Adam12 Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 reanimacja chyba się udała. diagnoza: padnięta pompa odpowiedzialna za przepompowywanie paliwa z jednej części zbiornika do drugiej. niby takie proste..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Ciekaw jestem czy to pojedyńczy przypadek ? Niech zamontują Walbro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 tu raczej nie chodzi o pompę paliwa sterująca bezpośrednio do silnika. W OBK podobne są dwie lub 3 rożne pompki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 reanimacja chyba się udała. diagnoza: padnięta pompa odpowiedzialna za przepompowywanie paliwa z jednej części zbiornika do drugiej. niby takie proste..... ...i to bez żadnego błędu ani podejrzanego odczytu na SSM :? Dlaczego padła doszli :?: Przy takim przebiegu... :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 dochodzą ....choć wątpię żeby doszli. 15.5k km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 no to wyjasnione czemu po 500 km . polowa baku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Adam-to 1 przypadek taki? co mowia w serwisie? Ciekawe co nas jeszcze czeka..... Ciesze sie ze wybrnales z tego. No ale ja chyba rozwaze dokupienie przedluzenia gwarancji do 5 lat po zakonczeniu obecnej Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krass Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Dżizas... Wyjątkowo (jak dla mnie) egzotyczna usterka :shock: Dobrze, że już naprawiona. A Bluetooth w moim OBK w ogóle przestał się łączyć z telefonem I na pewno nie jest to problem telefonu (bo np. z kompem łączy się bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOLO Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 rozwaze dokupienie przedluzenia gwarancji do 5 lat po zakonczeniu obecnej Czy masz jakieś dodatkowe informacje dotyczące zakresu i ceny? Wiem, że na ogólnym taka sprawa była poruszana, ale SIP nad tym pracuje. W celu niezaśmiecania wątku "pierwsze kilometry" proponuję odpowiedzieć na ogólnym lub stworzyć nowy wątek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Na ta chwilę to radość przedwczesna. Auto jeszcze nie naprawione. Dostałem zastępcze Legacy 2.0D MY08. Teraz widzę, słyszę i czuję jak duża jest różnica do poprzedniego modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 nieprawdaz . silnik w M08 moze bardziej "dziki" ale nowy z klase lepiej wykonany, cichszy i lepiej trzyma sie drogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Niby silnik taki sam ale kultura pracy na znacznie wyższym poziomie. MY10 się szybciej i płynniej wkręca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 to zaleta skrzyni. MY08 za to jest chyba troche szybszy :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Silnik nie jest taki sam , sporo rzeczy zmieniono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 dobrze ze doszli ze to ta pompka... i ze uznali gwarancje mam nadzieje ze dadza nam szanse przedluzyc GWARANCJE!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 dlatego napisałem niby Według spec osiągi i elastyczność takie same ale jeździ się całkowicie inaczej. Jest ostateczna diagnoza. Jednak pompka. Na szczęście była w magazynie SIP. Operacja w toku i od jutra testujemy nowe zimówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 No to teraz zruinowanemu ASO tylko pozostanie reklamowanie paliw Shella aby się koszt analizy zwrócił Dobrze że się udało i szerokości... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Adam12, dobrze że się udało problem rozwiązać Nie chcę brzmieć jak fanatyczny obrońca Subaru (choć siłą rzeczy takim jestem ), ale skoro to pompa paliwa to też nie da się wykluczyć, że to było spowodowane paliwem...? a przecież podobno tylko V-Power Racing jest importowany, cała reszta taką czy inna drogą trafia na stacje z polskich rafinerii... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Podobno paliwo było zgodne z normami ale bardzo kiepskiej jakości. Biorąc pod uwagę, że był to Shell V power diesel to za co my płacimy ..... pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Podobno paliwo było zgodne z normami ale bardzo kiepskiej jakości. Biorąc pod uwagę, że był to Shell V power diesel to za co my płacimy ..... pzdr. tzn że mieściło się w normach ale mimo tego wg speców z ASO (a może Orlenu :?: ) mogło być lepiej :roll: BTW: moja Beka najmniej pali i najlepiej się zwija na najtańszym Pb95 w mieście z N24 = z Lotosa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 paliwo było badane w laboratorium Politechniki Wrocławskiej i stamtąd pochodziła opinia. jak mi udostępnią ekspertyzę to się pochwalę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 reanimacja chyba się udała. diagnoza: padnięta pompa odpowiedzialna za przepompowywanie paliwa z jednej części zbiornika do drugiej. niby takie proste..... Wszystkie pompy jakie w zyciu wymienialem padly z powodu zapchanego filtra.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 rozwaze dokupienie przedluzenia gwarancji do 5 lat po zakonczeniu obecnej Czy masz jakieś dodatkowe informacje dotyczące zakresu i ceny? Wiem, że na ogólnym taka sprawa była poruszana, ale SIP nad tym pracuje. W celu niezaśmiecania wątku "pierwsze kilometry" proponuję odpowiedzieć na ogólnym lub stworzyć nowy wątek. Krotko i na temat - przy odbiorze (10.2010) poinformowano mnie (u Zdanowicza) ze moge dokupic gwarancje na 5 lat - limit nie pamietam (200.000km?? 150.000?) za 5 tys. Jedyny warunek decyzja do osiagniecia przebiegu 5 tys. Mysle ze w dieslu to warto chyba wykupic - pewnie pompke ktora Adamowi poszla tez obejmie ta gwarancja. Pozdr -- Pt lis 26, 2010 10:20 pm -- rozwaze dokupienie przedluzenia gwarancji do 5 lat po zakonczeniu obecnej Czy masz jakieś dodatkowe informacje dotyczące zakresu i ceny? Wiem, że na ogólnym taka sprawa była poruszana, ale SIP nad tym pracuje. W celu niezaśmiecania wątku "pierwsze kilometry" proponuję odpowiedzieć na ogólnym lub stworzyć nowy wątek. Krotko i na temat - przy odbiorze (10.2010) poinformowano mnie (u Zdanowicza) ze moge dokupic gwarancje na 5 lat - limit nie pamietam (200.000km?? 150.000?) za 5 tys. Jedyny warunek decyzja do osiagniecia przebiegu 5 tys. Mysle ze w dieslu to warto chyba wykupic - pewnie pompke ktora Adamowi poszla tez obejmie ta gwarancja. Pozdr sorki sprostowanie decyzja do osiagniecia 80.000 przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krass Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 sorki sprostowanie decyzja do osiagniecia 80.000 przebiegu No to troszkę mało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 u nas jest decyzja do 1 servisu czyli 15 tkm a gwarancja full na 5 lat do 160 tkm. mi zostalo 1tk ... zrobie ... chociaz dzis na zasniezonej drodze troche przesadzilem i sie prawie okazalo ze gwarancja zbyteczna nie wiem czy elektronika czy szczescie ale auto przy 100 km/h bokiem sie ustawilo (jedna polowa drogi oblodzona druga sucha) jak zlapal przyczepnosc. Chyba jednak elektronika bo sie wyprostowal .. jedna kontra i pojechal prosto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się