Skocz do zawartości

Outback 3.6L 2010


Sebastian.R

Rekomendowane odpowiedzi

CVT jest 60:40.

Tutaj problemem nie jest inicjalny rozkład momentu, lecz rozkład graniczny, który w CVT wynosi 50:50, co oznacza , że nie można na tylną oś przekazać więcej niż połowy momentu. CVT z założenia jest bardziej przednionapędowe o zakresie zmian momentu 90/10 ... 50/50.

 

This advanced transmission is mated to a multi-plate transfer clutch AWD system that maintains a 60/40 torque split (front/rear) for more predictable handling and automatically adjusts up to 50/50 split under hard acceleration or when conditions warrant.

 

W E-5AT (VTD) oraz 5MT/6MT (sprzęgło wiskotyczne) rozkład inicjalny może się zmieniać od 80/20 do 20/80 .

 

 

to co w/w częściowo potwierdza się na stronce o specyfikacji subaru:

 

2,5i, Premium, with Manual 6 speed transmission

Continuous All Wheel Drive system with VDC and Hill Holder symmetrical viscous coupling 50/50 front/back power split.

to samo co w 2,0 D

 

2.5i, Premium, Limited with Automatic CVT transmission

Active All Wheel Drive system with VDC and Hill Holder. Electronically controlled, constantly varying front/back power split 90/10 front/back power split.

 

tutaj rozczarowanie :oops::oops::oops::oops::oops:

czemu w folderach i w salonach subaru milczą na ten temat ?

 

 

 

3.6R, automatic 5 speed transmission

VTD (Variable Torque Distribution) All Wheel Drive system with VDC and Hill Holder VTD traction control system has 45/55 performance oriented, front/rear power split with Limited Slip rear axle./i]

 

wg.tekstu z tej stronki zmiana rozdziału zachodzi w wąskim zakresie 20% a nie jak subleo twierdzi od 20-80

tak czy owak wygląda na to że 45/55 jest "normalnie" co zapewnia prawie równy rozkład.

Jednym słowem 3,6 H6 wybór idealny co powinno być mottem tego postu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Finalnie to jednak w PL jest 3,6 H6 droższy niż w DE - tutaj bez pudła z mojej strony.

Ponieważ jednoznacznie pisałem o cenach netto, wzywanie mnie do korekty wypowiedzi było klasycznym "pudłem".

pisanie o cenach netto skoro trzeba zapłacić brutto to niestety typowy trik sprzedawcy.

Jeszcze lepiej opanowali to już tylko bankowcy.

 

Być może Pan się nie orientuje, lecz produkcja samochodu z przeznaczniem dla Polski nie jest tańsza, niż dla Niemiec - tak to już jest.

 

No niestety nie orientuję się. Dziękuję za rozjaśnienie problemu.

Tak na marginesie to Pańska retoryka przypomina mi dyskusję jaka słyszałem już gdzieś - chyba TVN turbo, czy to nie było przypadkiem o sprzęgle w dieslu?

Jak ja kocham to profesjonalne podejście SIP do klienta który gotówką zapłacił 160.000 za swoje wymarzone auto.

Gratuluję DYREKCJO - czuję się naprawdę wyróżniony.

 

 

Powołując się na Pańską argumentację podpowiadam inne, w internecie równie popularne argumenty z żądaniami niższych cen w Polsce ( w dyskusjach o cenach paliw, śrdoków kosmetycznych i wielu innych ) :

- przecież w Polsce średnie zarobki są znacznie niższe, niż w Niemczech;

- w Polsce drogi są gorsze, więc racjonalna potrzeba posiadania samochodu z podwyższonym zawieszeniem jest większa;

- ponieważ w Polsce zdecydowanie więcej osób ginie w ruchu drogowym, nowy, bezpieczny samochód jest też bardziej potrzebny.

 

Podałem tylko niektóre z tych, które faktycznie są "racjonalne".

 

 

ale o co chodzi?

Jak rozumiem Pan ma tylko rację.

Proponuję na dzisiejszy wieczór celem nabrania dystansu do klienta parę urywków z "Dnia Świra"

 

 

Nie przyjmuje tłumaczenia - tak jak wielu rodaków które zakupiło poza SIP w/w auto.

Z przykrością informuję, że zakup "poza SIP" nie zwalnia z obowiązku zapłacenia akcyzy i VAT-u.

