elberoth Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Kto u nas handluje AutoGauge SM ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Elb, na alledrogo jest użytkownik dabtuner (home base : Sulejówek ), który zajmuje się obrotem tymi gaugesami od zarania świata. Bardzo przyzwoity jegomość a i ceny serwuje również akceptowalne. Ja kupowałem od Niego komplet (EGT, Boost, Temp. oliwy) AG SM i złego słowa powiedzieć nie mogę. Uderz do Niego, myślę, że i jakiś rabacik da się utargować 8) Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Dzięki, właśnie zamówiłem u niego temp oliwy :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Dzięki, właśnie zamówiłem u niego temp oliwy :-) No właśnie też się przymierzam. Ile stoi? Ja kupowałem Boost u Tomas Auto na Górnym Śląsku i tam temp. oliwy jest po 125 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Do choinki na słupku w GTku lepsze będą 52mm czy 60mm? 2 zegary tylko tam będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Ja bym chyba 52mm wkladal, 60tki sa dosc duze - dobre na konsole posrodku, ale na slupek moim zdaniem za duze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bol Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Można też temp i ciśnienie oleju w jedym zegarze 52 mm.Jutro puszczę zjęcie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Elegancko - widzę, że wszystko już działa OK :wink: a te 61C oleju to kiedy - po trasie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Gdzie wkręcić czujnik temperatury oleju w 2.0 N/A ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Gdzie wkręcić czujnik temperatury oleju w 2.0 N/A ? ... i S-turbo? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 adaś, BartZ, najlepiej w blok - jest tam duża zaślepka na klucz imbusowy po stronie prawej od tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 adaś, BartZ, można tak jak pisze Kruk, można też w lewej głowicy (tej po stronie kierowcy). Tam też jest fajne miejsce :wink: Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 czujnik od AutoGeja wejdzie P&P czy jakąś przejściówkę trzeba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 czujnik od AutoGeja wejdzie P&P czy jakąś przejściówkę trzeba? P&P, przynajmniej ten z serii SM i przynajmniej w lewą głowicę. Wiem, bo jakiś miesiąc temu "mysiadłowcy" mi montowali. Sprawa tak banalna, że nawet nie chcieli ode mnie pieniędzy 8) Dobra firma Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 też mam SM mam nadzieję że w N/A będzie to samo co S-Turbo A jak rozwiązałeś podświetlenie? Białe w dzień a kolor w nocy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Białe w dzień a kolor w nocy? Adaś, szczerze ? To nie wiem ale chyba białe jest i w dzień i w nocy. Gdzieś, na jakimś Forumie czytałem, jak zrobić aby się zmieniało ale nie rzeźbiłem. Mam wskaźniki w środkowym słupku, w miejscu 1 din radio, stąd, tak czy siak nie oślepiają. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Gość, który mi to podepnie, mówił że przyciskiem od przeciwmgielnych sobie będę zmieniał podświetlenie (i tak przycisku nie wykorzystuje, bo mam dalekosiężne spięte z długimi) - mówił tylko żeby zlokalizować miejsce do wkręcenia czujnika. Do czego jest przycisk na przodzie zegara? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Do czego jest przycisk na przodzie zegara? a) do pokazania peaka , do ustawienia warningu. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 to dzięki wielkie, idę wkręcać czujnik. Jakoś to uszczelniać? czy zwyczajnie wkręcić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Jakoś to uszczelniać? czy zwyczajnie wkręcić? Adam, tego nie wiem, nie ja robiłem. Ale pewnie jakieś teflonowe uszczelnienie (na gwincie) by nie zaszkodziło :wink: Pamiętaj, do peaka przyciskasz króciutko i pokazuje. Do warninga wciskasz długo i potem ustawiasz żądaną wartość. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Pamiętaj, do peaka przyciskasz króciutko i pokazuje. Do warninga wciskasz długo i potem ustawiasz żądaną wartość. jakie wartości ustawić? jaką temperaturę oleju powinienem mieć, żeby uznać ją za 'temperaturę w normie' ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Pamiętaj, do peaka przyciskasz króciutko i pokazuje. Do warninga wciskasz długo i potem ustawiasz żądaną wartość. jakie wartości ustawić? jaką temperaturę oleju powinienem mieć, żeby uznać ją za 'temperaturę w normie' ? W czasie normalnej jazdy 85-95st.C, przy upalaniu nie powinna przekraczać 120st.C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 W czasie normalnej jazdy 85-95st.C, przy upalaniu nie powinna przekraczać 120st.C True. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Grzesiek_67, ta zaślepka w lewej głowicy jest na boku? na tyle? na górze? na dole? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 adaś, z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się