WiS Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Może wreszcie Małyszomania zmieni się teraz w Kubicomanię, a na fali popularności Roberta K. i nowej mody na sporty motorowe: - telewizje zaczną ten niszowy sport częściej i lepiej pokazywać, - jak grzyby po deszczu wyrosną tanie i ogólnodostępne szkoły jazdy dla zaawansowanych, co przełoży się na wzrost kultury i bezpieczeństwa na drogach, - następne wybory wygra partia, odwołująca się (szczerze) do zmotoryzowanej części elektoratu... i zacznie realizować tegoż elektoratu interesy... Oupsss... Obudziłem się. A tak było fajnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 WiS, nawet jak by te zaawansowane szkoły były za darmo to kto by jeździł ? przecież 90% naszych kierowców twierdzi, że by sami mogli w takich szkołach uczyć (innych)... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 pamiętam jak komentował na Eurosporcie odcinek Margam Park na żywo podczas Rajdu GB 2003...porażka na maxa.... Nie bardzo rozumiem, ja to bardzo miło wspominam. Pamiętam, jak zwracał uwagę przy onboardach na działanie aktywnych dyfrów- przednie koła ustawione do zakrętów, praktycznie żadnych kontr. Moim zdaniem dobrze posłuchać komentatora- nie tylko teoretyka. Hołek jeździł N,A-grupą a także WRC więc potrafi wskazać kilka praktycznych szczegółów. Co do Jego komentarzy w F1 to można go potraktować jako maskotkę :wink: A tak w temacie- Gratulacje dla Roberta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 Co do Jego komentarzy w F1 to można go potraktować jako maskotkę :wink: Oglądałeś dzisiejszą relację ? Jak go lubię, tak jego umiejętności komentatorskie są raczej słabe, zwłaszcza w F1... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 Oglądałeś dzisiejszą relację ? Oglądałem. Właśnie na tej podstawie napisałem wcześniej o maskotce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 A ja bym chcial na chwile do R. Kubicy wrocic. Mysle, ze dobrze sie stalo, ze Robercik zostal 3-cim kierowca. Testowi napewno duzo czasu spedzaja w tych autach i musza naprawde przejezdzic dziesiatki, setki kilometrow ze by je dobrze poustawiac, a poza tym ma wiecej czasu zeby sie wjezdzic w bolid i lepiej go moze poznac. Laczac wytrwaily trening z pokora i umiejetnosciami Kubicy, to sadze ze mamy realne szanse na start w pierwszym skladzie juz niedlugo. Kto wie, moze juz w tym sezonie pojedzie choc jeden wyscig Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 Laczac wytrwaily trening z pokora i umiejetnosciami Kubicy, to sadze ze mamy realne szanse na start w pierwszym skladzie juz niedlugo. Kto wie, moze juz w tym sezonie pojedzie choc jeden wyscig O tak... a patrząc na wyniki z pierwszej eliminacji wnioskuję, że koledzy z zespołu starają się mu to ułatwić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Laczac wytrwaily trening z pokora i umiejetnosciami Kubicy, to sadze ze mamy realne szanse na start w pierwszym skladzie juz niedlugo. Kto wie, moze juz w tym sezonie pojedzie choc jeden wyscig 22. stycznia 2006 :!:Śniło mi się dziś że Kubica juz w sezonie 2006 startował, bo na treningach był lepszy od tych karakanów No Panowie, oby wszystko się mi do końca wyśniło ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Mysle, ze dobrze sie stalo, ze Robercik zostal 3-cim kierowca. Super. Może poznać wszystkie tory w kalendarzu. Przejedzie tysiące kilometrów na testach, porównując nowe rozwiązania techniczne, pakiety aero, różne mieszanki opon itp. Do tego jeździ głodnym sukcesów w zespole fabrycznym. Jest duża szansa, że Villeneuve pójdzie w odstawkę (przynajmniej w BMW). Lepiej trafić nie mógł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 Dokladnie tak. Po ostatnich bodaj 2 sezonach, BMW w koncu chcialoby urwac co nieco w F1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Dzisiaj odbyly sie treningi przed wyscigiem na torze Sepang w Malezji. Podczas pierwszego treningu Kubica uplasował sie na drugiej pozycji. Drugi treningi to 13 miejsce naszego zawodnika. W ogolnym rozliczeniu Kubica uzyskał 3 czas najlepszego okrazenia: 1:35:733. http://www.formula1.com/race/result/752/9.