Skocz do zawartości

Kubica w F1


Piotr

Rekomendowane odpowiedzi

Może wreszcie Małyszomania zmieni się teraz w Kubicomanię, a na fali popularności Roberta K. i nowej mody na sporty motorowe:

- telewizje zaczną ten niszowy sport częściej i lepiej pokazywać,

- jak grzyby po deszczu wyrosną tanie i ogólnodostępne szkoły jazdy dla zaawansowanych, co przełoży się na wzrost kultury i bezpieczeństwa na drogach,

- następne wybory wygra partia, odwołująca się (szczerze) do zmotoryzowanej części elektoratu... i zacznie realizować tegoż elektoratu interesy...

 

Oupsss...

 

Obudziłem się. :evil: A tak było fajnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamiętam jak komentował na Eurosporcie odcinek Margam Park na żywo podczas Rajdu GB 2003...porażka na maxa....

Nie bardzo rozumiem, ja to bardzo miło wspominam. Pamiętam, jak zwracał uwagę przy onboardach na działanie aktywnych dyfrów- przednie koła ustawione do zakrętów, praktycznie żadnych kontr. Moim zdaniem dobrze posłuchać komentatora- nie tylko teoretyka. Hołek jeździł N,A-grupą a także WRC więc potrafi wskazać kilka praktycznych szczegółów.

Co do Jego komentarzy w F1 to można go potraktować jako maskotkę :wink:

 

A tak w temacie- Gratulacje dla Roberta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym chcial na chwile do R. Kubicy wrocic. Mysle, ze dobrze sie stalo, ze Robercik zostal 3-cim kierowca. Testowi napewno duzo czasu spedzaja w tych autach i musza naprawde przejezdzic dziesiatki, setki kilometrow ze by je dobrze poustawiac, a poza tym ma wiecej czasu zeby sie wjezdzic w bolid i lepiej go moze poznac. Laczac wytrwaily trening z pokora i umiejetnosciami Kubicy, to sadze ze mamy realne szanse na start w pierwszym skladzie juz niedlugo. Kto wie, moze juz w tym sezonie pojedzie choc jeden wyscig :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Laczac wytrwaily trening z pokora i umiejetnosciami Kubicy, to sadze ze mamy realne szanse na start w pierwszym skladzie juz niedlugo. Kto wie, moze juz w tym sezonie pojedzie choc jeden wyscig :D

O tak... a patrząc na wyniki z pierwszej eliminacji wnioskuję, że koledzy z zespołu starają się mu to ułatwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Laczac wytrwaily trening z pokora i umiejetnosciami Kubicy, to sadze ze mamy realne szanse na start w pierwszym skladzie juz niedlugo. Kto wie, moze juz w tym sezonie pojedzie choc jeden wyscig :D

 

22. stycznia 2006 :!:

Śniło mi się dziś że Kubica juz w sezonie 2006 startował, bo na treningach był lepszy od tych karakanów

 

No Panowie, oby wszystko się mi do końca wyśniło !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle, ze dobrze sie stalo, ze Robercik zostal 3-cim kierowca.

 

Super. Może poznać wszystkie tory w kalendarzu. Przejedzie tysiące kilometrów na testach, porównując nowe rozwiązania techniczne, pakiety aero, różne mieszanki opon itp. Do tego jeździ głodnym sukcesów w zespole fabrycznym. Jest duża szansa, że Villeneuve pójdzie w odstawkę (przynajmniej w BMW). Lepiej trafić nie mógł. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj odbyly sie treningi przed wyscigiem na torze Sepang w Malezji. Podczas pierwszego treningu Kubica uplasował sie na drugiej pozycji. Drugi treningi to 13 miejsce naszego zawodnika. W ogolnym rozliczeniu Kubica uzyskał 3 czas najlepszego okrazenia: 1:35:733.

 

http://www.formula1.com/race/result/752/9.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szef zespołu Mario Theissen, dodał: „Piątkowe treningi przebiegały tak jak oczekiwałem. Robert przejechał 59 okrążeń, pracując w szczególności nad odpowiednim ustawieniem samochodu na wyścig. Spisał się, podobnie jak w Bahrajnie, bardzo dobrze. Jedynym problemem jaki wyniknął dzisiaj, to drobny kłopot ze sprzęgłem, który wykryliśmy podczas trwania drugiej popołudniowej sesji. W tej chwili pracujemy nad doborem opon i najlepszym set-upem na sobotę. Dzięki naszej rzetelności zyskaliśmy mnóstwo danych, które pozwolą nam jak najlepiej zoptymalizować nasze samochody.

 

Kubica systematycznie ugruntowuje pozycję w zespole :mrgreen: Tak trzymać :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogladajac F1 w niedziele rano, zauwazylem ze goscie tankowali 60l benzyny na okolo 18 okrazen po 5,5 km, co daje prawie 100km, a wiec spalanie wychodzi okolo 60l na 100:)

 

Ciekaw jestem o ile wolniejsze sa te nowe V8 porownojac czasy z zeszlego sezonu, bede musial pogoglowac troche:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem o ile wolniejsze sa te nowe V8 porownojac czasy z zeszlego sezonu, bede musial pogoglowac troche:)

 

Najszybsze okrążenia GP Malezji:

2006: Fernando Alonso 01.34,803 - okr. 45

2005: Kimi Räikkönen 01.35,483 - okr. 23

2004: Juan Pablo Montoya 01.34,223 - okr. 28

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na takich samych oponach V8 powinny być wolniejsze o jakieś 1 - 1,5 s na okrążeniu, ale trzeba pamiętać, że w poprzednim sezonie zmiana opon była co do zasady zakazana (można było jedynie wymienić uszkodzoną oponę). W tym sezonie opony mają więc zdecydowanie lepszą przyczepność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

"Pierwszy piątkowy trening odbywał się w ciepłych warunkach, aczkolwiek nad torem w większości przeważały chmury. Przy takiej pogodzie najlepszy czas w pierwszej sesji uzyskał tester Hondy, Anthony Davidson. Brytyjczyk ustanowił czas (1:28.259), tuż za nim znalazł się kierowca testowy Red Bulla - Robert Doornbos. Nasz Robert Kubica uzyskał 9.czas sesji, z pewnością wykręciłby lepszy czas, lecz w 33 minucie 1 treningu po przekroczeniu linii start/meta awarii uległ silnik w jego BMW Sauber F1.06.

 

Nie tylko Robert miał kłopoty, także kierowca testowy Scuderii Toro Rosso wypadł z toru niszcząc przód auta. Więcej już się nie pojawił na torze. Przez pierwsze 30 minut na torze królowali kierowcy testowi, w miarę upływu czasu pojawiali się główni kierowcy zespołów: David Coulthard, Jacques Villeneuve, Ralf Schumacher. Gdy do końca 1 treningu pozostawało 8 minut na tor wyjechała praktycznie cała stawka. Na tor "Albert Park" nie wyjechali tylko: Jenson Button (Honda), Mark Webber i Nico Rosberg (obaj Williams)."

 

Źródło: F1 Ultra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...