Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Ośka jak nic, jeszcze nie widziałem awd które by tak w zakrętach tylne koło podnosiło. Szkoda. Civic dużo ciekawiej wyglądał na zapowiedziach, ten focus jakiś taki strasznie grzeczny

 

Poczekajmy na produkt końcowy. Mam nadzieję, że cena zakupu będzie bliższa cenie Leona Cupra niż Golfa R...nota bene, jeździł ktoś Cupra i może się podzielić wrażeniami z jazdy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzieli poliftowa serie 1 ? Niesamowite jak z koszmaru stylistycznego można zrobić ładne auto!

O jakim liftingu mówisz? Szukałem z ciekawości zdjęć i nie znalazłem info o liftingu serii 1. Trzy lata już minęły od debiutu więc lifting już powinien być.

EDIT: już znalazłem, widzę, że idą w innowacyjność, silniki 3 cylindrowe :-)

Edytowane przez JJacek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świat sie kończy m5 dostanie AWD ......

 

http://www.carscoops.com/2015/01/heres-proof-that-bmw-is-testing-awd-m5.html

 

 

........zrobią jeszcze kombi i w końcu bedą tam gdzie Audi było 20 lat temu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba klienci BMW juz przestają RWD ogarniać przy tych mocach;)

Dokładnie jezeli M3 i M5 można by było zamówić także jako AWD to prawdopodobnie by mieli wiecej sprzedanych aut a tak to auto ma ułomne na starcie i nadaje sie tylko na kraje gdzie jest sucho i nie ma śniegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oooo, super wiadomość. Ostatnio przez ponad miesiąc jeździłem BMW 428xi F36 i 520/530xd F10 i pomimo początkowego sceptycyzmu byłem zachwycony tymi samochodami. Chętnie kupiłbym któreś z nich, gdyby było dostępne z minimum 500KM pod maską, tak jak eMki, ale RWD w mojej okolicy po prostu nie działa zbyt dobrze.

 

A póki co niecierpliwie czekam na Golfa R400. VW dosyć oszczędnie dozuje informacje o specyfikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

sam pomysl wydaje sie dziwny

Dlaczego ? W takim np. VW masz napęd na przód z dołączonym tyłem, a w Ferrari jest odwrotnie. W mojej ocenie zdecydowanie lepsze rozwiązanie jeżeli chodzi o przyjemność z jazdy. Jak tą drogą chce iść BMW to bardzo dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwazaja naped na cztery kola, ale jesli bedzie to ma byc w dalszym ciagu z duzym fokusem na RWD. W sumie nic w tym dziwnego :)

Co w niczym nie przeszkadza.Niech ten przód ma 30% ważne żeby ogóle cos było.

Moze być nawet ala haldex bo w tym wypadku i tak napędzane są te właściwe koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dlaczego ?

 

Tylko wyrazam swoja opinie :) Ogolnie wole staly naped, bo zawsze wiem jak auto sie zachowa i czego sie mam spodziewac. Uwazam, ze zmiana tych wlasciwosci przy duzych predksciach moze zle wplywac na bezpieczentswo - przeciez przy 200kmh tez nagle moze zabraknac przyczepnosci.

 

Ale podejrzewam, ze mozna powiedziec, ze przynajmniej wiadomo, ze zawsze w okreslonych warunkach sie zmienia (czy to predkosc czy wbity bieg), a nie wg systemowego widzimisie ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej ocenie bardziej niebezpieczne jest dołączenie się tylnej osi w sytuacji poślizgu, niż przypadek odwrotny. Chyba wszystkie systemy polegające na dołączeniu napędu mają wadę pewnej nieprzewidywalności, ale jakoś to funkcjonuje i nie słychać aby auta np. z haldexem były niebezpieczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam w ogóle są jaja w FF, bo aby był niższy to są 2 skrzynie itd.

A najlepsze jest to, że do ferrari w wawie przychodzą potencjalni klienci z własnymi fotelikami dla dzieci i spr jak to współgra- więc im te napędy są potrzebne jak nikt nie widział ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w mojej firmie jest dzis nowy Focus RS - zamaskowany jeszcze. Niestety nie mam dostepu do pomieszczen R&D zeby podpytac inzynierow o wiecej szczegolow. Jedno wiem. Dzwiek jest piekny :) zobaczymy jak bedzie z cena :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Edytowane przez Pyzo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w mojej firmie jest dzis nowy Focus RS - zamaskowany jeszcze. Niestety nie mam dostepu do pomieszczen R&D zeby podpytac inzynierow o wiecej szczegolow. Jedno wiem. Dzwiek jest piekny :) zobaczymy jak bedzie z cena :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Pyzo, jeszcze nie nagrałeś???? Poproszę o sampla na naszym forum...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A w mojej firmie jest dzis nowy Focus RS - zamaskowany jeszcze. Niestety nie mam dostepu do pomieszczen R&D zeby podpytac inzynierow o wiecej szczegolow. Jedno wiem. Dzwiek jest piekny :) zobaczymy jak bedzie z cena :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Pyzo, jeszcze nie nagrałeś???? Poproszę o sampla na naszym forum...

 

 

no jeszcze nie zwariowalem ;) wkrotce oficjalna prezentacja wiec cierpliwosci! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w mojej firmie jest dzis nowy Focus RS - zamaskowany jeszcze. Niestety nie mam dostepu do pomieszczen R&D zeby podpytac inzynierow o wiecej szczegolow. Jedno wiem. Dzwiek jest piekny :) zobaczymy jak bedzie z cena :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

I jest FWD prawda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...