Skocz do zawartości

hush9

Nowy
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Puławy
  • Auto
    Legacy 2.0 165KM 2006r. kombi, manual; Forester SH 2.5 XT, 2008r., manual

Ostatnie wizyty

340 wyświetleń profilu

Osiągnięcia hush9

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

3

Reputacja

  1. hush9

    Wymiana piasty.

    Dzięki za pomoc. Auto data tez podaje 220Nm.
  2. hush9

    Wymiana piasty.

    Szybkie pytanie w temacie. Z jaką siłą należy dokręcić nakrętkę półosi przedniej przy wymianie piasty z łożyskiem? Legacy IV, 165KM.
  3. hush9

    Legacy - szybkie pytania

    Z innej beczki. Legacy 2.0 DOHC 165KM EJ204. Stopień sprężania, 10.0 czy 11.1? Różne odpowiedzi padają..
  4. Odświeżę temat Jako, że stałem się posiadaczem Forestera 2.5 SH 2008r., zamierzam zmienić rozmiar kółek na lato. Chciałbym założyć 225/55 R18. Czy ktoś ma doświadczenie z tym rozmiarem w SH? I Drugie pytanko, czy do tego rozmiaru opony podejdzie felga o szerokości 8" i ET 35?
  5. Ok, dzięki za porady. W takim razie szukam Forka w automacie. Czy posiada ktoś doświadczenia z AT w SH9 2.5XT? Jak wygląda żywotność tych skrzyni powyżej 200tyś, pomijając oczywiście temat prawidłowego serwisowania ? Jakieś typowe wady, na co zwrócić uwagę przy zakupie? Duży plus dla PitMat , fajnie opisał diagnostykę skrzyni..
  6. Jeżeli w SH 2.5XT ciężko chodzący pedał sprzęgła to norma, to chyba wchodzi w grę tylko automat. Muszę jeszcze kilka sztuk obejżeć i sam się przekonać. Ostatni raz z tak twardym sprzęgłem miałem styczność w C360 Ursus ;-)
  7. Forkiem ma jeździć moja żona. Tak ciężko chodzący pedał sprzęgła nie przejdzie. Po kilku kilometrach po mieście miałem dosyć, zero przyjemności z jazdy. Stąd moje pytanie. Chyba za bardzo się przyzwyczaiłem do miękkiego sprzęgiełka w Legacy.
  8. Witam. Podepnę się pod temat. Oglądałem w celu zakupu Forka SH 2.5XT 2009r. 230KM. Zauważyłem dosyć ciężko chodzący pedał sprzęgła. Porównując z moim Legacy 2.0 165KM po konwersji na jedno-masę, trzeba użyć naprawdę dużo siły, aby wcisnąć pedał. Sprzęgło bierze przy samej podłodze. Tak więc pytanko, ten typ tak ma, czy to odchyłka od normy?
  9. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  10. hush9

    Padnięte wycieraczki.

    Używany mechanizm kupiłem trzy dni temu z allegro. Okazało się, że mam do sprzedawcy blisko. Po oglądnięciu okazało się, że jest w dużo lepszym stanie niż mój, a i utargować parę groszy mi się udało....chyba miałem farta. Wydaje się, że kupowanie używki wysyłkowo to duża loteria.
  11. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  12. hush9

    Padnięte wycieraczki.

    Postanowiłem również i ja zająć się luzem na wycieraczkach. Zakupiłem zestaw Dormana. Po wyjęciu mechanizmu okazało się, że plastiki cięgien są w opłakanym stanie. Wymieniłem trzy sztuki ( bo tyle jest w Dormanie) z czterech. Luz na cięgnach znikł, ale na wycieraczkach pozostał. W czasie jazdy przy opadach deszczu ze śniegiem, cięgno spadło z dźwigni. Robotę na trasie ogarnołem w 15 min i zaraz zamówiłem drugi zestaw Dormana przekonany, że to wina ostatniego nie wymienionego oryginału. Okazało się jednak, że spada właśnie ciasno siedzący "Dorman". Teraz, już po wymianie wszystkich plastików, przy sztywno siedzących cięgnach można było wyłapać luz osiowy na trzpieniach obracających wycieraczkami. Idąc za radą kolegów z postów powyżej, postanowiłem zakupić używkę ( nówka w ASO 1800zł). Kupiłem mechanizm za 120zł, w całkiem niezłym stanie, nawet cięgna sztywno siedzące. Po zamontowaniu luz na końcach ramion minimalny, wycieraczki w końcu nie uderzają o podszybie i słupek Podsumowując: -proponuję zacząć od rozebrania mechanizmu i wybadania luzów -zestaw Dorman likwiduje luz w 50% -zakupić używany zestaw bez luzów na trzpieniach ramion (ceny dosyć przystępne ) -ewentualny luz na cięgnach zlikwidować zestawem Dorman - z tego zestawu pasują dwa rodzaje "kapturków"; przy montażu mocno zmiękczyć plastik w gorącej wodzie bo wchodzi ciasno i lubi pękać
  13. Wszystko pasuje. Po wymianie górnych mocowań amortyzatora i dołożeniu 2 cm dystansów podniósł się 4 cm.
  14. hush9

    Padnięte wycieraczki.

    Witam. Jakiego rodzaju ściągacza używacie do zdejmowania ramion wycieraczek z przodu w Legacy? Dostęp do nich jest mocno utrudniony przez wytłoczkę z plastiku.
  15. hush9

    swiece zaplonowe i przewody

    Witam. Podepnę się pod temat; w Subaru Legacy 2006 165KM z LPG planuję wymianę świec zapłonowych. W związku z tym potrzebuję numerków świec ( może któreś szczególnie polecacie) oraz rodzaju klucza, którym najlepiej do tego się zabrać. Z góry dziękuję za pomoc bardziej doświadczonych forumowiczów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...