house_1 Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 i bez ilorazu śrub i sprężynek do łożyska chyba chodzi o iloczyn?..... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 ale pytałem i mówili, że to brutto :/ ? mam cennik ASO , i to są ceny netto na 100% Carfit, cenię Twoją wiedzę, ale bądź łaskaw... Skoro Sprzęgła24 za zestaw exedy FJK2037 do Forestera na przytoczone koło zamachowe chce 899zł brutto za komplet, to ASO za dokładnie taki sam zestaw musi wg Ciebie chcieć 962,71zł netto?! Pisałem już wielokrotnie , ale powtorzę jeszcze raz , Exedy owszem jest producentem sprzegieł dla FHI , ale niestety jak weźmierz do ręki oba produkty , czyli niby dedykowane EXEDY , oraz produkt OEM , gołym okiem widać roznice , chocby po podwójnych sprezynach w tarczy. Niestety zmartwię Cie ale to nie są te same produkty !!!!. Nawet gdzies tu zdjęcia wklejałem o roznicach , w tarczy, i niestety kilku ludzi sie już przekonało , ze exedy aftermarket , niestety to nie to samo , i są problemy np. z drganiami przy ruszaniu , dziwnymi dzwiekami itp. z resztą , cóz za problem , jutro zadzwoń do aso i spytaj ile kosztuje brutto tarcza + docisk, przecież to nie jest tajemnicą i bez ilorazu śrub i sprężynek do łożyska chyba chodzi o iloczyn?..... no oczywiscie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 ale pytałem i mówili, że to brutto :/ ? mam cennik ASO , i to są ceny netto na 100% Carfit, cenię Twoją wiedzę, ale bądź łaskaw... Skoro Sprzęgła24 za zestaw exedy FJK2037 do Forestera na przytoczone koło zamachowe chce 899zł brutto za komplet, to ASO za dokładnie taki sam zestaw musi wg Ciebie chcieć 962,71zł netto?! Pisałem już wielokrotnie , ale powtorzę jeszcze raz , Exedy owszem jest producentem sprzegieł dla FHI , ale niestety jak weźmierz do ręki oba produkty , czyli niby dedykowane EXEDY , oraz produkt OEM , gołym okiem widać roznice , chocby po podwójnych sprezynach w tarczy. Niestety zmartwię Cie ale to nie są te same produkty !!!!. Nawet gdzies tu zdjęcia wklejałem o roznicach , w tarczy, i niestety kilku ludzi sie już przekonało , ze exedy aftermarket , niestety to nie to samo , i są problemy np. z drganiami przy ruszaniu , dziwnymi dzwiekami itp. z resztą , cóz za problem , jutro zadzwoń do aso i spytaj ile kosztuje brutto tarcza + docisk, przecież to nie jest tajemnicą i bez ilorazu śrub i sprężynek do łożyska chyba chodzi o iloczyn?..... no oczywiscie Dawaj te zdjęcia jeszcze raz lub linkę do nich, bo jakoś nie chce mi się wierzyć, że docisk jest różny, tarcza jest różna i łożysko tez jest różne. I oczywiście, gdy potwierdzę, że ASO chce ~962zł brutto, to nie będę się specjalnie zastanawiał nad kupowaniem oddzielnie części i potem przepychankami między mechanikami i sprzedawcą. Z drugiej strony ASO wymienia w cenie odpowiednio wyższej, by nie trzeba się było (przynajmniej teoretycznie) martwić o jakiekolwiek problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 (edytowane) Dawaj te zdjęcia jeszcze raz lub linkę do nich, bo jakoś nie chce mi się wierzyć, że docisk jest różny, tarcza jest różna i łożysko tez jest różne. sorry , ale nie chcę mi sie szukać , nie mam na stanie sprzegła exedy , ale mam na stanie OEM , wiec mozemy zrobić zakład Jesli Twój zestaw jest identyczny jak OEM , wymieniam Ci za free , jeśli nie, zapraszasz mnie na grilla stoi ? I proszę zrób zdjęcie tarczy , ja też zrobie , roznica jest ewidentna Edytowane 8 Lipca 2015 przez carfit 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Dawaj te zdjęcia jeszcze raz lub linkę do nich, bo jakoś nie chce mi się wierzyć, że docisk jest różny, tarcza jest różna i łożysko tez jest różne. sorry , ale nie chcę mi sie szukać , nie mam na