Skocz do zawartości

Dodatkowe wskaźniki


Harvester

Rekomendowane odpowiedzi

Elb, na alledrogo jest użytkownik dabtuner (home base : Sulejówek :mrgreen: ), który zajmuje się obrotem tymi gaugesami od zarania świata. Bardzo przyzwoity jegomość a i ceny serwuje również akceptowalne. Ja kupowałem od Niego komplet (EGT, Boost, Temp. oliwy) AG SM i złego słowa powiedzieć nie mogę. Uderz do Niego, myślę, że i jakiś rabacik da się utargować 8)

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
czujnik od AutoGeja wejdzie P&P czy jakąś przejściówkę trzeba?

 

P&P, przynajmniej ten z serii SM i przynajmniej w lewą głowicę. Wiem, bo jakiś miesiąc temu "mysiadłowcy" mi montowali. Sprawa tak banalna, że nawet nie chcieli ode mnie pieniędzy 8) Dobra firma :mrgreen:

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Białe w dzień a kolor w nocy?

 

Adaś, szczerze ? To nie wiem ale chyba białe jest i w dzień i w nocy. Gdzieś, na jakimś Forumie czytałem, jak zrobić aby się zmieniało ale nie rzeźbiłem. Mam wskaźniki w środkowym słupku, w miejscu 1 din radio, stąd, tak czy siak nie oślepiają.

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość, który mi to podepnie, mówił że przyciskiem od przeciwmgielnych sobie będę zmieniał podświetlenie (i tak przycisku nie wykorzystuje, bo mam dalekosiężne spięte z długimi) - mówił tylko żeby zlokalizować miejsce do wkręcenia czujnika.

Do czego jest przycisk na przodzie zegara?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś to uszczelniać? czy zwyczajnie wkręcić?

 

Adam, tego nie wiem, nie ja robiłem. Ale pewnie jakieś teflonowe uszczelnienie (na gwincie) by nie zaszkodziło :wink:

 

Pamiętaj, do peaka przyciskasz króciutko i pokazuje. Do warninga wciskasz długo i potem ustawiasz żądaną wartość.

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj, do peaka przyciskasz króciutko i pokazuje. Do warninga wciskasz długo i potem ustawiasz żądaną wartość.

jakie wartości ustawić?

jaką temperaturę oleju powinienem mieć, żeby uznać ją za 'temperaturę w normie' ?

W czasie normalnej jazdy 85-95st.C, przy upalaniu nie powinna przekraczać 120st.C
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...