Jump to content

MIKKI

Użytkownik
  • Content Count

    2789
  • Joined

  • Last visited

About MIKKI

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..

Profile Information

  • Skąd
    Plac Hipsterów
  • Auto
    Paździerz/LGT/CRF
  • Zainteresowania
    moto/music/sport

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. foto idzie na tapetę Legace raczej nie do porównania - LGT w AT , a SpecB z Brembo i szperą z STi, na prostej można spróbować, ale ja się boję o uszczelkę czekam kiedy zmienisz tylny dyfer i już się nie mogę doczekać testów na torze
  2. MIKKI

    Legacy I\/ LGT

    dziekuje, tez mi sie podobaja, ale fajnie wygladaja tylko z daleka :/
  3. MIKKI

    Legacy I\/ LGT

    a ja z Gaskim umylismy przedwczoraj samochody i oczywiscie natepnego dnia padalo
  4. MIKKI

    Legacy I\/ LGT

    racja, przesadziłem, moje to 18x7,5", et42
  5. MIKKI

    Legacy I\/ LGT

    czarny kombi z jasnym wnętrzem, na takiego polowałem, piękny... u siebie mam felgi z ET38 lub 35 i o dziwo nic nie obciera
  6. MIKKI

    Legacy I\/ LGT

    nie sprawdzałem, ale obawiam się, że ja mam jeszcze gorzej, mi pali 18 i więcej, a nie mam czasu się tym zająć :/
  7. MIKKI

    Legacy I\/ LGT

    sprytnie, a nakładki zderzaka nie zdejmujesz?
  8. a w Paździerzu klepią panewki, co prawda do Adrenaliny będzie już nowy silnik, ale ja będę w słonecznej, mam nadzieje, Italii :/ silnik będzie najprawdopodobniej testował Berez - ale się ucieszył
  9. hamulce i hamulce... seryjne sa super tylko nie mozna za mocno hamowac natomiast kolega chcial w '09r zalac silnik 10w60 i nie grzmicie?
  10. MIKKI

    Legacy I\/ LGT

    W zeszły wknd bym już zmienił gdyby nie kolo, który jeszcze felg mi nie pomalował :/ W niedziele zakładam lato dziewczynie.
  11. MIKKI

    Legacy I\/ LGT

    jak sie nie mam nic madrego do napisania to lepiej nie pisac na sile, widziales ile glupot ludziska wypisuja w innych watkach?
  12. zeson wiosenny uważam za otwarty
  13. Świąteczne pozdrowienia
  14. Ja wciąż narzekam na mułowatość AT w LGT i nie przyzwyczaiłem się do końca do zwłoki po depnięciu na gaz, ale i tak nigdy nie przełączam na tryb sport. Chyba się przyzwyczaiłem i nauczyłem korzystać z przycisków na kierownicy - szczególnie redukcja się przydaje. Nie jeździłem nim po torze, ale nie do tego ma on służyć. Natomiast w mieście, kopnym śniegu/piachu, na stromych podjazdach, ciągnąc przyczepę... jest niezastąpiony Jeździłem też H6 Spec B MT w Ułęży i powiem, że pięknie się to auto prowadzi. Duża masa i odpowiednie balansowanie masą powodują, że samochód zachowuje się prawie jak rwd Hamulce Capricorn ma z STi, więc ciężko na nie narzekać, ale zawias uginał się dosyć mocno, mimo że to B6. Podsumowując na tor wybrałbym - STi (Paździerz do niego aspiruje , a na miasto/trasę - LGT/Spec B i to właśnie w AT (!)
  15. fajny filmik, ale z tym "końcem zimy" to chyba trochę się pospieszyłeś Andrzeju ;D
×
×
  • Create New...