Than_Junior Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 LOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Kask Roberta Kubicy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 po co mu dziurki na klucze po bokach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 po co mu dziurki na klucze po bokach? bo go zamykają w tym samochodzie, każą jeździć i wypuszczają dopiero, jak wykręci dobry wynik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Robocop tez takie wkasku miał i przykręcali mu tym kask do głowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 po co mu dziurki na klucze po bokach? Za pomoca tych "dziurek" mocuje sie kask (glowe) delikwenta do takiego kolnierza co ma chronic glowke przy zwiedzaniu poza torem i jego skutkach, jak i pomagac w utrzymaniu glowy przy przeciazeniach przy hamowaniu i zakretach:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 chyba Hans to sie nazywa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moniqa Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 chyba Hans to sie nazywa ? ktoś wzywał? a serio..Hans jest odmianą rajdową..w formule ma on swój odpowiednik tak jak to opisał Korton..nazywa się inaczej..nazwe mam na końcu języka..po wieczornej dawce leków pewnie mi się przypomni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 a czy przypadkiem nie bylo stosowane najpierw w F1, a potem w rajdach? HANS = Head And Neck protection System czy jakos tak Ciekawe, kiedy wymysla FRITZ :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moniqa Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 dokładnie tak, w formule stosowane jest już od wielu lat...wydaje mi się że od wypadku Senny ale pewna nie jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 eeee nieee tu kolezanka przesadzila! Stosuja chyba od 2003 czy cos kolo tego, bo pamietam jak sie z tego smiali, jak to wprowadzili [EDIT] Tu wiecej: http://www.f1nutter.co.uk/tech/hans_device.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moniqa Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 faktycznie..nie wiem czemu świeciło mi że od czasu tamtego wypadku ..zwracam honor...i nawet tak samo hANS się to nazywa.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Po Sennie chyba kazali wywalić turbiny i ograniczyć moc... Jakoś tak... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moniqa Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Po Sennie chyba kazali wywalić turbiny i ograniczyć moc... Jakoś tak... :roll: nadal mi się wydaje że zostały wprowadzone też jakieś zmiany dotyczące aktywnego bezpieczeństwa..podszkole się w domu nad właściwą lekturą :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Po Sennie chyba kazali wywalić turbiny i ograniczyć moc... Jakoś tak... :roll: nadal mi się wydaje że zostały wprowadzone też jakieś zmiany dotyczące aktywnego bezpieczeństwa..podszkole się w domu nad właściwą lekturą :wink: A czy ów szyjny system nie zalicza się do pasywnego bezpieczeństwa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 chyba Witek ma racje Swoja droga ciekawe, co wczesniej wyciskali z tych silnikow - 1.5 turbo 1000KM, zywotnosc 1 wyscig :wink: (przynajmniej tak mi sie obilo o uszy - szukam lekturki wlasnie...) [EDIT] oooo wlasnie 1.5T 1000 albo nawet 1200 KM "BMW Formula One 1.5 litre turbo racing engine. In excess of 1,000hp, some reports say over 1,200hp. This is at the wheels, too! The BMW engineers reckon they had 1470hp which is rather healthy to say the least. " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Po Sennie chyba kazali wywalić turbiny i ograniczyć moc... Jakoś tak... :roll: nadal mi się wydaje że zostały wprowadzone też jakieś zmiany dotyczące aktywnego bezpieczeństwa.. Pasywnego. Zmienili budowę bolidu. Bodajże wtedy nakazali przenieść pedalierę za przednią oś i chyba też wtedy nakazali stworzyć strefy zgniotu. r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 oooo wlasnie 1.5T 1000 albo nawet 1200 KM Na sesje kwalifikacyjne. Na wyścig motor był ustawiony tak, by oddawać około 800-900KM. r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alan Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Po wypadku Senny, jednym z ważniejszych postanowień były daleko idące modyfikacje torów, konfiguracja, "strefy wypadania", organizacja zabezpieczenia itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 teraz zdaje sie daja tez asfalt zamiast piasku, bo lepiej hamuje, true? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moniqa Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 mea culpa..pasywnego to ja już siedze cicho i czytam tylko :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 Śniło mi się dziś że Kubica juz w sezonie 2006 startował, bo na treningach był lepszy od tych karakanów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 Śniło mi się dziś że Kubica juz w sezonie 2006 startował, bo na treningach był lepszy od tych karakanów to nie dobrze , bo podobno sny się nigdy nie spełniają :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 Śniło mi się dziś że Kubica juz w sezonie 2006 startował, bo na treningach był lepszy od tych karakanów to nie dobrze , bo podobno sny się nigdy nie spełniają :roll: Moje się spełniają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 Oby :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się