Virus12 Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 że dodatkowe zegary są przede wszystkim po to, żeby koleżankom tłumaczyc jak działają 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Czy te AG mają jakąś regulację jasności podświetlenia, bo widzę że dają po oczach. To mój aparat nie sugeruj się tym. Kilka dni temu jechałem w nocy po nie oświetlonej drodze i nie było tragedii. A regulacji z tego co wiem brak. Dokładnie, nie ma z tym większego problemu, natomiast mojego AG można podłączyć pod włącznik świateł wtedy ściemnia się razem z zegarami (osobiście sobie darowałem :wink: ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 ja chicalbym sie zapytac w jakim celu sprawdza sie temp. EGT ? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 ja chicalbym sie zapytac w jakim celu sprawdza sie temp. EGT ? :roll: Żeby wiedzieć kiedy dokładnie tłoki spłynęły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 ja chicalbym sie zapytac w jakim celu sprawdza sie temp. EGT ? :roll: Żeby wiedzieć kiedy dokładnie tłoki spłynęły. Cały TY :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Żeby wiedzieć kiedy dokładnie tłoki spłynęły. Albo, żeby wiedzieć, że kolejnego kółka na Słomce, czy - nie daj Boże - Ringu, już się nie powinno robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 a jaka powinna byc najwyższa lub graniczna wartość ? To jest uwarunkowane od modów, tzn nie chodzi mi ze, im wieksza liczba modów tym wyższa wartość graniczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 a jaka powinna byc najwyższa lub graniczna wartość ? To jest uwarunkowane od modów, tzn nie chodzi mi ze, im wieksza liczba modów tym wyższa wartość graniczna Normalnie jest to przedział 700-900 st.C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 a jaka powinna byc najwyższa lub graniczna wartość ? To jest uwarunkowane od modów, tzn nie chodzi mi ze, im wieksza liczba modów tym wyższa wartość graniczna Normalnie jest to przedział 700-900 st.C Ja mam warning ustawiony na 920. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Chudy- Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Mógłby ktoś zaznaczyć na tej fotce gdzie mam dokładnie wkręcić czujnik temperatury oleju w moim turbodziadku?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Hmmm... jest miejsce na wkręcenie go w trzecim cylindrze. Jeśli wiesz, który to, to dalej będzie prosto. Jeśli nie wiesz, który to, to lepiej sam tego nie rób . PS Trzeci jest po stronie pasażera, od tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasi0r Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Panowie, dokąd prowadzą wężyki 1,2 oraz 3? Zastanawiam się pod który najkorzystniej jest podpiąć czujnik doładowania. A może jedynka to jest jakiś bypass i pod nią na pewno nie można? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Ptasi0r, wszystko jedno gdzie podepniesz doładowanie - byle było połączenie z kolektorem ssącym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasi0r Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Kruk, dlatego się pytam czy 1 ma połączenie. Poza tym chciałbym wiedzieć pod co się podłączam i co mi może 'wysiąść' gdy jakimś sposobem wężyk spadnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Ptasi0r, podłącz się pod 2 lub 3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasi0r Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Ok, dzięki Kruku. Mam jeszcze kilka pytań: 1. Czy pod obiema zaznaczonymi zaślepkami znajdują się kanały olejowe? Tzn. czy można tam podpiąć czujnik temperatury oleju? 2. Czy udało się komuś odkręcić którąś bez żadnych strat? Jak tego dokonał bo mi nie chcą nawet drgnąć 3. Czy gwint w obu zaślepkach będzie pasował do czujnika o gwincie 10mm i drobnym zwojem (czujnik autogauge, widoczny na 3-ciej fotce)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Ptasi0r, na pierwszym zdjęciu zaznaczona jest zaślepka kanału olejowego. Ta większa niezaznaczona zaślepka zardzewiała to kanał wodny. Możesz śmiało umieścić czujnik w miejscu tej pierwszej zaślepki. Drugie dobre miejsce na czujnik temp.oleju jest w bloku od góry po lewej stronie przepustnicy patrząc od przodu auta (najlepiej wyjąć TMIC żeby się tam dostać ale bez tego też się da). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Kruk z tym że ta po lewej jest za duża, i trzeba mieć reduktor. Jest 2gie wejście z tego co mi poniższe forum mówiło. Znalazłem ją na prawej głowicy przed kolektorem dolotorym patrząc od góry stojąc przed autem. Podobno otwór jest odpowiedniej wielkości dla AG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Virus12, pewnie masz rację. Ja się na temat gwintów nie wypowiadam bo nie miałem nigdy AG a każda firma ma inne gwinty, niektóre firmy dają też w komplecie kilka rodzajów reduktorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasi0r Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Virus12, to o którym mówisz jest właśnie widoczne na drugiej fotce. Niestety też nie chce ruszyć:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Ptasi0r, z tymi zaślepkami już tak jest że z reguły nie puszczają - musisz mieć dobrze dopasowany imbus i stopniowo, nic na siłę żeby nie zjechać gniazda...w większości przypadków przy cierpliwym podejściu puszcza :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 ew dospawać dużą śrubę i wtedy pójdzie. Z tym że to musi zrobić ktoś kto umie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Ktoś zna jakieś dobre i fajne zegary z czarną tarczą, zielonym podświetlaniem i czerwoną wskazówką ? Tak, żeby pasowało do szafy z europejskiego STi 03 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Ktoś zna jakieś dobre i fajne zegary z czarną tarczą, zielonym podświetlaniem i czerwoną wskazówką ? Tak, żeby pasowało do szafy z europejskiego STi 03 z fabrycznie nowych to tylko AG takie robi. Alternatywa to używane Defi. jakiś czas temu była linia z zielonym podświetleniem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ygrek Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Ktoś zna jakieś dobre i fajne zegary z czarną tarczą, zielonym podświetlaniem i czerwoną wskazówką ? Tak, żeby pasowało do szafy z europejskiego STi 03 Daj se spokoj, ja mam białe i tez pikne som Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się