Mac_Williams Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Kombi tylko ST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Straszna szkoda ze nie bedzie Kombi Chociaz kto wie bylo by to na pewno odpowiedz na Rke I rozwiazanie paru moich problemow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyzo Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Straszna szkoda ze nie bedzie Kombi Chociaz kto wie bylo by to na pewno odpowiedz na Rke I rozwiazanie paru moich problemow Popieram Brakuje mocnego kombi 4x4 wsrod kompaktow (r ki nie licze) Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 "says Ford Performance director Dave Pericak. "The RDU has a clutch at the front and twin clutches at the back, one on either side of the diff. So we can control the torque front-to-back but also side-to-side." http://www.topgear.com/au/news/2015/02/4-focus-rs-details może ten nowy Focus RS ma jednak tylko tył "dołączony" do na stale spiętego przodu RDU to rear drive unit i to tam miałyby być trzy sprzęgłasprzęgła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Nie ma co tworzyć teorii. Trzeba poczekać i sprawdzić w praktyce jak RS ze swoim nowym napędem się zachowuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Nie ma co tworzyć teorii. Trzeba poczekać i sprawdzić w praktyce jak RS ze swoim nowym napędem się zachowuje Zgadzam się. Poza tym, większość właścicieli będzie jeździć RS-em tylko po zwykłych drogach. Niewielki odsetek odwiedzi tor. A na codzień RS na pewno "da radę". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 "says Ford Performance director Dave Pericak. "The RDU has a clutch at the front and twin clutches at the back, one on either side of the diff. So we can control the torque front-to-back but also side-to-side." http://www.topgear.com/au/news/2015/02/4-focus-rs-details może ten nowy Focus RS ma jednak tylko tył "dołączony" do na stale spiętego przodu RDU to rear drive unit i to tam miałyby być trzy sprzęgłasprzęgła No tak są tam trzy sprzęgła. Nie ma co tworzyć teorii. Trzeba poczekać i sprawdzić w praktyce jak RS ze swoim nowym napędem się zachowuje Zgadzam się. Poza tym, większość właścicieli będzie jeździć RS-em tylko po zwykłych drogach. Niewielki odsetek odwiedzi tor.A na codzień RS na pewno "da radę". Mysle ze to co zaprezenyowal Ken Block na co dzień w zupełności wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 ale ta jego jazda jakas taka inna byla od tej STI. Cos ten Fokus "utrudnia" jazde bokiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshii Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 w teście Blocka są chyba inne opony( semi slick ?? ) niż w produkcyjnym ? może dlatego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Jak tak będzie chodził to będzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Tja I to jeszcze z takimimi marchewami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucu Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Zawsze ślinie sie na widok takiego Escorta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Escort Cosworth JAK JEŹDZI to rzeczywiście jest super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Uwaga, bo jeszcze obudzicie Azraela ze stuletniego forumowego snu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Escort Cosworth JAK JEŹDZI to rzeczywiście jest super Dobrze powiedziane jak jeździ.W polskich warunkach to juz całkowity relikt przeszłości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 U znajomego stoją takie trzy razem z kilkoma Lanciami Integrale i często mówi że aż boi się je odpalać, żeby nie musieć znowu czegoś naprawiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 (edytowane) Nic tylko pozazdrościć moj wymarzony garaż to właśnie Cossie Integrale E6 i jakaś klasyczna impreza.Tylko gdzie to trzymać Edytowane 5 Lutego 2015 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Nic tylko pozazdrościć muj wymarzony garaż to właśnie Cossie Integrale E6 i jakaś klasyczna impreza.Tylko gdzie to trzymać Jeśli to Twoja jedyna przeszkoda to pomogę. Mam garaż który pomieści całą trójkę. Obiecuję przewietrzyć je regularnie dla zdrowia jakbyś nie miał czasu czy coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 A dziękuje jest tylko drobny szczegół garaż musi być pod Oslo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 A dziękuje jest tylko drobny szczegół garaż musi być pod Oslo Pod Aker Brygge masz piękny wielopoziomowy garaż. Tylko tanie to nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 (edytowane) "says Ford Performance director Dave Pericak. "The RDU has a clutch at the front and twin clutches at the back, one on either side of the diff. So we can control the torque front-to-back but also side-to-side." http://www.topgear.com/au/news/2015/02/4-focus-rs-details może ten nowy Focus RS ma jednak tylko tył "dołączony" do na stale spiętego przodu RDU to rear drive unit i to tam miałyby być trzy sprzęgłasprzęgła Auto może być nadsterowne mimo że układ jest podobny jak w przypadku rozwiązania Haldex (chodzi mi o przekładnię kątową i sprzęgło). Ponieważ zewnętrzne koło może dostać więcej momentu niż wewnętrzne, auto będzie zamiatać tyłem. Jest to w tym PDF przedstawione: Czyli niby jest coś takiego jak w Haldex'ie, ale i tak auto będzie nadsterowne Edytowane 6 Lutego 2015 przez JJacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 To mi sie nie do konca zgadza... niech mnie ktos poprawi, ale przeciez wlasnie LSD na tylnej osi umozliwia wieksze drifty dzieki temu, ze wewnetrzne i zewnetrzne kolo dostaja "po tyle samo momentu". Wiec do wiekszej nadsterownosci ATV powinien rozdac po rowno...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Ktos wyrenderowal RSa kombi i sedan.W obu przypadkach wyglada super ! http://www.carscoops.com/2015/02/we-know-youd-love-ford-focus-rs-estate.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 W EVO jest wersja z aktywnym tylnym dyfrem przez co nie chce to zbytnio latać bokiem, ale za to jest mega szybkie w zakręcie. W RS'ie wygląda to podobnie jeżeli chodzi o teorię. Być może "Drift mode" ma dawać podobny efekt, jak LSD. Ktos wyrenderowal RSa kombi i sedan.W obu przypadkach wyglada super ! http://www.carscoops.com/2015/02/we-know-youd-love-ford-focus-rs-estate.html W sedanie wygląda jak EX i STi'15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 U znajomego stoją takie trzy razem z kilkoma Lanciami Integrale i często mówi że aż boi się je odpalać, żeby nie musieć znowu czegoś naprawiać w nowym sączu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się