnik wybuchnie :wacko: od razu zabrzmiało jak proszenie się o kłopoty niestety :(

(Z ciekawości jakie miałeś parametry po strojeniu? )

 

Niestety ale pan B nie ma dobrych opinii jeśli idzie o strojenie Subaru,  idzie po wyniki, a co później to już loteria.. 

 

Przykro bardzo na to co się wydarzyło:cry:

 

 

Wiesz, to tylko takie gadanie było bo jak zobaczyłem słupki to go zapytałem od razu czy to bezpieczne , bo wydaje mi się za duży moment. 

No ja mu uwierzyłem po prostu. 

Też nie chce, żeby sytuacja w której udałem się jakby nie było do profesjonalnego tunera, była postrzegana jako proszenie się o kłopoty :/ bo wydaje mi się, że po to są takie miejsca i usługi, żeby z nich korzystać.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jakości tunera moim zdaniem powinien świadczyć dorobek aut wystawionych w RSMP, GSMP lub innych seriach.

Tu Pan o którym mowa nie ma konkurencji, a wyniki aut pracujące na zbudowanych przez niego programach obrazują to najlepiej.

To co uzyskuje więcej niż „inni” to właśnie moment, którym „objeżdzamy” auta dysponujące większą mocą.

Sam wszystkie moje auta od lat zawożę tylko do niego i nigdy nie spotkało mnie z tego powodu nic przykrego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Subaru Impreza STI napisał:

O jakości tunera moim zdaniem powinien świadczyć dorobek aut wystawionych w RSMP, GSMP lub innych seriach.

Tu Pan o którym mowa nie ma konkurencji, a wyniki aut pracujące na zbudowanych przez niego programach obrazują to najlepiej.

To co uzyskuje więcej niż „inni” to właśnie moment, którym „objeżdzamy” auta dysponujące większą mocą.

Sam wszystkie moje auta od lat zawożę tylko do niego i nigdy nie spotkało mnie z tego powodu nic przykrego.

 

Owszem w rajdówkach , wyścigowych autach daje rade , ale tu przyjechał klient z seryjnym autem , seryjnym silnikiem , klient z " głową " który nie startuje w RSMP , tylko chciał podnieść nieco  " bezpiecznie " moc. Zadam Ci pytanie wprost, dlaczego zespół SPRT , profi zespół , regularnie wygrywający w RSMP , ERC , nie korzystał z jego usług oddalonych o 20 km , a przywozi na rajd gościa z Finlandi :( ( Asko ) ? 

Już Ci powiem dlaczego , nie stać SPRT , żeby co rajd odbudowywać silnik ,  to samo było z Kucharem , nowe N14 , nowy silnik od Makinena , rok bodaj 2009-10 , rajd dolnośląski , Kuchar nie kończy , wybuchł silnik . jestem akurat w namiocie SPRT obok Kuchar i Mat B. Do tej pory mam przed oczami widok jak dostaje telefon i szybko pakuje walizki wsiada do Octavi i ucieka do Krakowa ........ 

Ten gość nie zna granic , mam w archiwum, kilka jego jego map , wysłałem je do Poznania czysto  z ciekawości  , to jest dosłownie dramat , zero zabezpieczeń , dosłownie odkręcone kurki na maxa i paliwa i powietrza , bez kontroli stuków , bez korekcji temperatury , czyli niech sie dzieje wola nieba . :( 

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kambol napisał:

Zgłaszać na pewno, ale znając branżę, to będzie ciężko cokolwiek uzyskać, choć chciałbym się mylić.

Warto spróbować - od jego podejścia zależy opinia zakładu w całkiem niemałym światku. Umiejętność wyjścia z twarzą z takich właśnie sytuacji buduje renomę profesjonalisty.

Jak go znam to zapomnij , nie ma ani kasy , ani klasy , ani ubezpieczenia , wszystko zwali że silnik Subaru to gówno . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, carfit napisał:

Owszem w rajdówkach , wyścigowych autach daje rade , ale tu przyjechał klient z seryjnym autem , seryjnym silnikiem , klient z " głową " który nie startuje w RSMP , tylko chciał podnieść nieco  " bezpiecznie " moc. Zadam Ci pytanie wprost, dlaczego zespół SPRT , profi zespół , regularnie wygrywający w RSMP , ERC , nie korzystał z jego usług oddalonych o 20 km , a przywozi na rajd gościa z Finlandi :( ( Asko ) ? 

Już Ci powiem dlaczego , nie stać SPRT , żeby co rajd odbudowywać silnik ,  to samo było z Kucharem , nowe N14 , nowy silnik od Makinena , rok bodaj 2009-10 , rajd dolnośląski , Kuchar nie kończy , wybuchł silnik . jestem akurat w namiocie SPRT obok Kuchar i Mat B. Do tej pory mam przed oczami widok jak dostaje telefon i szybko pakuje walizki wsiada do Octavi i ucieka do Krakowa ........ 

Ten gość nie zna granic , mam w archiwum, kilka jego jego map , wysłałem je do Poznania czysto  z ciekawości  , to jest dosłownie dramat , zero zabezpieczeń , dosłownie odkręcone kurki na maxa i paliwa i powietrza , bez kontroli stuków , bez korekcji temperatury , czyli niech sie dzieje wola nieba . :( 

 

Nikt nikogo nie zmusza do korzystania z usług jednej osoby. Każdy ma jakiś plan i różne drogi jego realizacji.