 

Ponownie po stokroć dzięki za oświecenie.

Mimo to coraz lepiej funkcjonują firmy które sprowadzają auta poza siecią tzw"dilerów". Zreszta SIP (Subaru Import Polska) to tez tylko importer, czy oferuje nam to samo ile byśmy mogli dostać od Subaru Polska która należałaby do FHI? obawiam się że nie !

 

Niektóre marki potrafią tak skalkulować cenę że finalnie auto może być tańsze lub w tej samej cenie co w DE.

Z największą przyjemnością dowiem się jakie konkretne marki jakie konkretne modele o pojemności silnika ponad 2.0l oferują w Polsce taniej, niż w Niemczech ( brutto ) - w końcu trzeba być otwartym na wiedzę.

 

Myślę że wystarczy,

odpowiedzią powyżej dał Pan wystarczająco wątpliwości osobom które się wahają przed zakupem.

Z góry dziękuję i pozdrawiam

 

Ja jestem niestety zaszokowany Pańską retoryką. :shock: :shock:

Jest mi przykro że w taki sposób jestem traktowany przez firmę w której kupiłem auto za naprawdę duże pieniądze.

Klient oczekuję nie tylko przejrzystości transakcji przed jej finalizacją ale również właściwego podejścia po dokonanym zakupie.

Sposób w jaki Pan DYREKCJA odpowiada na pytanie mi niestety jako KLIENTOWI nie odpowiada.

Zaczynam rozumieć frustracje niektórych forumowiczów których nazwano "problemowymi".

Już się boję jak będę potraktowany przy ewentualnej awarii elementu na gwarancji (oby nie sprzęgła !)

 

Mam nadzieję że zna Pan to powiedzenie "prawdziwego mężczyznę poznaje się nie po tym jak zaczyna tylko jak kończy" i wybrnie Pan z niefortunnej wypowiedzi, odpowie mi Pan i może nawet

podpisze się na koniec z imienia i nazwiska zamiast DYREKCJA

tym sposobem moglibyśmy zakończyć ten wątek.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than_Junior, kolega ma troche racji , ja nie jestem jakos specjalnie wrazliwy ale poziom niektorych wypowiedzi ( czasem wrecz aroganckich ) niktorych osob reprezentujacych marke , moze niektorych razic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Obawiam się że czegoś ... nie rozumiem :roll:

 

1. Otóż zostaję wezwany do korekty prawdziwej informacji.

Na zakończenie uzasadnienia, potwierdzonego konkretami pozwalam sobie na drobny żart na temat przygotowania merytorycznego - aby nie było wątpliwości, że to żart podkreślam to znaczkiem :mrgreen:

 

2. Adwersarz w "obronie"swej pozycji podaje typowe argumenty spotykane w internecie, nie mające nic wspólnego z ekonomią oraz podaje jako fakt coś, co moim zaniem nie jest zgodne z prawdą ( gdyż zaprzeczałoby normalnym zasadom wspomnianej ekonomii).

 

3. Odpowiadam równie niepoważnie, natomiast w przypadku w/w "faktu" proszę o konkrety

 

4. Forumowicz Master pisząc wytłuszczonym drukiem całe akapity zgodnie z rozumieniem netykiety krzyczy na mnie żadąjąc imienia nazwiska ( dostępne bez kłopotu w internecie , większości Forumowiczów znane ) i tylko argumentów ... brak .

 

Otóż - jeżeli P.T. Master poczuł się obrażony, to jako prezes Subaru Import Polska, Witold Rogalski, niniejszym w całej formie przepraszam.

 

Jako forumowicz ... jestem mocno zdziwiony :shock:

 

Na ogół, w normalnej dyskusji, nie jest przyjętym, aby jedna strona mogła swobodnie wzywać drugą do korekt prawdziwych wypowiedzi, a gdy jest proszona o dowód na prawdziwość swojej ... unosiła sie honorem i podnosiła relacje handlowe itp.

No ale ja starej daty jestem ...

 

 

Pozdrowienia

 

 

PS. To jest Forum służące do dyskusji, wymiany poglądów etc. Nie prowadzę tu rozmów handlowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nasze ceny netto są z kolei nieco niższe, niż w Niemczech, czy też większosci innych krajów EU.

 

 

Oczywiście ma Pan rację że ceny netto są niższe - niepotrzebna była ta wymiana zdań.

