kubanow Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 po przeczytaniu przedmowy z gazetki Plejady, zrobiło mi się trochę smutno z podjętych kroków rozumie dlaczego tak się dzieje choć tego nie przyjmuję do wiadomości w związku z tym mam pytanie czy decyzja dotyczy tylko rynku PL czy całej europy mam jeszcze jedno pytanko ile się sprzedało Legacy GT (w podziale kombi/sedan) u nas a tak liczyłem że Subaru wypuści takiego Forka w wersji takiej jak Legać GT w szybkim automacie trzeba będzie w przyszłości szukać używki, a widziałem siebie w Forku turbo lub Legacy GT w kombiaku, i nic z tego chyba nie będzie bo takich aut w Polsce chyba niewiele się sprzedało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 13 Czerwca 2010 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Temat ten dotyczy wszystkich krajów Unii. Jak wiadomo Legacy GT nie było w wiekszości państw EU oferowane, Forester 2.5 turbo i Impreza WRX - podobnie. "Zdobycie" samochodu używanego będzie więc - niestety - dość trudne. Ostatnim miesiącem produkcji Forstera 2.5 XT dla nas będzie sierpień ( = ostatnie zamówienia produkcyjne na początku przyszłego tygodnia), podczas gdy na Imprezę WRX oraz Legacy GT zamówień produkcyjnych już składać nie można. Co do ilości Legacy GT ( sprzedanych oraz już zamówionych ) - nie mam w tej chwili konkretnych danych, lecz są one raczej "homeopatyczne". Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 a Impreza STI będzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Czy to znaczy, że jak już będzie mnie stac na Impreze turbo to nie będę mógł jej kupic w salonie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 13 Czerwca 2010 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 STI pozostaje w programie. Ponadto jesienią do programu wejdzie STI sedan. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 STI spełnia wymagania a WRX nie? Moze trzeba podjąc jakies kroki zeby te samochody spełniały te normy a nie wycofywac je z produkcji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Legacy GT zamówień produkcyjnych już składać nie można. to Przemeq sie ucieszy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Jest to ewidentne OT ale chyba mody to zrozumięją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Nie dostaję Plejad, czy możecie mnie oświecić o co chodzi? Może być na PW, bo rozumiem, że to wątek Pytań do Dyrekcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 tak jak napisałem a Dyrekcja potwierdziła Subaru już nie będzie sprzedawać aut benzynowych turbo oprócz STI, na rynku UE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 z przyczyn...? a gdzie auta z turbo będą sprzedawane...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 z przyczyn...? a gdzie auta z turbo będą sprzedawane...? w widziales kiedys WRXa na polskich drogach , bo ja jeszcze nigdy co prawda malo jezdzilem ostatnio po PL jednak jestem pewnien ze sprzedaz WRXa byla sladowa. Legacy GT hmmm w tej cenie jest duzo lepszych aut do wyboru tez 4x4 , .......zwyczajnie nie ma popytu bo sa za drogie w stosunku do tego co oferuja.Jedyny rynek na takie auta to US bo tam beda wzglednie tanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 z przyczyn...? a gdzie auta z turbo będą sprzedawane...? Ekoterrorystów z Brukseli. Sprzedając za dużo wozów z turbo, a więc palących dużo, będzie miała złe wskaźniki dot. CO2 i FHI musiałoby za to słono płacić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Ponadto jesienią do programu wejdzie STI sedan. Jestem bardzo ciekaw, jak będzie się prowadził i jak będzie wyglądał na żywo. z przyczyn...? a gdzie auta z turbo będą sprzedawane...? Ekoterrorystów z Brukseli. Sprzedając za dużo wozów z turbo, a więc palących dużo, będzie miała złe wskaźniki dot. CO2 i FHI musiałoby za to słono płacić to Przemeq sie ucieszy :wink: No właśnie - zanim zdążyłem na ten wóz zarobić, to już de facto przestał istnieć . Zostaje tylko OBK H6, który też nie jest głupią opcją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 z przyczyn...? a gdzie auta z turbo będą sprzedawane...? w widziales kiedys WRXa na polskich drogach , bo ja jeszcze nigdy co prawda malo jezdzilem ostatnio po PL jednak jestem pewnien ze sprzedaz WRXa byla sladowa. Legacy GT hmmm w tej cenie jest duzo lepszych aut do wyboru tez 4x4 , .......zwyczajnie nie ma popytu bo sa za drogie w stosunku do tego co oferuja.Jedyny rynek na takie auta to US bo tam beda wzglednie tanie. widziałem WRX na drodze, oczywiście niezbyt wiele w wersji "Lanos", ale przyczyny tego upatrywałbym raczej w wyglądzie. Za to Foresterów XT widzę codziennie bardzo dużo. No coż, jeśli tytuł tego wątku, to prawda, to: a) przestaje to być śmieszne :shock: :? w sumie nawet dla mnie lepiej: wkrótcę będę jeździł kultowym egzemplarzem, który pójdzie w cenę :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ibex Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Czytam, czytam i nie chce mi się wierzyć? To znaczy, że z EU jest wycofywany silnik 2,5 turbo benzyna :?: A co