Jump to content

4lotek

Użytkownik
  • Content Count

    76
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutralny

About 4lotek

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Civic 5D 1.8 2011, był Forek 2.5 XT MY06, wcześniej S-Turbo '98

Recent Profile Visitors

250 profile views
  1. Przy większych prędkościach i lekkim łuku? Jeśli tak, to niestety dyfer mógł polecieć.
  2. Trop ze swapem na 2.0 podoba mi się najbardziej. Kibicuję :-) Ekonomicznie pewnie nie stracisz, a jazda będzie zupełnie inna.
  3. 4lotek

    szarpanie

    Nie pamiętam, bo auto mam już 7 lat. Mówił coś o nierównomiernym wzroście ciśnirnia w turbo. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  4. 4lotek

    szarpanie

    Jeśli to 2.5 XT, to podobno tak to ma być. U mnie tak jest, chociaż nie nazwałbym tego szarpaniem a jakimś brakiem płynności. Rozmawiałem o tym z fachowcem i tłumaczył mi dlaczego tak jest, ale jestem za cienki z mechaniki, żeby to zrozumieć :-) Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  5. No właśnie - mnie brakło kilkuset metrów :-)Tak więc faktycznie może tam jeszcze być 2l litry nieściągalne przez pompę :-) Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  6. Nie mają 60 litrów. W S-Turbo weszło mi 58 litrów od zera pod korek, więc zakładam, że normatywnie jest 55 litrów. Przekonałem się o pojemności baku w najmniej przyjemny sposób :-) Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  7. To jak będziesz cokolwiek wciągał w terenie, to chyba lepiej wziąć N/A, bo jest z reduktorem - mniej sprzęgło zużyjesz, a to w 2.5 XT nieźle dostaje, bo to dość narowisty samochód.
  8. A ja mam zupełnie inne odczucia. Jeżdżę cały czas na 95 Forkiem, bo w S-Turbo (fakt, że to silnik 2.0), co zalałem 98 to sondę lambda szlag trafiał.
  9. Pozdrowienia dla kierownika Forka II 2.0 XT spotkanego na A4, tuż przed korkiem wypadkowym ok. 16:00.
  10. Też mi brzmi jak spory problem z centralną wiskozą. Przejedź się powoli, na asfalcie powinieneś regularne stuki słyszeć.
  11. Jeśli wolnossący, to chyba tylko nowszy 2.0 156/150 KM. Teraz mam 2.5 XT (230 KM), wcześniej miałem S-Turbo 2.0 (170 KM). Różnica w odczuwanej mocy jest znaczna. 2.5 przyspiesza dokładnie tak jak chcesz, w 2.0 czasem "czegoś" brakuje. Jeśli chodzi o zużycie paliwa, to... u mnie wychodziło na to samo (ew. drobne różnice na plus 2.5). Wydaje mi się, że 2.5 ma większe przełożenia i w normalnej jeździe raczej się tego silnika nie wkręca powyżej 4000 rpm (spokojna jazda miejsko-podmiejska to 1500-2500 i na pewno nie jest się wtedy zawalidrogą). To, co bardziej mi się podobało w starszym mo
  12. Nie bawiłbym się w zakuwanie. Sam mam 2.5XT, nie mam z nim żadnych problemów eksploatacyjnych. Trochę mnie denerwuje, że jego praca jest niepłynna w pewnych zakresach obrotów, czego nie miałem w 2.0 S-Turbo. Kupowałem to auto ze świadomością, że jest to silnik delikatny, więc nie jeżdżę nim non-stop w zakresie do 6krpm. Zresztą, nadmiar mocy i przyzwoity moment obrotowy (identyczny jak boxer-diesel) jaką posiada ten samochód zachęca do jeżdżenia nim na codzień w mieście w stylu "diesel" (1200-2000 rpm). Po autostradzie też raczej nie będziesz jechał cały czas 220, a np. takie 160-170 testuję
  13. Widzę, że masz pewne doświadczenie w temacie szyber w Subaru, więc skorzystam z poniższej propozycji: :-) Mam Forka 2.5 XT w wersji bez szyberdachu. Jak kupowałem, to bardziej zależało mi na nieskórzanej tapicerce, ale teraz tęsknię za światłem jakie miałem w poprzednim S-Turbo. Mam taki pomysł, żeby sobie taki szyber wrzucić. Można oczywiście podjechać i założyć jakieś tam Webasto czy inne, ale pomyślałem, że oryginał jest fajniejszy. A może nawet nie oryginał od Forka, ale dwuczłonowy z Legacy kombi lub Outback :-) W sumie to najchętniej wybrałbym ten, który ma większą powierzchnię
  14. Hmm, teraz zauważyłem, że z Corsy zmieniasz. Tak się składa, że również jestem szczęśliwym posiadaczem Corsy. Jeśli masz model C, to raczej szałowego wzrostu miejsca nie zauważysz - ot, większy bagażnik.
  15. No właśnie boxa nie mam - więc przy 2+1 bagażnik jest zapakowany po dach. Jeszcze nie byłem na nartach, więc będzie wesoło :-)
×
×
  • Create New...