stanie sprzegła exedy , ale mam na stanie OEM , wiec mozemy zrobić zakład Jesli Twój zestaw jest identyczny jak OEM , wymieniam Ci za free , jeśli nie, zapraszasz mnie na grilla stoi ? I proszę zrób zdjęcie tarczy , ja też zrobie , roznica jest ewidentna Mam forka 2006 158km mogę zrobić zdjęcia. Carfit ma rację ze to dwa różne produkty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Dawaj te zdjęcia jeszcze raz lub linkę do nich, bo jakoś nie chce mi się wierzyć, że docisk jest różny, tarcza jest różna i łożysko tez jest różne. sorry , ale nie chcę mi sie szukać , nie mam na stanie sprzegła exedy , ale mam na stanie OEM , wiec mozemy zrobić zakład Jesli Twój zestaw jest identyczny jak OEM , wymieniam Ci za free , jeśli nie, zapraszasz mnie na grilla stoi ? I proszę zrób zdjęcie tarczy , ja też zrobie , roznica jest ewidentna Kusisz... A jak mógłbym się przy tym pobrudzić osobiście to byłbym wniebowzięty. Czy brudzenie osobiste jest dodatkowo płatne? Mam ochotę dla eksperymentu zakupić zestaw i rzeczywiście go porównać. A co do grilla, to pewnie kiedyś będzie okazja - będę o Tobie pamiętał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszumiec Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 (edytowane) ze exedy aftermarket , niestety to nie to samo , i są problemy np. z drganiami przy ruszaniu , dziwnymi dzwiekami itp. Zgadza się, sam się o tym przekonałem. Pewien mechanik zamontował mi jakieś EXEDY z pojedynczymi sprężynkami na tarczy i samochodem nie dało się jeździć- to się nie nadaje do Legacy/Outback. Był na tyle uczciwy, że za to nie policzył. Teoretycznie powinienem być zadowolony bo miałem sprzęgło za darmo, ale nie dało się na tym jeździć. Ostateczne założyłem identyczne sprzęgło jakie zostało wymontowane (dostępne tylko w ASO) i problemy z szarpaniem zniknęły. Mój Legacy miał już jednomas. Tarcza – 30100AA870 – 652 zł brutto Docisk – 30210AA620 - 720 zł brutto Jakie koło zamachowe to nie wiem, trzeba dobrać do tej tarczy i docisku, ale WOJO chyba podawał cały zestaw do konwersji z tymi numerami. Łożyska i śruby to nie problem, dobry mechanik dobierze. Wymianę sprzęgła robiłem u Carfita w ekspresowym tempie ( niecałe 2 godziny) - pozdrawiam całą ekipę. Szkoda, że mam do Was tak daleko... Tak sobie poszukałem tarczy i docisku - dlaczego w Polsce jest tak drogo? http://parts.donaldsonssubaru.com/p/COVER-COMPLETE-CLUTCH/49239103/30210AA620.html http://parts.donaldsonssubaru.com/p/DISK-COMPLETE-CLUTCH/49239066/30100AA870.html Edytowane 9 Lipca 2015 przez pszumiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 ze exedy aftermarket , niestety to nie to samo , i są problemy np. z drganiami przy ruszaniu , dziwnymi dzwiekami itp. Zgadza się, sam się o tym przekonałem. Pewien mechanik zamontował mi jakieś EXEDY z pojedynczymi sprężynkami na tarczy i samochodem nie dało się jeździć- to się nie nadaje do Legacy/Outback. Był na tyle uczciwy, że za to nie policzył. Teoretycznie powinienem być zadowolony bo miałem sprzęgło za darmo, ale nie dało się na tym jeździć. Ostateczne założyłem identyczne sprzęgło jakie zostało wymontowane (dostępne tylko w ASO) i problemy z szarpaniem zniknęły. Mój Legacy miał już jednomas. Tarcza – 30100AA870 – 652 zł brutto Docisk – 30210AA620 - 720 zł brutto Jakie koło zamachowe to nie wiem, trzeba dobrać do tej tarczy i docisku, ale WOJO chyba podawał cały zestaw do konwersji z tymi numerami. Łożyska i śruby to nie problem, dobry mechanik dobierze. Wymianę sprzęgła robiłem u Carfita w ekspresowym tempie ( niecałe 2 godziny) - pozdrawiam całą ekipę. Szkoda, że mam do Was tak daleko... Tak sobie poszukałem tarczy i docisku - dlaczego w Polsce jest tak drogo? http://parts.donaldsonssubaru.com/p/COVER-COMPLETE-CLUTCH/49239103/30210AA620.html http://parts.donaldsonssubaru.com/p/DISK-COMPLETE-CLUTCH/49239066/30100AA870.html I to się nazywa zachęta. W drodze na wypoczynek w górach robię przerwę w jeździe i po 2h jadę dalej "drugim/innym" samochodem. Że też na to nie wpadłem w długi weekend czerwcowy... Szkoda tylko, że mechanik też człowiek i czasem wypocząć też potrzebuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
