GRAF Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 jakos wole mniej komfortowe auta, one maja jedna wade - zle sie nimi jezdzi wolno trzeba deptac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 tez jakos nie przepadam z audi pomimo, że robią dobre jakosciowo wozy. Są nudne i zbyt pospolicie się je prowadzi, ale jako dupowozy nadają się bardzo dobrze;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 pospolicie się je prowadzi polecam przejazdzke nowym A4 lub A5 , gdyz bazowanie na tym jak prowadzi sie 15 letnie B5 jak mowa o nowym B8 troche mija sie z celem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 pospolicie się je prowadzi polecam przejazdzke nowym A4 lub A5 , gdyz bazowanie na tym jak prowadzi sie 15 letnie B5 jak mowa o nowym B8 troche mija sie z celem :wink: a ja polecam np przejazdzke EVO IX 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 a ja polecam np przejazdzke EVO IX ale to ma byc konkurencja dla Legacy GT a nie imprezy STI :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 a ja polecam np przejazdzke EVO IX ale to ma byc konkurencja dla Legacy GT a nie imprezy STI :wink: nowe ciezkie brzydkie Legacy GT do mnie nie przemawia, za to poprzednie Spec-B bylo swietne, napewno lepsze od A4 B7 3.0Q Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 a to juz inna sprawa , w sumie to do mnie nic nie przemawia co obecnie oferuje subaru z Legacy na czele.W pale mi sie nie miesci jak mozna byla stylistycznie zepsuc tak piekne auto jakim byl poprzedni model :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Czytalem testy gdzie Legacy 2,5T wygralo z C 350 (podkreslam nie niemieckie). Siedzialem w nowym A4 i mowienie ze to galaktyka do Legy to nieprawda. Legacy jest tylko troche lepsze :!: . Przestronniejsze, lepsze widzenie otoczenia osiagi modelu 2D takie jak 2 TDI z 170 KM. Audi to jednak Panzerwagen oczywiscie lepiej wykonczony i ma troche lepsze materialy. Co jak wyglada to kwestja osobista mi wyglad Audi i jego wiejska agresywnosc calkowicie nie pasuja. Jak RS jest na tor no to wszystko jasne :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 RS jest na tor no to wszystko jasne no chyba bardziej sie nadaje niz 2.0 TDI :wink: Co jak wyglada to kwestja osobista mi wyglad Audi i jego wiejska agresywnosc calkowicie nie pasuja. no jesli kupiles Legasia ze wzgladu na jego wyglad to masz raczej słabe poczucie estetyki :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Jeszcze zostaje kwestia ceny za 2D TDI Quatro 170km wyposażone tak samo jak active Legacy Diesel można a właściwie można było dostać Subaru Legacy GT:) Może ratunkiem będzie ta 2 litrówką która ma być w Toyocie ft-86, podobno 2011 ma być premiera czyli będzie 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Jeszcze zostaje kwestia ceny za 2D TDI Quatro 170km wyposażone tak samo jak active Legacy Diesel można a właściwie można było dostać Subaru Legacy GT:) panowie my tu o GT a wy tu jakimis gnojowozami...... W cenie GT mozna miec fajnie wyposazona B8 2.0T z S-tronic czyli odpowiednikiem DSG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 cuz jak napisalem o gustach sie nie dyskutuje ale do tej pory spotkalem sie z samymi pozytywnymi opiniami 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Panowie (przepraszam ale Pań nie widziałem w tym wątku) co Wy tu o jakichś M..., B..., A... czy innych studiach podyplomowych :wink: trzeba szukać rozwiązania problemu, bo inaczej mocne subaraki (poza STI) znikną z oferty. Ja proponuję, żeby dla miłośników marki pozostawić możliwość zamawiania mocniejszych maszyn na PW do Dyrekcji albo Pana Andrzeja Co Wy na to :?: -- 16 wrz 2010, o 11:23 -- albo do Subaryty, zapomniałem dodać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 W pale mi sie nie miesci jak mozna byla stylistycznie zepsuc tak piekne auto jakim byl poprzedni model Nowy model w cale nie jest taki brzydki. Mógł byc piekniejszy gdyby był mniejszy choc troche albo przypominał prototyp Urabus, bardzo dobry pomysl, pod warunkiem ze beda jakies przewidziane rabaty na przekladki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 beda jakies