Skocz do zawartości

wymiana na jednomasę


alepka

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

 

 

Jednomasa + sprzęgło 2200pln u dilera Subaru w Lublinie. Dziś pytałem z ciekawości.

 

wszystko sie zgadza , a własciwie prawie ;) ...... bo jest to kwota netto za same części :) brutto to równe 2700 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jednomasa + sprzęgło 2200pln u dilera Subaru w Lublinie. Dziś pytałem z ciekawości.

wszystko sie zgadza , a własciwie prawie ;) ...... bo jest to kwota netto za same części :) brutto to równe 2700 :)

Przy kwocie brutto to już nie wygląda tak zachęcająco :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jednomasa + sprzęgło 2200pln u dilera Subaru w Lublinie. Dziś pytałem z ciekawości.

wszystko sie zgadza , a własciwie prawie ;) ...... bo jest to kwota netto za same części :) brutto to równe 2700 :)

Przy kwocie brutto to już nie wygląda tak zachęcająco :(

To porownaj z kwota zestawu z dwumasa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

a ja mam używaną jednomasę leżącą w piwnicy gdyby ktoś chciał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witajcie,

Mam na sprzedaż zestaw do konwersji z dwumasy na jedno. Wszystkie części są oryginalne kupione w ASO przebieg 10tyś km. 509854310

Warto wspomnieć, że już nieaktualne, ale kto by się tam przejmował... :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 9 miesięcy temu...

Witam. Znowu odgrzewam kotleta. Właśnie padła mi dwumasa w Legacy III 99r. Piszę bo nie znalazłem takich info więc może komuś się przyda. Koło zamachowe jednomasowe założyłem od forestera I. Nowy komplet sprzęgła z znanego alledrogo za 370zł. A szczegóły wyglądają tak, że Koło pasuje prawie od wszystkich silników typu EJ czyli a pewno od 2.0, 2.2, 2.5 i prawdopodobnie 1.6 i 1.8 ale tego nie potwierdzę w 100% Nie pasuje sprzęgło od 2.0 turbo ze względu na konstrukcję docisku ( w wolnossącym łożysko naciska na sprężyny docisku a w turbo ciągnie). Samo koło zamachowe z dociskiem jest o 10mm niższe od dwumasy. Cyba dla tego niektórzy piszą o konieczności zmiany łapy sprzęgła. Ale nic podobnego ponieważ nowe łożysko wyciskowe w komplecie VALEO jest wyższe o te 10mm. Wrażenia z jazdy - same pozytywne. Brak jakich kol wiek drgań czy szarpnięć. Cała robota zajęła mi jakieś 5 godzin. Koło kosztowało 140zł + przesyłka, nowy komplet sprzęgła VALEO 370zł + przesyłka.   Polecam.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie mogłem znaleźć nic konkretnego na temat części jakie mam kupić. W końcu zdjąłem skrzynię i zacząłem do dobierać po rozmiarach. Istnieje prawdopodobieństwo że koło akie jak u mnie. W końcu jest to blok EJ20 z innymi głowicami. Ale nie chcę wprowadzić cię w błąd. Najlepiej było by zdjąć skrzynie i sprawdzić. Jedyny problem to czas. Jak by co to u mnie jeszcze leży stara dwumasa, możemy porównać wymiary i wieniec do rozrusznika. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam. Ponawiam pytania kolegów o numery seryjne części wykorzystywane do konwersji z dwumasy na jednomasę. Pojazd Subaru Legacy 165KM z 2006r, manual. Zaznaczam, że będę poszukiwał części poza ASO. Jak narazie wiem o śrubach 800610740, a co dalej....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ponawiam pytania kolegów o numery seryjne części wykorzystywane do konwersji z dwumasy na jednomasę. Pojazd Subaru Legacy 165KM z 2006r, manual. Zaznaczam, że będę poszukiwał części poza ASO. Jak narazie wiem o śrubach 800610740, a co dalej....