Zgadzam się tutaj z Panem

Proszę tylko wczyć się w rolę klienta takiego jak ja który płaci cene brutto.

Cena brutto w PL jest wyższa o 3 tys Euro - mam nadzieję że tutaj też jesteśmy zgodni.

Nie jest dla mnie ważne że składową tej ceny jest większy Vat i akcyza - tak po prostu jest i tego nie zmienimy.

Reprezentuję grupę zawodową (branża medyczna - usługi lekarskie) która nie jest dla Subaru bez znaczenia. Wiekszość z nas jest Vat-owcami ale zwolnionymi.

W 2011 roku - w roku bez aut z kratką (z odliczeniem Vat) powinniśmy stanowić dla SIP cel marketingowy i to w dodatku ważny.

Mam nadzieję że Pan taki sygnał właściwie przeanalizuje.

ponieważ podobnie jak wielu moich kolegów/koleżanek po fachu kupiliśmy Subaru na podstawie opinii od kolegów/kolezanek (po fachu) i ze względu na bezpieczeństwo i niezawodność.

 

Z życzeniami wzrostu sprzedaży 3,6 H6 na polskim rynku (obu z moim i moich kolegów udziałem)

Master

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście ma Pan rację że ceny netto są niższe - niepotrzebna była ta wymiana zdań.

Zgadzam się tutaj z Panem

Proszę tylko wczyć się w rolę klienta takiego jak ja który płaci cene brutto.

Cena brutto w PL jest wyższa o 3 tys Euro - mam nadzieję że tutaj też jesteśmy zgodni.

Nie jest dla mnie ważne że składową tej ceny jest większy Vat i akcyza - tak po prostu jest i tego nie zmienimy.

Innymi słowy narzekasz na to, że SIP i dealerzy w Polsce stosują niższe marże niż Subaru Deutschland i dealerzy w Niemczech :wink:

 

Cena brutto w PL jest wyższa o 3 tys Euro - mam nadzieję że tutaj też jesteśmy zgodni.

Nie jest dla mnie ważne że składową tej ceny jest większy Vat i akcyza - tak po prostu jest i tego nie zmienimy.

Może warto się zatem przeprowadzić do Niemiec. Może warto zorganizować demonstrację pod Sejmem - jako reprezentant całej grupy zawodowej, nazwanej przez Ciebie branżą medyczną, powinieneś mieć dużą siłę przebicia :roll:

 

A tak bardziej serio, to o ile do pewnych działań SIP można się przyczepić, o tyle w tym konkretnym przypadku nie widzę w Twoich postach jakichkolwiek argumentów przemawiających za tym, że jest tak także w tym przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż podatki w Polsce na auta są obecnie tak ogromne, ze to powinien być obowiązek sprzedawców samochodów (dealerów) żeby ciągle cisnąć rząd aby obniżył akcyzę. Akcje w mediach, artykuły sponsorowane, reportaże itp., może nawet wykupiona reklama informacyjna. Ja bym tak robił w każdym razie. Tutaj rożne marki mogą się przecież dogadać razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak bardziej serio, to o ile do pewnych działań SIP można się przyczepić, o tyle w tym konkretnym przypadku nie widzę w Twoich postach jakichkolwiek argumentów przemawiających za tym, że jest tak także w tym przypadku.

naszym problemem jest to, że SIP organizacyjnie podlega pod Niemcy i zdaje się to oni sterują polityką cenową, a wiemy doskonale, że nigdy dla Polaków nie wychodziło na zdrowie, jak Niemiec brał się za regulowanie czegokolwiek, szczególnie na nie swoim terenie :wink:

żeby zobaczyć, na jakich marżach pracuje SIP, wystarczy pobrać sobie wypis z KRS :wink:

wtedy można subiektywnie oceniać, czy sprzedają w PL za drogo, czy za tanio...

ile sprzedawaliby H6, gdyby zmniejszyli ceny do poziomu Litwy, a ile gdyby uruchomili własny import z USA...

ja mam czasem wrażenie, że SIP za dobrze się powodzi po wprowadzeniu diesla i nie trzeba bardzo się wytężać, żeby zrealizować targety :wink: ale może to tylko wrażenie?

a może i tak brakowało samochodów?

a może zniesienie odliczania VAT nieco zweryfikuje politykę handlową niektórych marek?