civi Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 Witam U mnie w Legacy 05 popiskuje dwumasa od kupna (170k przejechane), ale teraz słychać już jakieś dziwne dźwięki jakby stukanie ewentualnie rozpręzanie czegoś, wiec muszę to naprawić i teraz pytanie czy ma ktoś sprawdzonego mechanika w Lublinie, który robił konwersję? ASO niestety robi to w cenie ~3400zł co jest dosyć dużą ceną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intruz Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Tak mi to wycenili w aso, jeśli chodzi o konwersję 2.5 sohc 2005 r.: part number: 12342AA061 flywheel assembly-flexible 1.046,01 zł part number: 800610740 bolt 11,34 zł part number: 30210AA590 cover complete-clutch 407,06 zł part number: 30100AA851 disk complete-clutch 419,74 zł part number: 30539AA000 clip-clutch sleeve 5,20 zł part number: 30502AA051 bearing-clutch release 135,91 zł part number: 30531AA220 lever-clutch release 82,57 zł Kiedy robili Ci tą wycenę? Zastanawiam się, czy to jest dalej aktualne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szklany Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Witam U mnie w Legacy 05 popiskuje dwumasa od kupna (170k przejechane), ale teraz słychać już jakieś dziwne dźwięki jakby stukanie ewentualnie rozpręzanie czegoś, wiec muszę to naprawić i teraz pytanie czy ma ktoś sprawdzonego mechanika w Lublinie, który robił konwersję? ASO niestety robi to w cenie ~3400zł co jest dosyć dużą ceną. W niezależnym warsztacie zapłaciłem więcej za sprzęgło i dwumasę. Wg mnie cena nie jest zła Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intruz Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Wszystko spoko ale niestety nie mają wszystkich części potrzebnych do konwersji dostępnych z dnia na dzień. Czas oczekiwania ok tygodnia. A ceny rzeczywiście podobne w ASO i poza ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
civi Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Takie małe pytanko http://www.sprzegla24.pl/ProductDetails/Show.rails?s=Zestaw-sprzegla,,Wybierz,SUBARU,IMPREZA-coupe-%28GFC%29-1993-01-2000-12,2.0-4WD-116km,&n=,&a=EXEDY-Zestaw-sprzegla-EXEDY-FJK2019-FJK2019&i=500107,501489,505352,P,29,-1,26895 czy http://www.sprzegla24.pl/ProductDetails/Show.rails?s=Zestaw-sprzegla,,Wybierz,SUBARU,FORESTER-%28SF%29-1997-07-2002-09,2.0-125km,&n=,&a=EXEDY-Zestaw-sprzegla-EXEDY-FJK2037-FJK2037&i=500107,502048,510160,P,29,-1,26887 Które sprzęglo będzie pasować do konwersji i czy koło zamachowe http://www.sprzegla24.pl/ProductDetails/Show.rails?s=Kolo-zamachowe-/-dwumasowe,,Wybierz,SUBARU,IMPREZA-coupe-%28GFC%29-1993-01-2000-12,2.0-4WD-116km,&n=,&a=JAPANPARTS-Kolo-zamachowe-JAPANPARTS-VL-700-VL700&i=500107,501489,505352,P,39,-1,7119 z imprezy gfc będzie pasować? Niestety, ale przy sprzęgle nie moge znaleźć numerów OEM, a przy kole się niezgadzają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredzik20 Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Civi to koło, które podałeś i sprzęgło to jest dokładnie to co ja założyłem do swojego legacy '99. Stare koło i sprzęgło jeszcze u mnie leży. jak chcesz to możesz sobie porównać z moimi starymi częściami. Piszę to ponieważ kiedy szukałem info na temat przekładki na jedno masę doczytałem się że sprzęgło i koło z legacy III i IV pasują zamiennie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