Ja też tylko raz u Ciebie zbudowałem silnik i później pomimo że mam do Ciebie bliżej wysyłam auto do Poznania.

Do Subaru silniki buduje np. Cosworth i jak porównaliśmy wynik ich pracy z seryjnym motorem to wygrywa fabryka.

I nie tyczy się to tylko Subaru. Konfrontacja Mitsubishi kontra Stec wygląda identycznie.

Tuner nigdy nie będzie miał takiego doświadczenia i zaplecza jak fabryka.

Tylko jak powiedzcie teraz Gościom, że to co zbudujcie wcale nie będzie lepsze niż to co mają dostępne w podobnej cenie w salonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Subaru Impreza STI napisał:

O jakości tunera moim zdaniem powinien świadczyć dorobek aut wystawionych w RSMP, GSMP lub innych seriach.

Tu Pan o którym mowa nie ma konkurencji, a wyniki aut pracujące na zbudowanych przez niego programach obrazują to najlepiej.

To co uzyskuje więcej niż „inni” to właśnie moment, którym „objeżdzamy” auta dysponujące większą mocą.

Sam wszystkie moje auta od lat zawożę tylko do niego i nigdy nie spotkało mnie z tego powodu nic przykrego.

 

Nie koniecznie ilość idzie w parze z jakością . Zupełnie inna specyfika jest GSMP  gdzie odcinki wyścigowe są krótkie inna RSMP gdzie jedziesz więcej km oes oraz dojazdówki  a inna jak stroisz auto do użytku na codzien . Dużo Subaru lub Mitsu wystrojone u MB są zabardzo wysilone przegrzewają co za tym idzie silniki nie wytrzymują i wybuchają.

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Subaru Impreza STI napisał:

Nikt nikogo nie zmusza do korzystania z usług jednej osoby. Każdy ma jakiś plan i różne drogi jego realizacji.

Ja też tylko raz u Ciebie zbudowałem silnik i później pomimo że mam do Ciebie bliżej wysyłam auto do Poznania.

Do Subaru silniki buduje np. Cosworth i jak porównaliśmy wynik ich pracy z seryjnym motorem to wygrywa fabryka.

I nie tyczy się to tylko Subaru. Konfrontacja Mitsubishi kontra Stec wygląda identycznie.

Tuner nigdy nie będzie miał takiego doświadczenia i zaplecza jak fabryka.

Tylko jak powiedzcie teraz Gościom, że to co zbudujcie wcale nie będzie lepsze niż to co mają dostępne w podobnej cenie w salonie.

Każdy ma prawo  do swojego zdania , i ma swoje preferencję do swojego tunera.budowy itd.  Tylko jest jedna najważniejsza rzecz , klient przyjechał seryjnym autem !!!!! Powinien zostać poinformowany o ryzyku , a tu było bardzo duże , jak znam życie aby te parametry uzyskać to trzeba 1.5 bara dmuchnać a o to trzeba być zwyczajnie jebniętym :) przy seryjnym silniku 

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, carfit napisał:

Każdy ma prawo  do swojego zdania , i ma swoje preferencję do swojego tunera.budowy itd.  Tylko jest jedna najważniejsza rzecz , klient przyjechał seryjnym autem !!!!! Powinien zostać poinformowany o ryzyku , a tu było bardzo duże , jak znam życie aby te parametry uzyskać to trzeba 1.5 bara dmuchnać a o to trzeba być zwyczajnie jebniętym :) 

Konkretnej sytuacji nie znam, a życie często mnie zaskakuje.

Przykre sytuacje niestety zdarzyć mogą się każdemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Benek433 napisał:

Nie koniecznie ilość idzie w parze z jakością . Zupełnie inna specyfika jest GSMP  gdzie odcinki wyścigowe są krótkie inna RSMP gdzie jedziesz więcej km oes oraz dojazdówki  a inna jak stroisz auto do użytku na codzien . Dużo Subaru lub Mitsu wystrojone u MB są zabardzo wysilone przegrzewają co za tym idzie silniki nie wytrzymują i wybuchają.

Z reguły robionych jest kilka map i trzeźwo myślący użytkownik widząc że na którejś z nich grzeje mu się silnik powinien iść krok dalej (większa chłodnica, wydajniejsza pompa wada, wyczynowy termostat).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Subaru Impreza STI napisał:

Przykre sytuacje niestety zdarzyć mogą się każdemu.

to jest jasne , ważne jak wyjść z przykrej sytuacji 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Subaru Impreza STI napisał:

Z reguły robionych jest kilka map i trzeźwo myślący użytkownik widząc że na którejś z nich grzeje mu się silnik powinien iść krok dalej (większa chłodnica, wydajniejsza pompa wada, wyczynowy termostat).

powiedz to @mRoZiOo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, carfit napisał:

Każdy ma prawo  do swojego zdania , i ma swoje preferencję do swojego tunera.budowy itd.  Tylko jest jedna najważniejsza rzecz , klient przyjechał seryjnym autem !!!!! Powinien zostać poinformowany o ryzyku , a tu było bardzo duże , jak znam życie aby te parametry uzyskać to trzeba 1.5 bara dmuchnać a o to trzeba być zwyczajnie jebniętym :) przy seryjnym silniku 

Jakie doładowanie przy seryjnym silniku po pogramie powinno byc? Żeby było w miare bezpiecznie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...