Crazy_Ivan Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Myślałem, że poniżej zera jest tylko na postoju..... :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Sprawdza sie w sumie tylko w wolnych ssakach. IMO - bardziej dla lansu. ... Bardziej do ćwiczenia nogi w kategorii "jazda na kropelce". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Sprawdza sie w sumie tylko w wolnych ssakach. IMO - bardziej dla lansu. ... Bardziej do ćwiczenia nogi w kategorii "jazda na kropelce". Niektorzy twierdza ze ten wskaznik to taki pseudo ekonomizer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Kieruję takie oto zapytanie do was: Czy ktoś kiedyś podłączał jakiś zegar ciśnienia oleju STRI z serii DSD SLM ? Czy poszło gładko ? Czy trzeba trójnik ? Gdzie można go dokupić ? Generalnie wymyśliliśmy już jak to podłączyć, ale może ktoś już przez to przechodził i udzieli mi kilku praktycznych wskazówek, aby ten proces był bardziej "bezbolesny".... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Zegar podłaczyłem w miejsce fabrycznego czujnika cisnienia oleju na gorze w bloku. Poszlo gladko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Zegar podłaczyłem w miejsce fabrycznego czujnika cisnienia oleju na gorze w bloku. Poszlo gladko siekla Do zegara był dołączony czujnik, który zamontowałeś w bloku, czy wpiąłeś się w przewody istniejącego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Zegar ma swoj czujnik w zestawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Zegar ma swoj czujnik w zestawie. Ale rozumiem, że przewody ze starego czujnika (powiedzmy oryginału ) też podpinałeś pod ten nowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Zegar ma swoj czujnik w zestawie. Ale rozumiem, że przewody ze starego czujnika (powiedzmy oryginału ) też podpinałeś pod ten nowy? jest taka mozliwosc. Generalnie do czujnika w oryginale idzie tylko jeden przewód. Jak cisnienia brak to robi zwarcie i swieci sie kontrolka na desce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Podepnę tutaj, bo nie ma chyba sensu zakładać osobnego wątka : Czy zegary (te główne) z S-turbo po lifcie pasują do S-turbo przed liftem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Jak dobrze pamiętam to tak - pasują, tylko zegary po lifcie maja termometr, ktory musialbys samemu podpiac jezeli chcesz zeby dzialal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Jak dobrze pamiętam to tak - pasują, tylko zegary po lifcie maja termometr, ktory musialbys samemu podpiac jezeli chcesz zeby dzialal Piotrek, pytam nie bez kozery, gdyż ostatnio zauważyłem dziwne zachowanie wskazówki prędkościomierza, tzn. podczas zwalniania ona SKACZE, nie schodzi płynnie tylko wykonuje jakieś dziwne podrygi, trochę jak sekundnik w zegarku kwarcowym i zaczynam się zastanawiać, czy przypadkiem nie będą musiał wymienić wskaźników. Ale jeżeli tak, to wolałbym te po lifcie, w sumie są ładniejsze no i ten termometr... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Jakby co mam swoje stare w pasztet cenie Zajade do znajomych jak maja akurat forka po lifcie to sprawdze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Jakby co mam swoje stare w pasztet cenie Zajade do znajomych jak maja akurat forka po lifcie to sprawdze. Spox, jakby co to rzuć na priva Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Gdzie można zdobyć instrukcję obsługi centralki DEFI ?? Druga rzecz - jaka jest właściwa temperatura oleju ?? Max.osiągnąłem 65C i to w ruchu miejskim, na trasie schodziło do 60C czy to właściwa temp ?? Wskaźnik wyskalowano chyba do 150'C ! Jaka jest bezpieczna temp.spalin ?? max.miałem 700'C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 instrukcja może być w serwisie Google np. www.google.pl z tym olejem to słabo - niedogrzany albo kiepsko zamontowane albo coś innego popieprz* egt wygląda ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Głowy nie dam, ale normalnie temp. oliwy to chyba jakieś 80-90 st.C, natomiast spaliny wyglądają ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Głowy nie dam, ale normalnie temp. oliwy to chyba jakieś 80-90 st.C,natomiast spaliny wyglądają ok. dobrze prawisz, okolo 90 jest ok - przy upalaniu moze byc 110 nawet czasem. Z reguly fabrycznie warningi ustawiane sa na 120 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 z tym olejem to słabo - niedogrzany albo kiepsko zamontowane albo coś innego popieprz* wiem już, że zamontowany w lewej głowicy, tyle dobrze , że nie w misce olejowej :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daab Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 a ja mam problem z STRI DSD SLM i właśnie go reklamuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 a ja mam problem z STRI DSD SLM i właśnie go reklamuje mówiłem brać AG :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 mam 2x AM i 1x AG, wszystkie dają radę tylko AG trąci kalibrą.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 a ja mam problem z STRI DSD SLM i właśnie go reklamuje co sie stalo sie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daab Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 a ja mam problem z STRI DSD SLM i właśnie go reklamuje co sie stalo sie ? Działa nie działa. pokazuje tylko max podciśnienie a potem 2 bary. prawdopodobnie czujnik :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Jaka jest bezpieczna temp.spalin ?? max.miałem 700'C. Zależy gdzie masz zainstalowany czujnik - jak za turbiną to 700-750 może osiągnąć, jak przed turbo (albo zaraz w kolektorze "za cylindrem") to lekko wyższa powinna być - jakieś 800-850 (oczywiście przy obciążeniu na stałych obrotach cirka 3700-4500). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się