przewidziane rabaty na przekladki Nie brałem tego pod uwagę, czyżby wersje turbo wycofywane były ze wszystkich rynków które mają kierownicę po normalnej stronie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 beda jakies przewidziane rabaty na przekladki Nie brałem tego pod uwagę, czyżby wersje turbo wycofywane były ze wszystkich rynków które mają kierownicę po normalnej stronie :?: Za ~$26k mozesz kupic takiego 2011 WRX'a 265hp z kierownica po dobrej stronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 no i prosze , w koncu wygada jak na WRXa przystalo mam nadzieje ze w przypadku Legacy tez wyciagna te same wnioski , tyle ze tam juz niewiele da sie zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 mozesz kupic takiego 2011 WRX'a 265hp Ładny, ale ja w tym wątku wypowiadam się raczej przyszłościowo. A jeśli można by w "Pytaniach do Dyrekcji" pomarzyć pytająco to bardzo proszę o dołączenie do oferty Imprezy XV STI, może być 2.0 byle turbodoładowana benzyna, koniecznie z łopatkami przy kierownicy (starzeję się) i lekko podwyższonym zawieszeniem, tak jak to było w foresterze II generacji. -- 16 wrz 2010, o 13:05 -- Zamówienia powyższego modelu oczywiście na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 a to juz inna sprawa , w sumie to do mnie nic nie przemawia co obecnie oferuje subaru z Legacy na czele.W pale mi sie nie miesci jak mozna byla stylistycznie zepsuc tak piekne auto jakim byl poprzedni model :roll: wizualnie legacy porazka, outback tez ps: do mnie to jedynie przemiawia Lanos TYPE-20S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 wizualnie legacy porazka Nie ma tej lekkości co poprzednia generacja, ale nie demonizowałbym zbytnio. Chwilę jeździłem Legacy GT i raczej się ludziom podobał, fakt - nie byli to fani subaru, tylko zwykli ludzie. To co można powiedzieć z za kierownicy tego auta - ludzie się za nim oglądają (nie ważne z jakiego powodu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 tez to zauwazylem. Nawet audi robia miejsce na autobahnie. OBK nie robili !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 moze masz zle ustawione swiatla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 oho, już wiadomo :shock: http://moto.pl/MotoPL/10,90142,8444401, ... yenne.html zupełnie nowe silniki jednak nadal 2.0 i 2.5 no i wreszcie jest łańcuch... itd ciekawe jakie panewki, zasilanie w paliwo 4 gara i inne od zawsze znane mankamenty Pozdrawiam edit: skasowane, niektórych zabolało :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4lotek Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Biedna jesteś Dyrekcjo, naprawdę szczerze współczuję sytuacji. Najpierw kazali Wam sprzedawać Lanosy, potem RAVki. Na koniec dorzucili jakiś pasztetny plagiat Awęszysz, po którym stwierdziłem, że nowy Forek nie jest taki najgorszy. Wszystkie tradycje Subaru zostały złamane po kolei: drzwi bez ramek - wyrównanie do masy pozostałych samochodów. Wygląd spartański acz zadziorny - wygładzony, ale za to brzydki. Zagorzali fani (ja już niestety nie) pocieszali się jeszcze legendarnym AWD i mocnymi turbo-boxerami. Te drugie odpadną - decyzja zapadła. Czekam aż S-AWD zostanie obarczone winą za padakę sprzęgła w dieslach (którego nie uważam za zdradę ideału, bo to przynajmniej nowatorska konstrukcja) i zostanie zastąpiony porządnym napędem na przednią oś z elektronicznie dołączanym tyłem. Ciekawi mnie, czy zarząd FHI jest geniuszem czy ślepcem. Czy rzeczywiście uda się marce Subaru podbić rynek masowy, czy tylko stracić niszową klientelę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 30 Września 2010 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Zagorzali fani (ja już niestety nie) pocieszali się jeszcze legendarnym AWD i mocnymi turbo-boxerami. Te drugie odpadną - decyzja zapadła. Sugeruję zapoznanie się z treścią wątku. Siniki doładowane jak najbardziej pozostają w programie Subaru. Tylko w UE ze względu na przepisy dotyczące emisji CO2 większość wersji z tymi sinikami zostaje wycofana ( pozostaje STI ). W USA, Japonii, Astralii itd sprzedaż będzie kontynuowana. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi