Skocz do zawartości

Dodatkowe wskaźniki


Harvester

Rekomendowane odpowiedzi

Kieruję takie oto zapytanie do was:

 

Czy ktoś kiedyś podłączał jakiś zegar ciśnienia oleju STRI z serii DSD SLM ?

Czy poszło gładko ?

Czy trzeba trójnik ?

Gdzie można go dokupić ?

 

Generalnie wymyśliliśmy już jak to podłączyć, ale może ktoś już przez to przechodził i udzieli mi kilku praktycznych wskazówek, aby ten proces był bardziej "bezbolesny"....

 

Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zegar ma swoj czujnik w zestawie.

Ale rozumiem, że przewody ze starego czujnika (powiedzmy oryginału :mrgreen: ) też podpinałeś pod ten nowy?

jest taka mozliwosc. Generalnie do czujnika w oryginale idzie tylko jeden przewód. Jak cisnienia brak to robi zwarcie i swieci sie kontrolka na desce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze pamiętam to tak - pasują, tylko zegary po lifcie maja termometr, ktory musialbys samemu podpiac jezeli chcesz zeby dzialal

Piotrek, pytam nie bez kozery, gdyż ostatnio zauważyłem dziwne zachowanie wskazówki prędkościomierza, tzn. podczas zwalniania ona SKACZE, nie schodzi płynnie tylko wykonuje jakieś dziwne podrygi, trochę jak sekundnik w zegarku kwarcowym i zaczynam się zastanawiać, czy przypadkiem nie będą musiał wymienić wskaźników. Ale jeżeli tak, to wolałbym te po lifcie, w sumie są ładniejsze no i ten termometr... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie można zdobyć instrukcję obsługi centralki DEFI ??

Druga rzecz - jaka jest właściwa temperatura oleju ??

Max.osiągnąłem 65C i to w ruchu miejskim, na trasie schodziło do 60C czy to właściwa temp ??

Wskaźnik wyskalowano chyba do 150'C !

Jaka jest bezpieczna temp.spalin ?? max.miałem 700'C.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowy nie dam, ale normalnie temp. oliwy to chyba jakieś 80-90 st.C,

natomiast spaliny wyglądają ok. ;)

 

dobrze prawisz, okolo 90 jest ok - przy upalaniu moze byc 110 nawet czasem. Z reguly fabrycznie warningi ustawiane sa na 120 stopni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam problem z STRI DSD SLM i właśnie go reklamuje :evil:

co sie stalo sie ?

 

Działa nie działa. pokazuje tylko max podciśnienie a potem 2 bary. prawdopodobnie czujnik :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest bezpieczna temp.spalin ?? max.miałem 700'C.

 

 

Zależy gdzie masz zainstalowany czujnik - jak za turbiną to 700-750 może osiągnąć, jak przed turbo (albo zaraz w kolektorze "za cylindrem") to lekko wyższa powinna być - jakieś 800-850 (oczywiście przy obciążeniu na stałych obrotach cirka 3700-4500).

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...