Jutro Tobie napiszę jakie numery mi podali w ASO do konwersji legacy 2005 r. silnik 2.5 sohc.. nie mam teraz tej wyceny przy sobie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ponawiam pytania kolegów o numery seryjne części wykorzystywane do konwersji z dwumasy na jednomasę. Pojazd Subaru Legacy 165KM z 2006r, manual. Zaznaczam, że będę poszukiwał części poza ASO. Jak narazie wiem o śrubach 800610740, a co dalej....

Jeśli jest wszystko tak samo jak w 2,0 sohc 138KM to w tym wątku masz wszystko: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/77678-konwersja-sprz%C4%99g%C5%82a-na-jedno-mas%C4%99-relacja-i-odczucia/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam. Ponawiam pytania kolegów o numery seryjne części wykorzystywane do konwersji z dwumasy na jednomasę. Pojazd Subaru Legacy 165KM z 2006r, manual. Zaznaczam, że będę poszukiwał części poza ASO. Jak narazie wiem o śrubach 800610740, a co dalej....

Jeśli jest wszystko tak samo jak w 2,0 sohc 138KM to w tym wątku masz wszystko: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/77678-konwersja-sprz%C4%99g%C5%82a-na-jedno-mas%C4%99-relacja-i-odczucia/

 

W sumie tak, też mi się wydaje, że wszystkie numery części już na forum zostały podane... ale jutro podam Tobie dodatkowo też moje, które mi wycenili w aso.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką reakcję. W żadnym wątku nie znalazłem jasnego potwierdzenia, czy części z modelu 2.0 138KM SOHC, czy też 2.5 SOHC podejdą do mojego 165KM DOHC. Jeśli ktoś ma pewne informację, proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mi to wycenili w aso, jeśli chodzi o konwersję 2.5 sohc 2005 r.:

 

part number: 12342AA061 flywheel assembly-flexible 1.046,01 zł

part number: 800610740 bolt 11,34 zł

part number: 30210AA590 cover complete-clutch 407,06 zł

part number: 30100AA851 disk complete-clutch 419,74 zł

part number: 30539AA000 clip-clutch sleeve 5,20 zł

part number: 30502AA051 bearing-clutch release 135,91 zł

part number: 30531AA220 lever-clutch release 82,57 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mi to wycenili w aso, jeśli chodzi o konwersję 2.5 sohc 2005 r.:

 

part number: 12342AA061 flywheel assembly-flexible 1.046,01 zł

part number: 800610740 bolt 11,34 zł

part number: 30210AA590 cover complete-clutch 407,06 zł

part number: 30100AA851 disk complete-clutch 419,74 zł

part number: 30539AA000 clip-clutch sleeve 5,20 zł

part number: 30502AA051 bearing-clutch release 135,91 zł

part number: 30531AA220 lever-clutch release 82,57 zł

 

Ceny netto …… i bez ilorazu śrub i sprężynek do łożyska , a poza tym poprawnie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tak mi to wycenili w aso, jeśli chodzi o konwersję 2.5 sohc 2005 r.:

 

part number: 12342AA061 flywheel assembly-flexible 1.046,01 zł

part number: 800610740 bolt 11,34 zł

part number: 30210AA590 cover complete-clutch 407,06 zł

part number: 30100AA851 disk complete-clutch 419,74 zł

part number: 30539AA000 clip-clutch sleeve 5,20 zł

part number: 30502AA051 bearing-clutch release 135,91 zł

part number: 30531AA220 lever-clutch release 82,57 zł

 

Ceny netto …… i bez ilorazu śrub i sprężynek do łożyska , a poza tym poprawnie :)

 

hmmm bez ilorazu śrub i sprężynek faktycznie, ale pytałem i mówili, że to brutto :/ ?

Gdybym dostał jakiś rabat, to bym może przyjechał na konwersję do N.Sącza do poprzedniego właściciela mojego legacy? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ale pytałem i mówili, że to brutto :/ ?

 

mam cennik ASO , i to są ceny netto na 100% :)

 

Carfit, cenię Twoją wiedzę, ale bądź łaskaw...

Skoro Sprzęgła24 za zestaw exedy FJK2037 do Forestera na przytoczone koło zamachowe chce 899zł brutto za komplet, to ASO za dokładnie taki sam zestaw musi wg Ciebie chcieć 962,71zł netto?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...