Skocz do zawartości

wycofanie aut z turbo z PL


kubanow

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 126
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

pospolicie się je prowadzi

polecam przejazdzke nowym A4 lub A5 , gdyz bazowanie na tym jak prowadzi sie 15 letnie B5 jak mowa o nowym B8 troche mija sie z celem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to juz inna sprawa , w sumie to do mnie nic nie przemawia co obecnie oferuje subaru z Legacy na czele.W pale mi sie nie miesci jak mozna byla stylistycznie zepsuc tak piekne auto jakim byl poprzedni model :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytalem testy gdzie Legacy 2,5T wygralo z C 350 (podkreslam nie niemieckie). Siedzialem w nowym A4 i mowienie ze to galaktyka do Legy to nieprawda. Legacy jest tylko troche lepsze :!: . Przestronniejsze, lepsze widzenie otoczenia osiagi modelu 2D takie jak 2 TDI z 170 KM. Audi to jednak Panzerwagen oczywiscie lepiej wykonczony i ma troche lepsze materialy. Co jak wyglada to kwestja osobista mi wyglad Audi i jego wiejska agresywnosc calkowicie nie pasuja.

Jak RS jest na tor no to wszystko jasne :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RS jest na tor no to wszystko jasne

 

no chyba bardziej sie nadaje niz 2.0 TDI :wink:

 

Co jak wyglada to kwestja osobista mi wyglad Audi i jego wiejska agresywnosc calkowicie nie pasuja.

 

 

no jesli kupiles Legasia ze wzgladu na jego wyglad to masz raczej słabe poczucie estetyki :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze zostaje kwestia ceny za 2D TDI Quatro 170km wyposażone tak samo jak active Legacy Diesel można a właściwie można było dostać Subaru Legacy GT:)

 

Może ratunkiem będzie ta 2 litrówką która ma być w Toyocie ft-86, podobno 2011 ma być premiera czyli będzie 2012

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze zostaje kwestia ceny za 2D TDI Quatro 170km wyposażone tak samo jak active Legacy Diesel można a właściwie można było dostać Subaru Legacy GT:)

 

 

panowie my tu o GT a wy tu jakimis gnojowozami......

 

W cenie GT mozna miec fajnie wyposazona B8 2.0T z S-tronic czyli odpowiednikiem DSG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie (przepraszam ale Pań nie widziałem w tym wątku) co Wy tu o jakichś M..., B..., A... czy innych studiach podyplomowych :wink: trzeba szukać rozwiązania problemu, bo inaczej mocne subaraki (poza STI) znikną z oferty. Ja proponuję, żeby dla miłośników marki pozostawić możliwość zamawiania mocniejszych maszyn na PW do Dyrekcji albo Pana Andrzeja :idea: Co Wy na to :?:

 

-- 16 wrz 2010, o 11:23 --

 

albo do Subaryty, zapomniałem dodać :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pale mi sie nie miesci jak mozna byla stylistycznie zepsuc tak piekne auto jakim byl poprzedni model

 

Nowy model w cale nie jest taki brzydki. Mógł byc piekniejszy gdyby był mniejszy choc troche albo przypominał prototyp

 

Urabus, bardzo dobry pomysl, pod warunkiem ze beda jakies przewidziane rabaty na przekladki :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

beda jakies przewidziane rabaty na przekladki

Nie brałem tego pod uwagę, czyżby wersje turbo wycofywane były ze wszystkich rynków które mają kierownicę po normalnej stronie :?:

Za ~$26k mozesz kupic takiego 2011 WRX'a 265hp z kierownica po dobrej stronie.

 

wrx11black5door2.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz kupic takiego 2011 WRX'a 265hp

Ładny, ale ja w tym wątku wypowiadam się raczej przyszłościowo. A jeśli można by w "Pytaniach do Dyrekcji" pomarzyć pytająco to bardzo proszę o dołączenie do oferty Imprezy XV STI, może być 2.0 byle turbodoładowana benzyna, koniecznie z łopatkami przy kierownicy (starzeję się) i lekko podwyższonym zawieszeniem, tak jak to było w foresterze II generacji.

 

-- 16 wrz 2010, o 13:05 --

 

Zamówienia powyższego modelu oczywiście na PW :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to juz inna sprawa , w sumie to do mnie nic nie przemawia co obecnie oferuje subaru z Legacy na czele.W pale mi sie nie miesci jak mozna byla stylistycznie zepsuc tak piekne auto jakim byl poprzedni model :roll:

wizualnie legacy porazka, outback tez

ps: do mnie to :twisted: jedynie przemiawia Lanos TYPE-20S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wizualnie legacy porazka

Nie ma tej lekkości co poprzednia generacja, ale nie demonizowałbym zbytnio. Chwilę jeździłem Legacy GT i raczej się ludziom podobał, fakt - nie byli to fani subaru, tylko zwykli ludzie. To co można powiedzieć z za kierownicy tego auta - ludzie się za nim oglądają (nie ważne z jakiego powodu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

oho, już wiadomo :shock:

 

http://moto.pl/MotoPL/10,90142,8444401, ... yenne.html

 

zupełnie nowe silniki jednak nadal 2.0 i 2.5

 

no i wreszcie jest łańcuch... itd

 

ciekawe jakie panewki, zasilanie w paliwo 4 gara i inne od zawsze znane mankamenty :mrgreen:

 

Pozdrawiam

 

edit:

skasowane, niektórych zabolało :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biedna jesteś Dyrekcjo, naprawdę szczerze współczuję sytuacji.

 

Najpierw kazali Wam sprzedawać Lanosy, potem RAVki. Na koniec dorzucili jakiś pasztetny plagiat Awęszysz, po którym stwierdziłem, że nowy Forek nie jest taki najgorszy. Wszystkie tradycje Subaru zostały złamane po kolei: drzwi bez ramek - wyrównanie do masy pozostałych samochodów. Wygląd spartański acz zadziorny - wygładzony, ale za to brzydki.

Zagorzali fani (ja już niestety nie) pocieszali się jeszcze legendarnym AWD i mocnymi turbo-boxerami. Te drugie odpadną - decyzja zapadła.

Czekam aż S-AWD zostanie obarczone winą za padakę sprzęgła w dieslach (którego nie uważam za zdradę ideału, bo to przynajmniej nowatorska konstrukcja) i zostanie zastąpiony porządnym napędem na przednią oś z elektronicznie dołączanym tyłem.

 

Ciekawi mnie, czy zarząd FHI jest geniuszem czy ślepcem. Czy rzeczywiście uda się marce Subaru podbić rynek masowy, czy tylko stracić niszową klientelę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
Zagorzali fani (ja już niestety nie) pocieszali się jeszcze legendarnym AWD i mocnymi turbo-boxerami. Te drugie odpadną - decyzja zapadła.

Sugeruję zapoznanie się z treścią wątku.

Siniki doładowane jak najbardziej pozostają w programie Subaru.

Tylko w UE ze względu na przepisy dotyczące emisji CO2 większość wersji z tymi sinikami zostaje wycofana ( pozostaje STI ).

W USA, Japonii, Astralii itd sprzedaż będzie kontynuowana.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...