Jump to content
Than_Junior

Subaru WRX STI MY15

Recommended Posts

17 godzin temu, DanPlut napisał:

@Seba77 było skrzydło tylko facet już jest swojej daty i sprzedał z klapą i kupił bez niestety. Było bo mam raport jego z dekkry jak brał pod leasing. 

Bez skrzydła też wygląda spoko i dodatkowo nie rzuca się w oczy w tym kolorze (też mam czarny ;) Wrzucisz zdjęcie jak to to wygląda od tyłu? Ja miałem odwrotną sytuację, bo 1szy właściciel kupił wersję STTOP i od razu dokupił  klapę ze skrzydłem, oryginalną zdemontowali jeszcze w salonie.... Mam ją teraz w piwnicy :) Na niektórych takich klapach widzę taki dodatkowy mini spoiler/listwę, a niektóre są zupełnie czyste. Jak jest u Ciebie?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, marhof napisał:

Na niektórych takich klapach widzę taki dodatkowy mini spoiler/listwę,

 

Miałem przez chwilę tak :)

IMG_20170409_192446.jpg

IMG_20170409_192505.jpg

IMG_20170409_192521.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ayu to jest dokładka Perrina, tak? Seryjnie też coś takiego było możliwe? Moja klapa w piwnicy jest kompletnie goła - nie ma nic i bardzo dziwnie to wygląda :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 6.11.2019 o 10:54, DanPlut napisał:

upgrade to wydech końcowy Namless

Wrzuć proszę jakieś nagranie jak to gada :thumbup:

 

W dniu 6.11.2019 o 10:54, DanPlut napisał:

ktoś z Was dokładał radio z ekranem i kamerę cofania

Tak, Kenwooda DNX4150BT. Subaru dawało na plejadach jakieś vouchery zniżkowe, a ASO chyba też ma jakieś umowy.

Teraz chyba wpadłby chińczyka na androidzie. Oczywiście z odpowiednio szybkimi bebechami i "świeżym" androidem. Coś w tym stylu https://www.aliexpress.com/item/32862803694.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.3036744ccjwh8V&algo_pvid=62ddf0d0-6571-433c-9588-63526b168a25&algo_expid=62ddf0d0-6571-433c-9588-63526b168a25-6&btsid=dbeef400-b977-4471-9408-e30767272248&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_4,searchweb201603_55

Polecam rzucić okiem na YT, amerykanie montują to dość chętnie jest więc sporo recenzji.

 

W dniu 6.11.2019 o 10:54, DanPlut napisał:

Niestety wyposażenie to STI000

A czego Ci brakuje?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@marhofmój to ciemny grafit na tym zdjęciu nie widać. Facet kupił całą klapę więc jest goła bez niczego.

@MDsuperstartaki jest plan zrobię nagranie na ori a potem po zmianie i wrzucę ale to za jakieś 2 tygodnie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, DanPlut napisał:

Facet kupił całą klapę więc jest goła bez niczego.

Mój WRX miał taki OEM lipca na klapie:

IMG_20190811_125733_HDR.thumb.jpg.f62fcfb89e455add7089f915f35e120f.jpg

 

IMG_20190811_125828.thumb.jpg.d4b1dda79e503578f80818ef5d34d9a8.jpg

 

IMG_20190811_125307_HDR.thumb.jpg.9a58c99078a9fa4794c6be212603ada5.jpg

 

Jak byś chciał, to mam na sprzedaż, kolor D4S, crystal black silica pearl. ;)

Edited by Kambol
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, marhof napisał:

 Na niektórych takich klapach widzę taki dodatkowy mini spoiler/listwę, a niektóre są zupełnie czyste. Jak jest u Ciebie?

 

W przypadku STi nie wiem jak jest, ale w przypadku WRX to wersję 'base' nie miały tego spoilera, wersję 'limited' i 'premium' już miały.

U mnie jest dołożone jeszcze skrzydło do tego, więc jest i to i to, a nie chce ściągać tej listewki bo pewnie będą jakieś dziury a nie wygląda to na tyle źle, żeby klapę malować.

IMG_20190702_093405_101.jpg

Edited by mRoZiOo
  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nie ja muszę mieć duże skrzydło ale to wydatek na przyszły rok. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przerabial ktos z was czujniki cisnienia w kolach ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 7.11.2019 o 12:53, marhof napisał:

@Ayu to jest dokładka Perrina, tak? Seryjnie też coś takiego było możliwe? Moja klapa w piwnicy jest kompletnie goła - nie ma nic i bardzo dziwnie to wygląda :) 

Tak. Perrin + spojler  WRX. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, acik666 napisał:

Przerabial ktos z was czujniki cisnienia w kolach ? 

Nie. A co można uzyskać przerabiając?

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Kambol napisał:

Nie. A co można uzyskać przerabiając?

 

Mozna po prostu wyrwac chwasta :mrgreen:

W WRX nie mam TPMS, ale w FXT odlaczylem system

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aso twierdzi że nie da sie wyłączyć w Sti, przy zmianie kół na drugi komplet z nowymi czujnikami trzeba je ponownie programować  w Aso, same nowe czujniki około 1000 zł , programowanie 50 zeta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da sie odlaczyc

 

Z tego co wiem, pewne ASO (dosc znane na Forum ;) ) przed wydaniem STI, odlaczalo czujniki, chyba ze klient wolal inaczej...

Edited by eddie_gt4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja u siebie w WRX też wyłączyłem czujniki

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Seba77 napisał:

Aso twierdzi że nie da sie wyłączyć w Sti, 

 

Guzik prawda, da się. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subarak już u mnie. Fajna maszyna. 

A tak przy okazji będę miał do sprzedania te felgi na których stoi ale to wrzucę w odpowiedni dział. Jutro rejestracja a w tygodniu wymiana oleju i filtrów. 

IMG_20191117_133556.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, DanPlut napisał:

Subarak już u mnie. Fajna maszyna. 

A tak przy okazji będę miał do sprzedania te felgi na których stoi ale to wrzucę w odpowiedni dział. Jutro rejestracja a w tygodniu wymiana oleju i filtrów. 

IMG_20191117_133556.jpg

Gratuluję. Fajny czarnuch :thumbup:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki generalnie to ciemny grafit czy jakoś tak. 

IMG_20191117_133607.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ori zostawiłem sobie na zimę. Ew. Jak się znudzą to można zmienić kolor :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minut temu, allu napisał:

Ja ori zostawiłem sobie na zimę. Ew. Jak się znudzą to można zmienić kolor :)

No ja mam 2 komplety ori. 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaa no to rozumiem już :D

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy jest możliwe że w moim Sti 15Y nie mam świateł do jazdy dziennej? Na off nic mi się nie pali no a normalnie jak przekrece to już mijania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie zapalają się drogowe ze zredukowaną mocą, ale dopiero jak zwolnię hamulec ręczny - może dla tego nie widziałeś, a może Twoja wersja nie ma.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...