civi Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 O dzięki takiej informacji poszukiwałem. Sprzęgło to udało mi się jakoś sprawdzić z oryginałem, aczkolwiek z kołem był problem, ale skoro mówisz że takie założyłeś to rozwiałeś moje wątpliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredzik20 Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Tylko pamiętaj że ja mam starszy model niż Ty. Nie porównywałem go z nowszym. A moje oryginalne leż sobie w garażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dunlop Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Tak mi to wycenili w aso, jeśli chodzi o konwersję 2.5 sohc 2005 r.: part number: 12342AA061 flywheel assembly-flexible 1.046,01 zł part number: 800610740 bolt 11,34 zł part number: 30210AA590 cover complete-clutch 407,06 zł part number: 30100AA851 disk complete-clutch 419,74 zł part number: 30539AA000 clip-clutch sleeve 5,20 zł part number: 30502AA051 bearing-clutch release 135,91 zł part number: 30531AA220 lever-clutch release 82,57 zł Kiedy robili Ci tą wycenę? Zastanawiam się, czy to jest dalej aktualne. Jakieś trzy miesiące temu... Ceny pewnie aktualne, ale tak jak pisał Carfit, że są to ceny netto, chociaż ja sam tego już ostatecznie nie weryfikowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intruz Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Po wymianie. Części 2600 + robota 350 (brutto). Wibracje przy obciążeniu silnika poniżej 1600rpm. Na 5 biegu znikają dopiero przy 65/70 km/h. Sprzęgło chodzi tak, jakby do niczego nie było podłączone To był największy szok. Przy odpalaniu bardziej telepie autem. Ogólnie jak najbardziej na plus. Cisza i spokój Polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dunlop Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Po wymianie. Części 2600 + robota 350 (brutto). Wibracje przy obciążeniu silnika poniżej 1600rpm. Na 5 biegu znikają dopiero przy 65/70 km/h. Sprzęgło chodzi tak, jakby do niczego nie było podłączone To był największy szok. Przy odpalaniu bardziej telepie autem. Ogólnie jak najbardziej na plus. Cisza i spokój Polecam. W ASO robiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intruz Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 Po wymianie. Części 2600 + robota 350 (brutto). Wibracje przy obciążeniu silnika poniżej 1600rpm. Na 5 biegu znikają dopiero przy 65/70 km/h. Sprzęgło chodzi tak, jakby do niczego nie było podłączone To był największy szok. Przy odpalaniu bardziej telepie autem. Ogólnie jak najbardziej na plus. Cisza i spokój Polecam. W ASO robiłeś? Nie w ASO. W ASO musiałbym czekać od 1 do 2 tygodni na części. Różnica w cenie (robocizna) biorąc pod uwagę całość nie jest duża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walus_legacy Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 (edytowane) Ja tez robilem konwersje w swoim Legacy, ale poza lozyskiem wszystkie inne czesci mialy inne numery (w stosunku do wpisu kolegi Dunlop). Nie wiem jak to sie ma do pozniejszych efektow zwiazanych z zastosowaniem jednomasowego zestawu, ale u mnie nigdy wibracji czy jakichs halasow nie bylo. Numery czesci I zdjecia do wgladu na poczatku tego tematu. Edytowane 30 Lipca 2015 przez walus_legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 (edytowane) Ja tez robilem konwersje w swoim Legacy, ale poza lozyskiem wszystkie inne czesci mialy inne numery (w stosunku do wpisu kolegi Dunlop). Nie wiem jak to sie ma do pozniejszych efektow zwiazanych z zastosowaniem jednomasowego zestawu, ale u mnie nigdy wibracji czy jakichs halasow