na jego miejsce? Jakieś wolnessaki? To zaczynam się cieszyć, że jeżdżę dieslem bo co turbina to turbina. Nic nie zastąpi kiosku na masce....a moim marzeniem była benzyna w turbince..... Pozdrawiam Ibex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sal Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Hmmm. Ciekawe czy polityka "krajów Unii" dotknie też inne kraje europejskie (niebędące członkami UE jako tako), bo np. w Szwajcarii jeszcze nie widziałem ani jednej sztuki Forestera diesla, w przeciwieństwie do 2.5XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 A co na jego miejsce? Jakieś wolnessaki? wejdzie pewnie nowy 2.0 turbo z bezpośrednim wtryskiem (taki prototyp już był pokazywany), więc bez paniki 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 hmmm czyli subaru w europie ograniczy sie do sprzedawania nudnych brzydkich i wolnych pojazdów... aha na dodatek nie będących nawet szczytem bezawaryjności... ciekawe jak daleko zajdą z tą polityką? PZDR! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Obawiam sie, ze dziekowac trzeba glownie eurobiurokratom i tzw. ekologom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Temat ten dotyczy wszystkich krajów Unii.Jak wiadomo Legacy GT nie było w wiekszości państw EU oferowane, Forester 2.5 turbo i Impreza WRX - podobnie. "Zdobycie" samochodu używanego będzie więc - niestety - dość trudne. Ostatnim miesiącem produkcji Forstera 2.5 XT dla nas będzie sierpień ( = ostatnie zamówienia produkcyjne na początku przyszłego tygodnia), podczas gdy na Imprezę WRX oraz Legacy GT zamówień produkcyjnych już składać nie można. Co do ilości Legacy GT ( sprzedanych oraz już zamówionych ) - nie mam w tej chwili konkretnych danych, lecz są one raczej "homeopatyczne". Pozdrowienia jeszcze jedno pytanko w związku z wycofaniem aut z turbo została zmniejszona (i tak mała) liczba wersji silnikowych, w tej chwili w ofercie będzie tylko 2.0 benzyna lub diesel dla Forka czy Subaru planuje wprowadzenie jakieś nowe wersje (silnik/skrzynia biegów/napęd) dla Forestera, czy może jeszcze jakieś inne kombinacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 15 Czerwca 2010 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Dawniej ( 2000 ) liczba wersji silnikowych była następująca : Impreza : 1.6, 2.0, 2.0 turbo Forester : 2.0 , 2.0 turbo Legacy : 2.0 , 2.5 Outback : 2.5 Aktualnie: Impreza : 1.5, 2.0, 2.0 D, 2.5T ( 300 ), oraz wychodzące z produkcj dla Europy 2.5T ( 230 ) i 2.5T ( 265 ). Forester : 2.0, 2.0 D, i wychodzący z produkcji dla Unii 2.5T ( 230 ) Legacy : 2.0, 2.5, 2.0 D oraz wychodzący 2.5T ( 265 ) Outback: 2.5, 3.6, 2.0 D. Ponadto dla Forestera w niektórych krajach wprowadzono ( na razie limitowaną ) serię z silnikami wolnossącymi 2.5 ( ich import do Polski ze względu na akcyzę jest niestety bez sensu ). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Nieprzyjemny i smutny ten kompromis. Nawet trudno mowic o kompromisie, skoro akcja przypomina oslawione "Towarzysze, kto wycofal benzynowce z turbo ze sprzedazy, moze opuscic rece i odejsc od sciany". Pozostaje wierzyc, ze ta specyficzna oktanowo/dwutlenkowa "prohibicja" spowoduje reakcje odwrotna, rozwoj czarnego rynku subaru turbo i zejscie SIP do podziemia. Oczywiscie, nie bedzie juz Dyrekcji, tylko Komendantura, nie bedzie ASO, tylko Stacjonarne Jednostki Wsparcia - no i wladze bedzie dzierzyl prawdopodobnie El Commendante (ew. spolszczone El Dyrektorro). Już widze te konwoje Foresterów 2.5T w całkowitym zaciemnieniu pokonujące zieloną granice strefy Schengen, pod osłoną zwinnych WRXów. Starcia z eko-policją, zielonymi bojówkami itp. Ha, scenariusza SF opartego na ekoterrorze chyba jeszcze nie widzialem. Swoja droga, wiekszosc oddziałow specjalnych ma jakies "zielone" konotacje: "ZIELONE berety", "FOKI", "Rangers". Kto by pomyslal. No i jeszcze to: http://www.militarybikes.com/products.html. Czekam na pierwsze samoloty zasilane BioDieslem, wyposazone w DPF ("Prosze przerwac przechwytywanie celu i przejsc na 10 minut w naddzwiekowa, emisja cząstek stałych na niebezpiecznie wysokim poziomie"). Smutek i nostalgia. Pozdrawiam, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Burzum - pobudka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Szkoda tych wersji turbo w forku i imprezie... 2.0 benzyna jest takie sobie, jednak naped 4x4 to dosyc duze opory dla silnika. 2.5 z kolei ma niewiele wiecej koni od 2.0 (rozpatrujac legacy/outback) a jest sporo jednak drozsze... Cięzko będzie konkurowac w klasie premium - majac 2 silniki - benzyne 2.0 ktora jest - umowy sie za slaba do tych aut, oraz jednego diesla 2.0. 2.5 i 3.6 sie nie liczy bo 2,5 ma niewielka moc (dziwi mnie taka mala roznica miedzy 2.0 a 2.5) a 3,6 obk jest jednak sporym wydatkiem... Wielka szkoda, ze chcac miec szybko wkrecajacy sie na obroty silnik trzeba bedzie kupic impreze. A mnie zaczal kapelusz wyrastac I na przyszly rok sie zasadzalem na legacy GT.... a tak to...nie wiem... nie ma alternatywy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi