Tomasz_555 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 AdaSch, ja też już miałem pomysł zatrzymania mojego Forka do wieku, aż dostanie żółte tablice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 ...ceny turbodziadków w dobrym stanie wzrosną kosmicznie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba30 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Nie sądzę żeby po wycofaniu 2.5turbo z rynku UE auta z tymi silnikami miały podrożeć . Prędzej potanieją gdyż ludzie będą unikać jednostek niepopularnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 AdaSch, ja też już miałem pomysł zatrzymania mojego Forka do wieku, aż dostanie żółte tablice u mnie właściwie taj jest postanowione forek będzie bardzo długo, bo nie spodziewałem się, że ten nowy to będzie już zupełnie coś innego pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 to po wszystkich wycofaniach i wprowadzeniach silników jakie tak naprawdę będą w sprzedaży oprócz 2.0D i 2.5 w STi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 mam nadzieję,ze wrócą do 2.0T Mniejsze cło, ubezpieczenie itd przynajmniej w PL. Nie wiem jak jest w innych krajach. Pozdrawiam p.s. koniecznie mocniejsze niż we wrogim EVO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 mam nadzieję,ze wrócą do 2.0T Mniejsze cło, ubezpieczenie itd przynajmniej w PL. Nie wiem jak jest w innych krajach. sama roznica w akcyzie do 2.5 - wychodzi kilkanascie procent taniej... tylko te nowe 2.0t bedzie juz pewnie z bezpośrednim wtryskiem i innymi nowosciami, trzeba bedzie przynajmniej ze 2 lata odczekac na poprawki :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 dlatego w toyocie nie ma oferty avensis 2.2 diesel ze świetnym automatem to samo dotyczyło nissana almery z japońskim dieslem 2.2. W de są. Były dostępne. Chyba inne prawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 mam nadzieję,ze wrócą do 2.0T Mniejsze cło, ubezpieczenie itd przynajmniej w PL. Nie wiem jak jest w innych krajach. na takie rozwiązanie będę czekał :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 A czy ktoś (np. Dyrekcja) orientuje się, czy WRX MY'11 będzie sprzedawany w krajach europejskich, które nie należą do UE :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 ceny turbodziadków w dobrym stanie wzrosną kosmicznie już się zaczęło w zeszłym roku miałem niższe ubezpieczenie niż w tym, niewiele, ale zawsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sal Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 A czy ktoś (np. Dyrekcja) orientuje się, czy WRX MY'11 będzie sprzedawany w krajach europejskich, które nie należą do UE :?: W Szwajcarii wycofali Forestery turbo, więc obawiam się że 'UE' oznacza tutaj po prostu dystrybucję europejską... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 A czy ktoś (np. Dyrekcja) orientuje się, czy WRX MY'11 będzie sprzedawany w krajach europejskich, które nie należą do UE :?: W Szwajcarii wycofali Forestery turbo, więc obawiam się że 'UE' oznacza tutaj po prostu dystrybucję europejską... Oj, to by było źle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Oj, to by było źle... Z tego punktu widzenia - jest źle :roll: Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Oj, to by było źle... Z tego punktu widzenia - jest źle :roll: Pozdrowienia Ała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemon prince Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 dlatego w toyocie nie ma oferty avensis 2.2 diesel ze świetnym automatem W PL wg konfiguratora też jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 W PL wg konfiguratora też jest czyli doszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 mam nadzieję,ze wrócą do 2.0T na twinscroll'u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Obawiam sie, ze dziekowac trzeba glownie eurobiurokratom i tzw. ekologom. to nie tylko wina eurobiuroktratow, subaru tez zawalilo, nie maja dobrego malego auta w ofercie, nie maja oszczednego silnika 2.0T w europie (w japoni jest np Lanos S-GT 2.0T 270km widzialem oferte w uk) ktory pasowalby do wiekszosci modeli... ... no nic pozostaje import z usa i rejestracja we wlasnym zakresie 8) -- 5 wrz 2010, o 10:50 -- jest alternatywa ,nazywa sie quattro :wink: a jak tam przedni zawias, poprawili juz co czy dalej sie rozpada na polskich wertepach jak dawniej :?: i nawet tylnej prawdziwej szpery chyba dalej nie ma tylko jakies EDS czy ESP... -- 5 wrz 2010, o 10:54 -- nawet nie , za 2 paczki mozesz miec tak :shock: wypasiona A4 