 

naszym problemem jest też to, że w Polsce NIE MA żadnej uczelni handlowej z prawdziwego zdarzenia i w sumie nie ma się co dziwić, że obsługa sprzedażowa i podejście do klienta (który przecież płaci pensje w firmach handlowych!!!) jest na średnio niskim poziomie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tylko tyle, bo mnie troche zażenowanie ogarnia...

 

...a kto Wam każe kupować Subaru? no kto...?

 

 

Nie bronię pana Rogalskiego, bo taki los Prezesa, który chce prowadzić otwarty dialog z klientami (byłymi, aktualnymi, lub dopiero w zamyśle przyszłymi) , zawsze więcej żali aniżeli dobrego słowa - ale jego prawo jako importera narzucać marże, jakie uważa za stosowne. (osobiście także uważam, że ceny nowych aut-Subaru są wysokie)

...a próba nachalnego wpływania, pod groźbą "obrażenia" się, na ceny samochodów subaru w Polsce - jest delikatnie mówiąc komiczna i mało poważna... :oops:

 

Dyrekcja powinna teraz podpytać mastera, jakie marże lub narzut, ma lekarz specjalista, kasując pacjenta za "wizytę" :roll: i czy aby "z byka" nie spadł takowe pobierając + głośne domaganie się obniżenia ceny wizyt, bo na Litwie pewnie można się leczyć taniej... :roll: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tylko tyle, bo mnie troche zażenowanie ogarnia...

 

...a kto Wam każe kupować Subaru? no kto...?

a co ma marka Subaru do polskiego importera? nie zauważyłem, żeby ktokolwiek krytykował tu markę lub same samochody :wink:

to, że ludzie próbują coś zrozumieć i dopytują, albo starają się (wierzmy, że z dobrego serca :wink:) przekazać importerowi swoje odczucia i uwagi, to chyba nie jest wielki grzech? ja tam bym się cieszył na miejscu SIP mogąc uzyskiwać informacje z pierwszej ręki, bo tylko to jest w stanie powodować dalszy rozwój poprzez dostosowywanie się do potrzeb rynku i klientów :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, ze musze sie rozstac z moim H6 3.6 w najblizszym czasie (ale juz raju szykuje cos specjalnego :P w swoim czasie otworze nowy watek z ladnym opisem) wiec podsumuje krotko.

 

Wszystko co napisalem w pierwszym poscie - podtrzymuje, zarowno wady jak i zalety. Czy kupilbym drugi raz? Tak.

 

Auto zapiernicza, jest przy tym oszczedne, łyka dostojnie wszystkie mozliwe dziury na jezdni. Od strony jazdy, przyjemnosci prowadzenia, wyciszenia kabiny to jest perfekcyjne auto na polskie drogi.

 

Ja szczerze polecam. Przy tym nikt sie nie pyta czy dalem za auto 100, 200 czy 300 tys jak za audi np. Bo to auto wyglada normalnie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

turdziGT,

tak, stanowczo popieram! Te felgi to rewelacyjny wybór na nasze idealniepłaskie, wieloset-kilometrowe autostrady. Do tego marka wcale-nie-kradziona w naszym bezpiecznym państwie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.......a tu taki teaser co mozna miec zamiast takiego OBK ,

 

[ http://img13.imageshack.us/img13/6190/p1060190k.jpg ]

 

i pali 10.5 w miwscie :mrgreen:

 

Ale ma silnik dyzla(?) , stracił bym też w nim pewnie kilka razy miskę olejową(żeby tylko) no i cały ten Audi się świeci jak psu ... :mrgreen::P

 

A'propo spalania , przez 2200 km mój H6 skonsumował srednio 10.4 L

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ma silnik dyzla(?)

silnik dyzla to jest to traktorow a nie do samochodow :P

 

W dyszlu , dyzlu , dieselu , dieslu czy tam ropniaku , jak zwał tak zwał :wink:

Ten najlepszy do samochodów to pewnie znakomite TDI Vag-a :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ma silnik dyzla(?)

silnik dyzla to jest to traktorow a nie do samochodow :P

 

W dyszlu , dyzlu , dieselu , dieslu czy tam ropniaku , jak zwał tak zwał :wink:

Ten najlepszy do samochodów to pewnie znakomite TDI Vag-a :wink:

 

 

z opisy wynika, że to 2.0T ale on raczej nie pali 10l w mieście. Przynajmniej mi palił 13-15l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...