Skocz do zawartości

wycofanie aut z turbo z PL


kubanow

Rekomendowane odpowiedzi

Dla mnie to jest równoznaczne z wycofaniem. Pozostawienie jednego STI, na którego np. ja nigdy bym się nie zdecydował, wiosny nie czyni. Subaru traci swój charakter. Koniec z określeniem "turbolodówka", które choć zbudowane na bazie ironii, miało przecież sporą dawkę zazdrości posiadaczy innych samochodów.

 

Każda marka ma jakiś samochód (pseudo)sportowy, który ma być jej dumą i wizytówką. Taki model "mało kto to kupuje, ale zobaczcie jacy jesteśmy zaawansowani technologicznie". Subaru było (o zgrozo, napisałem to) inne: każdy samochód tej marki miał w sobie pazur i to nie pazur stylistyczny a technologiczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 126
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Sprzedalem okolo 300diesli i do tej pory silniki naprawiałem dwa :idea: ..co ciekawe nie u mnie kupione. jeden z przebiegiem koło 5 tys ( ewidentna wada materialowa ) drugi koło 70 tys ( podejrzewam , ze z jakis przyczyn uszkodzona/niewywazona dwumasa uszkodzila panewkę główną) W drugim wa-wskim aso ( o ktorym sporo wiem +- 130 diesli sprzedanych) naprawiano 3 silniki ( z tego jedno auto kupione w D ) Rozumiem , ze naprawa silnika diesla , powoduje bicie serca u mechanikow ktorzy tego jeszcze nie znają i byc moze stąd naprawa wszystkich trzech :shock: np. w trójmiescie wywołuje sensacje w miejscowym swiatku motoryzacyjnym..... :wink: ....mechanik , z różnych przyczyn , nie jest wiarygodnym zródłem informacji ......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W USA nie ma 3.6 ani 2.5T kombi. Pozatym siedzialem kiedys w legacy IV z USA i to jest inne auto. Jest problem bo co kupic jezeli chce sie miec mocne wygodne kombi 4x4 w automacie ? Audi ? Nie bardzo... sa b. malo pakowane, maja bezsensownie ograniczone bagazniki po bokach i do tego problemy z silnikami z DI(np. kumpel ma A5 V8 350KM na hamowni ~280 wychodzi...). BMW ? 3jka to zart... 5tka kombi... bez sensu. Mercedes odpada. Moze infinity zrobi wersje sedana G37 kombi, to by byla konkurencja ;)

No chyba, ze przesiadna na cos z poprzecznie ulozonym silnikiem i haldexem... albo OBK, tylko po co OBK wiecej pali, gorzej sie prowadzi, to ostatecznosc, no ewntualnie nowe 2.5N/A ale nie z CVT !!

No ale chyba powinna to czytac Dyrekcja. Co w temacie moze Dyrekcja powiedziec. Bedzie Legacy kombi w automacie > 200KM czy nie ? A jezeli nie to jaki jest powod, ze nie ma silnika 3.6 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki z OT, ale nie mogę na stronie US znaleźć 2.5T i 3.5 w wersji kombi. Chociaż może to nie OT bo w sumie dotyczy tematu wycofania mocnych wersji silnikowych z UE...

Dyrekcja nadal milczy w tym temacie.

 

bo w hameryce nikt nie kupuje kombi tylko albo sportowo-komfortowe sedany albo SUV-y tj Outbacki, Forki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie dziwni, ja tez nigdy nie kupilbym legacy kombi bo Outback jest o wiele lepszy praktyczniejszy a i tak oba auta nienadaja sie do upalania

 

za moich czasów outback był nieporównywalnie drożyszy niż legacy

 

to była przepaść cenowa. Outback był znacznie droższy też od forka

 

przynajmniej tak mi się kojarzy

 

-- 06 paź 2010, 00:35 --

 

o, nawet nie skłamałem

 

http://www.subaru.pl/archiwum/oferta/pdf/cennik08.pdf

 

-- 06 paź 2010, 00:40 --

 

HA :!: :!: patrząc po cenie, to forek jest lepszy od wrx-a bo był droższy :mrgreen:

 

p.s. tego szczegółu nie pamiętam :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo w hameryce nikt nie kupuje kombi tylko albo sportowo-komfortowe sedany albo SUV-y tj Outbacki, Forki

 

w skandynawii dla odmiany udzial sedanow w rynku to jakies 5% a wszyscy kupuja kombi , malo tego jako uzywane sedana jest o wiele ciezej sprzedac wiec , co kraj to obyczaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za moich czasów outback był nieporównywalnie drożyszy niż legacy

 

to była przepaść cenowa. Outback był znacznie droższy też od forka

 

przynajmniej tak mi się kojarzy

 

m.in. dlatego że OBK miał kiedyś tylko silniki powyżej 2 litrów i akcyza robiła swoje (a legacy były dostepne z silnikami 2.0). teraz i tak większość się sprzedaje z dieslem 2.0. w kazdym razie OBK rozni się od legacy w sumie tylko zawieszeniem i róznica w cenie nie powinna wiele odbiegać w porównywalnych wersjach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Nie to, że by decyzja o wycofaniu ( m.in. ) 2.5 GT mnie się podobała. Sam bardzo chętnie takim autem jeżdżę.

Ale o argumenty trudno - w ciągu pierwszych 5 miesięcy sprzedaliśmy raptem 8 kombi i 5 limuzyn ...

A jeżeli ktoś sie pospieszy, to mamy jeszcze do rozdysponowania kilka sztuk ( w tym 2 kombi ).

 

Hmmm, może zrobię przetarg :question::mrgreen:

 

Pozdrowienia

Odświeżę stary wątek, końcowo ile tych aut zostało sprzedanych (Legacy GT i FXT) w ostatnim roku czyli 2010 ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...