2.0TFSI Q i gwarantuje ci ze z pakiecikiem S da ci o wile wiecej frajdy z jazdy nie mowiac juz wygladzie :wink: , no i to segment premium a nie auto dla ludu :wink: duzo lepiej kupic EVO X (zostanie jeszcze duzo kasy na dupowoz) ciezkie A4 do zabawy sie wogule nie nadaje, to auto do komfortowego i szybkiego przemieszczania sie w kazdych warunkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Czy Dyrekcja ma jakies informacje kiedy tajemniczy silnik 2.0T z bezposrednim wtryskiem sie pojawi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 na poczatek moze byc bez tego bezp wtrysku ale za to z blokiem EJ207 i twin scrollem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 EJ207 i twin scrollem mądrze prawisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 turdziGT napisał(a):nawet nie , za 2 paczki mozesz miec tak wypasiona A4 2.0TFSI Q i gwarantuje ci ze z pakiecikiem S da ci o wile wiecej frajdy z jazdy nie mowiac juz wygladzie , no i to segment premium a nie auto dla ludu duzo lepiej kupic EVO X (zostanie jeszcze duzo kasy na dupowoz) ciezkie A4 do zabawy sie wogule nie nadaje, to auto do komfortowego i szybkiego przemieszczania sie w kazdych warunkach Tyle ze to EVO to zadna alternatywa dla Legacy bo o tym tu byla mowa.Jesli ktos mial kupic Legacy GT to pewnie nie dla tego zeby go gdzies upalac tylko zeby miec w miare szybkie auto do sprawnego przemieszczania sie z duza doza komfortu i praktycznosci , a tu EVO do tego Legacy to galaktyka tak jak Legacy do A4 :wink: a jak tam przedni zawias, poprawili juz co czy dalej sie rozpada na polskich wertepach jak dawniej i nawet tylnej prawdziwej szpery chyba dalej nie ma tylko jakies EDS czy ESP... cos jakas duza traume ci ta twoja A4 zostawila :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Tyle ze to EVO to zadna alternatywa dla Legacy bo o tym tu byla mowa.Jesli ktos mial kupic Legacy GT to pewnie nie dla tego zeby go gdzies upalac tylko zeby miec w miare szybkie auto do sprawnego przemieszczania sie z duza doza komfortu i praktycznosci , a tu EVO do tego Legacy to galaktyka tak jak Legacy do A4 :wink: seryjna EVO X jak dla mnie jest bardzo komfortowa cos jakas duza traume ci ta twoja A4 zostawila :wink: a dziwisz sie :?: auto nadajace sie tylko na autostrady, a po nich prawie wogule nie jezdze, do tego drogie w exploatacji, nudne i bezplciowe, pozbawione jakich kolwiek emocji (pewnie w R8 jest inaczej) zle wywazone (za ciezki przod) z nietrwalym przednim zawieszeniem, napedem pozwabiowym jakich kolwiek mechanicznych szper w przednim i tylnym dyfrze... Wiem ma wszedzie zachwalane wysposazenie ale ja gadzeciarzem nie jestem wiec na nie nie zwracam uwagi... poza klima manualna wymagam tylko elektryki z przodu i z luksusu grzanych kubelkow... jedyny plusem Audi jest mozliwosci szybkiej i komfortowej jazdy w kazdych warunkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 a dziwisz sie auto nadajace sie tylko na autostrady, a po nich prawie wogule nie jezdze, do tego drogie w exploatacji, nudne i bezplciowe, pozbawione jakich kolwiek emocji (pewnie w R8 jest inaczej) zle wywazone (za ciezki przod) z nietrwalym przednim zawieszeniem, napedem pozwabiowym jakich kolwiek mechanicznych szper w przednim i tylnym dyfrze... Wiem ma wszedzie zachwalane wysposazenie ale ja gadzeciarzem nie jestem wiec na nie nie zwracam uwagi... poza klima manualna wymagam tylko elektryki z przodu i z luksusu grzanych kubelkow... jedyny plusem Audi jest mozliwosci szybkiej i komfortowej jazdy w kazdych warunkach no tak , ale wlasnie do tego to auto bylo zrobione , do polykania kilometrow po autostradach , wiec nie auto zle tylko ty go zle wybrales do swoich potrzeb a prowadenie i reszta , pamietaj ze ono powstalo w 95 roku , to tak jak by dzis czepiac sie Antyka czy pierwszych GTekow ze maja laga i nie jada z dolu. Z drugiej strony postaw wnetrze tego Gt i tej A4 a nawet jak na tamte lata to dwie rozne galaktyki. Obene Audi a ta stara A4 maja nie wiele wspolnego bo znienila sie zupelnie koncepcja marki. To obecnie auta kalsy premium ze sportowym zacieciem poczawszy od A5 przez obecne A4 , A1, A7 , i jedyne ktore nosi slady "starego" Audi to obecne A6 ale tez nie dlugo w przyszlym roku wchodzi nowe na plycie podlogowej A7.Prowadzenie nwet w poronaniu do mojej B7 dzieki rozkladzie napedu 40\60 i paru innych zmianach to prawdiwa przepasc a ze nie nadaje sie na tor, coz zwyczajnie nie do tego bylo zrobione , od tego jest RS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi