MarcinK Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Zostaje Hayward? no właśnie - sam jestem ciekaw, bo [ przynajmniej na tym filmie ] seria gada lepiej niż ten H&S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alphaOne Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 tez mialem takie wrazenie ze ten Hayward jakis przytłumiony troche, a seria ciekawiej brzmi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 IMO H&S brzmi "doroslej", dzwiek jest moze przytlumiony, ale dla mnie brzmi potezniej - bardziej jak amerykanskie V8 - oczywiscie nie dokladnie jak V8 ale wiadomo ze brzmienie boksera subaru jest lepsze od jakiegokolwiek silnika 4 cylindrowego (przynajmniej dla mnie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 19 Września 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Jutro o 23.25 na Eurosporcie ma być coś w rodzaju testu / wrażeń z jazdy STI. Materiał był nakręcony podczas prezentacji prasowej w Stockholmie na początku tego roku. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Jutro o 23.25 na Eurosporcie ma być coś w rodzaju testu / wrażeń z jazdy STI. Przypomnienie w telefonie nastawione Rodzina powiadomiona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 ...i jak ten materiał z ES ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 To nie to przypadkiem było? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 No prosze... nic nie mowili ze silnik padl... mozna? Mozna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Wtedy jeszcze nie padł :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alphaOne Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Slabi redaktorzy nie potrafia po szwedzkej autostradzie porzadnie pojechac;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 (edytowane) nie wiem czemu ale filmik nie oddaje co naprawdę tego robi HS. Seryjny wydech był ok ale za dużo miał wysokiego metalicznego dźwięku zwłaszcza na wyższych obrotach, natomiast HS wydobywa sedno boxera w Subaru. Ma o wiele niższe tony to na filmiku słychać jak się odsłuchuje na dobrych głośnikach. HS jest BOSKI Seryjny wydech natomiast jest najlepszy z dotychczasowych w STI...dla mnie to jednak za mało Edytowane 21 Września 2014 przez herrkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 nie wiem czemu ale filmik nie oddaje co naprawdę tego robi HS Brak dźwiękowca przy nagrywaniu i obróbce materiału. Poprawnie robi się to tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Ciekaw jestem kiedy w JP zaczną wychodzić wersje specjalne takie jak ta http://www.motortrend.com/roadtests/sedans/1112_2012_subaru_impreza_wrx_sti_s206_first_drive/?__federated=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasz_hugo Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 (edytowane) pyt do Dyrekcji czy jest mozliwosc wpłyniecia w jakikolwiek sposob na FHI i nakłonienia ich aby wersja nowego STI na EU w 2015 r byla 'silnikowo' tak sama jak wersja japońska??? Niech wersje na Stany wyposazaja w 2,5 litrowego EJ-ta. W Europie chcemy nowego STI z 2,0 EJ !!! Edytowane 25 Września 2014 przez wasz_hugo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 nie da rady bo nie spelnia Euro 6 a za rok dwa wchodzi 2 DIT. To dinosaur. Przez 8 lat go nie zmenili to teraz to zrobia ... jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 a za rok dwa wchodzi 2 DIT Do STI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 26 Września 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 czy jest mozliwosc wpłyniecia w jakikolwiek sposob na FHI i nakłonienia ich aby wersja nowego STI na EU w 2015 r byla 'silnikowo' tak sama jak wersja japońska??? Już choćby ze względu na akcyzę jak najbardziej starałem się o 2.0 DiT . nie da rady bo nie spelnia Euro 6 a za rok dwa wchodzi 2 DIT STI spełnia Euro 6. Wtedy jeszcze nie padł :-D "dowcip" trochę nie na miejscu - tematyka rzeczonego STI ( w którym zatarty został silnik ) została finalnie wyjaśniona. Cytując opinię rzeczoznawcy : "Po pełnej weryfikacji warsztatowej silnika z częściową rozbiórką stwierdza się, iż bezpośrednią przyczyną awarii silnika było zatarcie układu korbowo-tłokowego w wyniku braku ( zużycia ) oleju silnikowego w misce olejowej." Oraz z uzasadnienia ( dla fachowców ): "Turbosprężarka - brak widocznych śladów przecieku ( wycieku ) oleju silnikowego. Nie stwierdzono luzu osi turbosprężarki." "Kolektor ssący silnika - bez śladów zasysania oleju przez przepustnicę układu dolotowego" Temat będzie załatwiony pomiędzy TVN Turbo a SIP ( prowadzimy rozmowy ). Tym sposobem także dla mnie ten konkretny temat nie wymaga dalszych wyjaśnień. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_adi Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 To ja jeszcze wrócę i zakończę temat przedłużenia gwarancji STI. Otrzymałem z SIP informację, którą cytuję poniżej. "Na dzień dzisiejszy niestety nie ma takiej możliwości" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 To ja jeszcze wrócę i zakończę temat przedłużenia gwarancji STI. Otrzymałem z SIP informację, którą cytuję poniżej. "Na dzień dzisiejszy niestety nie ma takiej możliwości" Ciekawe jak to się ma do tej gwarancji co wykupił od SIP jeden z forumowiczów. "Po pełnej weryfikacji warsztatowej silnika z częściową rozbiórką stwierdza się, iż bezpośrednią przyczyną awarii silnika było zatarcie układu korbowo-tłokowego w wyniku braku ( zużycia ) oleju silnikowego w misce olejowej." A ten olej to został wypity przez redaktora ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Dyrekcja powiedział "Po pełnej weryfikacji warsztatowej silnika z częściową rozbiórką stwierdza się, iż bezpośrednią przyczyną awarii silnika było zatarcie układu korbowo-tłokowego w wyniku braku ( zużycia ) oleju silnikowego w misce olejowej." A ten olej to został wypity przez redaktora ? to mnie wicej tak jak orzeczenie, że przyczyną zgonu pacjenta było zatrzymanie krążenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 To ja jeszcze wrócę i zakończę temat przedłużenia gwarancji STI. Otrzymałem z SIP informację, którą cytuję poniżej. "Na dzień dzisiejszy niestety nie ma takiej możliwości" Ciekawe jak to się ma do tej gwarancji co wykupił od SIP jeden z forumowiczów. Chyba chodzi o mnie. Póki co wciąż mam. Choć przyznam, że do dealera odezwała się firma ubezpieczeniowa, że będą musieli odstąpić od umowy. Poprosiłem dealera, żeby skierowali ich bezpośrednio do mnie. Chętnie podyskutuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Chyba chodzi o mnie. Póki co wciąż mam. Choć przyznam, że do dealera odezwała się firma ubezpieczeniowa, że będą musieli odstąpić od umowy. Poprosiłem dealera, żeby skierowali ich bezpośrednio do mnie. Chętnie podyskutuję Żenada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Chyba chodzi o mnie. Póki co wciąż mam. Choć przyznam, że do dealera odezwała się firma ubezpieczeniowa, że będą musieli odstąpić od umowy. Poprosiłem dealera, żeby skierowali ich bezpośrednio do mnie. Chętnie podyskutuję Żenada Napiszę tyle - umowa podpisana, składkę wzięli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Jestem ciekaw na jakiej podstawie chcą odstąpić od umowy, bo co do zasady pacta sunt servanda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Też jestem ciekaw, póki co napisali tylko maila do dealera. Choć szczerze mówiąc, umowy też jestem ciekaw, bo jeszcze nie czytałem, zalega gdzieś w papierach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się