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Kubica pokazał że wynik na poprzednim GP nie był przypadkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Szef zespołu Mario Theissen, dodał: „Piątkowe treningi przebiegały tak jak oczekiwałem. Robert przejechał 59 okrążeń, pracując w szczególności nad odpowiednim ustawieniem samochodu na wyścig. Spisał się, podobnie jak w Bahrajnie, bardzo dobrze. Jedynym problemem jaki wyniknął dzisiaj, to drobny kłopot ze sprzęgłem, który wykryliśmy podczas trwania drugiej popołudniowej sesji. W tej chwili pracujemy nad doborem opon i najlepszym set-upem na sobotę. Dzięki naszej rzetelności zyskaliśmy mnóstwo danych, które pozwolą nam jak najlepiej zoptymalizować nasze samochody. Kubica systematycznie ugruntowuje pozycję w zespole Tak trzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Ogladajac F1 w niedziele rano, zauwazylem ze goscie tankowali 60l benzyny na okolo 18 okrazen po 5,5 km, co daje prawie 100km, a wiec spalanie wychodzi okolo 60l na 100:) Ciekaw jestem o ile wolniejsze sa te nowe V8 porownojac czasy z zeszlego sezonu, bede musial pogoglowac troche:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Ogladajac F1 w niedziele rano, zauwazylem ze goscie tankowali 60l benzyny na okolo 18 okrazen po 5,5 km, co daje prawie 100km, a wiec spalanie wychodzi okolo 60l na 100:) To nawet nieźle - WRC spalają 100/100 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Ciekaw jestem o ile wolniejsze sa te nowe V8 porownojac czasy z zeszlego sezonu, bede musial pogoglowac troche:) Najszybsze okrążenia GP Malezji: 2006: Fernando Alonso 01.34,803 - okr. 45 2005: Kimi Räikkönen 01.35,483 - okr. 23 2004: Juan Pablo Montoya 01.34,223 - okr. 28 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Na takich samych oponach V8 powinny być wolniejsze o jakieś 1 - 1,5 s na okrążeniu, ale trzeba pamiętać, że w poprzednim sezonie zmiana opon była co do zasady zakazana (można było jedynie wymienić uszkodzoną oponę). W tym sezonie opony mają więc zdecydowanie lepszą przyczepność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 A poza tym firmy oponiarskie mialy duzo czasu żeby je jeszcze dopracowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszRT Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 To nawet nieźle - WRC spalają 100/100 Na krętych, górskich OS nawet 120/100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Jedno jest pewne, WRC chleją paliwo w kazdej ilości. Oczywiście od sety na dobry początek :wink: wzwyż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Robert daje rade http://www.swiatf1.pl/newsy/news.php?id=3587 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Bo chłopak ma smykałkę do tego ale to wszyscy wiedzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Talent ma rzeczywiście wyjątkowy. I doceniają to w BMW: http://www.f1ultra.com/magazyn/index.ph ... &Itemid=40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 "Pierwszy piątkowy trening odbywał się w ciepłych warunkach, aczkolwiek nad torem w większości przeważały chmury. Przy takiej pogodzie najlepszy czas w pierwszej sesji uzyskał tester Hondy, Anthony Davidson. Brytyjczyk ustanowił czas (1:28.259), tuż za nim znalazł się kierowca testowy Red Bulla - Robert Doornbos. Nasz Robert Kubica uzyskał 9.czas sesji, z pewnością wykręciłby lepszy czas, lecz w 33 minucie 1 treningu po przekroczeniu linii start/meta awarii uległ silnik w jego BMW Sauber F1.06. Nie tylko Robert miał kłopoty, także kierowca testowy Scuderii Toro Rosso wypadł z toru niszcząc przód auta. Więcej już się nie pojawił na torze. Przez pierwsze 30 minut na torze królowali kierowcy testowi, w miarę upływu czasu pojawiali się główni kierowcy zespołów: David Coulthard, Jacques Villeneuve, Ralf Schumacher. Gdy do końca 1 treningu pozostawało 8 minut na tor wyjechała praktycznie cała stawka. Na tor "Albert Park" nie wyjechali tylko: Jenson Button (Honda), Mark Webber i Nico Rosberg (obaj Williams)." Źródło: F1 Ultra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 "Pierwszy piątkowy trening odbywał się w ....... Nico Rosberg (obaj Williams)." Źródło: F1 Ultra Dziękujemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się