nie bylo. Numery czesci I zdjecia do wgladu na poczatku tego tematu. Masz na myśli ten? http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/42097-wymiana-na-jednomasę/?p=1253317 Edytowane 30 Lipca 2015 przez WOJO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walus_legacy Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Ja tez robilem konwersje w swoim Legacy, ale poza lozyskiem wszystkie inne czesci mialy inne numery (w stosunku do wpisu kolegi Dunlop). Nie wiem jak to sie ma do pozniejszych efektow zwiazanych z zastosowaniem jednomasowego zestawu, ale u mnie nigdy wibracji czy jakichs halasow nie bylo. Numery czesci I zdjecia do wgladu na poczatku tego tematu. Masz na myśli ten?http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/42097-wymiana-na-jednomasę/?p=1253317 Dokladnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Po wymianie. Części 2600 + robota 350 (brutto). Wibracje przy obciążeniu silnika poniżej 1600rpm. Na 5 biegu znikają dopiero przy 65/70 km/h. Sprzęgło chodzi tak, jakby do niczego nie było podłączone To był największy szok. Przy odpalaniu bardziej telepie autem. Ogólnie jak najbardziej na plus. Cisza i spokój Polecam. Uściślijmy. Przy odpalaniu biegi na luzie, wciskasz sprzęgło, odpalasz. W tym czasie telepie? Jakim cudem? Elementy zestawu dostarczałeś osobiście czy zleciłeś zakup w nieASO? Czy nazwa tego nieASO zaczyna się na "K" ? Ja tez robilem konwersje w swoim Legacy, ale poza lozyskiem wszystkie inne czesci mialy inne numery (w stosunku do wpisu kolegi Dunlop). Nie wiem jak to sie ma do pozniejszych efektow zwiazanych z zastosowaniem jednomasowego zestawu, ale u mnie nigdy wibracji czy jakichs halasow nie bylo. Numery czesci I zdjecia do wgladu na poczatku tego tematu. Dlatego, że Ty robiłeś na elementach dedykowanych do Legacy 2010-2012 12342AA090 - jednomasa 30210AA620 - docisk sprzęgła 30100AA870 - tarcza sprzęgła 30502AA051 - łożysko wyciskowe 800610740 - śruby mocujące jednomasę do wału 30539AA000 - spinki mocujące łożyska wyciskowego 30531AA220 - łapa sprzęgła Zestaw dedykowany do np. Forestera 2005 czy Legacy 2000 składa się z: 12342AA061 - jednomasa 30210AA590 - docisk sprzęgła 30100AA851 - tarcza sprzęgła 30502AA051 - łożysko wyciskowe 800610740 - śruby mocujące jednomasę do wału 30539AA000 - spinki mocujące łożyska wyciskowego 30531AA220 - łapa sprzęgła Jeździłem Foresterem wyposażonym seryjnie w ten zestaw i żadnych wibracji, drgań itp. nie zaobserwowałem, więc nasuwa się pytanie, co zostało spierdzielone przy montażu lub co gorsza, przy zakupie części i montażu u osób opisujących problemy po konwersji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intruz Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Po wymianie. Części 2600 + robota 350 (brutto). Wibracje przy obciążeniu silnika poniżej 1600rpm. Na 5 biegu znikają dopiero przy 65/70 km/h. Sprzęgło chodzi tak, jakby do niczego nie było podłączone To był największy szok. Przy odpalaniu bardziej telepie autem. Ogólnie jak najbardziej na plus. Cisza i spokój Polecam. Uściślijmy. Przy odpalaniu biegi na luzie, wciskasz sprzęgło, odpalasz. W tym czasie telepie? Jakim cudem? Elementy zestawu dostarczałeś osobiście czy zleciłeś zakup w nieASO? Czy nazwa tego nieASO zaczyna się na "K" ? Po prostu mam wrażenie że bardziej rzuca budą przy kręceniu rozrusznikiem niż wcześniej na dwumasie - ale to nie jest żaden problem. Elementy zamówiłem osobiście i zostały dostarczone do warsztatu. Tak, zaczyna. W przyszłym tyg mam oddać na ponowne oględziny (ze względu na głuche stukanie w okolicach 2500rpm podczas jazdy przy stałym (lekkim) obciążeniu silnika) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się